نماد سایت مجله سلامتی ایران

چرا کی دبلیو سی در اپال نما قیمت کمتری نسبت به سایر فروشگاه ها دارد؟

چرا شیرآلات کی دبلیو سی؟

شیر کی دبلیو سی را در واقع به عنوان مدرن ترین و استاندارد ترین شیرآلات بهداشتی در ایران مطرح می کنند. برند KWC با بهره گیری از مدرن ترین طرح های روز اروپا و همچنین ماشین آلات و قالب های ریخته گری مدرن توانسته در بازار ایران،خاورمیانه،اروپا و آمریکا سهم قابل قبولی را از فروش این محصولات به دست آورد. جهت اطلاع قیمت شیر کی دبلیو سی لطفا کلیک کنید.

طراحی چشم نواز تنوع بی نظیر

یکی از مزایای خرید شیر کی دبلیو سی این است که این شیرآلات در بین رقبای ایرانی و حتی خارجی خودش از بیشترین تنوع ممکن برخوردار بوده و توانسته این تنوع را در تولید مدل و آبکاری و رنگ به بهترین نحو خودش برساند. در حال حاضر کی دبلیو سی در دسته بندی های زیر اقدام به تولید شیرآلات با رنگ بندی های کروم،طلایی،رزگلد،مشکی،سفید،قرمز،نارنجی،سبز،آبی و هر رنگ به سفارش مشتری کرده است.

آبکاری نیکل کروم با دقت بالا

آبکاری یا همان روکش خارجی در شیرآلات از ویژگی ها و معیارهای مهم مطرح می شود.

آبکاری کروم در شیرآلات kwc با مقیاسی در حدود 65 درصد است که در واقع همان خاصیت انعکاس نیز بیان می شود.قابل ذکر است که کی دبلیو سی این آبکاری را تحت خلاء انجام میدهد.

کارتریج یا مغذی

کارتریج شیرآلات کی دبلیو سی ساخت کشور اسپانیا و محصول کمپانی سدال بوده که ساختار از جنس سرامیک را دارند.

مغذی با همان کارتریج همان طور که از نامش پیداست اساس و مغذ هر شیر محسوب می شود.کیفیت بالای این محصول باعث می شود تا شیر با درصد خرابی کمتری مواجه شود.

آبفشان Neoperl-Cache

بنا و بنیاد کمپانی کی دبلیو سی بهینه کردن مصرف آب است.از همین رو تمام توان خود را به کار می برد که این مایع حیات را قدر بداند.

قرار دهی این نوع آبفشان در شیرآلات کی دبلیو سی برای اولین بار باعث شده تا علاوه بر نگهداری و پخش آب همراه با هوا میزان آب دهی استانداردی را از شیر خارج کند.

در آبفشان های Neoperl-Cache شیر کی دبیو سی میزان آب دهی در هر دقیقه معادل 12 لیتر خواهد بود.

شیر حمام زو کی دبلیو سی

زو ( zoe ) نام دسته ای جدید از شیرآلات کی دبلیو سی می باشد که با طراحی و ظرافتی خاص تولید و روانه بازار شده است.

این شیر توالت دارای کارتریج سرامیکی اسپانیایی سدال بوده و در رده شیرآلات اهرمی و روکار می باشد.

نمای ظاهری شیر توالت زو کروم بوده و همچنین قابل ذکر است که رنگ های سفید ، مشکی و رنگ های سفارشی نیز تولید می شود.

بررسی ست شیر کلاسیک مشکی کی دبلیو سی

پر فروش ترین مدل از دسته شیرآلات kwc است که بدنه برنجی به همراه آبکاری مشکی دارد.

این ست کی دبلیو سی شامل شیر توالت،شیر حمام و شیر روشویی کلاسیک مشکی می باشد.

کارتریج استفاده شده در این محصول دارای مقاومت بالا در برابر فشار و دمای آب می باشد. شیر مدل کلاسیک با رنگ مشکی در اختیار مشتریان قرار گرفته است

تاریخچه KWC

آدلف کارر اولین نامی است که کمپانی kwc رو پایه گذاری کرد و این نام رو بر روی آن نهاد. در 140 سال پیش در کشور سوئیس کارر این شرکت را که در واقع جعبه و آلات موسیقی راه اندازی کرد.پس از مرگ وی این مجموعه تغییر کاربری داد و به صنعت تولید شیرآلات روی آورد.

کی دبلیو سی که دارای خط تولید در کشور های آلمان، ایالات متحده و ایتالیا بوده در سال 2013 توسط کمپانی مطرح Franke خریداری کرد. و در واقع این برند در حال حاضر برندی از محصولات این شرکت می باشد.

با توجه به سرانه مصرف بالای آب در کشور و نیاز به بهره مندی از کارخانه ای مدرن و پیشرو در سال 1380 کارخانجات شیرآلات بهداشتی ایران با انتقال ماشین آلات روز دنیا و بهره مندی از لیسانس سوئیس شیرآلات کی دبلیو سی را در شهرک صنعتی کاوه تولید و به بازار عرضه کردند.

 ویژگی های منحصربه فرد شیرآلات  KWC :

گروه بندی تولید شیرآلات KWC:

شیرآلات ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، شیرآلات چشمی، شیرآلات توکار، شیرآلات رنگی، شیرآلات ترموستاتیک، شیرآلات الکترونیکی.

پروژه های مهمی که از شیرآلات KWC استفاده نموده اند:

مجتمع های مسکونی بزرگ و پروژه های 3000 واحدی گیلان و بیشتر از آن …

ادارات و بانک ها – نمایشگاه های بین المللی – دادگستری های سراسر کشور از جمله دادگستری کل استان خراسان رضوی مجتمع پتروشیمی ایران ، پروژه ارگ امیرکبیر، پروژه باغ بهشت، پروژه خلیج فارس، مجتمع های رفاهی و گردشگری، وزارت نیرو

 برج ها : برج میلاد، برج نگار، برج نگین، برج ایران زمین، برج افرا

بیمارستان ها : فیروزگر، بهمن، صارم، محب کوثر، جم، آراد، لاله، ایرانمهر

سینماها : سینما آزادی، سینما کوروش

فرودگاه ها : مهرآباد و فرودگاه امام

مجتمع های  خرید بزرگ : مرکز خرید پالادیوم، پردیس کوروش، مگامال

کی دبلیو سی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی 5 ساله

نصب به وسیله  کادر نمایندگان مجرب و خدمات کارشناسان شرکت KWC و برطرف نمودن هرگونه مشکل و ایراد در نصب و استفاده از شیرآلات، بر عهده این شرکت میباشد. قیمت شیرآلات کی دبلیو سی به نسبت برندهای دیگر که در ایران مشغول به تولید هستند قابل مقایسه نیست چون قطعاتی که در این شرکت استفاده میگردد کاملا سوئیسی و آبکاری قطعات به صورت اتوماتیک و ماشینی است و این ویژگی ها شیرآلات کی دبلیو سی را از سایر برند ها از نظر کیفیت، کارایی و زیبایی چشمگیر متمایز ساخته و تاکنون بی رقیب بوده است.

کیفیت کارتریج شیرآلات و جنس بدنه اصلی شیرآلات

جنس استفاده شده برای کارتریج وبدنه شیرآلات باید از جنس برنج باشند هم مقاومت بالایی دارند هم از نظر سلامتی  اصول  بهداشتی را رعایت کرده ایم . کارتریج ها قابل تعویض هستند و پس از مدتی میتوان از مغزی های جدید استفاده نمود و از نظر ظاهری هم برای روکش شیرآلات ساختمانی باید تمام بدنه کار به صورت یک دست آبکاری شده باشد تا به مرور پوسته نکند و شکل ظاهری زیبایی داشته باشد. لازم به ذکر است که شیرآلات KWC این ویژگی را دارد.

کم مصرف بودن شیرآلات

استفاده از تکنولوژی و بهترین راهکارهایی که بر اساس موقعیت ابداع میشود امری ضروری است برای مثال در شیرآلات کی دبلیو سی هوا با آب ترکیب میشود و باعث میشود آب با بیشترین فشار ممکن خارج شود و با کمترین مقدار آب بهترین مصرف را داشت حال که در دنیا مصرف بهینه آب مورد توجه است ما میتوانیم در انتخاب جدیدترین مدل ها بیشتر توجه کنیم خوشبختانه در بسیاری از شرکت ها طراحی های جدیدی در خصوص صرفه جویی در مصرف آب در نظر گرفته شده و اکثر شیرآلات با کیفیت و برند های شناخته شده این موضوع در سرلوحه کار قرارگرفته است .

چگونه شیرآلات ساختمانی با کیفیت را از فروشگاه اپال نما خریداری کنیم؟

نصب تجهیزاتی که برای شیرآلات به کار برده می شود باید در همه نقاط کشور قابل دسترسی باشد تا برای تعویض لوازم جانبی کمترین زمان و کمترین هزینه را در بر بگیرد چون اگر لوازم جانبی و قطعات آن در کشور موجود نباشد شیرآلات دیگر قابلیت استفاده ندارند و گارانتی داشتن محصول این اطمینان را میدهد که خدمات پس از فروش کالا نظیر نصب درست و دقیق و بهره وری بیشتر از محصول و دیگر اینکه  برای خرید انتخاب مطمئن و خاطری آسوده  داشته باشیم.

خروج از نسخه موبایل