اقتصادیکسب و کار

گیفت کارت ریزر گلد چیست و خرید ریزر گلد چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت ریرز گلد رایگان

برای اینکه بتوانید پرداخت‌های درون بازی‌ها را انجام بدهید، مثلا سکه بخرید یا لباس‌های جدید را تهیه کنید، گیفت کارت‌ها به کمک شما می‌آیند. ، مانند پول نقد است. شما با استفاده از آن‌ها، می‌توانید خدمات مختلف بازی‌ها را بخرید و هزینه را به صورت ارزی، با این کارت‌ها پرداخت کنید. می‌توانید این گیفت کارت‌ها را با مبالغ مختلف تهیه کنید. بعضا خرید با گیفت کارت ریزر گلد، شامل تخفیف نیز می‌شود! اما حالا به گرفتن گیفت کارت ریزرگلد رایگان فکر کنید! کمپانی ریزر مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های جذاب جهانی را ارائه می‌دهد و شما  با داشتن گیفت کارت‌های رایگان آن می‌توانید بازی‌های هیجان‌انگیزتری را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تجربه کنید! در صورت تمایل به خرید ریزر گلد کلیک کنید.

Razer gold چیست

با اینکه راحت‌ترین راه دسترسی به کارت هدیه ریزرگلد، خرید آن است، اما اگر باحوصله باشید از راه‌های مختلفی می‌توانید گیفت کارت ریزرگلد رایگان دریافت کنید.

ویژگی‌های گیفت کارت ریزر گلد رایگان

گیفت کارت‌های رایگان علاوه بر ویژگی‌های مثبتی که دارند، می‌توانند ویژگی‌های منفی هم داشته باشند. در ادامه با برخی از ویژگی‌های گیفت کارت رایگان ریزرگلد آشنا می‌شویم.

  • بدون پرداخت هزینه
    از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که گیمرها به دنبال دریافت این کارت هستند، رایگان بودن آن است. دسترسی به سرویس‌ها و آیتم‌های جذاب بازی‌های ریزرگلد بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای جذاب نیست؟
  • امن یا نا امن؟
    استفاده از گیفت کارت‌های فیک یا هک شده می‌تواند تاثیرات منفی زیادی برای اکانت شما داشته باشد و حتی موجب بن شدن آن شود! به همین دلیل، جایی که به دنبال دریافت گیفت کارت‌های رایگان هستید بسیار مهم خواهد بود. برای دریافت گیفت کارت رایگان سعی کنید از مراجع معتبر مانند سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در ازای فعالیت‌های مختلفی به شما ارائه می‌دهند استفاده کنید.
  • کدهای منقضی شده
    سایت‌های زیادی وجود دارند که کدهای گیفت کارت رایگان ریزر را ارائه می‌دهند. اما همانطور که شما به دنبال کارت‌های رایگان هستید، سایر گیمرها هم به دنبال این کارت‌ها می‌گردند! به همین دلیل اکثر کدهای ارائه شده معمولا استفاده شده‌اند و اعتبار ندارند.

گیفت کارت ریزر گلد رایگان با ریزر سیلور

اگر به صورت مداوم گیفت کارت ریزر گلد را استفاده کنید، مقداری ریزر سیلور به صورت جایزه دریافت خواهید کرد. حالا این ریزر سیلور چیست؟ اگر مقدار ریزر سیلور شما به حد کافی برسد، می‌توانید با اعتبار آن، یک گیفت کارت ریزر گلد رایگان دریافت کنید.

میزان جایزه ریزر سیلور نیز به اعتبار ریزر گلدی بستگی دارد که استفاده می‌کنید. به طور مثال، اگر پنجاه درصد اعتبار ریز گلد خود را مصرف کنید، حدوداً ده درصد ریزر سیلور دریافت خواهید کرد. این امتیاز، برای گیمرها بسیار گرانبهاست. این هم، یکی از روش‎های دریافت گیفت کارت ریزر گلد رایگان است.

راه های دریافت گیفت کارت ریزر گلد رایگان

یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن، ریزر گلد رایگان به دست بیاورید با جایزه‌های سیلور ریزر بود که در بخش قبلی، آن را بررسی کردیم. روش‌ دیگر، استفاده از بعضی اپلیکیشن‌هاست.

  • دریافت گیفت کارت ریزر گلد رایگان با وبسایت Idle-Empire

البته همه سایت‌های یا اپلیکیشن‌هایی که در این قسمت معرفی کردیم، قوانین خاص مربوط به خودشان را دارند. بهتر است قبل از شروع، قوانین را با دقت بخوانید تا بتوانید ریزر گلد رایگان را بدون دردسر، دریافت کنید.

ریزرگلد رایگان!

در این مقاله با گیفت کارت ریزر گلد و شرکت ریزر آشنا شدید. درباره ویژگی‌های آن صحبت و نحوه دریافت گیفت کارت ریزر گلد رایگان را نیز بررسی کردیم. شما می‌توانید از سایت‌های واسطه معتبر مانند ایرانیکارت، این گیفت کارت را بخرید. دنیای بازی‌ها، آنقدر پیشرفته شده است که با خرید آیتم‌های درون بازی، تازه دنیای جدیدریز‌ر یکی از کمپانی‌هایی است که در زمینه تولید و فروش قطعات کامپیوتری، به‌ویژه قطعات مخصوص گیم و ارائه خدمات پرداخت آنلاین برای بازی‌ها فعالیت می‌کند. این کمپانی برای خرید بازی‌ها و انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای، یک گیفت کارت با نام گیفت کارت ریزر گلد منتشر کرده است. یک سیستم یکپارچه ویژه گیمرها است.

خرید بازی ها و محتوای درون بازی با استفاده از گیفت کارت ریزر گلد

با استفاده از این گیفت کارت قادر خواهید بود که در تعداد زیادی از بازی‌ها و محتواهای سرگرمی خرید اینترنتی انجام دهید. این گیفت کارت قبلا با نام ریکستی شناخته می‌شد. برای آشنایی کامل با مزایا، کاربردها و نحوه ردیم این گیفت، این مطلب را بخوانید.

معرفی برند ریزر

شرکت ریزر یک شرکت تولیدکننده قطعات گیمینگ و لوازم جانبی مخصوص است که خاستگاه آن کشور آمریکا است. این شرکت در سال 2005 در شهر سن دیگو در ایالت کالیفرنیا، فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و از آن زمان تا کنون مشتریان بسیاری پیدا کرده است. فعالیت‌های این شرکت تنها به تولید قطعات گیمینگ ختم نمی‌شود. شرکت ریزر قصد دارد تا در سال‌های آینده برنامه‌هایی را اجرایی کند که وسعت فعالیت‌های آن را چندین برابر خواهند کرد.

کاربردهای گیفت کار‌ت ر‌یز‌ر گلد چیست؟

اگر بخواهیم تمام کاربردهای گیفت کارت ریزر گلد را بیان کنیم، به زمان زیادی احتیاج خواهیم داشت، چرا که این گیفت کارت یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین برای گیمرهای بازی‌های ویدئویی است. با استفاده از این گیفت کارت گیمرها می‌توانند در بیش از 42000 بازی ویدئویی خرید درون‌برنامه‌ای انجام بدهند. همچنین با استفاده از این گیفت کارت می‌توان بازی‌ها را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون استفاده از حساب‌های بانکی خریداری کرد.

گیفت کارت ریزر گلد به‌عنوان یک هدیه فوق‌العاده در سراسر دنیا نیز شناخته می‌شود. بیشتر ما دوستان گیمری داریم که تمایل بسیاری به دارند. می‌توانید این گیفت کارت را به دوستان گیمر خود هدیه دهید تا آن‌ها را شگفت‌زده کنید.

مزایای استفاده از گیفت کارت ریزر گلد

گیفت کارت ریزر گلد علاوه بر کاربردهای فراوان دارای مزایای بسیاری در استفاده است. یکی از محبوب‌ترین مزایای این گیفت کارت دریافت سود است. با استفاده از گیفت کارت شرکت ریزر برای خرید بازی‌ها و خرید درون‌ برنامه‌ ای، سود کسب خواهید کرد. شما این سود را به شکل ریزر سیلور و ارزهای مخصوص معاملات بازی‌های انحصاری دریافت می‌کنید. به طور خلاصه با هر بار خرید از ریزر گلد مقداری سیلور ریزر به شما تعلق می‌گیرد. با این ارز می‌توانی بازی‌ها، سخت‌افزارهای شرکت ریزر از جمله موس و کیبورد و اعتبار درون بازی‌ها را به شکل رایگان دریافت کنید.

برخی دیگر از مزایای استفاده از گیفت کارت ریزر گلد عبارت‌اند از:

  • عدم وجود تاریخ انقضا و محدودیت در استفاده
  • دریافت پاداش روزانه و ماهانه
  • شرکت در قرعه‌کشی‌های شرکت ریزر
  • کسب تخفیفات ویژه برای خرید محصولات ریزر
  • عدم نیاز به حساب‌های بانکی و احراز هویت برای خریدهای آنلاین
  • دسترسی به تعداد بسیار زیادی از بازی‌های ویدئویی
  • امکان استفاده در تمام نقاط جهان
  • سرعت و کیفیت بالا در انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای
  • امکان پیگیری خریدها و فرایند آن‌ها
  • وجود این گیفت کارت در قیمت‌های مختلف

انواع گیفت کارت‌های ریزر گلد را بشناسید

گیفت کارت‌های ریزر گلد در دو نوع فیزیکی و دیجیتالی به فروش می‌رسند که هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. گیفت کارت‌های فیزیکی از فروشگاه‌های ریزر قابل خریداری‌اند و در قیمت‌های مختلفی یافت می‌شوند. اما در این میان گیفت کارت دیجیتالی ریزر گلد بسیار محبوب‌تر است. گیفت کارت دیجیتالی ریزر گلد را می‌توان بدون مراجعه به شعبه‌های شرکت ریزر خریداری کرد.

خرید گیفت کارت‌های ریزر گلد با انواع ریجن های مختلف در آی گیم

این گیفت کارت در قیمت‌های 1 دلاری، 2 دلاری، 5 دلاری، 10 دلاری، 20 دلاری، 50 دلاری و 100 دلاری به فروش می‌رسد. البته دلار تنها واحد پولی نیست که می‌توانید با آن، این گیفت کارت را خریداری کنید.

رایج‌ترین ریجن‌های گیفت کارت ریزر گلد عبارت‌اند از:

  • ر‌یجن اروپا
  • ریجن آمریکا
  • ر‌یجن چین
  • ریجن ترکیه
  • ر‌یجن چین
  • ر‌یجن برزیل
  • ریجن روسیه

بهترین ریجن گیفت کارت ریزر گلد کدام است؟

در واقع نمی‌توان هیچ‌کدام از ریجن‌ها را به‌عنوان یک ریجن برتر اعلام کرد و برتری آن را نسبت به دیگر ریجن‌ها ثابت کرد. برای اینکه بهترین ریجن این گیفت کارت را برای خود پیدا کنید با مواردی از جمله اطلاعات شخصی حساب کاربری ریزر، محل زندگی و شیوه خرید این گیفت کارت توجه داشته باشید. اما در این میان این گیفت کارت در ریجن آمریکا محبوبیت بیشتری دارد و بیشتر فروخته می‌شود.

آموزش ردیم گیفت کارت ریزر گلد

بسیاری از کاربرانی که گیفت کارت ریزر گلد را خریداری می‌کنند، با مشکلات متعددی در هنگام ردیم کردن این گیفت کارت روبرو می‌شوند و در بیشتر مواقع به دنبال راه حلی کاربردی هستند. انجام این کار بسیار ساده است، اما نیازمند رعایت چند نکته کوچک است. در ابتدا ip دستگاه خود را به مکانی غیر از ایران تغییر دهید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد وب‌سایت رسمی ریزر شوید
  • اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید
  • در این بخش از سمت چپ بالا گزینه Gold را انتخاب کنید
  • در این مرحله بر روی گزینه Reload کلیک کنید
  • روش‌های پرداخت (Payment Method) مختلفی در این بخش نمایش داده می‌شوند که شما باید gift card را انتخاب کنید
  • گزینه (Razer Gold Gift Card(PIN را انتخاب کنید
  • کد گیفت کارت خریداری شده را در کادر مربوطه وارد کنید

حل مشکلات ردیم ریزر گلد برای کاربران ایرانی آسان است

بسیاری از کاربران ایرانی در استفاده از این گیفت کارت، با موانع مختلفی روبرو می‌شوند. حل این مشکلات با استفاده از یک ip خارج از کشور صورت می‌گیرد. باید توجه داشته باشید که تغییر مداوم ip  یک فعالیت مشکوک به شمار می‌آید و ممکن است باعث مسدود شدن حساب شما شود. همچنین کاربران ایرانی باید اطلاعات حساب کاربری ریزر خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که تیم پشتیبانی در صحت آن‌ها تردید نکند.

از گیفت کارت ریزر گلد برای انجام خرید آسان درون بازی بهره ببرید

اگر به دنبال انجام با سرعت، کیفیت و پشتیبانی خوب هستید، گیفت کار‌ت ر‌یز‌ر گلد گزینه‌‌ای مناسب برای شما است. با استفاده از این گیفت کارت نه‌تنها خریدهای درون‌برنامه برای شما آسان‌تر می‌شوند، بلکه از مزایای بسیاری در حین استفاده برخوردار خواهید شد. از این گیفت کارت استفاده کنید تا لذت شیرین خرید درون بازی‌ را در کنار افزایش شانس برنده شدن و دریافت محصولات ریزر