نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهترین فروشگاه برای خرید قطعات موبایل اورجینال در ایران

خرید قطعات موبایل

امروزه تلفن همراه انگار به بخشی از جان ما تبدیل شده است. هرگونه آسیب‌دیدگی و خرابی موبایل انگار که بخشی از جان ماست که آسیب دیده و باید زودتر رفع شود. این مطلب قرار است به همین بپردازد، تا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شما را برطرف کند؛ خرید قطعات موبایل از بهترین فروشگاه قطعات موبایل.

چالشی که تمام مصرف‌کنندگان موبایل حداقل یک‌بار با آن مواجه شده‌اند. از طرفی دیگر این روزها آنقدر قیمت گوشی موبایل بالا رفته است که افراد، تمایل بیشتری برای تعمیر و خرید قطعات گوشی دارند‌. با این کار هم طول عمر گوشی‌های خود را افزایش می‌دهند، هم مشکل موبایلشان را برطرف می‌کنند و هم هزینه‌های خود را به دلیل پایین بودن قیمت قطعات موبایل نسبت به تعمیر آن، کاهش می‌دهند. برای آنکه بدانید بهترین قطعات را از کجا و به چه شکلی می‌توانید تهیه کنید، با ما در سورن استور همراه باشید.

چرا به خرید قطعات موبایل نیاز داریم؟

بسیاری از افراد هنگامی که با مشکلی روی گوشی موبایل خود مواجه می‌شوند، اولین فکری که به ذهنشان می‌آید، خرید یک دستگاه جدید است. خرید موبایل نو اگرچه مزایای زیادی دارد و در عین حال بسیار جذاب است، اما در بیشتر اوقات کار عاقلانه‌ای نیست. زیرا در بسیاری از مواقع تهیه تعویض قطعات اصلی موبایل از جمله قطعات گوشی سامسونگ ، قطعات آیفون ، قطعات اپل واچ و قطعات گوشی شیائومی و تهیه و جایگزین کردن آن‌ها می‌تواند به راحتی مشکل را حل کند. فقط کافیست یک متخصص کار بلد گوشی شما را به خوبی بررسی کرده و عیب آن را پیدا کند.

فروش قطعات موبایل در بازار گوشی، راهی برای کم کردن هزینه‌های شماست. امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی و گران بودن قیمت گوشی‌ها در بازار، فروش قطعات تعمیری موبایل رونق چشم‌گیری پیدا کرده است. زیرا می‌تواند به بهترین شکل و با کم‌ترین هزینه مشکل صاحبان دستگاه را حل کند. هرجا که باشید، تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا پیک رایگان سورن استور، موبایل شما را ببرد و پس از بررسی دقیق و تعمیر آن در کمتر از یک روز به دست شما برساند. علاوه بر این برای بسیاری از قطعات موبایل از جمله تاچ ال سی دی، ضمانت یک ماهه سورن استور، تضمینی مطمئن برای خرید شماست.

قیمت قطعات موبایل

زمانی که سراغ خرید قطعات گوشی می‌روید، با طیف وسیعی از قیمت‌ها برخورد می‌کنید که شاید در نگاه اول کمی گیج‌کننده باشد. اما باید بدانید که قیمت قطعات موبایل برای هر دستگاه و مدلی بسیار متفاوت‌ از دیگری است. به طور کلی معیارهای تعیین قیمت قطعات موبایل را می‌توان در دسته‌بندی زیر جای داد:

۱. نوع قطعه

طبیعتا هر قطعه‌ای روی گوشی موبایل قیمت مخصوص به خودش دارد. بنابراین قیمت ال‌سی‌دی، تاچ ال‌سی‌دی، قطعات داخلی گوشی و … هر کدام بر اساس کارکرد، اهمیت و پیچیدگی قیمت مشخص خودشان را دارند. هر چه قطعات حساس‌تر باشند و نقش آن‌ها در کارکرد موبایل حیاتی‌تر باشد، قیمت قطعه هم بیشتر خواهد بود.

۲. برند گوشی

هنگام خرید قطعات موبایل باید به برند گوشی توجه کنید. هر برند با توجه به سابقه، اعتبار، کیفیت و جایگاه خود نزد مشتریان قیمت خاصی دارد. درست به همان شکلی که برای خرید گوشی هر برند را با قیمت مشخصی در بازار می‌بینید. بنابراین هر چه برند موبایل شما معروف‌تر، خاص‌تر و کارآمدتر باشد، قیمت قطعات موبایل شما هم بالاتر خواهد بود.

۳. میزان آسیب به قطعه

مقدار آسیبی که به هر قطعه در گوشی موبایل وارد می‌شود، می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین قیمت گوشی باشد. گاهی آسیب‌دیدگی یک قطعه بسیار کم و ناچیز است و تعمیر و تعویض آن نیز به زمان و هزینه زیادی نیاز ندارد. در مقابل تعمیر قطعاتی که آسیب‌پذیری بالا دارند، زمان‌بر است و در نتیجه هزینه تعمیرات را افزایش می‌دهد.

۴. وضعیت اقتصادی و شرایط واردات کالا

قطعا می‌دانید که با بالا رفتن قیمت طلا و سکه و همچنین دلار، قیمت اجناس در داخل کشور هم افزایش می‌یابد. این شرایط در وضعیت تحریمی کشور شدت بیشتری پیدا می‌کند و به همین دلیل هم تغییر قیمت قطعات موبایل به صورت مستقیم از این عامل مهم تاثیر می‌پذیرد.

بازرگانی قطعات موبایل سورن استور چیست؟

برای آنکه به بهترین انواع قطعات موبایل دسترسی داشته باشید و نیازهای خود را از طریق آن پاسخ بگویید، به یک مرجع مهم و معتبر نیازمندید. شاید تا به حال نام بازرگانی قطعات موبایل را شنیده باشید. امروزه بسیاری از گروه‌های متخصص و یا شرکت‌های خاص موبایل و گوشی‌های هوشمند، به سمت واردات و خرید قطعات موبایل رفته‌اند. به این ترتیب یک تیم بازرگانی خرید قطعات و وارد کردن آن‌ها به کشور شکل گرفته است که در قالب یک بازرگانی موفق، نیاز مشتریان را رفع می‌کند. بازرگانی قطعات موبایل سورن استور به دلیل خرید مطمئن از شرکت‌های مادر، اعتبار بیشتری نزد مشتریان خود دارد و به این ترتیب وجود آن برای تهیه لوازم و قطعات در هر دوره‌ای لازم و ضروری است.

سخن آخر

خرید تاچ ال سی دی و سایر قطعات موبایل می‌تواند در هر برهه‌ای از زندگی شما اتفاق بیفتد. بسیاری از افراد به واسطه تخصص و علاقه‌ای دارند به خوبی با انواع قطعات و قیمت قطعات موبایل آشنا هستند. اما گروه بسیار بزرگی هم هستند که در این کار متخصص نیستند و با هیچ یک از روش‌های خرید قطعات موبایل آشنایی ندارند. شما می‌توانید با انتخاب کردن خرید قطعات اصلی موبایل و تعمیر گوشی‌های خود، به راحتی مشکلات پیش آمده روی دستگاهتان را حل کنید. به این صورت عمر دوباره و طولانی‌تری را هم به گوشی خود می‌بخشید. در این شرایط بهترین کار کمک گرفتن از تیم‌های تخصصی مورد اعتماد است. و در نهایت برای تعمیر و تعویض و اطلاع از آخرین و مناسب‌ترین قیمت قطعات موبایل با شمارهٔ پشتیبانی ما تماس بگیرید. کارشناسان ما همراه شما هستند و به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد.

خرید قطعات موبایل از بزرگترین عمده فروشی قطعات موبایل و تبلت

قطعات موبایل در بهبود عملکرد موبایل شما بسیار اهمیت دارد. امروزه موبایل یا تلفن‌های همراه و حتی تبلت یکی از پرکاربردترین وسایلی است که مردم از آن استفاده می‌کنند. شما دنیای امروز را بدون موبایل تصور کنید! اکثر کارهایی که روزانه انجام می‌دهیم به‌نوعی به موبایل مربوط می‌شود. افزون بر اینکه موبایل یک وسیله‌ای برای سرگرمی افراد است، در پیش برد زندگی افراد نیز نقش بسیار زیادی دارد.

حالا باید به این سؤال فکر کنید که چه میزان از درون موبایل خود اطلاع دارید؟ چقدر از قطعات موبایل خود می‌دانید؟ آیا می‌دانید که قطعه‌های موبایل شما اصل است یا نه؟ قطعه‌های موبایل چه تأثیری در بهبود عملکرد موبایل شما دارد؟ همه‌ی این سؤالات را در این مقاله ما پاسخ می‌دهیم.

شما با توجه به شناختی که از قطعات موبایل کسب می‌کنید، می‌توانید خرید بهتری هم انجام دهید. هرچه آگاهی شما نسبت به قطعات موبایلی که قصد خرید آن را دارید بیشتر باشد، خرید بهتری هم خواهید داشت. هنگام خرید موبایل، اگر از قطعه‌های داخلی موبایل اطلاعات داشته باشید، افزون بر توضیحاتی که فروشنده به شما می‌دهد، می‌توانید از اصل بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. یکی دیگر از مزیت‌های شناخت قطعات موبایل خصوصا باتری موبایل این است که نسبت به کارایی و نوع عملکرد آن‌ها شناخت دارید و می‌دانید هر قطعه برای چه‌کاری روی موبایل شما تعبیه‌شده است.

شناختن قطعه‌های موبایل و آگاهی داشتن نسبت به عملکرد آن‌ها این مزیت را نیز برای شما دارد که در بین هزاران مدل از گوشی‌های موبایل با برندهای متنوع، شما بهترین آن‌ها را نسبت به هزینه و انتظاری که از موبایل خود، دارید، تهیه کنید و یک خرید و تجربه‌ای عالی داشته باشید. هنگامی‌که فروشنده به شما توضیح می‌دهد که این موبایل چه مشخصاتی دارد، شما نسبت به آن‌ها شناخت دارید و می‌دانید که قطعه‌های مختلف کدام هستند و چه‌کاری را انجام می‌دهند. پس شناخت قطعه‌های موبایل بسیار اهمیت دارد و یکی از مهم‌ترین مواردی است که در خریدن گوشی‌های تلفن همراه یا موبایل به شما بسیار کمک می‌کند.

تعمیر قطعات موبایل

یکی دیگر از مزیت‌های شناخت و آگاهی نسبت به قطعات موبایل این است که اگر قطعه‌ای از موبایل شما خراب شد، شما بدانید که کدام قطعه ایراد پیداکرده است و به شخصی که قرار است آن را تعمیر کند، توضیح بدهید که آن قطعه چه مشکلی دارد. با آگاهی و شناخت بیشتر می‌توانید در تعمیر موبایل خود و سریع‌تر شدن این فرایند هم به تعمیرکار کمک کنید. پس‌ازاینکه قطعه‌ای از موبایل شما تعمیر شد یا قطعه‌ای از موبایل شما تعویض شد، می‌توانید از تعمیر یا عدم تعمیر آن، نو بودن یا نو نبودن، اصلی بودن یا نبودن آن و … اطمینان بیشتری حاصل کنید.

شما با شناختی که نسبت به این موضوع دارید، مانع از کلاه‌برداری کردن برخی از افراد می شوید؛ زیرا برخی از تعمیرکنندگان قطعات موبایل، قطعه ی اصلی را با قطعه‌ای فیک با غیر اصلی تعویض می‌کنند و اگر شخصی از این موضوع اطلاع و آگاهی نداشته باشد، متوجه این امر نخواهد شد. البته این نکته را نیز باید یادآوری کنیم که قبل از اینکه تصمیم بگیرید موبایل خود را تعمیر کنید، یک تعمیرکار بسیار معتبر پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در تعمیر قطعات موبایل باید به آن دقت کرد، عیب‌یابی کردن درست از مشکلات گوشی موبایل است. اگر تعمیرکار به‌اندازه کافی در کار خود حرفه‌ای باشد، حتماً متوجه خواهد شد که عیب گوشی شما چیست و این‌گونه روند تعمیر گوشی موبایل شما و قطعه‌های موبایل نیز بسیار سریع‌تر صورت می‌گیرد.

تعمیر قطعات موبایل، شامل تعمیرات سخت‌افزاری و تعمیرات نرم‌افزاری می‌شود. اگر گوشی موبایل شما نیاز به تعمیرات سخت‌افزاری داشته باشد، تعمیرات و تعویض قطعه‌هایی مانند باتری موبایل، تعمیر کردن یا تعویض نمودن تاچ و ال سی دی، تعویض نمودن یا تعمیر برد موبایل، تعمیر یا تعویض کردن سوکت و دکمه‌های موبایل، تعویض نمودن قاب گوشی و … را شامل می‌شود. اگر مشکلات گوشی شما نرم‌افزاری باشد، باید به دست یک شخصی که متخصص نرم‌افزارهای موبایل است، تعمیر گردد. تعمیر کردن گوشی‌های ای یو اس و انروید هرکدام تخصص‌های جداگانه‌ای لازم دارد.

تعمیرات موبایل

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که گوشی تلفن همراه شما مشکلاتی داشته است که شما برای رفع و برطرف کردن عیب‌های آن نیاز به یک تعمیرکار و متخصص داشتید. مشکلاتی از قبیل کند شدن سرعت، نخواندن کارت حافظه، نخواندن سیم‌کارت، مشکلات بلوتوث و وای فای، داغ کردن موبایل، وارد شدن ضربه به ال سی دی گوشی، کار نکردن تاچ موبایل و یا کند شدن آن و … همگی از مشکلاتی است که برای اکثر افراد پیش می‌آید.

همان‌طور که گفتیم، برخی از مشکلات موبایل نرم‌افزاری است، برخی دیگر از مشکلات موبایل، سخت‌افزار است که برای برطرف شدن هرکدام از آن‌ها نیاز دارید که به تعمیرکار متخصص این دو حوزه مراجعه کنید. شناختن قطعات موبایل در این زمینه به شما کمک می‌کند که زودتر عیب گوشی خود را شناسایی کنید و بتوانید به تعمیرکار هم توضیح دهید.

با توجه به مطالبی که در بالا گفتیم، نگران تعمیر کردن قطعات موبایل خود نباشید. فروشگاه سورن استور عرضه‌کننده بهترین واصلی‌ترین قطعه‌های موبایل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با خیالی آسوده تعمیر کردن موبایل و قطعه‌های آن را به دست ما بسپارید و نگران اصلی بودن و تقلبی بودن قطعه‌های موبایل خود نباشید.

همان‌طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، قطعات موبایل در عملکرد و کارایی موبایل شما بسیار اهمیت دارد و باید در تعمیر کردن و تعویض کردن آن‌ها بسیار دقت کنید. در این قسمت می‌خواهیم اصلی‌ترین قطعات موبایل را برای شما توضیح بدهیم که شناخت کلی و مختصری با آن‌ها پیدا کنید و بدایند که هر قطعه روی تلفن همراه شما، چه وظیفه‌ای را بر عهده دارد و چه‌کاری را انجام می‌دهد.

هزینه‌ای که شما برای تعمیر موبایل خود باید پرداخت کنید، پس از عیب‌یابی اولیه مشخص می‌شود. پس خیلی مهم است که تعمیرکاری که گوشی خود را به او سپرده‌اید، عیب گوشی شمارا تشخیص دهد و هزینه را نیز به شما اعلام کند. برخی از افراد برای گرفتن هزینه‌ی بیشتر، اطلاعات غلط به مشتری می‌دهند که او را بیشتر گمراه می‌کند.

بزرگترین عمده‌ فروش قطعات موبایل

گوشی‌های موبایل، مخصوصاً موبایل‌ های هوشمند امروزه یک عضو جدایی‌ناپذیر از جامعه و اشخاص است. شما از کوچک‌ترین افرادی که در خانواده شما هستند تا بزرگ‌ترین افراد، مثل پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، همگی یک گوشی تلفن همراه و یا تبلت رادارند و برخی هم تبلت و موبایل را باهم دارند. فروشگاه سورن استور، بزرگ‌ترین عمده‌ فروش قطعات موبایل است که شمارا در خرید قطعه‌های موبایل به‌صورت تکی و عمده راهنمایی می‌کند بهره‌گیری از مجرب‌ترین نیروهای متخصص درزمینهٔ ی تعمیر و تعویض قطعات موبایل این قابلیت را برای شما فراهم کرده است که بدون استرس و نگرانی، قطعه موبایل خود را تعویض نموده و نگران اصل بودن و تقلب بودن آن نباشید.

اگر شما یک تعمیرکار موبایل هستید، می‌توانید قطعه‌ های موبایل را به‌صورت مده از این مجموعه خریداری کنید و تضمین اصل بودن قطعه‌ها را نیز دریافت کنید. با تضمین اصل بودن قطعه‌های موبایل، می‌توانید ب راحتی در کار خود پیشرفت کنید و اعتبار کسب کنید.

فروشگاه سورن استور

سورن استور کامل‌ترین مجموعه قطعات موبایل و تبلت است که درزمینهٔ ی تعمیرات و تعویض قطعات موبایل و تبلت، سابقه‌ای بسیار درخشان دارد و شما می‌توانید با آسودگی خاطر هر قطعه‌ای که درگوشی شما نیاز به تعویض و یا تعمیر داشت را در این مجموعه با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه انجام دهید و تجربیات خوبی هم در این زمینه کسب کنید.

برخی از قطعه‌هایی که روی موبایل شما تعبیه‌شده است، بسیار نقش مهمی دارد. اگر هریک از این قطعه‌ها به هر دلیلی خراب شوند و نیاز به تعویض داشته باشند، باید حتماً برای رفع شدن آن‌ها به یک تکنسین و یک نیروی ماهر در این زمینه مراجعه کنید. یکی از مهم‌ترین آن‌ها باتری است.

باتری

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعه‌هایی که روی گوشی‌های تلفن همراه و تبلت است، باتری است. شرکت‌هایی که سازنده گوشی موبایل و تبلت هستند، بسیار توجه ویژه‌ای به باتری نشان می‌دهند. شاید بارها برای شما پیش‌آمده باشد که شارژ گوشی شما بدون اینکه استفاده زیادی از آن بکنید، خالی‌شده و شارژ نگه نمی‌دارد اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد این است که باتری شما خراب‌شده است.

میزان خرابی این قطعه در بین مردم طبق تحقیقات، بسیار زیاد است، زیرا دارندگان گوشی‌های تلفن همراه از آن به‌درستی استفاده نمی‌کنند، مثلاً مدت بسیار زیادی گوشی را در شارژ نگه می‌دارند. اکثر باتری‌هایی که روشی گوشی‌های موبایل هستند، لیتیوم یونی است. اگر باتری گوشی شما مدت زیادی شارژ را نگه می‌دارد، باتری خوبی است.

خروج از نسخه موبایل