نماد سایت مجله سلامتی ایران

چرا کالکشن های کاسیو در دنیای ساعت مهم هستند؟

چرا ساعت های کاسیو معروف هستند؟

چرا ساعت کاسیو؟ کاسیو یک برند ژاپنی است که ویژگی برتر ساعت‌های آن در بازار، قیمت مناسب است. اولین برندی که به‌طور رسمی وارد دنیای ساعت‌های دیجیتال شد، کاسیو بود. این برند، مجموعه متنوعی از ساعت‌های مردانه و زنانه را شامل می‌شود که دارای استحکام و طول‌ عمر زیادی هستند. کاسیو به‌دلایل مختلفی معروف است، اصلی‌ترین دلیل معروفیت آن، طیف گسترده محصولات مانند ماشین‌حساب، ساعت و آلات موسیقی است.

همچنین به‌خاطر نوآو‌ری‌های خود مانند اولین صفحه‌کلید الکترونیکی و ساعت دیجیتال در سراسر جهان شناخته شده است. اگر ساعتی می‌خواهید که در طول زمان دوام بیاورد و بودجه محدودی دارید، برترین کالکشن‌های کاسیو ۲۰۲۳ بهترین گزینه برای شما است. برای مشاهده این محصولات می‌توانید به‌ قسمت مربوطه در وب‌سایت خانه ساعت مراجعه کنید.

معرفی برترین کالکشن‌‌های کاسیو در سال ۲۰۲۳

کاسیو بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند یک ساعت عالی را با قیمتی مناسب خریداری کنند. در ادامه به برترین کالکشن‌های کاسیو ۲۰۲۳ می‌پردازیم و از جزییات دقیق مثل قیمت ساعت کاسیو در هر یک از کالکشن ها برای شما خواهیم گفت.

کالکشن Casio G-shock

جی شاک به‌خاطر سختی و دوام زیاد خود یکی از محبوب‌ترین ساعت کاسیو است. این مجموعه به‌عنوان (ساعتی که هرگز نمی‌شکند) شناخته شده است و بادوام‌ترین ساعت دوران نام دارد که در سال ۱۹۸۳ ساخته شد. این ساعت دارای ویژگی‌هایی است که می‌توان به مقاومت در برابر شوک الکتریکی، دمای پایین، لرزش و مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

کالکشن Casio Pro Trek

ساعت‌های این کالکشن مخصوص ماجراجویی در فضای باز هستند. ساعت‌های با‌دقت بالای این مجموعه دارای حس‌گرهایی هستند که فشار، ارتفاع، جهت و دما را اندازه‌گیری می‌کنند. همچنین این کالکشن به کاربر این امکان را می‌دهد تا از آب‌وهوا مطلع شود. داشتن قطب‌نمای دیجیتال و دماسنج از دیگر ویژگی‌های ساعت‌های این برند است.

کالکشن Casio Pro Trek WSD-F30RG

این مجموعه یکی از جدیدترین مدل‌های عرضه شده برند کاسیو است. این ساعت‌ها دارای ردیاب، نقشه تمام‌رنگی، اندازه‌گیری ارتفاع، قطب‌نما، میکروفون و مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری هستند. ویژگی مسیریابی این مجموعه را می‌توان حتی به‌صورت آفلاین هم مورد‌استفاده قرار‌داد زمانی که نقشه‌ها از قبل دانلود‌شده باشند نیازی به اتصال دوباره نخواهید داشت. نشانگر این مدل دارای هشدار فشار هوا است که در صورت تغییرات ناگهانی به کاربر هشدار می‌دهد. خرید ساعت کاسیو از این کالکشن، پیشنهاد مشاوران خانه ساعت به شما است.

کالکشن Casio Edifice

ساعت‌های این مجموعه دارای عملکردهای متفاوتی مانند ساعت‌ جهانی، شماره‌گیری‌های متعدد و آلارم هستند. مدل‌های جدید این مجموعه دارای ویژگی اتصال بلوتوث‌اند که عملکرد آن‌ها را بهتر می‌کند.

کالکشن Casio Edifice analog EQS900PB-1BV

این مجموعه یکی از آخرین نسخه‌های تولید شده از خط استاندارد EQS900 است. دارای انرژی خورشیدی است و تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب مقاوم است. کرنومتر‌۱ ثانیه‌ای، سه‌عقربه‌ای‌بودن و نشانگر میزان باتری از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است.

کالکشن Casio Baby-G

این مجموعه، ساعت‌های زنانه کاسیو است که در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در بازار موجود است. این ساعت‌ها در سال ۱۹۹۴ معرفی شدند که دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب، ساعت جهانی و کرنومتر هستند.

کالکشن Casio Classic

اگر دنبال ساعتی معمولی هستید که هر روز از آن استفاده کنید این مجموعه مدل‌های زیادی برای انتخاب دارد که با قیمتی مناسب، کیفیتی عالی را برای استفاده روزانه شما ارائه می‌دهد.

کالکشن Casio Vintage

این مجموعه از دیگر ساعت‌های مقرون‌به‌صرفه برند کاسیو است که دارای کرنومتر، تایمر شمارش معکوس، زنگ‌ هشدار و تقویم‌ خودکار است.

ویژگی‌ها و مدل‌های برترین کالکشن کاسیو ۲۰۲۳

در ادامه به ویژگی‌های برخی از مدل‌های برترین کالکشن‌های کاسیو ۲۰۲۳ نگاهی می‌اندازیم. شرکت کاسیو از عرضه جدیدترین محصولات افزوده شده به خانواده ساعت‌های ضد‌ضربه G-SHOCK خبر داد.

مدل GM-B2100LL

    مقاوم در برابر ضربه

    مقاومت در برابر آب تا ۲۰۰ متر

    محدوده سیگنال تا ۲ متر

    دارای ساعت جهانی

    کرنومتر

    تایمر شمارش معکوس

    زنگ هشدار و خطر

    منبع انرژی خورشیدی

    وزن: ۱۶۵ گرم

مدل GA-110LL

    مقاوم در برابر ضربه

    مقاومت در برابر آب تا ۲۰۰ متر

    دارای ساعت جهانی

    کرنومتر

    زنگ هشدار و خطر

    تایمر شمارش معکوس

    عمر باتری: تقریباً ۲ سال

    وزن: ۷۲ گرم

مدل GMW-B5000PC/GMW-B5000BPC

    مقاوم در برابر ضربه

    مقاومت در برابر آب تا ۲۰۰ متر

    دارای فرکانس رادیو

    دریافت خودکار ۶ بار در روز امواج رادیویی

    محدوده سیگنال تا ۲ متر

    ساعت جهانی

    کرنومتر

    تنظیم خودکار زمان

    منبع انرژی خورشیدی

    وزن ۱۶۷: گرم

مدل GM-B2100PC/GM-B2100BPC

    مقاوم در برابر ضربه

    مقاومت در برابر آب تا ۲۰۰ متر

    محدوده سیگنال تا ۲ متر

    دارای ساعت جهانی

    کرنومتر

    تایمر شمارش معکوس

    زنگ خطر و هشدار

    تنظیم خودکار زمان

    تقویم خودکار

    نمایش تاریخ

    چراغ LED دوتایی

    منبع انرژی خورشیدی

    وزن: ۱۶۵ گرم

مدل MRG-BF1000E

    مقاوم در برابر ضربه

    مقاومت در برابر آب تا ۲۰۰ متر

    محدوده سیگنال تا ۲ متر

    دریافت خودکار امواج رادیویی تا ۶ بار در طول روز

    دارای حالت غواصی

    نمایش نمودار جزر‌و‌مد

    نشان‌دادن وضعیت قلب

    کرنومتر

    تایمر شمارش معکوس

    زنگ هشدار و خطر

    تقویم خودکار

    منبع انرژی خورشیدی

    وزن: ۱۳۲ گرم

G-SHOCk ساعت‌های غواصی مقاوم در برابر ضربه با رنگ زرد را ارائه می‌کند.

طراحی ساعت مچی کاسیو

کاسیو کالکشن های مختلفی طراحی کرده و از این طریق موفق شده تمام سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد. برای مثال می‌توان به جی شاک، ادیفایس، بیبی جی و پروترک اشاره کرد. به همین دلیل است که روزبه‌روز فروش ساعت کاسیو در تمام نقاط دنیا افزایش پیدا می‌کند. برخی از ساعت‌های این برند، مثل ساعت‌های کالکشن جی شاک حتی برای کوهنوردان و غواصان هم قابل‌استفاده هستند. جنس بند اکثر ساعت‌های کاسیو از استیل ضدزنگ و یا رزین ساخته‌شده است. نمونه‌های بند چرمی ساعت کاسیو زنانه و مردانه هم از چرم با کیفیت و مقاومی ساخته‌شده‌اند.

جنس شیشه ساعت‌های برند کاسیو از یاقوت کبود ساخته‌شده که کاملاً ضدضربه و ضد خش است و شما می‌توانید در هوای بارانی یا هر شرایط آب و هوایی به‌راحتی صفحه ساعت خود را ببینید. محصولات کاسیو علاوه بر طراحی زیبا و امکانات فوق‌العاده، از قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسبی هم برخوردارند. برای مثال قیمت ساعت کاسیو ادیفایس نسبت به ساعت‌هایی از برندهای دیگر با همان امکانات بسیار مناسب‌تر است.

تنوع طرح‌ها و مدل‌های ساعت کاسیو به‌قدری زیاد است که شما با هر سلیقه و استایلی که داشته باشید می‌توانید ساعت موردعلاقه خود را پیدا کنید. در واقع کاسیو هیچ‌گاه مشتریان خود را نا امید نمی‌کند و همیشه حرفی برای گفتن دارد! مدل‌های جذاب و خاص کاسیو می‌توانند توجه هرکسی را به خود جلب کنند. برای مثال ساعت دیجیتالی کاسیو یکی از خاص‌ترین ساعت‌هایی است که در دنیا وجود دارد و ترکیبی از ساعت‌های نوستالژی و مدرن را به نمایش می‌گذارد.

ساعت مچی کاسیو ساعت محبوب سلبریتی ها

تمام سلبریتی های هالیوودی تمایل دارند ساعت‌هایی از بهترین برندهای دنیا استفاده نمایند. ساعت مچی کاسیو هم‌سال‌های طولانی است که توسط سلبریتی هایی مثل بردلی کوپر، ریحانا، جاستین بیبر، فارل ویلیامز، کریس مارتین و حتی سلبریتی های ایرانی زیادی مثل نوید محمد زاده و محمدرضا گلزار استفاده می‌شود. این نشانه کیفیت بالا و قدرت برند کاسیو است و باوجود قیمت مناسب توانسته در رده دیگر برندهای لوکس دنیا قرار بگیرد.

قیمت ساعت مچی کاسیو

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی هم اشاره کردیم، قیمت ساعت کاسیو نسبت به کیفیت بالا و امکانات فوق‌العاده آن بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب است. مدیران شرکت کاسیو تمام تلاش خود را به‌کاربرده‌اند که ساعت‌هایی برای استفاده عموم مردم تولید کنند و همه افراد بتوانند از لذت داشتن یک ساعت با کیفیت و برند برخوردار شوند. همین موضوع باعث شده ساعت کاسیو تا این اندازه در بین مردم محبوب شود. البته رنج قیمت کاسیو بسیار متنوع است و شما می‌توانید انواع ساعت مردانه و ساعت زنانه کاسیو را با هر قیمتی که مدنظرتان بود خریداری نمایید.

درصورتی‌که قصد دارید از قیمت محصولات کاسیو مطلع شوید یا مدل خاصی در نظر دارید و می‌خواهید قیمت آن را بدانید، می‌توانید به وب‌سایت‌های فروش محصولات کاسیو مراجعه نمایید. برای مثال اگر تصمیم دارید در خصوص قیمت ساعت کاسیو ادیفایس سه موتوره و ویژگی‌های آن اطلاعاتی کسب کنید، کافی است نام آن را در وب‌سایت‌های رسمی این برند سرچ نمایید.

خروج از نسخه موبایل