عمومیکسب و کار

آیا سایبان برقی قابل حمل برای استفاده در آفتابگیرها مناسب هستند؟

آیا سایبان برقی قابل حمل برای استفاده در آفتابگیرها مناسب است؟ سایه بان امکان دارد در معرض وزش باد و شرایط مختلف آب و هوایی بد قرار بگیرد. بنابراین، بهتر است سایبان خود را توسط یک متخصص نصب کنید؛ چراکه می‌داند چگونه تمام موارد احتیاطی را در مورد: ارتفاع بست، شیب سایبان، کشش موتور برای مدل‌های سایبان موتوری انجام دهد و فراموش نکنید که سایبان ضعیف می‌تواند برای کاربر خطرناک باشد.

شما می‌توانید بین سایبان دستی که با استفاده از میل لنگ متصل به وینچ کار می‌کند یا سایبان موتوری که با یک سوئیچ یا یک کنترل از راه دور کار می‌کند را انتخاب کنید که برای استفاده به عنوان آفتابگیر هم کاربردی هستند. فراموش نکنید که یک پرده دستی برای باز کردن و تا کردن پارچه به کمی تلاش نیاز دارد و در مدل‌های این گونه نیست؛ زیرا باز و بسته شدن به وسیله موتور انجام می‌شود.

نگهداری سایبان برقی

این نکته مهمی است که نباید از آن غافل شد، زیرا پارچهدر معرض خطر پاره شدن زودرس است. برای نگهداری آسان، درمان‌های ضد آلودگی و ضد قارچ از ایجاد لکه و کپک جلوگیری می‌کند. همچنین گزینه‌های زیادی وجود دارد که از تجهیزات شما در برابر هجوم زمان و آب و هوای بد محافظت کرده و به آن اجازه می‌دهد برای مدت بسیار طولانی در خدمت شما باشد.

وقتی نوبت به محافظت در برابر نور خورشید می‌رسد، تجهیزات سنتی مانند چترهای آفتابی اغلب قربانی وزش باد می‌شوند که این اتفاق ناگوار برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران رخ داده است. اما اگر یک سایبان خوب انتخاب کنید، از این مشکل در امان خواهید بود. محافظت از خود در برابر باد با یک سایبان به این معنی است که دیگر لازم نیست نگران نگه داشتن چتر آفتابی باشید. در واقع پارچه سایبان محکم روی بازوها و قاب سایبان ثابت می‌شود و همین پرده روی نما نیز ثابت شده است. با این حال، توصیه می‌شود که سایبان خود را قبل از وزش بادهای شدید جمع کنید.

مجموعه به شما پیشنهاد می‌کند که برای مناطق بادخیز، یک مدل سایبان مقاوم را انتخاب کنید. قاب و همچنین بازوهای آلومینیومی یا فولادی به بوم اجازه می‌دهد تا در جای خود باقی بماند و برای پارچه سایبان، اکریلیک را انتخاب کنید، زیرا در برابر آب و هوا مقاوم‌تر و قوی‌تر است. همچنین مطمئن شوید که هیچ شاخه درخت خیلی سنگینی روی سایه بان سقوط نمی‌کند. سایبان نه تنها برای جایگزینی آفتابگیر یا یک بوم کشیده استفاده می‌شود، بلکه ترفندهای دیگری نیز در آستین خود دارد و در کل، راحتی و آسایش شما را با کمترین هزینه فراهم خواهدکرد.

سایبان پارچه ای خود تمیز شونده چگونه کار می‌کند؟

نگهداری از بوم یکی از معدود معایب سایبان است و خطرات آب و هوا، آلودگی، برگ‌های مرده رسوباتی را بر روی پارچه انباشته می‌کنند. برای اینکه سایبان شما تا زمانی که ممکن است کارایی داشته باشد، تمیز کردن پارچه به طور منظم بسیار مهم خواهدبود؛ زیرا این پارچه‌ای است که با یک درمان خاص پوشانده شده و ذرات روی سطح باقی می‌مانند. این نوع پارچه مخصوصاً برای افراد حرفه‌ای یا افرادی که سایبان آنها بسیار در معرض ذرات، آلودگی، برگ و … است مناسب خواهدبود.

سایبان نورد اتوماتیک

حسگر هوشمندی که قادر به تشخیص بادهای قوی، باران یا حتی سطح بسیار شدید آفتاب است، بسیار مهم خواهدبود. ایده این است که اجازه دهید سایه بان شما به طور خودکار بسته شود، زیرا این کار از خراب شدن سیستم موتوری شما به دلیل آب و هوای بد جلوگیری می‌کند.

همچنین فراموش نکنید که باد تنها عنصر خارجی نیست که می‌تواند بر کیفیت سایبان شما تأثیر بگذارد. سنسورهای مشابهی برای محافظت از این محصولات موتوری در برابر باران و خورشید وجود دارد و می‌توان یک سنسور بیرونی برای تشخیص قرار داد و بنابراین، بسته شدن خودکار سایبان را تضمین می‌کند. بنابراین قاب یا بازوهای آلومینیومی سایبان به طور دائم در برابر باران محافظت خواهدشد. برای خورشید هم همین طور است و هنگامی که گرمای خورشید بسیار قوی باشد، یک سنسور خورشیدی باعث باز شدن سایه بان می‌شود. بنابراین فضای داخلی خانه شما دچار گرمای بیش از حد نخواهد شد.

Are portable electric awnings suitable for use in sunshades

مزایای سایبان برقی

سایبان عایق حرارتی است که باعث کاهش دما در تراس و همچنین در خانه می‌شود. همچنین سایبان‌ها نسبت به آفتابگیرها حجم کمتری دارند و وقتی زمستان فرا می‌رسد، می‌توانید اوقات خود را بیرون بگذارید و علاوه بر این، برخی از روزهای زمستان بسته به منطقه می‌تواند بسیار آفتابی باشد. دیگر هیچ بهانه‌ای برای لذت بردن از فضای بیرون نخواهید داشت و با باز کردن سایبان خود در چند ثانیه، همیشه آماده استفاده اوقات خود خواهیدبود. بنابراین، شما قادر هستید گرمای شدید خورشید ظهر را به راحتی کنترل کرده و برآمدگی را برای مقابله با الگوهای طلوع و غروب خورشید تنظیم کنید.

✓ زمانی که خورشید در شدیدترین حالت خود است، دمای محیط را چندین درجه خنک تر نگه دارید

✓ دمای محیط را در شب چندین درجه گرمتر نگه دارید

✓ محافظت در برابر خشکسالی‌های آزار دهنده و همچنین حفظ حریم خصوصی.

✓ دوستان و خانواده را برای مدت طولانی‌تری در شب‌ها سرگرم کنید

✓ گزینه‌های روشنایی و گرمایش اختیاری موجود است.

✓ سایبان تا عرض چندین متر قابل سفارش است

✓ با سیستم‌های پشتیبانی‌شده می‌توانیم تا 8 متر را در طرح‌دهی ارائه دهیم.

سایبان برقی چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی، سایبان هایی راه‌اندازی شدند که برای کاهش تابش نور خورشید در یک فضا مورد استفاده قرار می گیرند. در گذشته، سایبان ها به صورت دستی بودند و با یک اهرم باز و بسته می شدند. اما امروزه، سایبان ها با آخرین تکنولوژی طراحی شده اند و می توانند با یک ریموت، به راحتی باز و بسته شوند. سایبان برقی، یکی از انواع سایبان هایی است که می تواند برای فضاهای مختلف از قبیل ویلاها، شرکت ها، مراکز تجاری، رستوران ها و … مورد استفاده قرار گیرد. این نوع سایبان در رنگ ها و طرح ها و مدل های مختلفی قابل سفارش دادن است و جزء بهترین سایبان هایی است که در بازار وجود دارند.

آیا سایبان با باران گیر برقی متفاوت است؟

یکی از سوالاتی که شاید برای شما پیش بیاید این است که سایبان برقی با باران گیر برقی تفاوتی دارد یا خیر؟ به طور کلی، باران گیرها، می توانند سایبان نیز باشند. اما ممکن است که یک سایبان برقی، باران گیر نباشد! نوع پارچه به کار رفته در سایبان های برقی و میزان ضد آب بودن آن ها تعیین می کند که یک سایبان می تواند باران گیر نیز باشد یا خیر!

سایبان های برقی معمولا از پارچه های چند لایه به تولید می رسند که می توانند مقاومت خوبی در مقابل آب و باران داشته باشند. اما برخی از سایبان های برقی باران گیر، دارای متریال های متفاوتی هستند. شیب نصب باران گیر نیز بسیار اهمیت دارد. لازم است که یک سایبان باران گیر برقی، شیب مناسبی داشته باشد تا بتواند باران را به سمت پایین هدایت کند. بنابراین، تفاوت میان سایبان برقی معمولی و سایبان باران گیر، در متریال به کار رفته و شیب نصب سایبان ها است.

قیمت سایبان برقی؛ چگونگی محاسبه آفتاب گیرها و سایبان ها

سایبان های برقی از دو بخش اصلی تشکیل شده اند. بخش اول موتور الکتریکی است که وظیفه باز و بسته کردن سایبان و آفتاب گیرها را بر عهده دارد و بخش دوم، پارچه ای است که بر روی سایبان و آفتاب گیر نصب می شود. قیمت سایبان برقی به دلیل به کار رفتن موتور الکتریکی با کیفیت و عمدتا خارجی، نسبت به سایبان های دستی بالاتر است. همچنین، نوع و سایز پارچه به کار رفته در سایبان برقی، در قیمت سایبان تاثیر دارد. بنابراین، نمی توان به طور دقیق قیمت یک سایبان برقی را ذکر کرد. اما شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت سایبان پارچه ای برقی، با مشاوران شرکت ایمن مارکت تماس بگیرید.

چند نکته کلیدی برای افزایش طول عمر سایبان ها و باران گیرهای برقی

  • برای افزایش طول عمر سایبان، سعی کنید که هیچ‌گاه آن را به طور کامل باز و یا به طور کامل بسته نکنید!
  • در صورتی که پارچه سایبان برقی پارچه ای کثیف شد، حتما اقدام به شستشوی آن کنید تا پارچه در اثر نور خورشید از بین نرود.
  • از باز و بسته کردن بدون لزوم سایبان های چتری خودداری کنید.

خرید انواع سایبان برقی از مرکز فروش این سایبان ها

مرکز فروش انواع سایبان برقی، آفتاب گیر و باران گیرهای برقی باید دارای تجربه کافی در زمینه خرید انواع سایبان برقی و فروش آن ها داشته باشد. اعتماد کردن به یک فروشگاه، به این معنی است که شما تمامی جوانب کار را برای خرید یک سایبان برقی از آن فروشگاه بررسی کرده اید. خرید انواع سایبان برقی در ایمن مارکت، امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به خرید هر نوع سایبان برقی می توانید، به فروشگاه ایمن مارکت مراجعه کنید و با قیمت مناسب و بودجه کم، بهترین نوع سایبان را خریداری کرده و مورد استفاده قرار گیرد.

نصب آفتاب گیر و سایبان برقی

آفتاب گیرها و سایبان های برقی باید حتما توسط افراد با تجربه در زمینه نصب سایبان ها، نصب گردند. مرکز نصب سایبان های برقی و آفتاب گیرها، افراد با تجربه در این زمینه دارند و می توانند به شما نصب این وسیله ها در باغ، منزل و … کمک کنند. همچنین، می توان از مرکز فروش سایبان برقی و آفتاب گیرهای برقی درخواست کرد که برای نصب سایبان و آفتاب گیر فرد با تجربه و با تبحر را به شما معرفی کنند.

سخن پایانی

سایبان برقی برای استفاده در مصارف مسکونی و تجاری طراحی شده است و نوع مناسب سایبان‌های آفتابگیر چندین مزیت کلیدی را ارائه می‌دهد. شما مطمئناً می‌خواهید سایه‌های سایبان به خوبی در انواع آب و هوا داشته باشید و یک روش این است که پارچه‌های وینیل را بررسی کنید که می‌تواند سال‌ها در برابر نور مستقیم خورشید مقاومت کند. مقاومت وینیل در برابر آب نیز دلیل دیگری برای در نظر گرفتن این راه حل خاص است. با توجه به بافت الیاف، می‌توانید مطمئن باشید که هر کسی که زیر سایبان ایستاده است، حتی در صورت بارش شدید هم خیس نخواهدشد. این ویژگی به ویژه برای صاحبان فروشگاه مهم است، زیرا مشتریان احتمالی بیشتر به سمت سایبان می‌روند و در نهایت تا زمانی که باران بگذرد، راه خود را به مغازه پیدا می‌کنند.