نماد سایت مجله سلامتی ایران

کربوکسی تراپی برای لک صورت چیست و چه مزایایی دارد؟

امروزه زیبایی پوست اهمیت بسیار زیادی دارد. اما مشکلات رایج پوستی مانند لکه های صورت، ترک های پوستی، چین و چروک ها و … می ‌تواند باعث کاهش زیبایی پوست گردد. به همین دلیل افراد به دنبال راهکاری موثر برای از بین بردن این مشکلات و بهبود وضعیت پوستی هستند. یکی از بهترین روش ها برای بهبود وضعیت پوست کربوکسی تراپی می باشد. در واقع کربوکسی تراپی را می توان یک روش موثر برای درمان تیرگی زیر چشم، علائم کشیدگی یا ترک پوستی، سلولیت، جوانسازی پوست، لکه های پوست و… دانست. بنابراین شما می ‌توانید از کربوکسی تراپی برای لک صورت و ترک پوستی استفاده نمایید.

البته از کربوکسی تراپی برای قسمت های مختلف بدن مانند صورت، گردن، باسن، بازوها، شکم، زیر چشم و…. استفاده می شود. علاوه بر آن بهتر است بدانید کربوکسی تراپی برای ترک پوستی و لک صورت روشی است که در آن از گاز کربن دی اکسید استفاده می شود. به طور کلی می ‌توان گفت کربن تراپی برای لک صورت و ترک پوستی مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله مزایای آن می‌ توان به ایمن و مطمئن بودن کربن تراپی، عدم نیاز به گذراندن دوره نقاهت، تاثیر گذاری سریع و…. اشاره نمود.

در ادامه این مطلب قصد داریم که اطلاعات بیشتری در مورد مزایای کربوکسی تراپی برای لک صورت و کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

کربوکسی تراپی برای لک صورت و ترک پوستی

توضیحی در مورد کربوکسی تراپی برای لک صورت و ترک پوستی:

همان طور که گفته شد کربوکسی تراپی برای لک صورت و ترک پوستی با استفاده از گاز کربن دی اکسید انجام می شود. در واقع تزریق این گاز می تواند باعث ایجاد تغییراتی در پوست گردد. به این صورت که پس از تزریق گاز CO2 به بافت، گردش خون در آن ناحیه افزایش پیدا می ‌کند.  در نتیجه هموگلوبین اکسیژن را آزاد کرده و CO2 را دریافت می کند. این موضوع باعث می گردد تا خون رسانی به بافت افزایش پیدا کند و پوست بهبود یابد.

ممکن است بعضی از افراد با این تصور که گاز دی اکسید کربن یا همان CO2 از جمله گازهای سمی است، با این سوال مواجه شوند که کربوکسی تراپی برای ترک پوستی یا لک صورت خطرناک است یا خیر؟ بهتر است بدانید که گاز دی اکسید کربن از جمله گازهایی می باشد که به صورت طبیعی در بدن تولید می گردد. سپس از طریق خون به ریه ها منتقل شده و از بدن خارج خواهد شد. بنابراین نمی ‌توان گفت که کربن تراپی برای لک صورت و ترک پوستی خطرناک است.

به طور کلی این روش عوارضی را برای شما به همراه نخواهد داشت. اما ممکن است پس از تزریق در ناحیه مورد نظر کمی کبودی و تورم ایجاد شود. این عوارض نیز موقتی هستند و پس از گذشت چند ساعت به طور کامل رفع خواهند شد. جالب است بدانید که کربوکسی برای ترک پوستی و لکه صورت یکی از جدید ترین متد های سلامتی و زیبایی به شمار می رود که در زمان کوتاهی با افزایش گردش خون، توزیع مواد غذایی در پوست، تولید کلاژن و… باعث جوانسازی و بهبود پوست می گردد. بنابراین شما می ‌توانید با خیال راحت از کربوکسی تراپی ترک پوستی و لک صورت استفاده نمایید.

مزایای استفاده از کربوکسی تراپی:

کربوکسی تراپی برای لک صورت و ترک پوستی را می توان از جمله روش هایی دانست که مزایای بیشماری دارد. همین موضوع باعث شده تا محبوبیت زیادی در بین روش های جوانسازی و بهبودی پوست پیدا کند و افراد زیادی از آن استفاده نمایند. از جمله مزایای کربوکسی تراپی برای ترک پوستی با لک صورت می توان به ایمنی بالا، ساده بودن درمان، تاثیرگذاری بالا و … اشاره نمود. در زیر چند مورد از مزایای کربوکسی ترک پوستی و لک صورت را توضیح داده ایم.

مزایا

ایمنی بالا:

ایمنی بالا را می توان مهم ترین مزیت کربوکسی تراپی برای لک صورت و ترک پوستی دانست. در واقع این روش هیچ گونه عوارض جانبی به همراه نخواهد داشت. همچنین از جمله روش ‌هایی می باشد که دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی ایالات متحده می باشد. بنابراین شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آن استفاده کنید.

روش غیر تهاجمی:

همچنین کربوکسی تراپی برای ترک پوستی و لک صورت از جمله روش‌ های زیبایی و بهبودی پوست است که کاملا غیر تهاجمی می باشد. بنابراین برای انجام آن نیازی به بیهوشی عمومی و همین طور جراحی نیست. یعنی این که پزشک تنها با استفاده از یک سرنگ مخصوص گاز کربن دی اکسید را به زیر پوست تزریق می کند. همچنین بهتر است بدانید که در این روش هیچ گونه جراحت، درد و خونریزی وجود ندارد.

غیر تهاجمی

ساده بودن درمان:

کربن تراپی برای لک صورت و ترک پوستی را می توان یک روش راحت و ساده دانست که به صورت سرپایی و در سریع ترین زمان ممکن انجام می ‌شود. به گونه ‌ای که کربوکسی تراپی ترک پوستی و لک صورت تنها در ۱۵ تا ۳۰ دقیقه انجام می شود.

دوره نقاهت کوتاه مدت:

جالب است بدانید که کربوکسی تراپی برای ترک پوستی و لک صورت از جمله روش ‌هایی می باشد که نیاز به گذراندن دوره نقاهت ندارد. بنابراین شما می ‌توانید پس از انجام کربوکسی برای ترک پوستی و لک صورت بلافاصله به فعالیت ‌های روزمره خود بازگردید.  البته دقت داشته باشید که به مدت ۲۴ ساعت باید از حمام در وان و همین طور شنا کردن بپرهیزید.

تاثیرگذاری بالا:

طبق تحقیقات انجام شده تاثیر کربوکسی تراپی برای ترک پوستی و لک صورت بسیار زیاد است. به گونه ای که اگر شما آن را برای درمان و بهبودی لک صورت استفاده کنید در یک زمان واحد مشکلات پوستی دیگر نیز بهبود می یابد. بنابراین استفاده از کربوکسی برای لک صورت و ترک پوستی باعث خواهد شد تا علاوه بر بهبود مشکل مورد نظر پوستی شاداب و جوان نیز داشته باشید.

تاثیرگذاری بالا

پایین بودن هزینه کربوکسی تراپی ترک پوست و لک صورت:

یکی از مهم ترین مزایای کربوکسی تراپی برای لک صورت در کلینیک لیلیان را می توان پایین بودن هزینه این روش دانست. در واقع هزینه کربوکسی تراپی ترک پوست و لک صورت با توجه به تعداد جلسات مورد نیاز و همین طور میزان مشکلات پوستی مشخص می ‌شود. اما به طور کلی می ‌توان گفت برای رسیدن به نتیجه دلخواه به ۷ تا ۱۰ جلسه درمانی نیاز است. البته دقت داشته باشید که هزینه کربوکسی تراپی ترک پوست و لک صورت با توجه به پزشک و کلینیک مورد نظر شما متفاوت خواهد بود. اما به هر حال این روش را می توان از جمله کم هزینه ترین روش های زیبایی پوست بیان کرد.

ماندگاری کربوکسی تراپی ترک پوستی و لک صورت:

ماندگاری کربوکسی تراپی ترک پوستی و لک صورت را می توان از دیگر مزایای این روش دانست. به طور کلی می توان کربوکسی تراپی برای ترک پوستی و لک صورت را از روش هایی دانست که موجب تولید کلاژن و بهبود وضعیت پوستی می گردد. بنابراین ماندگاری آن افزایش می ‌یابد. اما دقت داشته باشید برای آن که ماندگاری این روش درمانی افزایش پیدا کند بهتر است تعداد جلسات تعیین شده برای کربوکسی تراپی ترک شکم و لک صورت را به طور کامل انجام دهید.

کلینیک لیلیان:

توجه داشته باشیم که انجام کربوکسی تراپی برای لک صورت و ترک پوستی باید حتما توسط پزشک متخصص و با استفاده از دستگاه های ویژه انجام شود. بنابراین بهتر است در انتخاب کلینیک و پزشک مورد نظر دقت کافی داشته باشید. کلینیک لیلیان را می ‌توان یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک های زیبایی دانست که در آن از تجهیزات بسیار پیشرفته ایی برای جوانسازی پوست استفاده می‌ شود. همچنین پزشکان حاضر در این کلینیک از تجربه و تخصص بالایی در زمینه پوست و زیبایی برخوردار هستند. پس شما می توانید با اطمینان کامل هرگونه عملیات زیبا سازی و جوانسازی پوست را در این کلینیک انجام دهید.

 

منبع: کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کلینیک زیبایی لیلیان

خروج از نسخه موبایل