نماد سایت مجله سلامتی ایران

چرا اکانت اسپاتیفای ساخته نمیشود؟

نحوه حل مشکل ساخت اکانت اسپاتیفای

محتوای این مطلب نمایش

Spotify یکی از بزرگترین سرویس های پخش موسیقی است و محبوبیت آن در ایران به شدت افزایش یافته است. از طرفی دیگر تحریم‌ها حتی دوست‌داران موسیقی را نیز با مشکل مواجه کرده است. یکی از جنبه‌های چنین مشکلاتی عدم امکان ساخت اکانت اسپاتیفای است. خوشبختانه طرفداران و کاربران اسپاتیفای بیکار ننشسته‌اند و با فراهم آوردن بستر خرید اکانت اسپاتیفای و ارائه راهکار‌های عملی این مشکلات را از میان برداشته‌اند. در این مقاله ابتدا پیش‌نیاز‌های ساخت اکانت اسپاتیفای شرح داده می‌شود. سپس به سراغ سوالاتی می‌رویم که ممکن است بعد از ساختن اکانت برایتان پیش بیاید.

مشکل ساخت اکانت اسپاتیفای:

بسیاری از افراد هنگام تلاش برای باز کردن یک حساب کاربری و ثبت نام در این سرویس مشکلات یا خطاهای پروکسی و ارور زیر مواجه می شوند:

You seem to be using a proxy service. Please turn off these services and try again. For more help, please contact customer service.

رفع مشکل ثبت نام اکانت اسپاتیفای:

برای حل این مشکل و خطا دو روش بسیار ساده وجود دارد که به اختصار به هرکدام از آن ها می پردازیم.

با بررسی‌های انجام‌شده متوجه شدیم که اسپاتیفای با منشا ایمیل مشکلی ندارد و به‌راحتی می‌توانید ایمیل خود را در اسپاتیفای استفاده کنید.

روش اول : تغییر آی پی توسط نرم‌ افزار‌های ضد تحریم

یکی از ساده ترین و موثرترین کارها جهت خرید اسپاتیفای پرمیوم، استفاده از ابزار تغییر IP معتبر و مناسب هست.

برای دسترسی به می‌توانید در گوگل‌پلی یا اپ استور جست‌وجو کنید. توجه داشته باشید که از نصب نرم‌افزار‌های ناشناخته و عمدتاً چینی خودداری کنید زیرا هم امن نیستند و هم اسپاتیفای چنین نرم‌افزار‌هایی را شناسایی می‌کند و اجازه ساخت اکانت را نمی‌دهد.

روش دوم : درخواست ساخت اکانت اسپاتیفای از مجازیته

اگر فرصت کافی برای ساخت اکانت اسپاتیفای ندارید چطور است این کار را به باتجربه‌های آن بسپارید؟

این مشکل توسط مجموعه مجازیته با ارائه گزینه ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای شما حل شده است تا مجبور نباشید با این مشکل دست و پنجه نرم کنید. دیدن صفحه ساخت اکانت اسپاتیفای و تبدیل آن به پریمیوم آن هم با هزینه بسیار مناسب، خالی از لطف نیست. شاید این روشی بهتر و لذت‌بخش‌تر برای شما باشد.

در فروشگاه مجازیته، کاربران و مشتریان عزیزی که حساب کاربری اسپاتیفای ندارند و به دلیل محدودیت های اسپاتیفای قادر به ایجاد آن نیستند، می توانند در هنگام خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای ، وضعیت اکانت را ، “اکانت ندارم” انتخاب کرده و بدون پرداخت هیچ گونه مبلغ اضافه ای پس از ثبت سفارش ، شماره سفارش خود را به همراه ایمیل مد نظرشان جهت ساخت اکانت به پشتیبانی فنی تلگرام ارسال کنند.

چرا اسپاتیفای ثبت نام نمیشه؟

مشکل ثبت نام و خرید اکانت spotify: اسپاتیفای (Spotify) محبوب ترین برنامه استریم و پخش آنلاین موزیک است که تعداد زیادی از افراد در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. از آنجایی که اسپاتیفای از حقوق هنرمندان رعایت می کند و بر طبق قوانین به آنها پول می دهد و شما می توانید از طریق این سرویس، از هنرمندان مورد علاقه خود حمایت کنید و به آنها کمک کنید.

اسپاتیفای به طور رسمی کار خود را از سال 2008 شروع کرد و تا الان میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد. اپلیکیشن اسپاتیفای در اندروید و گوگل پلی، بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است. در این سرویس، میلیون ها آهنگ، پادکست، موزیک ویدیو و … وجود دارد که شما می توانید با تهیه کردن یک اکانت پریمیوم، به همه آنها دسترسی داشته باشید و حتی نگران تبلیغ ها نیز نباشید.

اما ثبت نام در اسپاتیفای، چه در دوران ابتدایی و شروع به کار و چه در زمان حاضر، کار آسانی برای هواداران اسپاتیفای در ایران نبوده و نیست. در ادامه این مقاله در وب سایت رکسینه؛ مرجع فروش اکانت های قانونی، قصد داریم تا درباره مشکلات ثبت نام در اسپاتیفای صحبت کنیم و راه حل هایی برای آن ارائه بدهیم.

مشکلات اسپاتیفای در ایران؛ آیا Spotify فیلتر است؟

در ابتدا کار اسپاتیفای و تا زمان زیادی، اسپاتیفای کاربران ایرانی را به دلایل مختلف، تحریم کرده بود و به ایرانی ها اجازه دسترسی به سرویس های خود را نمی داد. این مسئله برای مدتی ادامه پیدا کرد -همانطور که می دانید ما ایرانی ها هم به این راحتی تسلیم نمی شویم به هر روشی که شده، از اسپاتیفای استفاده می کردیم- و بعد از مدتی اسپاتیفای تحریم های خود را برداشت و به کاربران ایرانی خود اجازه استفاده از سرویس را داد.

اما موضوع به این راحتی حل نشد و به خاطر برخی دلایل مانند حضور برخی از رپر ها و خوانندگان غیر مجاز یا غیر اخلاقی کشور ایران در این سرویس، این دفعه نوبت دولت ایران بود که این سرویس را قطع و فیلتر کند. در حال حاضر حتی اگر افراد اکانت های اسپاتیافای پریمیوم را خریداری کنند؛ باز هم نمی توانند بدون فیلتر شکن از این سرویس استفاده کنند. در حال حاضر نیز این سرویس توسط ایران فیلتر شده است و شما در هنگام ورود با IP ایران به اکانت خود با پیام زیر روبرو خواهید شد. در ادامه این مطلب، به روش های مختلف برای حل این مشکل یا مشکلات دیگر می پردازیم.

مشکلاتی که ممکن است موقع ثبت نام در اسپاتیفای رخ دهند، کدامند؟

راه حل های برطرف کردن مشکل ثبت نام در اسپاتیفای

امتحان کردن با VPN یا عوض کردن لوکیشن اسپاتیفای

این راه در حال حاضر به یکی از ابتدایی ترین راه های ممکن برای رفع مشکل اتصال به یک سرویس، اپلیکیشن یا سایت است. الان دیگه همه افراد روی گوشی ها و سیستم های خود، فیلتر شکن های پولی یا رایگان نصب دارند و در هنگام رخ دادن مشکلات ورود، خیلی راحت فقط فیلتر شکن را وصل می کنند یا لوکیشن آن را تغییر می دهند. اما به هر حال، این راه یکی از راه های بسیار ساده است که معمولا هم جواب می دهد و مشکل قبت نام شما را برطرف می کند.

راه اندازی مجدد

راه اندازی مجدد برنامه یا به عبارتی Restart کردن Spotify نیز، یکی دیگر از راهکار های موثر است که افراد انجام می دهند. برای چند لحظه از نرم افزار یا مرورگر بیرون می آیند و دوباره وارد آن می شوند تا بتوانند مشکل را حل کنند و ثبت نام را کامل کنند.

برخی افراد حتی گاها سیستم خود را Restart می کنند تا این مشکل را حل کنند که گاها جواب هم می دهد.

آپدیت سیستم عامل و نرم افزار اسپاتیفای

گاهی اوقات، آپدیت نبودن سیستم عامل گوشی شما یا حتی به روز نبودن برنامه اسپاتیفای می تواند باعث بروز مشکل در جریان ثبت نام شما باشد.

بررسی فایروال برای نسخه دسکتاپ

در برخی مواقع ممکن است که فایروال سیستم شما به اسپاتیفای گیر بدهد و اجازه ثبت نام را به شما ندهد. در این شرایط شما می توانید، با خاموش کردن فایروال برای مدت کوتاهی، این مشکل را برطرف کنید.

در این مطلب در وب سایت خرید اینترنتی اکانت رکسینه؛ تلاش داشتیم تا مشکل ثبت نام در اسپاتیفای را برای شما بازگو کنیم و کمک کنیم تا این مشکل را حل کنید. امیدواریم که توانسته باشیم به واسطه ای مقاله به شما کمک کنیم تا مشکل ثبت نام در Spotify را برطرف کنید.

۸ راه حل مشکل ثبت نام و ورود به Spotify

برای بررسی چگونگی وارد شدن به spotify تا پایان مطلب با ما همراه باشید. شاید این سوال در ذهن شما پیش بیاید که اسپاتیفای چیست؟ اسپاتیفای یک پلتفرم پرطرفدار و پرکاربرد است که ارتباط مستقیمی با موسیقی و پادکست دارد. طرفداران موسیقی و پادکست با این پلتفرم آشنایی دارند. ما در ادامه سعی می‌کنیم نحوه ورود به spotify و مشکلاتی را که در ارتباط با این پلتفرم می‌باشند، را برای شما شرح دهیم.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای چیست؟ سوال اکثر افرادی است که با این واژه آشنایی ندارند. در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که spotify یک پلتفرم است که از سال 2008 شروع به فعالیت کرده است. طرفداران موسیقی می دانند که این پلتفرم در ارتباط با پادکست، ویدیو و موسیقی می‌باشد.

نسخه این پلتفرم برای تمامی سیستم عامل های کامپیوتر، گوشی و تبلت و موارد دیگر موجود می باشد. شما می‌توانید در این اپلیکیشن آهنگ مورد نظر را با نام خواننده آن جستجو کنید. Spotify به کاربران خود اجازه می‌دهد که در کمتر از چند ثانیه موسیقی مورد نظر خود را بیابند.

با وارد شدن به spotify متوجه می شوید که دارای دو نسخه رایگان و premium است. همانطور که میدانید در نسخه رایگان این اپلیکیشن می‌توانید موسیقی را به صورت آنلاین گوش کنید. اما در نسخه premium آن روند به این صورت است که ابتدا هزینه ماهانه پرداخت می‌کنید.

در این نسخه شما می توانید موسیقی را با کیفیت بالاتر و به صورت آفلاین نیز گوش کنید. این پلتفرم در سرعت کوتاهی توانست طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کند. تا ژوئن سال 2016 این پلتفرم 100 میلیون کاربر فعال و تا مارس 2017، 50 میلیون کاربر پریمیوم داشته است.

این اپلیکیشن متعلق به زبان و کشور خاصی نمی باشد. تمامی افراد در هر گوشه دنیا که باشند، می‌توانند از spotify و قابلیت های خوب آن استفاده کنند.

مشکل ثبت نام در Spotify

مشکل ثبت نام در Spotify به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل شلوغ بودن صفحه وب، مشکل ارتباطی، با توجه به نوع مرورگر و موارد دیگر می باشد. شما می‌توانید از طریق این برنامه هنرمند محبوب خود را حمایت کنید. این برنامه از حقوق هنرمندان حمایت به آن‌ها هزینه پرداخت می‌کند. افراد بسیار زیادی در کل جهان هستند که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

مشکل وارد شدن به Spotify برای ایرانیان

برای بررسی مشکل وارد شدن به Spotify با ما همراه باشید. متاسفانه امکان دسترسی ایرانی ها به این اپلیکیشن تا مدت های زیادی وجود نداشت. عده ای از افراد از روش های مختلف برای دسترسی به این پلتفرم استفاده می‌کردند. اما بعد از مدتی این نرم افزار محدودیت های اعمال شده را برداشت. اما با وجود برداشتن این محدودیت ها باز هم مشکل ورود به Spotify وجود داشت.

چرا نمی‌توانیم اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

چرا نمی توانیم اکانت اسپاتیفای بسازیم؟ سوال بسیاری از کاربران این برنامه است. اخیرا با اینترنت ADSL سعی شد تا مشکل ثبت نام در spotify بررسی شود که ارور زیر مشاهده شد.

پس از کمی تحقیق و بررسی مشخص شد که مشکل سراسری‌ست و ارتباطی با محدودیت‌های ایجاد شده توسط ایران ندارد.

برای رفع  مشکل وارد شدن به  Spotify می‌توانید از طریق وب اقدام به ثبت نام کنید. با استفاده از این روش اپلیکیشن بدون هیچ مشکلی بارگذاری می شود. ممکن است در هنگام ثبت اطلاعات دچار مشکل شوید. بنابراین مجبور به دور زدن فیلترینگ هستید. اما بعد از ثبت نام بدون مشکل و بدون نیاز به دور زدن و استفاده از VPN می‌توانید از برنامه اسپاتیفای در iOS و اندروید استفاده کنید.

۱- ابزار مناسب تغییر آی‌پی

از ابزارهای مناسب تغییر آیپی استفاده کنید. ابزار مناسب ابزاری است که ایپی آن در دسترس عموم نباشد. Windscribe و Proton برخی از ابزارهای مناسب تغییر آیپی هستند.

۲- راه‌اندازی دوباره برنامه Spotify

برای حل مشکل عدم وارد شدن به Spotify راه های مختلفی وجود دارد. اگرچه که برای استفاده از این پلتفرم محدودیتی وجود ندارد اما مشکلات دیگری وجود دارد که مانع ورود به اسپاتیفای می شود. اگر هنگام استفاده از نسخه اندروید و iOS این اپلیکیشن دچار مشکل شده اید می توانید از روش های زیر برای حل مشکل استفاده کنید. در صورت برطرف شدن مشکل، با استفاده از یک روش از سایر روش ها استفاده نکنید.

۳- از حساب خود خارج شده و مجدد وارد شوید

برنامه را دوباره راه اندازی کنید. برای حل مشکل عدم وارد شدن به spotify، اولین روش راه اندازی مجدد برنامه می باشد. در بسیاری از موارد با راه اندازی دوباره مشکل برطرف می شود. خروج از حساب کاربری و ورود دوباره به آن دومین روشی است که برای حل این مشکل استفاده می شود.

۴- استفاده از آخرین نسخه اسپاتیفای

 در بعضی موارد استفاده از نسخه‌های قدیمی برنامه باعث بروز مشکل می شود. بنابراین همیشه کنترل کنید که از جدیدترین نسخه ها استفاده کنید.

۵- تنظیمات روی حالت Offline نباشد

 اطمینان پیدا کنید که برنامه در قسمت تنظیمات بر روی حالت آفلاین قرار نداشته باشد. در صورتی که برنامه روی حالت آفلاین قرار داشته باشد اسپاتیفای نمی‌تواند به سروربهای برنامه اتصال پیدا کند.

۶- بستن برنامه‌های باز موبایل

سنگین بودن RAM گوشی به دلیل باز بودن سایر برنامه ها نیز می تواند ورود به اسپاتیفای را دچار مشکل کند. برای برطرف کردن این مشکل تمامی برنامه ها را ببندید و پلتفرم اسپاتیفای را مجددا باز کنید.

۷- حذف کردن برنامه

اگر هیچکدام از روش های بالا مشکل را برطرف نکرد بهتر است برنامه را حذف و دوباره نصب کنید.

۸- سایر دلایل

دلایل دیگری نیز وجود دارد که باعث عدم وارد شدن به spotify می‌شود که بهتر است آن ها را نیز بررسی کنید.

خروج از نسخه موبایل