نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهترین قیمت سینک و هود اخوان در بازار

تجهیزات آشپزخانه برای هر خانه ای قلب و زیورآلات محسوب می شود و کیفیت و زیبایی آن تاثیر بسزایی در رضایت شما خواهد داشت. بنابراین استفاده از یک محصول معتبر و با کیفیت می تواند خریدی موفق و کارآمد را برای شما به ارمغان بیاورد. اخوان نام برندی شناخته شده در صنعت تجهیزات آشپزخانه است که به صورت ویژه محصولاتی مانند اجاق گاز، هود آشپزخانه، سینک و اجاق گاز توکار را تولید و عرضه می کند. سابقه تولید این برند بیش از 40 سال است و این شرکت با گردآوری دانش روز، فناوری های جدید و ماشین آلات مدرن، محصولات خود را با بالاترین استانداردهای اروپایی در بازارهای داخلی و خارجی رسانده است.

انواع گازهای اخوان

شرکت اخوان جم معمولا اجاق گاز را در دو مدل اجاق گاز و اجاق گاز رومیزی تولید می کند.

گازهای مبله شامل دو مدل فر و طرح فر می باشد که در حال حاضر در 9 مدل موجود بوده و بسته به مدل دارای آپشن های مختلفی می باشد.

گاز سازند اخوان یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد که در سه مدل زیر تولید می شود.

گاز استیل اخوان » گازهای استیل اخوان دارای محفظه ای از فولاد 304 می باشد که در برابر حرارت و زنگ زدگی مقاوم بوده و در شعله های 1 تا 6 موجود می باشد.

گاز انبوه شیشه اخوان » گاز شیشه ای اخوان یکی از مجلل ترین گازهای تخت ایران است که دارای شیشه سکوریت 8 میلی متری بوده و در برابر حرارت تا 800 درجه سانتیگراد مقاوم بوده و در محدوده 2 تا 5 شعله موجود می باشد.

“گاز رومیزی استیل و شیشه اخوان” این محصول از سری جدید گاز اخوان بوده و با طراحی جذاب، ماندگاری بالا و تنوع بی نظیر آماده فروش می باشد.

ویژگی های مهم گاز اخوان

گاز اخوان دارای قطعات سر شعله ساباف ایتالیایی می باشد و همچنین از کویل سوپاپ ارتو اسپانیایی استفاده می کند. این مدل همچنین سر شعله سری HE است که بالاترین راندمان حرارتی را منتقل می کند.

بهترین و فوق سریع ترموکوپل ها به همراه فندک برقی استاندارد از دیگر ویژگی های این محصول استراتژیک است.

تنوع در طراحی، مدل ها و مواد یکی دیگر از ویژگی های برجسته اخوان است. به جرات می توان گفت که هیچ برندی به اندازه اخوان گاز رومیزی تولید نکرده است و در حال حاضر 200 مدل محصول در این سبد کالا وجود دارد.

حجم های یکپارچه مش چدن و ​​باکلیت دارای بالاترین کیفیت مواد بوده و در برابر دما و دماهای بالا مقاوم هستند.

اخوان گاز دارای 24 ماه گارانتی بوده و یکی از بهترین شبکه های گارانتی لوازم خانگی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان

گازهای اخوان در 5 سری از سری ونوس، اخوان، گیتا، سری Z و ونوس موجود می باشد که طبق گزارشات وب سایت رسمی خانه اخوان، مدل های زیر پرفروش ترین هستند.

انواع سینک اخوان

سینک ظرفشویی اخوان محصولی کارآمد و بی نظیر در بازار است. اگر سری به بورس تجهیزات آشپزخانه بزنید و تحقیق کنید متوجه می شوید که تنها 4 شرکت توانایی تولید سینک ظرفشویی را دارند و برندهای دیگر سینک را به برند اخوان خود اختصاص می دهند.

اخوان در تولید سینک ظرفشویی رتبه اول بازار را دارد و سینک های مختلف را با ماشین آلات و پرس های مدرن تولید و عرضه می کند.

ورق استیل مورد استفاده در سینک های اخوان از استیل 304 ضد زنگ می باشد که از مهمترین مزایای آن مقاوم بودن در برابر خط و خش و تغییر رنگ و حالت می باشد.

سینک آشپزخانه اخوان در مدل های زیر موجود می باشد

سینک روکار » سینک روکار که بیشترین تقاضا را در بازار دارد با برند اخوان به تولید انبوه می رسد و در مدل ها، طرح ها و سایزهای مختلف تولید می شود.

سینک توکار » سینک توکار اخوان یکی از خلاقانه ترین محصولات این برند است و در سایزهای مختلف با عمق های مختلف و اشکال نفیس عرضه می شود.

سینک های ساب کورنتی اخوان » سینک های ساب کورینتی جدیدترین سینک های آشپزخانه هستند که در داخل و داخل ماژول و صفحه کابینت شما نصب می شوند و ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کنند.

انواع هود اخوان

هود دارای جایگاه کلیدی در آشپزخانه و نقشی است که قبلاً به آن محول شده بود که همان مکش بو و دود که در نهایت باعث آلودگی کمتر دیوارهای فضا می شود فراتر رفته و به زیباتر شدن فضا کمک می کند.

هود اخوان با تکنولوژی و منابع اروپایی با طراحی چشم نواز و خیره کننده در رنگ و مدل و طراحی با کارایی بالا ساخته و به بازار عرضه شده است.

هودهای اخوان به شرح زیر طبقه بندی می شوند.

هود مورب اخوان » هود مورب یکی از مدل های جدید هود آشپزخانه می باشد که روی دیوار نصب شده و بدنه ای شیشه ای در رنگ های مشکی، سفید و نقره ای دارد.

هود شومینه اخوان » هود شومینه ای یکی از پرکاربردترین و گران قیمت ترین هودهای آشپزخانه است که به برخی از آن ها تی هود نیز می گویند. این هودها بدنه استیل نیز دارند و در رنگ های استیل و مشکی در اخوان موجود می باشند.

هود مخفی اخوان»نسل جدید هودهای آشپزخانه، هودهای مخفی هستند که به دلیل کاهش فضا و نمایش بهتر کابینت ها مورد استفاده طراحان قرار گرفته است. این هود در داخل کابینت کاملا کاربردی بوده و نمایی از آن را نشان نمی دهد.

هود جزیره اخوان»جزیره برادری آسپیراتور مناسب برای فضاها و آشپزخانه هایی است که به صورت جزیره ای طراحی شده اند و جایی برای خروج هوا از دودکش وجود ندارد.

اخوان زیر کابینت »زیر هود کابینت نسل اول هود آشپزخانه است که اولین بار در اخوان معرفی شد و در داخل کابینت قرار می گیرد با این تفاوت که بدنه هود در بیرون قرار می گیرد.

ویژگی های هود اخوان

فیلتر آسپیراتور در اخوان دارای سه دسته فیلتر آلومینیومی، فیلتر الیافی و فیلتر ذغالی می باشد. فیلترهای آلومینیومی قابل استفاده مجدد و قابل استفاده مجدد و فیلترهای زغالی و الیافی از این قاعده مستثنی هستند.

موتور هود اخوان توربوشارژ است و حداکثر مکش 600 تا 800 متر مکعب را فراهم می کند. این برادری دارای دو دسته موتورهای معمولی و موتورهای فلزی است.

سیستم روشنایی در هود آشپزخانه اخوان از تکنولوژی SMD استفاده می کند که علاوه بر روشنایی بیشتر باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

سنسور بو و دود ویژگی خاصی است که اخوان برای هوشمندسازی هودهای خود ساخته است و به محض اینکه بو و دود از طریق این سنسور هود متصاعد شود، روشن می شود و می مکد.

نظافت آسان در هود اخوان به لطف بدنه استیل و شیشه سکوریت بسیار آسان بوده و مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کند.

یکی از ویژگی های جدید هود اخوان ریموت کنترل است که امکان کنترل از راه دور هود را فراهم می کند.

نتیجه

تجهیزات آشپزخانه برای هر خانه ای قلب و زیورآلات محسوب می شود و کیفیت و زیبایی آن تاثیر بسزایی در رضایت شما خواهد داشت. بنابراین استفاده از یک محصول معتبر و با کیفیت می تواند خریدی موفق و کارآمد را برای شما به ارمغان بیاورد.

اخوان با بیشترین تجربه در صنعت آشپزخانه که خود را به صورت حرفه ای معرفی می کند شاید بهترین پیشنهاد برای شما باشد.

محصولات اخوان به مدت 24 ماه گارانتی گاز، هود و فر و سینک ظرفشویی به مدت 10 سال می باشد و خدمات پس از فروش این شرکت در تمامی نقاط ایران موجود می باشد.

همچنین برای راحتی محصولات این شرکت می توانید به صورت مستقیم به فروشگاه اینترنتی هود سینک گاز مراجعه نمایید.

خروج از نسخه موبایل