ورزشی

آلمان و سد مالی تیم‌ملی تیروکمان!

جوانان, چین, سنگاپور

رییس فدراسیون تیروکمان می‌گوید در صورت تامین منابع مالی، تنها ۴-۵ کماندار به مسابقات جهانی آلمان اعزام می‌شوند.

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با مجله سلامتی ایران، درباره عملکرد تیم‌ملی تیروکمان در کاپ آسیایی سنگاپور، اظهار داشت: مهم‌ترین اتفاقی که برای تیم‌ملی تیروکمان در کاپ آسیایی سنگاپور رخ داد، خودباوری کمانداران ملی‌پوش ایران بود و خوشبختانه توانستیم رکوردهای سالیان گذشته را ارتقاء بخشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در تیم‌ملی با مسئله عدم خودباوری روبرو بودیم و از زمان حضور سرمربی کره‌ای در تیم‌ملی تیروکمان اعتماد به نفس بالایی به تیم‌ملی تزریق شد، به ویژه در ماده ریکرو توانستیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم و شاهد ارتقاء رکورد باشیم.

رییس فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه کادر خارجی و ایرانی تیم‌ملی تیروکمان ایران دست به دست هم دادند و باعث شدند تا شاهد رکوردشکنی بین‌المللی در تیم‌ملی کامپوند و ریکرو باشیم، گفت: کمانداران تیم‌ملی چه برای بازی‌های آسیایی و چه برای حضور قدرتمند در یونیورسیاد چین از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند و علاوه بر این، مسابقات قهرمانی جهان در آلمان را نیز پیش‌رو داریم.

شعبانی‌بهار در مورد احتمال کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو با توجه به نتایج کسب شده در کاپ آسیایی سنگاپور، بیان کرد: انتظار حداقل یک و حداکثر دو مدال در بازی‌های آسیایی را داریم؛ در مورد ریکرو مولفه‌های مختلفی مطرح است اما در خصوص کامپوند همواره توانسته‌ایم مدال کسب کنیم.

وی در مورد مسائل و مشکلات مالی مطرح شده به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان در آلمان، اظهار کرد: این مسابقات به عنوان مسابقات گزینشی المپیک به شمار می‌رود اما در حال حاضر فدراسیون با مشکلات مالی روبرو است و به طور حتم نیازمند کمک و حمایت مالی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هستیم.

رییس فدراسیون تیروکمان ادامه داد: اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در آلمان در صورت تامین منابع مالی به صورت کیفی صورت می‌گیرد و تعداد نفرات اعزامی ۴ تا ۵ نفر خواهد بود.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.