علمی و پزشکیکسب و کار

سرم طلا در هفته چند بار استفاده شود

سرم پوست و مرطوب کننده ها به طرق مختلف به پوست کمک می کنند. گاهی اوقات یک سرم به تنهایی برای آنچه پوست شما نیاز دارد کافی خواهد بود و دفعات بعد متوجه خواهید شد که هم به سرم آبرسان و مرطوب کننده نیاز دارید. انواع سرم و قیمت سرم طلا اصل به طور معمول رقیق تر و سبک تر از مرطوب کننده ها هستند و عملکردهای متنوعی دارند. به طور معمول، سرم ها مواد موثری در خود دارند که تا حد ممکن در پوست نفوذ می کنند. به همین دلیل، همیشه باید سرم را مستقیما بعد از تمیز کردن یا قبل از مرطوب کننده و ضد آفتاب روی پوست خود استفاده کنید.

آنها سریع جذب می شوند و شما می توانید صبح و شب از آنها بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. سرم  برای جایگزین مرطوب کننده شما نیستند، اما می توانند برای تقویت اثرات آبرسانی آن استفاده شوند. سرم ها متنوع هستند و برای رفع انواع موضوعات مراقبت از پوست اعم از سرم آبرسان و مرطوب کننده، سرم ضد پیری، سرم روشن کننده پوست و سرم های پیشگیری از آکنه مورد استفاده قرار می گیرند.

سرم پوست چیست؟

اگر فکر می کنید برنامه مراقبت از پوست شبانه شما به عنوان یک وعده غذایی دارای سه مرحله مجزا می باشد سرم پوست یکی از آن سه وعده غذای اصلی است. سرم ها می توانند حاوی طیف وسیعی از مواد مغذی مفید برای انواع پوست باشند. غالبا، سرم ها شفاف، مبتنی بر ژل یا مایع هستند و ضخامت آنها کمتر از مرطوب کننده ها است. آنها معمولا قبل از مرطوب کننده ها برای کمک به رطوبت استفاده می شوند. یک سرم  قادر به هیدراتاسیون موثرتر و قوی تر از حتی سنگین ترین کرم ها است.

مولکول های این محصول قادرند به عمق پوست نفوذ کرده وآن را هیدراته کنند، در حالی که کرم های سنگین تر بر روی لایه های بالایی قرار می گیرند. سرم پوست چیست؟  بافت پوست شما به لطف محتوای کلاژن و ویتامین C موجود در سرم پوست به شدت بهبود می یابد، پوست کشیده و نرم می شود و منجر به ظاهری جوانتر پوست می شود. همچنین لکه ها، زخم ها، جوش ها و علائم دیگر کمتر می شوند، زیرا با استفاده منظم از سرم پوست، به ویژه نوعی که از کنسانتره های گیاهی استفاده می شود.

مواد تشکیل دهنده سرم پوست

از آنجایی که قیمت ریمل لاکچری کوین  به دسته های مختلفی تقسیم می شوند ترکیبات و فرمولاسیون آنها با هم یکسان نیست، به طور معمول شما یکی از موارد زیر را در ترکیبات آنها مشاهده خواهید کرد. ویتامین C این یک ماده رایج برای ضد پیری است، بنابراین اگر اواخر دهه 30 و 40 هستید، از یک سرم با این ترکیب استفاده کنید. نه تنها کلاژن می سازد بلکه ایمنی پوست را نیز تقویت می کند. اسیدهای هیالورونیک بدون استفاده از سنگینی کرم ها و غیره یک راه عالی برای درمان پوست خشک و کم آب وجود دارد و آن استفاده از سرم پوست حاوی اسیدهای هیالورونیک می باشد که توسط آن سطوح آب طبیعی پوست را به دام می اندازد و این اطمینان را به شما می دهد که هیچ پوست رطوبت خود را از دست نمی دهد.

آنتی اکسیدان ها برای محافظت از پوست در برابر استرس و آسیب های محیطی ضروری هستند. بنابراین بتاکاروتن و چای سبز عصاره هایی هستند که باید مراقب آنها باشید زیرا آنها به عنوان سرم های خانگی در بین مصرف کنندگان است و این در حالی است که توت، انار و عصاره هسته انگور از دیگر مواد فعال می باشند. سرم های آبرسان هدف سرم پوست آبرسان درست مانند نام آن است، سرم های آبرسان به تزریق پوست با رطوبت اضافی برای تکمیل مرطوب کننده شبانه به پوست های خشک کمک می کنند. افرادی که باید از آن استفاده کنند شامل کسانی که پوست خشک دارند کاندیدای ایده آل برای استفاده از سرم آبرسان و مرطوب کننده هستند.

شاید کمی تعجب آور باشد اما به انواع پوست چرب و حتی پوست مستعد آکنه نیز می توانند از برخی از آبرسانی های هدفمند بهره مند شوند و شاهد نتایج بی نظیر بعد از استفاده آن باشند. سرم پوست برای پوست های بسیار چرب نیز قابل استفاده است و هیچ محدودیتی برای آنها وجود ندارد. سرم های آبرسان  هنگامی که صحبت از محصولات آبرسانی و مرطوب کنندگی برای پوست خشک می شود بسیاری از توجه ها به این سمت کشیده می شود و همه آنها نوید نتیجه عالی را به شما می دهند که پوستی سالم، صاف و درخشان را تجربه خواهید کرد. بنابراین چگونه تصمیم می گیرید که محصولات مراقبت از پوست را خریداری کنید؟

هنگامی که با گزینه های بیشماری از سرم آبرسان و مرطوب کننده پوست مواجه می شوید، اولین قدم درک تفاوت بین اصطلاحات هیدراته و مرطوب کردن است. بسیاری از ما نمی دانیم که صاحبان برند از اصطلاحات هیدرات و مرطوب به جای یکدیگر آبرسانی و مرطوب شدن استفاده می کنند، اما اینها یکسان نیستند! درست است که هر دو از ضروریات مراقبت از پوست برای تامین تغذیه پوست شما هستند، اما دانستن تفاوت آنها به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام محصول مناسب نیاز پوست شماست و می تواند در مرطوب نگه داشتن پوست به شما کمک کند.

از هیدراته و مرطوب کننده بیشتر بدانید

هیدراتاسیون جذب رطوبت از هوا و سپس تزریق آن به سلول های پوستی شما با آب برای بهبود توانایی پوست در جذب رطوبت و مواد مغذی می باشد. در حالی که مرطوب کردن بعد از این مرحله انجام می شود و در واقع در به دام انداختن و قفل شدن رطوبت برای ایجاد سد محافظتی طبیعی پوست کمک می کند. با این کار از هرگونه هدر رفت آب جلوگیری می شود و از لطیف و نرم نگه داشتن پوست اطمینان حاصل می شود. تا به حال احساس کرده اید که پوست شما التماس می کند تا تشنگی خود را برطرف کند؟ این همان چیزی است که سرم آبرسان و مرطوب کننده ها برای آن مناسب هستند. هر دو برای مقابله با خشکی و کم آبی بدن به شما کمک می کنند تا پوستی جوان و لطیف داشته باشید. از هیدراته و مرطوب کننده بیشتر بدانید

چگونه می توان فهمید که به سرم آبرسان و مرطوب کننده نیاز داریم؟

از بهترین سوالاتی است که هر فرد ممکن است با آن روبرو شود و تمام جواب آن به نوع پوست و محیط زندگی برمیگردد. اگر پوست شما بیش از حد خشک است یا متوجه می شوید که مستعد پوست خشک و پوسته پوسته شدن هستید، این احتمال وجود دارد که پوست رطوبت را در خود حفظ نکند. اینجاست که به مرطوب کننده ها نیاز دارید! با استفاده همزمان از سرم آبرسان و مرطوب کننده شما می توانید یک پوست مرطوب و عالی داشته باشید که با استفاده از آنها دیگر نگران فصل زمستان که پوست شما مستعد خشکی است نخواهید بود. از طرف دیگر، اگر احساس می کنید پوست شما کدر است و خطوط ریز و چین و چروک در چهره دارید، می توانید برای جلوگیری از این روند از یک مرطوب کننده مناسب با پوست خود استفاده کنید و مواد غذایی مورد نیاز پوست را با استفاده از آن به بدن خود بدهید.

دلایل محکم استفاده از سرم پوست

  • ترمیم آسیب های خورشید به پوست و کاهش چین و چروک ها
  • آبرسانی بیشتر پوست
  • سفت کننده پوست و بهبود بافت
  • لایه برداری برای پوست صاف تر و درخشان
  • قرمزی و حساسیت را کاهس می دهد.
  • پاکسازی و جلوگیری از لکه ها
  • لکه های قهوه ای و رنگدانه ها را محو کند.

چگونه باید از سرم آبرسان و مرطوب کننده استفاده کرد؟

نفوذ سرم پوست مرطوب ده برابر بیشتر از خشکی است، بنابراین توصیه می کنیم همیشه سرم را دو بار در روز و بعد از تمیز کردن و مستقیم روی پوست استفاده کنید. صبح ها سرم صورت خود را قبل از مرطوب کننده یا ضد آفتاب SPF، شب هنگام نیز سرم پوست را قبل از کرم شب یا مرطوب کننده استفاده کنید. پس از پاکسازی، سرم شما باید روی کل صورت، گردن و اطراف آن قرار دهید. با نوک انگشتان آن را به آرامی بر روی پوست خود ماساژ دهید و اجازه دهید چند دقیقه قبل از استفاده از مرطوب کننده به پوست جذب شود. فراموش نکنید که زیاده روی در استفاده سرم بیشتر با سود بیشتر برابر نیست.

سخن آخر:

ما در این مقاله تلاش کردیم با توضیح دادن درباره روش استفاده از سرم صورت و مقدار قابل مصرف آن در طی شبانه روز به به شما پوستی شاداب هدیه دهیم. همچنین با آوردن دقیق‌ترین مراحل روتین پوستی قصد داشتیم توجه شما را به این موضوع بالا ببریم تا با انجام آن پوستی سالم‌تر داشته باشید. به نظر شما سرم‌هایی که دارای قطره چکان بهتر هستند، یا بدون آن؟ نظرات خود را با به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

.1    مزیت سرم‌های حاوی قطره چکان چیست؟
⦁    وجود قطره چکان بر روی برخی از سرم‌های مراقبت از پوستی استفاده از سرم شما را فرآیندی آسان و بدون آشفتگی می کند و در عین حال سرم صورت را عاری از باکتری نگه می دارد. قطره چکان همچنین به شما کمک می کند تا میزان استفاده از محصول را کنترل کنید و از هدر رفتن آن جلوگیری نمایید.

  1.  چه مدت طول می‌کشد که سرم جذب پوست شود؟
    ⦁  پس از اینکه سرم خود را به طور کامل با نوک انگشت یا کف دست مالیدید، 5 دقیقه صبر کنید تا محلول تقویت مژه لاکچری کوین کاملا جذب شود. سرم‌های صورت با فرمول خوب فوق العاده سریع جذب می شوند و به طور کامل در صورت و گردن ناپدید می شوند. مانی باید از مرطوب کننده استفاده کنید؟ از آنجا که صبح و شب صورت خود را می شوید، بهتر است بلافاصله بعد از سرم از مرطوب کننده استفاده کنید. شما می دانید که هر روز، دو بار باید مرطوب کننده بزنید، اما آیا استفاده از مرطوب کننده قبل از خواب خوب است؟ بله، اما در اینجا یک نکته وجود دارد و آن این است که حداقل 30 دقیقه صبر کنید و به آن زمان دهید تا به پوست شما آغشته شود و به بالش جذب نشود.