نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهترین شرکت های سئو در ایران

لیست بهترین شرکت های سئو (SEO) در ایران

همانطور که میدانید از اصلی ترین پایه های پیشرفت یک وب سایت، انجام اصول سئو و بهینه سازی می باشد. با بهینه سازی سایت میتوانید جایگاه خود را در گوگل بهبود ببخشید. برای اینکه بتوانید سئو سایت خود را به درستی انجام دهید، باید از یک شرکت متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید. انتخاب بهترین شرکت سئو در زمینه انجام بهینه سازی سایت بسیار اهمیت دارد. در ادامه شما را با بهترین شرکت های سئو در ایران آشنا می کنیم.

ویژگی های بهترین شرکت سئو ایران

اگر بخواهیم بهترین شرکت سئو را شناسایی کنیم، در گام اول باید به سابقه و نمونه کارهای موفق seo آن شرکت توجه کنید. علاوه بر این مشورت با افرادی که مدت طولانی در این زمینه فعالیت دارند به شما کمک می کند. بهترین شرکت های سئو باید چند ویژگی داشته باشند که در زیر به صورت مختصر بیان کرده ایم:

معرفی بهترین شرکت های سئو ایران

با بررسی ویژگی ها بهترین شرکت سئو و نظرسنجی کاربران به نتایجی دست پیدا کردیم که آن را با شما به اشتراک می گذاریم. در این بخش می خواهیم چند مورد از بهترین شرکت سئو ایران را به ترتیب معرفی کنیم:

شرکت سئو سایت وب پویا

شرکت سئو سایت وب پویا ازجمله بهترین سئوکاران ایران است که در سال 1385 فعالیتش را به طور جدی در زمینه طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو آغاز کرده است. این شرکت خدماتی نظیر سئو و بهینه سازی، طراحی سایت، خدمات تولید محتوا، دیتا اینتری و … را نیز ارائه می دهد.

از ویژگی های متفاوت شرکت وب پویا با سایر شرکت های سئو، می توان به قیمت مناسب خدمات سئو و بهینه سازی سایت و ارائه مشاوره رایگان سئو اشاره کرد. بدون دریافت هیچ هزینه ای وب سایت شما توسط جمعی از بهترین سئوکاران ایران بررسی و تحلیل سئو می شود و بصورت رایگان در اختیارتان قرار میگیرد.

شرکت سئو سایت سئوکار

شرکت سئو کار یکی از بهترین شرکت های سئو ایران است که از ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقی در دانشگاه علوم تحقیقات تهران آغاز نمود.از مهمترین ویژگی این شرکت، نمونه کارهای موفق آن است. برای مثال سایت تخفیفان، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، سایت ساختمان و… از جمله سایت های موفق این شرکت است.

شرکت سئو کار تاکنون توانسته است رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند. از جمله خدماتی که این شرکت سئو در اختیار کاربران قرار می دهد؛ خدمات سئو، مشاوره بسیار مفید و همچنین آموزش سئو و آنالیز دقیق وب سایت می باشد.

شرکت وبسیما

شرکت سئو وبسیما از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه فعالیت سئو و ساخت وب سایت است و همیشه تلاش کرده است بهترین محصولات را در اختیار کاربران خود قرار دهد. شاید گرافیک جذاب و خاص این آکادمی قبلا شما را هم جذب کرده باشد.

جالب است که این شرکت توانسته است علاوه بر ایران در برخی از کشورهای خارجی نیز، در زمينه خدمات طراحی وب سایت و سئو فعالیت می کند. البته قابل به ذکر است که این شرکت به دلیل سابقه قدیمی خود هزینه نسبتا بالایی برای خدمات سئو سایت ها دریافت میکند.

شرکت نیوسئو

یکی دیگر از بهترین شرکت های سئو در تهران، نیوسئو است که تجربه زیادی در زمینه سئو دارد. این تیم به مدیریت آقای امیر قمصری اداره میشود که شاید در اینستاگرام در حوزه سئو ویدیوهایی از ایشان دیده باشید. این شرکت در زمینه تولید محتوا، بهینه سازی وب سایت ها بر اساس عملکرد موتور های جستجو، ساخت بک لینک های حرفه ای و… فعالیت می کند. هزینه ای که این شرکت دریافت می کند، به نسبت مناسب تر از دیگر شرکت های قدیمی است.

شرکت نوین

شرکت نوین نیز از جمله بهترین شرکت ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو است. این شرکت در زمینه آموزش در شبکه های های مجازی هم فعالیت می کند و از بهترین ها به شمار می رود. از خدماتی که این شرکت ارائه می دهد، می توان به ساخت رپورتاژ، تبلیغات در گوگل و مشاوره درباره ی دیجیتال مارکتینگ و … اشاره کرد.

شرکت سئو 24

یکی دیگر از بهترین شرکت های سئو در تهران، شرکت سئو 24 است که عمده فعالیتش در زمینه ساخت رپورتاژ آگهی و مشاوره در زمینه سئو تضمینی سایت است. از نمونه کارهای این شرکت می توان به سئو کلینیک نیک آوا، سایت لاله آنلاین ،سایت داده کاو پارس و… اشاره نمود.

برای انتخاب بهترین شرکت سئو باید چه کار کنیم؟

برای انتخاب بهترین شرکت های سئو کار ایران باید از قبل مواردی را مدنظر داشته باشید که در ادامه به آن میپردازیم.

1. اهداف خود را مشخص کنید

گام اول برای انتخاب بهترین شرکت های سئو کار، تعیین هدف است. بهینه سازی سایت در زمان کوتاه، اثر زیادی بر سایت نمی گذارد؛ اما در بلند مدت بر روی ترافیک سایت و جایگاه شما در نتایج گوگل بسیار موثر خواهد بود. به همین خاطر پیش از این که با شرکت های بهینه سازی همکاری کنید، اهداف خود را مشخص کنید. شرکت های سئو معمولا به صورت ماهانه فعالیت می کنند و در پایان هر دوره از عملکرد و پیشرفت سایت شما، اطلاعاتی در اختیارتان قرار می دهند.

2. سرمایه خود را برای سئو سایت مشخص کنید

شما به عنوان مدیر یک سایت، پیش از هر چیز باید متناسب با اهداف خود و میزان رقابت در زمینه ای که فعالیت می کنید، هزینه مورد نیاز برای بهینه سازی سایت خود را تخمین بزنید؛ سپس با مشارکت با یک شرکت سئو سایت در بازه زمانی مشخص شده به اهداف مورد نظر خود برسید. پس اگر بودجه کافی در ابتدای کار ندارید روی یک حوزه خاص و با کلمات کلیدی محدود شروع به فرآیند بهینه سازی کنید.

3. میزان موفقیت و نمونه کارهای شرکت مورد نظر را بررسی کنید

یکی از مهم ترین راه ها برای شناخت یک شرکت بهینه سازی سایت مناسب، بررسی فعالیت ها و تجربیات آن شرکت است. این که یک شرکت چند سال فعالیت داشته است، اهمیت چندانی ندارد؛ اما موضوع پر اهمیت، میزان رضایت کاربران آن سایت و نمونه کارهای موفق آن شرکت است. همچنین باید بررسی کنید که همان شرکت آیا خود توانسته است در کلمات کلیدی  پر رقابت در بین رقبای خود ظاهر شود یا خیر؟

4. از شرکت سئو کار مورد نظرتان مشاوره بگیرید

پس از آن که شرکت مورد نظر خود را انتخاب کردید، میتوانید با آن شرکت تماس گرفته  و از مشاوره و پیشنهاد های آنها استفاده کنید. بهترین شرکت های سئو معمولا مشاوره رایگان و مفیدی در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا بتوانند اطمینان آنها را جلب کنند.

میزان مهارت آنها در این مشاوره در ابتدای مسیر به  تصمیم گیری درست شما بسیار کمک خواهد کرد. میتوان گفت یکی از مهم ترین ویژگی های یک شرکت سئو کار خوب، دلسوز بودن است؛ زیرا سئو برای همه وب سایت ها یک روش یکسان نیست و متناسب با استراتژی که سئوکار انتخاب میکند، نتیجه خواهید گرفت.

خدمات اصلی یک شرکت سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

از اصلی ترین کارهایی که یک شرکت های سئو باید انجام دهند تا بتواند سایت شما را در بهترین وضعیت گوگل قرار دهد، به موارد زیر می توان اشاره کرد:

بررسی سئو داخلی سایت

سئو داخلی یا سئو on page به تمامی اقداماتی گفته می شود که برای بهبود سئو، در داخل سایت انجام می شود. برای مثال برخی از اقدامات لازم در سئو داخلی سایت را می توان به موارد زیر اشاره نمود :

انتخاب کلمات کلیدی درست و مرتبط با هر حوزه کاری بسیار مهم است؛ زیرا کلمات کلیدی به عنوان یک پتانسیل داخلی سایت می توانند کاربران هدف را به وب سایت شما جذب کنند. وظیفه یک شرکت سئو و بهینه سازی، پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری سایت و استفاده درست از آنها در محتواهای سایت است.

افزایش سرعت اینترنت باعث شده است که کاربران انتظار داشته باشند یک وب سایت در کمتر از چند ثانیه لود شود. در غیر این صورت از ماندن در آن سایت صرف نظر کرده و آن را ترک می کنند. یکی از اقدامات مهم شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو، افزایش سرعت سایت است، زیرا اگر در سایت شما تمامی نکات سئو رعایت شود اما سرعت بارگذاری برای کاربر آزار دهنده باشد، عملا تمامی فاکتورهای دیگر هم زیر سوال میرود. اطلاعات بیشتر در زمینه افزایش سرعت را در مقاله ” افزایش سرعت سایت وردپرس ” مطالعه کنید.

می توان گفت که تولید محتوا در پیشرفت یک وب سایت اثر زیادی دارد و میتواند جایگاه وب سایت را در گوگل تغییر دهد. جمله مشهوری منتسب به بیل گیتس وجود دارد که حتما آن را شنیده اید: “محتوا پادشاه است”. بنابراین برای تولید محتوای سایت خود از شرکت های ارائه دهنده این خدمات که با سئو آشنایی کافی دارند، استفاده کنید. در مقاله ” بهترین شرکت های تولید محتوا ” می توانید برترین آنها را پیدا کنید.

بررسی سئو خارجی سایت

سئو خارجی یا off page به تمام فعالیت هایی گفته می شود که در سطح اینترنت برای شناخته شدن وب سایت و درک بهتر گوگل از آن سایت انجام می شود. برای مثال به چند مورد از آن در زیر اشاره می کنیم:

لینک سازی خارجی به لینک هایی گفته می شود که سایت های دیگر به صفحات مختلف سایت شما  می دهند. شرکت های معتبر در زمینه سئو سایت، برای صفحات مختلف سایت شما بک لینک های با کیفیت می گیرند و با این کار رتبه سایت شما به شکل چشمگیری بهبود پیدا می کند. اگر در شروع کار هستند و سرمایه کافی برای این کار را ندارید، می توانید از خدمات ” خرید بک لینک ارزان ” استفاده کنید.

سایت های خبری بزرگی وجود دارند که می توانید با انتشار تبلیغات رپورتاژی در آن ها سایت خود را معرفی کنید. سبک نوشتاری محتوای رپوتاژ با سایر محتواها کمی تفاوت دارد. شما می توانید این کار را به عهده شرکت های سئو بسپارید یا اینکه خودتان از طریق وب سایت هایی مانند تریبون برای سایت خود (طبق استراتژی از پیش تعیین شده) رپورتاژ بگیرید. در مقاله ” انتخاب بهترین سایت برای رپورتاژ آگهی ” میتوانید برترین آنها را در این زمینه شناسایی کنید.

در پایان

بسیاری از افراد تصور می کنند که سئو بسیار پیچیده است و سمت آن نمی روند؛ برخی هم تصور می کنند به تنهایی می توانند سایت سئو خود را بهبود بخشند. اما باید بدانید که پیاده سازی اصول سئو، آن هم به درستی، نیاز به تخصص و مخصوصا تجربه دارد. به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد سئو سایت خود را دارید، ابتدا اطلاعاتتان را در زمینه تولید محتوا سئو شده بالا ببرید و کم کم با اصول سئو و ابزار سرچ کنسول گوگل آشنا شوید. اما کارهای تخصصی که ریسک بالایی دارند را به هیچ عنوان خودتان روی سایت اعمال نکنید.

از همان ابتدا برای سئو سایت و تولید محتوای خوب برنامه ریزی کرده و قسمت های حساس آن را به افراد متخصص بسپارید؛ چرا که با این کار می توانید از صرف هزینه های زیاد در آینده و از بین رفتن زحمات چند ساله خود، جلوگیری کنید.

بهترین شرکت های سئو در ایران و جهان

هر سئوکار یا شرکت سئو که پروژه سئو کسب و کار شما را به عهده می گیرد، مجموعه فعالیت هایی را برای افزایش بازدید سایت شما انجام می دهد که شامل سئوی on page، سئوی off page و سئوی تکنیکال است. ازجمله فعالیت هایی که شرکت های سئو برای بهبود جایگاه شما در میان رقبا می کنند می توان به مواردی مثل تولید محتوای با کیفیت، قرار دادن کلمات کلیدی در محتوا، لینک سازی داخلی، ساخت بک لینک و … اشاره کرد.

انجام درست این فعالیت ها باعث می شود کم کم و پس از مدتی سایت شما در صفحه اول گوگل ظاهر شود که این مساوی است با افزایش فروش، افزایش مشتری و …

اما کدام شرکت سئو برای برون سپاری پروژه سئو شرکت شما بهتر است؟ بهترین شرکت های سئو در ایران و جهان کدامند؟

معرفی 5 تا از بهترین شرکت‌های سئو در جهان

خیلی ها فکر می‌کنند که طراحی سایت پایان کار است و حالا می توانند از وبسایت مورد نظر نتیجه مورد نظر را بگیرند. در صورتی که اینگونه نیست. با طراحی سایت، تازه کار اصلی آغاز می شود و باید کارهای زیادی روی آن صورت بگیرد تا سایت بتوانید به مرحله درآمدزایی برسد.

به عبارتی اگر وبسایت طراحی شده بازدید کننده‌ای نداشته باشد، طراحی آن عملا بی فایده است. در این شرایط است که فرایند سئو اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. یعنی برای رسیدن به این مرحله، سایت مورد نظر باید در نتایج اول جستجوی گوگل قرار بگیرد.

در این قسمت به 5 مورد از بهترین شرکت های سئو بین المللی اشاره می کنیم:

  1. شرکت directive

    شرکت directive در سال 2014 میلادی در ایالت کالیفرنیا تاسیس گردید. هنگامی که این‌ شرکت تاسیس شد، حدود 50 کارمند در آن شروع به کار کردند. خدماتی که توسط این شرکت ارائه میگردد شامل بازاریابی محتوا، بازاریابی آنلاین، خدمات بازاریابی دیجیتال برای شرکت‌های b2b، سئو و بهینه سازی سایت می‌شود.

  1. شرکت strategist

    شرکت strategist، با یک دفتر کار در فیلادلفیا شروع به کار کرد و اکنون یک شرکت بازاریابی عملکرد است. این شرکت در سال 2017 با حدود 50 کارمند کارش را آغاز کرد. خدماتی که توسط این شرکت ارائه می‌گردد شامل سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، ppc و خدمات بازاریابی عملکرد می‌شود.

  1. شرکت straight

    شرکت straight در سال 1997 در شهر شیکاگو تاسیس شد. شعبه‌های این شرکت در شهر نیویورک واقع شده‌اند. شرکت straight خدماتی را همچون تبلیغات صفحه نمایی، طراحی وب سایت، بازاریابی ایمیل، ppc و… ارائه می‌دهد.

  1. آژانس بازاریابی اینترنتی thrive

    آژانس بازاریابی اینترنتی thrive با وردپرس طراحی سایت های خود را انجام می‌دهد. همچنین خدماتی را همچون تولید ویدئو، ppc، بازاریابی ایمیل و… به شرکت‌های دیگر ارائه می‌دهد.

  1. شرکت seo inc

    شرکت seo inc که شرکت بازاریابی اینترنتی می‌باشد، در کانادا تاسیس شده است. این شرکت بیش از 20 سال سابقه کار دارد و از یک تیم 500 نفره که کارشناسان و متخصصین سئو را شامل می‌شود، تشکیل شده است.

معرفی 5 تا از بهترین شرکت‌های سئو در ایران

انتخاب بهترین شرکت جهت برون سپاری خدمات سئو سایت، از مهم‌ترین و حیاتی ترین تصمیماتی است که صاحب یک کسب و کار می تواند بگیرد. اگر این همکاری صورت بگیرد، شرکت سئو به یکی از بهترین شریک‌های تجاری کسب و کار شما تبدیل می‌شود و با کمک آنها رشد کسب و کارتان را به وضوح مشاهده خواهید کرد. بنابراین خیلی مهم است که سایت خود را به یک شرکت خوب سئو بسپارید. در ادامه قصد داریم بهترین شرکت های سئو ایران را به شما معرفی کنیم.

  1. پونه مدیا

    پونه مدیا یکی از برترین شرکت های سئو ایران است. اعضاء تیم سئو پونه مدیا برترین سئوکاران ایران هستند که به شما کمک می کنند تا با استفاده از خدمات سئو تخصصی و حرفه ای، سایت خود را به صدر نتایج گوگل بیاورید. پونه مدیا با داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه دیجیتال مارکتینگ و با داشتن بیش از هزار پروژه موفق سئو، بهترین انتخاب برای رشد کسب و کار اینترنتی شماست.

  1. وبسیما

    وبسیما جزو شرکت‌های قدیمی بهینه سازی و سئو بوده و به شدت دور از انصاف است که نامش بین بهترین‌های سئو نباشد. با توجه به قدیمی بودن این شرکت، تجربه وکیفیت کار آنها نیز به مراتب افزایش پیدا می‌کند. بنابراین بدیهی است که هزینه سئو و بهینه سازی سایت شما بیش از شرکت های کم تجربه باشد. امروزه شرکت وبسیما طیف وسیعی از فعالیت‌های خود را به آموزش اختصاص داده و در کنار آن به طراحی سایت و سئو هم می پردازد.

  1. نوین

    شرکت نوین نیز مثل شرکت دو شرکت قبلی، جزو بهترین‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و همچنین سئو است. فعالیت‌های این شرکت در سال‌های اخیر به کمپین‌های تبلیغاتی اختصاص داده شده و نمونه‌ کارهای بسیار کمی در زمینه سئو دارند. البته شایان ذکر است که این شرکت در زمینه آموزش سئو هم جزو پیشتازان می‌باشد.

  1. سئو 24

    این شرکت یکی از بهترین شرکت‌های سئو در ایران است. خدمات این شرکت شامل بهینه سازی سایت، رپورتاژ آگهی، آموزش و مشاوره سئو می‌باشد. طبق گفته خود شرکت سئو 24، این شرکت حدود 15 سال در زمینه سئو فعالیت کرده و خدمات بسیار ارزشمندی را به مراجعه کنندگان و مشتریان خارجی و داخلی خود ارائه داده است.

  1. سئوکار

    سئوکار هم ازجمله شرکت های مطرح سئو است که تیمی جوان و فعال در پشت آن مشغول به فعالیت هستند. سئوکار که در ابتدا کار خود را با اجرای یک پروژه تحقیقاتی دانشگاهی شروع کرد، حالا در شمار برترین شرکت های سئو ایران قرار دارد.

بهترین شرکت سئو در تهران

شرکت هایی مانند پونه مدیا، وبسیما و سئو 24 هم اکنون از قدرتمندترین شرکت های فعال در زمینه بازاریابی دیجیتال و سئو هستند که می توانید پروژه های سئو خود را به آن ها برون سپاری کنید. این شرکت ها با اتکا به دانش نیروهای جوان و متخصص خود توانسته اند خدمات سئو را در ایران به سطح کیفی بالاتری ارتقا دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات سئو و اطلاع از قیمت سئو می توانید در ساعات کاری با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا زمان قرار ملاقات حضوری را تنظیم و شما را به صرف یک فنجان قهوه دعوت کنیم.

منبع : tesmino.com

خروج از نسخه موبایل