نماد سایت مجله سلامتی ایران

هایفوتراپی چیست ؟ جوانسازی پوست با هایفو

هایفوتراپی چیست ؟ جوانسازی پوست به کمک هایفو

هایفوتراپی چیست ؟ آیا دستگاه هایفو به جوانسازی پوست کمکی خواهد کرد ؟ برای کسانی که نمی دانند، هایفو مخفف سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است، یک فناوری پیشرفته که به طور قابل توجهی چندین ناحیه از صورت را جوان میکند. همچنین علائم پیری را کاهش می دهد و رنگ پوست را در یک جلسه بهبود می بخشد.

لیفت صورت با دستگاه هایفو یک روش درمانی طولانی مدت، غیر جراحی و غیر تهاجمی است که از انرژی اولتراسوند برای سفت کردن و لیفت کردن پوست استفاده می کند. لیفت صورت با هایفو یک روش غیرتهاجمی قدرتمند است که از جدیدترین فناوری اولتراسوند برای سفت کردن گونه های شل استفاده می کند.

این امر با استفاده از روش اولتراسوند با سرعت 10 هرتز، که کلاژن پوست را تحریک می کند و باعث بازسازی فیبر کلاژن پوست می شود، به دست می آورد. لیفت صورت با دستگاه هایفو روی تمام لایه های پوست از اپیدرم گرفته تا لایه SMAS تمرکز می کند. این روش حول یک سرعت فوق العاده سریع ساخته شده است که هر 1.486 ثانیه یک شلیک هایفو ایجاد می کند.

مزایای درمان با روش هایفوتراپی

هر ساله افراد بیشتری از روش هایفو برای لیفت صورت استفاده می کنند، زیرا مزایای بی شماری دارد. در اینجا برخی از مزایای آن در درمان دستگاه هایفو برای لیفت صورت آورده شده است:

برای دیدن (دستگاه هایفو صورت) از وبسایت ما دیدن کنید و از مشخصات کامل و راهنمای خرید این دستگاه فوق العاده برای جوانسازی پوست اطلاعات بیشتری کسب کنید. دستگاه هایفو عمل لیفتینگ صورت و حتی تنک کردن واژینال را برای شما انجام خواهد داد. همین امروز با تیم کارشناسان خبره ما در تهران مشاوره بگیرید و دستگاه هایفو را با قیمت مناسب خریداری کنید.

جوانسازی با دستگاه هایفو در مقابل روش های سنتی

لیفت صورت سنتی یک عمل زیبایی است که در آن جراح ظاهر صورت بیماران را تغییر می دهد. هدف این است که با تنظیم و برداشتن بخش‌هایی از پوست و بافت ماهیچه‌ای صورت و گردن، چهره را جوان‌تر نشان دهیم. قبل از شروع عمل، بیمار تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد تا دردی که اغلب بخشی از عمل است بی حس شود.

علیرغم تحولات اخیر در این زمینه، مردم همچنان «زیر چاقو» می روند زیرا نتایج آن نسبتاً «دائمی» است. این علیرغم خطرات و احتمال باقی ماندن عوارض پزشکی و اسکارهایی است که بهبودی آنها به زمان بیشتری نیاز دارد. لیفت صورت سنتی نیز بسیار گران است و نتایج آن همیشه طبیعی نیست.

دستگاه هایفو صورت کمی بیش از یک دهه پیش ساخته شد. این دستگاه با استفاده از انرژی اولتراسوند یا پرتوهای لیزر برای تحریک تولید کلاژن طبیعی در بدن مورد استفاده قرار میگیرد.

این تولید کلاژن باعث می شود پوست اطراف صورت سفت تر و انعطاف پذیرتر شود. یکی از دلایل محبوبیت هایفوتراپی این است که از منابع طبیعی بدن استفاده می کند. این بدان معناست که نیازی به جراحی نیست و بنابراین نیازی به بهبود و بهبودی نیست. علاوه بر این، این یک روش طبیعی است، بنابراین مشتریان فقط شبیه یک نسخه پیشرفته از خودشان هستند.

علاوه بر این، هزینه هایفوتراپی آن کمتر از جراحی است. با این حال، این یک فرآیند یکباره نیست زیرا مشتری باید هر دو تا سه سال یکبار بازگردد.

چرا روش هایفو بهتر از جراحی است ؟

در روش های سنتی شما مجبور به رفتن زیر چاقو هستید و قطعا این روش معایب بیشتری نسبت به مسیر غیرتهاجمی وجود دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم گزینه هایفوتراپی را ترجیح می دهند. با توجه به اینکه محصولات تقلبی های زیادی در این صنعت وجود دارد، انتخاب درمان مناسب لیفت صورت هایفو در ایران به موضوع مهمی تبدیل شده است.

خروج از نسخه موبایل