نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهترین قالب های شخصی وردپرسی [این 7 قالب را نادیده نگیرید!]

بهترین قالب های شخصی

یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا، وردپرس است و این محبوبیت بابت انعطاف پذیری و ویژگی های بی­نظیر آن است. از سال 2003 که برای اولین بار وردپرس انتشار یافت تا به امروز، قالب های وردپرس بهترین راه برای راه اندازی سایت آماده هستند. از مهمترین بخش های یک سایت وردپرسی، قالب آن است. قالب های وردپرسی براساس ویژگی هایی که دارند بر روی سایت شما تاثیر مثبت و یا منفی می گذارند. یک قالب خوب، علاوه بر سرعت بالا و جذابیت های خاصی که دارد میبایست امکانات کافی برای رفع نیازهای سایت را داشته باشد.

یک قابلیت خاص قالبهای وردپرس این است که امکان اصلاح و ویرایش را دارند یعنی شما می­توانید سایتتان را را با نام تجاری خود تطبیق دهید. سبک های مختلفی جهت طراحی قالب ها وجود دارد، طبیعتا هر کدام از این سبک ها برای سایتی متناسب با موضوع آن کاربرد دارند و شما می­بایست براساس نیاز خود، قالب مناسب برای سایت‌تان را انتخاب کنید. در این نوشتار چندین قالب شخصی مناسب و کاربردی وردپرس را به صورت مختصر به شما معرفی خواهیم کرد که با توجه به تنوع زیاد در این زمینه، بهترین انتخاب را داشته باشید.

کاربرد قالب های شخصی

امروزه دیگر همه اهمیت حضور در فضای آنلاین را می دانند، این حضور و معرفی خود از راه های مختلفی امکان پذیر است. ولی رسمی ترین نوع آن داشتن سایت شخصی می باشد. اگر شما هم قصد دارید که توانایی ها و خدمات خود را به طور آنلاین به دیگران معرفی کنید، می بایست یک سایت رزومه شخصی البته با قیمت طراحی سایت معقول راه اندازی کنید. سایت شخصی به شما کمک بسیار شایانی برای معرفی خود در فضای دیجیتال می کند.

مزایای داشتن سایت شخصی

در ادامه بهترین قالب های شخصی در سال 2022 را با هم مورد بررسی قرار می دهیم:

قالب شخصی  Privado

قالبی کاملا حرفه ای برای سایت شخصی مناسب برای تمام اقشار اعم از هنرمندان، برنامه نویسان، مدیران، اساتید و .. است. محتوای درون قالب شامل تصاویر، نوشته ها و سایر قسمت های دیگر است که به راحتی می توان شخصی سازی کرد. این قالب با دقت بالایی راستچین و فارسی سازی شده است. Privado ظاهری کلاسیک دارد و کار با آن چه برای کاربران و چه برای مدیر سایت، بسیار آسان است.

ویژگی های قالب Privado

قالب شخصی Empathy

بهترین قالب سایت شخصی، بی نظیر و با حجمی کم در عین حال آسان که شما کاربران عزیز رزومه آنلاین خود را ایجاد کنید. این قالب با HTML5 و CSS3 و کد نویسی کاملا استاندارد طراحی شده است. قالب Empathy بیش از 18.000 نصب و فعالسازی در جهان داشته که نشان دهنده کیفیت بالا و کاربر پسند بودن آن می باشد.

ویژگی های قالب Empathy

قالب شخصی Bionick

Bionick قالبی شخصی و نمونه کار وردپرس می باشد. کاربرد اصلی این قالب در ارائه نمونه کار و رزومه شماست. بدون تردید قالب بیونیک یکی از پوسته های برتر این زمینه است بود و تمامی نیاز های کاربر را برطرف می کند استفاده از صفحه ساز در ساخت صفحات یکی از ویژگی های متمایز کننده این پوسته می باشد. این قالب با آخرین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده و مناسب برای عکاسان، گرافیست ها، اساتید، تدوین گران، معماران و سایر افرادی که نیاز به یک سایت ساده، حرفه ای و ‌جذاب برای اشتراک گذاری با کاربران دارند.

ویژگی های قالب Bionick 

قالب شخصی NEW

New پوسته ای شخصی دارای طراحی جذاب و کاربر پسند است. این قالب با امکاناتی که دارد، انتخاب بسیار مناسبی برای معرفی خود و نمونه کارهایتان است. قالب شخصی New فعالسازی آسانی دارد و به صورت ریسپانسیو طراحی شده است. با استفاده از این قالب خود را خیلی بهتر به کاربران و یا مشتریان معرفی کنید. قالب شخصی new با طراحی منحصر به فرد گزینه­ مناسبی برای تمام اقشار جامعه است؛ مخصوصا افرادی نظیر مدیران، وکیلان، مهندسان، هنرمندان، بازیگران، کارشناسان، مشاوران، پزشکان و… .

ویژگی های قالب NEW

قالب شخصی رهام

قالب رهام بهترین قالب شخصی وردپرس ایرانی است که دارای بسته فعالسازی می باشد قالب رهام دارای طرحی ساده و در عین حال زیبا است. این قالب وردپرس به سادگی هرچه تمام تر قابلیت شخصی سازی و تغییر را دارد. این قالب گزینه بسیار مناسبی برای افراد خاص که نیاز به معرفی و ارائه نمونه کار خود دارند است.

ویژگی های قالب Roham

قالب شخصی پروکارت

این قالب شخصی جذاب و راحت در عین حال حرفه ای و زیبا تمامی بخش های مورد نیاز سایت های شخصی را دارا بوده و قابلیت مدیریت و سفارشی سازی هر بخش در اختیار شما قرار داده شده است. طراحی این قالب به طور متریال بوده و  جذابیت خیره کننده ای به سایت شخصی شما می بخشد.

 ویژگی های قالب پروکارت

احتمالا برایتان این سوال پیش آمده که این قالب های معرفی شده را می توان از کجا تهیه نمود یکی از بهترین سرویس های ارائه دهنده در این زمینه سایت ساز بوم است. با استفاده از بوم به راحتی سایتی کاربردی بسازید و کاربران خود را تحت تاثیر قرار دهید. کافیست از میان قالب های متنوع در دسته شخصی و رزومه، قالب مد نظر خود را انتخاب نموده و سایت حرفه ای خود را راه اندازی نمایید.

تنوع در قالب های وب سایت بوم به آدرس https://manaboom.ir به شما این امکان را می دهد تا سایتی دقیقا مناسب با اهداف خود داشته باشید. در این نوشتار ما چند مورد از بهترین قالب های وردپرس شخصی را بررسی کردیم، امیدواریم برایتان مثمر ثمر واقع شده باشد. هرگونه سوال و ابهام در این رابطه برایتان وجود دارد از طریقی راههای ارتباطی با ما درمیان بگذارید.

خروج از نسخه موبایل