نماد سایت مجله سلامتی ایران

بازدید اینستاگرام تقریبا رایگان !

وبسایت شیراز سوشال ، از سایت هایی است که تا 100 عدد بازدید رایگان اینستاگرام ارسال میکند ، بدون هزینه و با محدودیت روزانه 5 لینک میتوانید درخواست ارسال بازدید دهید.

اما اگر تعداد بیشتری فالوور نیاز دارید، شاید باور نکنید که برای 1000 بازدید اینستاگرام فقط 200 تومان پرداخت میکنید، یعنی برای 1 میلیون بازدید ، 200 هزار تومان ، مبلغی که در هیچ فروشگاهی یافت نمی شود. برای خرید بازدید یا دریافت بازدید رایگان ، وارد صفحه خرید بازدید اینستاگرام شیراز سوشال شوید یا این کلمه را در گوگل جستجو کنید تا وبسایت شیراز سوشال بهتون نشان داده شود.وارد صفحه که شدید ، گزینه قرمز رنگ سفارش را انتخاب کنید:

 

  1. لینک پست خود را در قسمت لینک وارد کنید (برای دریافت لینک پست ، به پست خود در اینستاگرام مراجعه کنید و بروی گزینه 3 نقطه بالای ویدئو کلیک کنید و سپس گزینه کپی پیوند یا به انگلیسی copy link را انتخاب کنید)
  2. با توجه به حداقل و حداکثر تعداد سفارش ،تعداد بازدید مورد نظر را انتخاب کنید.
  3. شماره تماس خود را وارد کنید(بدون نیاز به تایید شماره).
  4. گزینه من قوانین را خوانده ام و میپذیرم را تیک بزنید.
  5. و در آخر گزینه ثبت سفارش را بزنید.

اگر بازدید رایگان تهیه کرده اید ، احتمالا کمی با تاخیر ارسال شود.

توجه کنید که از محصولات لیست شده در صفحه بازدید اینستاگرام ، هر محصول که گرانتر است ، سرعت ارسال سریع تری دارد .

قیمت ارزان بازدید اینستاگرام به دلیل بی کیفیت بودن نیست ، بلکه هدف بروی یک کشور خاص نبود و از تمام کشور ها بازدید ارسال میکند.

ایا بازدید رایگان اینستاگرام تاثیر منفی دارد؟

قطعا خیر ، زیرا اینستاگرام داده های خود را با دریافت ویدئو ها جمع آوری نمیکند که بخواهد آنها را جریمه کند یا نه.داده هایی که اینستاگرام جمع آوری میکند ، برای نشان داده سایت شما در اکسپلور اینستاگرام یا در بخش پیج های پیشنهادی خود است که این داده ها را با توجه به میزان لایک ، کامنت ها به همراه بازدید جمع آوری میکند.

اگر برای پست خود بازدید تهیه کنید ، اما بازدید شما لایک یا کامنت دریافت نکند ، پست شما در اکسپلور نشان داده نخواهد شد.

اکسپلور : قسمتی از اینستاگرام است که با توجه به سلیقه و تخصص کاربران و هوش مصنوعی اینستاگرام ، پست هایی از پیج هایی به شما نشان داده میشود که شما آن پیج ها را فالو ندارید ! اگر اولین بار است که وارد قسمت اکسپلور اینستاگرام میشوید ، اگر از بین چندین پست نشان داده شده ، پست مربوط به یک فوتبال را انتخاب کنید و آن پست را لایک یا کامنت بگذارید و صفحه اکسپلور را رفرش کنید ، اکثر مطالب اکسپلور مربوط به فوتبال شده است !

با خرید بازدید 200 تومانی اینستاگرام، به درآمد میلیونی میتوانید برسید!

اگر پیج سرگرمی یا بلاگری دارید ، برای هر پست ، 100 هزار تومان سرمایه خرج کنید و بازدید اینستاگرام و لایک خریداری کنید. با این کار مطالب شما در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شده و منجر به کسب فالوور واقعی خواهد شد.

کسب فالوور واقعی ، خرید لایک و بازدید(افزایش لایک و بازدید) باعث جذب صاحبین بسیاری از کسب ها شده و تبلیغات بسیاری را برای استوری و مطالب خود جذب خواهید کرد.

اگر سرمایه روزانه 100 هزار تومانی ندارید ، پیج های تخصصی راه اندازی کنید ، مانند پیج آموزش دروس و اخبار شهر خود و.. که اگر بازدید کمتری خریداری کردید ، با جذب مشتریان تبلیغاتی از شهر خود یا موضوع پیج خود ، درآمد یکسانی با پیج هایی با فالوور میلیونی داشته باشید !

دلیل مساوی بودن این درآمد این است که برخی از کسب و کار ها برای جذب کاربران مربوط به  موضوع پیج یا محصول خود ، در پیج های میلیونی تبلیغ میکنند تا شاید 100 نفر مربوط به کسب و کار خود را بیابند ، حال اگر پیج شما فالوور زیادی مرتبط با این تبلیغ دهنده را داشته باشید ، با دریافت هزینه یکسان با پیج های میلیونی ، کاربران بیشتری را به مشتریان خود تحویل خواهید داد .

به طور مثال ، اگر پیج شما درباره معرفی بهترین اکستنشن ها یا آموزش آرایشگری و… باشد.مشتریانی که قصد فروش لوازم آرایشی را دارند ، بیشتر جذب پیج شما که مرتبط به موضوع محصولاتشان است میشوند تا پیج های عمومی.

خروج از نسخه موبایل