عمومیکسب و کار

آموزش حذف حساب کاربری ایتا (دیلیت اکانت ایتا)

برخی از اوقات شاید خواسته باشید که حساب کاربری خود را در برخی از شبکه های مجازی برای همیشه حذف کنید، اما روش آن را نمی دانید. هر شبکه مجازی روشی خاص برای حذف حساب کاربری دارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و آموزش حذف حساب کاربری در ایتا (آموزش دیلیت اکانت ایتا) را بیاموزید.

آموزش, آموزش تصویری حذف اکانت ایتا, تبلیغات

نکاتی که باید قبل از حذف حساب کاربری در ایتا بدانید!

قبل از اینکه حساب کاربری خود را در ایتا برای همیشه حذف کنید، اتفاقاتی که بعد از حذف برای حساب کاربری شما می افتد را باید بدانید تا با مشکل روبرو نشوید.

  • در صورتی که شما حساب کاربری شبکه مجازی ایتا خود را برای همیشه حذف کنید، تمام گروه ها، تماس ها، مخاطبان و کانال هایی که دنبال می کردید، از دست داده و پاک خواهد شد.
  • تمام کانال ها و گروه هایی که شما آنها را ساختید و به زبان دیگر مدیر کانال یا آن گروه ها بودید، پاک نشده و به همان حالت رها خواهد شد. پس اگر می خواهید اکانت ایتا خود را حذف کنید، ابتدا کانال ها و گروه هایی که سازنده آنها هستید را پاک کنید.
  • شاید کانالی یا گروهی که شما آن را ساخته اید، مدیران دیگری نیز داشته باشد. باید به این نکته توجه کنید که تغییر نام، پروفایل مشخصات و شناسه کانال یا گروه فقط در انحصار سازنده کانال یا گروه است و بعد از اینکه شما اکانت ایتا خود را حذف کنید، هیچ کدام از آنها اجازه تغییر آنها را نخواهند داشت. حتی اگر بعد از حذف حساب کاربری ایتا دوباره وارد ایتا شدید؛ نمی توانید این دسترسی ها را باز پس بگیرید.
  • اگر می خواهید برای رفع محدودیت و یا مسدودیت که روی حساب کاربری شما اعمال شده است حساب کاربری ایتای خود را حذف کنید؛ این کار موجب رفع محدودیت و مسدودیت نمی شود و حساب کاربری شما کاملا حذف خواهد شد.
  • موجودی حساب خدمات شما در ایتا بعد از اینکه حساب کاربری خود را حذف کنید، برگشت زده نمی شود. پس برای جلوگیری از سوختن موجودی حساب خدمات ایتا شما، یا آن را به حسابی دیگر منتقل کرده یا تسویه کنید.

این مواردی که در بالا گفته شد، اتفاقاتی است که بعد از حذف حساب کاربری شما در ایتا رخ می دهد. پس با دقت آنها را بررسی کرده و کارهای لازم را انجام دهید.

آموزش, آموزش تصویری حذف اکانت ایتا, تبلیغات

آموزش حذف حساب کاربری در ایتا

بعد از اینکه نکات مهم قبل از حذف حساب کاربری ایتا را به شما گفتیم؛ الان وقت آن رسیده است که روش حذف حساب کاربری در ایتا را به شما آموزش دهیم.

  1. در اولین مرحله آموزش حذف حساب کاربری در ایتا باید ابتدا به لینک (https://my.eitaa.com/) بروید.
  2. در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود، باید شماره ای که با آن در ایتا حساب کاربری دارید، را وارد کنید. توجه داشته باشید که این شماره باید بدون 0 اول بوده و به جای صفر از +98 استفاده کنید. بعد از اینکه شماره خود را وارد کردید، برای ادامه فرایند آموزش حذف حساب کاربری ایتا روی دکمه ارسال کلیک کنید.
  3. در این مرحله بعد از لمس دکمه ارسال، کدی به حساب کاربری شما در پیام رسان ایتا ارسال می شود. پیام را باز کرده و کد مورد نظر که ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی است، را کپی کنید کرده در کادر مشخص شده وارد کنید.
  4. پس از اینکه کد را وارد و تایید کردید؛ صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید حساب کاربری ایتا خود را مدیریت کنید. در صفحه باز شده 4 گزینه وجود دارد که هر کدام کار خاصی را انجام می دهد. گزینه مورد نظر همانطور که پیداست گزینه حذف اکانت می باشد.
  5. گزینه حذف اکانت را که لمس کنید، صفحه ای برای شما باز می شود. در این صفحه می توانید دلیل اینکه قصد حذف حساب کاربری ایتا خود را دارید، را وارد کنید. البته پر کردن این کادر اختیاری است و اگر پر نکردید، مشکلی پیش نمی آید. در پایین صفحه اگر نگاه کنید، دکمه حذف حساب کاربری را خواهید دید. با لمس آن دکمه حساب کاربری خود را به صورت کامل و برای همیشه در ایتا پاک خواهید کرد.

شما می توانید با انجام 5 روش ساده بالا در کمترین زمان ممکن حساب کاربری خود را در ایتا پاک کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که بعد از حذف حساب کاربری خود در ایتا، هیچ راه ممکنی برای بازگشت به حساب کاربری وجود ندارد و همه اطلاعات حساب شما پاک خواهد شد.

نمادین، تبلیغات با بهترین بازدهی

تبلیغات یک کسب و کار از مهم ترین قدم هایی است که باید در هر کسب و کار وقت و هزینه زیادی را برای آن در نظر بگیرید. اگر بتوانید تبلیغات خوبی از کسب و کار خود کنید؛ در کمترین زمان ممکن می توانید مخاطبان و مشتریان زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید.

شاید خیلی از شما ندانید که یک تبلیغات خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشید و چگونه می توان با هزینه کم بهترین تبلیغات را انجام داد. اما نگران نباشید ما به شما سایتی را معرفی می کنیم که می توانید تبلیغات کسب و کار خود را به آنها بسپارید و از بازدهی فوق العاده آن لذت ببرید.

وب سایت نمادین یکی از معتبرترین وب سایت هایی است که در حوزه تبلیغات در شبکه های مجازی مختلف از جمله تبلیغات تلگرام، تبلیغات در ایتا و … از دیر باز فعالیت می کند و توانسته تبلیغات های زیادی با بازدهی های عالی ثبت کند.

کسب و کار شما در هر شبکه مجازی که باشد، می توانید تبلیغات خود را به وب سایت نمادین سپرده تا در همان شبکه مجازی برای شما تبلیغات کرده و افراد زیادی را با کسب و کار شما آشنا کند.

هزینه ای که به این وب سایت معتبر برای تبلیغات پرداخت می کنید، بسیار کمتر از دیگر سایت ها در این حوزه است. با این تفاوت که تبلیغاتی که نمادین برای شما انجام می دهد، با کیفیت و بازدهی بیشتری همراه خواهد بود.

این وب سایت برای شرکت های بزرگی مانند ایرانسل، دیجیکالا، آپ، ستاره هفت هشتاد مربع و… تبلیغات انجام داده و بازدهی خوبی برای این شرکت ها به همراه داشته است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت نمادین نمونه کارهای تبلیغاتی این وب سایت را مشاهده کنید.

پشتیبانی نمادین در تمام روزی های کاری هفته (به غیر از روزهای تعطیلی رسمی) و در ساعت اداری 8 صبح تا 17 عصر آماده پاسخگویی به شما عزیزان است تا بهترین تصمیم برای یک تبلیغات خوب را بگیرید.

آموزش, آموزش تصویری حذف اکانت ایتا, تبلیغات

کلام آخر درباره آموزش حذف حساب کاربری در ایتا

در این مقاله آموزش حذف حساب کاربری در ایتا (آموزش حذف اکانت ایتا) به سریع ترین روش و همچنین اتفاقاتی که بعد از حذف اکانت در ایتا می افتد، را نیز به شما گفتیم. برای تبلیغات کسب و کار نیز به شما وب سایت نمادین که از معتبر ترین وب سایت ها در این حوزه هست، را معرفی کردیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و از اینکه با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.