نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهترین سالن زیبایی زنانه برای میکاپ عروس در نیاوران

خدمات میکاپ برای عروس یکی از مهمترین خدماتی است که هر آرایشگاه خوب و معتبر باید آن را در سطح حرفه ای و شایسته داشته باشد و به بانوان گرامی ارائه دهد. اما در بین آرایشگاه های زنانه بسیاری که در سطح تهران وجود دارند و خدمات عروس را ارائه می کنند، تعداد انگشت شماری از آنها آرایشگاه های خوب و قابل ستایشی‌ در این مقوله می باشند. پس اگر قصد دارید تا آرایشگاه خوبی پیدا کنید که می تواند بهترین خدمات آرایشی برای میکاپ عروس را داشته باشد، در این مقاله با ما همراه باشید. چراکه ما قصد داریم تا پنج تا از بهترین سالن های زیبایی که توانسته‌اند؛ بهترین خدمات میکاپ عروس را به متقاضیان ارائه کنند، به شما معرفی کنیم.

سالن زیبایی قصر جم

فعالیت سالن زیبایی قصر جم از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است. در طول این سالها میکاپ حرفه ای و شینیون تخصصی عروس، یکی از بهترین خدماتی است که قصر جم توانسته به متقاضیان ارائه کند. بانوان بسیاری برای مراسم عروسی شان توسط آرایشگران ماهر و طراز اول سالن قصر جم، آرایش شده اند. خوشبختانه بیشتر بانوانی که برای دریافت خدمات عروس به سالن زیبایی قصر جم مراجعه نموده اند، رضایت خود را از انتخاب آرایشگاه زنانه قصر جم در نیاوران اعلام کرده اند.

در این سالن زیبایی خدمات مربوط به عروس اعم از کاشت و طراحی ناخن، مانیکور و پدیکور ناخن، خدمات مربوط به رنگ و مش و بالیاژ مو، انتخاب فرم آرایش با توجه به حالت چهره و اجزای صورت، خدمات مربوط به گریم، براشینگ و شینیون تخصصی موی عروس و برخی از خدمات دیگر به عروس خانم های شیک و مشکل پسند ارائه می شود. لازم به ذکر است سطح کیفی خدمات با توجه به درخواست، سلیقه و میزان بودجه ای که مراجعه کنندگان مایل به پرداخت آن هستند، تعیین می شود.

در سالن زیبایی قصر جم برای آرایش عروس، از مواد آرایشی با بهترین کیفیت استفاده می شود و این مواد آرایشی از بهترین برندهای معتبر موجود در بازار ایران انتخاب می شوند. برای آرایش عروس از مواد آرایشی و فیکساتور هایی استفاده می شود که دلیل ماندگاری بسیار بالای آرایش ها می باشند بنابراین آرایش ها با مدت زمان طولانی یا با تعریق خراب نمی شوند.

سالن زیبایی مریم رئوف

به صورت کلی سالن زیبایی مریم رئوف به این دلیل که تمرکز ویژه ای بر روی خدمات مربوط به عروس دارد، معروف است و شهرت و آوازه این سالن بر کسی پوشیده نیست. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از بازیگران و چهره های سرشناس به دلیل بالا بودن کیفیت کار و حرفه ای بودن آرایش های این مجموعه به این سالن زیبایی مراجعه کنند. ما بسیاری از چهره های نام آشنا در دنیای مد و بازیگری که به جهت دریافت خدمات زیبایی در روز عروسی خود، به این مرکز مراجعه کرده اند؛ را می شناسیم. در این خصوص می توان به افراد مشهوری اشاره کرد.

در این سالن زیبایی صفر تا صد خدمات مربوط به عروس به متقاضیان ارائه می شود. به صورت کلی هزینه آرایشگاه عروس مریم رئوف، بالاست؛ اما استفاده از مواد آرایشی از برند های معتبر و متریال مرغوب، کیفیت بالای کار را به اندازه ای بالا می برد که، قطعا ارزش پرداخت هزینه های سنگین را دارد. شما می توانید انواع مختلفی از میکاپ و شینیون تخصصی عروس را در پیج اینستاگرام این سالن زیبایی مشاهده کنید. رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان به سالن زیبایی مریم رئوف برای مدیران و کارکنان مجموعه بسیار مهم است و آن ها اجازه نمیدهند که عروسی ناراضی از سالن خارج شود.

سالن زیبایی گیوا 

این سالن زیبایی در منطقه سعادت آباد تهران و بلوار دریا واقع گردیده است. آرایش ها در سالن زیبایی گیوا با توجه به فرم چهره و حالت صورت بانوان گرامی، انتخاب می شود. این انتخاب در نهایت نتیجه ای فوق العاده زیبا و رضایتمندی قلبی را رقم خواهد زد. در سالن زیبایی گیوا از ترکیب مناسب رنگ هایی متناسب با پوست صورت استفاده می شود.

این روزها سبک خاصی از میکاپ های اروپایی، مورد توجه بسیاری از دختران جوان که می خواهند عروس شوند، قرار گرفته است. در حال حاضر این استایل از ترند های آرایشی بروز به حساب می آید؛ همین مسأله موجب شده است تا سالن زیبایی گیوا، نمونه های متعددی از آرایش های عروس بدین سبک و مدل در رزومه کاری خود داشته باشد.

استفاده از تجهیزات پیشرفته آرایشی و استخدام پرسنل بامهارت و با تجربه باعث شده است؛ تا سالن زیبایی گیوا یکی از شاخص ترین آرایشگاه ها برای ارائه خدمات عروس در تهران باشد. باعث افتخار است که بگوییم آرایشگران حرفه ای عروس با استفاده از تکنیک های نوین آرایشی و به کار بردن ابزار آرایشی جدید توانسته اند، آرایش هایی بی عیب و نقصی را خلق کنند.

سالن زیبایی شفق

یکی دیگر از سالن های زیبایی که قصد داریم تا در این مجموعه به آن اشاره کنیم، سالن زیبایی شفق است. شفق در منطقه فرمانیه و سه راهی عمار واقع گردیده و یکی از بهترین سالن های آرایشی مخصوص عروس در شمال شهر تهران به حساب می آید. سبک ساده و ملیح بودن آرایش، از بارز ترین مشخصات سالن زیبایی شفق است.

معمولاً عروس خانم هایی که به دنبال آرایشی لایت و ملایم هستند، مراجعه به این سالن زیبایی را در بین گزینه های خود می گنجانند. این اشخاص تمایل دارند تا در شب عروسی شان ، ظاهری لایت و بسیار شیک و اروپایی داشته باشند. پس برای بانوانی که به دنبال آرایش های لایت و ملایم هستند، انتخاب این آرایشگاه بسیار عالی است.

سالن زیبایی مریم دربندی

سالن زیبایی مریم دربندی در برج آرتمیس منطقه فرمانیه تهران قرار دارد. در این سالن زیبایی، خانم دربندی چهره های مشهور و سرشناسی را میکاپ کرده است. ایشان با در اختیار داشتن یک سالن لوکس و مدرن با تجهیزات پیشرفته، پاسخ گوی نیاز مخاطبان بسیاری بوده است. شما می توانید در پیج اینستاگرام این سالن نمونه هایی از آرایش عروس توسط استادکاران حرفه ای در سالن را در تصاویر مشاهده کنید.

آن ها با دقت و توجه ویژه‌ به فرم صورت هر فرد و انتخاب بهترین گزینه ای را که می توانند برای میکاپ ها در نظر بگیرند، برای آن ها انتخاب می کنند. بدون تردید این موضوع از جمله مزیت هایی است که در این سالن زیبایی وجود دارد. در نتیجه هر فرد با هر میزان زیبایی که در صورت خود دارد می تواند انتظار ورژن بهتری از خود، در روز عروسی اش را داشته باشد. ماندگاری بالا و طولانی مدت از ویژگی های خوب آرایش کردن در این سالن است.

خروج از نسخه موبایل