ورزشی

دقیقی: شمس‌آذر شایسته پیروزی بود

آهن, خبرنگاران, زمین

مجله سلامتی ایران/قزوین سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: امروز تیم من با اینکه شایستگی پیروزی را داشت، بازنده از زمین بیرون آمد.

به گزارش مجله سلامتی ایران، سعید دقیقی پنجشنبه شب ۱۳ آنلاین در نشست خبری بعد از بازی شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فکر می‌کنم ما شایسته پیروزی در نیمه دوم بودیم، نیمه اول شرایط آب و هوا عاملی شد که ذوب آهن از حداقل موقعیت‌های خود استفاده کند در حالی که بازی پایاپای داشتیم و فقط به خاطر وزش باد بود که تیم ذوب‌آهن در نیمه اول در بعضی صحنه‌ها روی تیم ما سوار شد اما در نیمه دوم بازی یک‌طرفه به نفع ما بود و موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم و نتیجه عادلانه‌ این بود که شمس‌آذر با سه گل پیروز میدان شود.

وی ادامه داد: اتفاقات بازی را هم خودتان دیدید، نمی‌توانم درباره این لیگ که در حال برگزاری است سخنی بگویم، در لیگی که برنامه‌ریزی ندارد تیم من با اینکه شایستگی پیروزی را داشت، بازنده از زمین بیرون آمد.

این سرمربی در پاسخ به خبرنگاران درخصوص ضعف در خط دفاعی بیان کرد: سه نفر از بازیکنان خط دفاعی تیم، عرفان‌ قهرمانی، محسن طرهانی و مهدی محمدی مصدوم بودند، به همین دلیل مصطفی احمدی امروز در دفاع وسط بازی کرد درحالی که پست تخصصی وی نبود، بازی با کیفیتی هم ارائه داد، حسین گودرزی هم بعد از چهار بازی به محض رسیدن از هانگژو به تیم اضافه شد، من همیشه به تیم گوشزد می‌کنم وقتی در حمله هستید باید به خط دفاع بدبین باشید و امروز چون ما یک گل خورده بودیم احساسی بازی کردیم تا گل را جبران کنیم و همین عاملی شد که گل دوم را هم به راحتی دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: بچه‌ها خیلی خوب به بازی برگشتند، در شروع نیمه دوم گل محرز شمس آذر به ثمر رسید که از ابعاد مختلف می‌توان درباره آن صحبت کرد، اول اینکه گل صد در صد درست بود که اظهار نظر درباره آن را به اهالی فن در حوزه قضاوت‌ می‌سپارم.

دقیقی خاطرنشان کرد: اگر بگوییم گل درست نبود برخوردی در همان صحنه رخ داد که بازیکن تیم حریف با لگد به صورت رحمان جعفری کوبید بنابراین باید درباره آن صحنه هم قضاوت شود.

وی گفت: اخراج محرز بازیکن حریف که البته برای اینکه اعلام شود زمانی را از تیم ما گرفتند و چالش‌های مختلفی داشت و درباره آن خیلی صحبت نمی‌کنم اما سؤال اینجاست که چرا ابتدا کارت زرد دادند و بعد نظر داوران برگشت.

این سرمربی در پاسخ به این موضوع که یکی از خبرنگاران مطرح کرد که سرمربی ذوب آهن گفته اخراج بازیکن به دلیل فشار نیمکت‌نشینان شمس‌آذر بوده، بیان کرد: از آقای ربیعی خواهش می‌کنم اگر قرار است قضاوت کنند عادلانه این کار را انجام دهند، اول صحنه‌ها را ببیند و خودشان که یک فرد فنی هستند، بگویند این صحنه اخراج داشته یا خیر؛ یا اینکه درباره صحنه دقیقه ۹۵ که پنالتی روی آقای عربی اتفاق افتاد صحبت کنند.

خبر در دست تکمیل است…