ورزشی

آغاز کار تیم محبوب پرسپولیسی‌ها در یورو!

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران؛ گئورگی گولسیانی که درخشش وی با پیراهن پرسپولیس در دو فصل اخیر باعث حضورش در لیست تیم ملی گرجستان شد، حالا با انگیزه بالا برای تاریخ‌سازی در اولین مسابقه گرجستان در تاریخ رقابت‌های یورو و جام جهانی آماده می‌شود. با وجود عملکرد خوب و پاس گل گولسیانی در اولین حضور ثابت ملی خود برابر مونته‌نگرو، احتمال حضور وی در ترکیب اصلی گرجستان برای رقابت با ترکیه پایین است.

بر اساس ترکیب احتمالی رسانه‌هایی مثل اوپتا، گولسیانی در ترکیب اصلی گرجستان برای تقابل با ترکیه حضور ندارد و در سیستم سه‌دفاعه ویلی سانیول، بازیکنان دیگری بازی می‌کنند. شاید تجربه پایین گولسیانی در دیدارهای رسمی ملی و حضور دیگر مدافعان گرجستان در دور مقدماتی یورو ۲۰۲۴، دلیل اصلی این گمانه‌زنی‌ها باشد اما ممکن است درخشش مقابل مونته‌نگرو، به حضور گولسیانی در ترکیب گرجستان مقابل ترکیه کمک کند؛ مدافعی که پس از به ثمر رساندن گل قهرمانی پرسپولیس هنوز با این باشگاه مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد انجام نداده و حتی رسانه‌های هندی از مذاکرات او با باشگاه قهرمان لیگ این کشور یعنی موهان باگان خبر می‌دهند. مشخص نیست که آیا پس از معلوم شدن تکلیف سرمربی پرسپولیس، باشگاه برای مذاکره به سراغ گولسیانی می‌رود یا این بازیکن پس از دو فصل، به عنوان بازیکن آزاد از جمع سرخ‌ها جدا خواهد شد.

257 251

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.