نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید

فهرست بهترین اپلیکیشن‌های حسابداری شخصی

محتوای این مطلب نمایش

سروسامان دادن به حساب‌های شخصی و فاکتورهای فروشگاه، اصل اول برای موفقیت است اما بدون برنامه‌ریزی و آگاهی از حساب‌وکتاب‌ها نمی‌توانید موفق شوید. در این راه استفاده از ابزارهای مالی و مدیریتی کمک زیادی به موفقیت در برنامه‌ها می‌کند. یکی از بهترین ابزارهایی که در این زمینه به کار شما خواهد آمد، نرم افزار حسابداری است. این برنامه‌های کاربردی به شما کمک می‌کند حساب‌های مالی خود را مدیریت کنید و حتی در دادن اقساط نیز منظم‌تر باشید! پس فهرست بهترین اپلیکیشن‌های حسابداری شخصی برای اندروید و iOS را بخوانید تا با برترین‌های این حوزه آشنا شوید.

بهترین اپلیکیشن‌های حسابداری برای اندروید

لیست خودمان را با معرفی 5 اپلیکیشن برتر حسابداری برای اندروید آغاز می‌کنیم. اپلیکیشن‌های اندرویدی ما هم به شما کمک می‌کنند تا برنامه‌ریزی مالی بهتری داشته باشید و هم در حساب‌وکتاب کسب‌وکارتان کمک حالتان خواهند بود. پس بلافاصله برویم سراغ معرفی بهترین برنامه‌های حسابداری برای اندروید!

اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه

برنامه اول ما محصول شرکت دانش بنیان پارمیس است که پیش از این سابقه طولانی و موفقی در طراحی و ساخت برنامه‌های حسابداری داشته است. حسابداری شخصی و رایگان پارمیس یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت مالی شخصی و خانوادگی است. با این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی درآمدها و هزینه‌های شخصی و خانوادگی خودتان را مدیریت کنید. برخی از امکانات و ویژگی‌های حسابداری شخصی پارمیس همراه:

یک ویژگی بارز و کارآمد این برنامه پشتیبانی خوب و امکان ارسال تیکت درون برنامه است؛ یعنی هرجا که به مشکلی برخورد کردید یا سوالی داشتید می‌توانید از پشتیبانی برنامه بپرسید. درست است که این برنامه در لیست اپلیکیشن‌های حسابداری اندرویدی است اما نسخه iOS آن نیز موجود است.

اپلیکیشن حسابداری هلو

نرم‌افزار هلو در حوزه حسابداری برای همه نام آشناست. این گروه شرکت‌های طرفه نگار از سالیان دور پیشرو طراحی و توسعه نرم‌افزارهای حسابداری بوده است. با توجه استقبال گسترده از نرم‌افزار هلو، حالا اپلیکیشن اندرویدی هلو برای کاربران منتشر شده است. این اپلیکیشن برای حسابداری شخصی و مدیریت امور مالی طراحی شده است. این اپلیکیشن را می‌توان پرمخاطب‌ترین برنامه حسابداری شخصی ایرانی نام‌گذاری کرد! بیایید امکانات این برنامه را به صورت خلاصه مرور کنیم:

این‌ها تنها بخش کوچکی از امکانات این برنامه کاربردی است. یک ویژگی بسیار کارآمد این برنامه امکان گزارش‌گیراپلیکیشن حسابداریی از تمام بخش‌هاست. با تحلیل گزارش‌های دریافتی از اپلیکیشن حسابداری شخصی هلو می‌تواند مدیریت مالی بهتری داشته باشید.

اپلیکیشن حسابداری موج

یکی از جنبه‌های مهم حسابداری ثبت فاکتور خرید، فروش و پیش‌فاکتور است. به اصطلاح فاکتور زدن یکی از نیازهای اولیه کسب‌وکارهای بزرگ و حتی کوچک است. خیلی از کسب‌وکارهایی در بستر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام فعالیت می‌کنند نیز نیاز دارند برای مشتریان خود فاکتور صادر کنند. اینجاست که اپلیکیشن حسابداری مانند موج به کار می‌آید. این برنامه به راحتی و در سریع‌ترین زمان برای شما فاکتور صادر می‌کند؛ بدون نیاز به نرم‌افزارهای حرفه‌ای حسابداری و استفاده از کامپیوتر. برخی ویژگی‌های دیگر اپلیکیشن حسابداری شخصی موج:

البته این برنامه فقط برای مدیریت کسب‌وکار و ثبت فاکتور نیست. شما از این برنامه می‌توانید برای مدیریت امور مالی شخصی نیز می‌توانید روی موج حساب کنید؛ مدیریت چک‌ها، مدیریت اقساط و وام‌ها و بودجه‌بندی نیز با این برنامه امکان‌پذیر است.

اپلیکیشن حسابداری شخصی قیاس

یکی از جامع‌ترین برنامه‌های حسابداری شخصی موجود در بازار، اپلیکیشن حسابداری شخصی قیاس است. این برنامه حاصل تلاش و طراحی تیم حسابداری قیاس است که توانسته محبوبیت زیادی بدست آورد. شعار این برنامه تقریبا تمام نکاتی که لازم است درباره این اپلیکیشن حسابداری بدانید را می‌گوید: حساب جیبتو داشته باش! نگاه کوتاهی به ویژگی‌های این برنامه داریم:

این برنامه امکان ثبت، گزارش‌گیری و نگهداری مانده حساب‌ها را برای هر کاربری آسان می‌کند. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که برای افراد شاغل و خانه‌دار، دانشجویان و مغازه‌داران قابل استفاده باشد. اگر دنبال یک برنامه جامع برای انجام امور مالی هستید، قیاس گزینه مناسبی برای شماست.

اپلیکیشن فاکتور فروشگاهی قیاس

قیاس علاوه‌بر اپلیکیشن حسابداری شخصی، برنامه مخصوصی برای فروشگاه‌ها و ثبت فاکتور نیز دارد. این برنامه برای آنهایی طراحی شده است که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان برای مشتریان خود فاکتور ارسال کنند؛ مخصوصا آنهایی که کسب‌وکار خانگی دارند و می‌خواهند به فروش‌های خود سروسامانی بدهند. با این برنامه می‌توانید مشتریان و کالاها را ثبت کنید و با جستجوی ساده بین آنها، فاکتور خود را صادر کنید. ویژگی‌های اصلی این برنامه حسابداری فروشگاهی:

این برنامه را یک تیم حرفه‌ای در حوزه حسابداری توسعه‌ داده‌اند برای همین از پشتیبانی بسیار مطلوبی بهره می‌برد. ویژگی کاربردی دیگر این برنامه امکان تهیه گزارش فروش و خرید و نمایش اطلاعات به صورت نمودار برای تصمیم‌گیری داده محور است.

بهترین اپلیکیشن‌های حسابداری برای iOS

حالا که با بهترین‌های اندروید برای حسابداری آشنا شدید وقت آن است که سری به سیستم‌عامل اختصاصی اپل بزنیم و ببینیم در این بخش از بازار چه اپلیکیشن‌هایی برای حسابداری شخصی یا فروشگاهی وجود دارد:

اپلیکیشن حسابداری شخصی نیو

لیست iOS خودمان را با یکی از بهترین‌های این دسته‌بندی برای آیفون شروع می‌کنیم. اپلیکیشن حسابداری شخصی نیو یک راه‌حل ساده برای مدیریت شخصی امور مالی روی آیفون شماست. اگر می‌خواید حساب‌های مالی خودتان را یکجا و در کنار هم مدیریت کنید، می‌خواهید از سررسید اقساط و وام‌های خود آگاه شوید، این اپلیکیشن برای شما ساخته شده است. ویژگی‌های کاربردی این برنامه:

با این اپلیکیشن می‌توانید خیلی ساده و سریع امور مالی خودتان را مدیریت کنید. پس‌انداز یکی از ارکان موفقیت در بلند مدت است. شما می‌توانید با نیو بین درآمد و هزینه خودتان تعادل ایجاد کنید.

اپلیکیشن حسابداری فروشا

لیست اندرویدی ما شامل چند برنامه کاربردی برای ثبت و چاپ فاکتور بود. برای همین لیست iOS ما نیز از حضور این برنامه‌ها بی‌بهره نیست. برنامه حسابداری فروشا برای مدیریت کسب‌وکار و مشتریان طراحی شده است. با این برنامه می‌توانید فاکتور فروش صادر کنید و آن را برای مشتریان خودتان ارسال کنید. مزیت عمده این برنامه رابط کاربری ساده و استفاده آسان از آن است. البته این تنها ویژگی این برنامه کاربردی نیست:

اگر فروشگاهی دارید که در آن کالاهایی زیادی دارید و ثبت دستی آن برای فاکتور سخت است، از ویژگی ثبت و اسکن بارکد این اپلیکیشن استفاده کنید. البته این‌ها امکانات نسخه رایگان این اپلیکیشن است؛ با فعال‌سازی نسخه حرفه‌ای می‌توانید امکانات بیشتری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

حسابدار شخصی خودتان باشید

اهمیت حسابداری بر کسی پوشیده نیست. البته حسابداری فقط مخصوص کسب‌وکارها نیست و همه افراد می‌توانند از این مهارت برای برنامه‌ریزی و حسابرسی خودشان استفاده کنند. در این مطلب بهترین برنامه‌های حسابداری شخصی را معرفی کردیم. نظر شما درباره لیست ما چیست؟ جای کدام برنامه حسابداری در این لیست خالی است؟

بهترین برنامه حسابداری گوشی ؛ برترین اپلیکیشن های ایرانی مدیریت هزینه های شخصی

بسیاری از افراد برای مدیریت درآمد و هزینه‌های خود به ابزاری دقیق و ساده مثل بهترین برنامه حسابداری گوشی و مدیریت مالی اندروید و آیفون نیاز دارند تا به زندگی آنها و خانواده‌شان انضباط و امنیت خاطر ببخشد. این مقاله به معرفی بهترین نرم افزار مدیریت هزینه های شخصی اختصاص دارد. با معرفی برترین اپلیکیشن مدیریت مالی ایفون و اندروید همراه باشید.

حسابداری وظیفه ساده و پیش پا افتاده‌ای نیست. از کسب و کارهای کوچک تا کمپانی‌های بزرگ، با چالش‌هایی در زمینه حسابداری مواجه هستند. برای تسهیل این مشکلات، از نرم افزار حسابداری استفاده می‌شود. اما استفاده از نرم افزارهای حسابداری تنها به کسب و کارها محدود نمی‌شود. شما با بهترین نرم افزار مدیریت هزینه های شخصی ایفون و اندروید می‌توانید از امکانات متنوعی بهره مند شوید تا درآمد و هزینه‌های شخصی خود را بهتر مدیریت کنید. در ادامه این مطلب با برترین اپلیکیشن مدیریت مالی ایفون و اندروید همراه ما باشید.

بهترین برنامه های حسابداری گوشی از نگاهی دیگر

یک اپلیکیشن حسابداری شخصی گوشی، به شما کمک می‌کند به زندگی خود انضباط، دقت، و آسودگی خاطر ببخشید. اگر شما هم به ثبت آسان هزینه‌ها و درآمدهای خود و مدیریت آن‌ها برای برنامه ریزی‌های بهتر و اشتباهات کمتر علاقمند هستید، ممکن است از آشنایی با برترین اپلیکیشن های مدیریت مالی ایفون و اندروید که در این مقاله معرفی شده‌اند لذت ببرید.

1. اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس ؛ از اپلیکیشن های مدیریت مالی iOS ایرانی

نقاط قوت: رایگان است، امکانات بسیار زیاد و متنوع

نقاط ضعف: رابط کاربری قدیمی

برنامه ثبت مخارج ماهانه گوشی اندروید و آیفون پارمیس یکی از بهترین نرم افزارهای ایرانی است که برای مدیریت مالی درآمدها و هزینه‌های شخص طراحی شده است. پارمیس بهترین اپلیکیشن حسابداری شخصی iOS است که با آن همچنین می‌توان اعضای خانواده را نیز تعریف کرد. بدین‌ترتیب می‌توانیم از میزان هزینه‌هایی که برای هرکدام از آنها صرف شده اطلاع یابیم. مدیریت کامل چک‌ها و نیز امکان ثبت وام‌ها و یادآوری اقساط در این نرم افزار حسابداری شخصی امکان پذیر است.

برای کاهش نگرانی‌های مالی، می‌توانید با توجه به میزان درآمد خود بودجه‌ای تعریف کرده و هزینه‌های اضافی را کنترل کنید. نرم افزار پارمیس همچنین علاوه بر زبان فارسی از زبان‌های انگلیسی و عربی نیز پشتیبانی می‌کند. برخی از امکانات نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس، به عنوان بهترین اپ حسابداری شخصی موبایل، عبارتند از:

در نرم افزار پارمیس می‌توانید نسخه پشتیبان از اطلاعات خود داشته باشید. این قابلیت مفید هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار فراهم شده است. این برنامه نیز یکی دیگر از بهترین برنامه های مدیریت مالی اندروید و آیفون به‌حساب می‌آید.

2. اپلیکیشن حسابداری شخصی فانوس ؛ نرم افزار مدیریت دخل و خرج فارسی اندروید

نقاط قوت: رایگان است، امکانات زیاد، پیشنهاد برای سرمایه‌گذاری، پشتیبان‌گیری خودکار

نقاط ضعف: –

اپلیکیشن فانوس از بهترین برنامه حسابداری اندروید و محصول شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، دیگر برنامه معروفی است که می‌توان از آن به‌عنوان بهترین نرم افزار دخل و خرج اندروید یاد کرد. برنامه هوشمند فانوس به صورت خودکار درآمد و هزینه‌ها را ثبت و مدیریت می‌کند و سپس پیشنهادهای اقتصادی به شما می‌دهد. این برنامه همچنین گزارش‌های جالبی به شما ارائه می‌دهد، به عنوان نمونه به شما می‌گوید در طول ماه چقدر هزینه صرف بنزین یا رفتن به کافه کرده‌اید.

این اپلیکیشن حسابداری شخصی با مقایسه مخارج شما با سایر افراد یه شما می‌گوید چقدر کمتر یا بیشتر از آنها خرج یا پس انداز کرده‌اید. همچنین با تعریف سقف برای هزینه‌ها، هنگام نزدیک شدن به بودجه تعیین شده، اعلان دریافت می‌کنید. با اپلیکیشن فانوس می‌توانید به مشاهده اطلاعات و مدیریت حساب‌های بانکی و وام‌های خود نیز بپردازید.

برخی از امکانات مهم اپلیکیشن حسابداری شخصی فانوس عبارتند از:

3. اپلیکیشن حسابداری قیاس ؛ نرم افزار مدیریت هزینه های زندگی گوشی

نقاط قوت: رایگان است، امکانات زیاد، رابط کاربری بروز

نقاط ضعف: –

اپلیکیشن اندرویدی رایگان قیاس به عنوان بهترین برنامه حسابداری و فاکتور برای گوشی، برای ثبت عملیات مالی روزمره طراحی شده است. این نرم افزار محیط ساده‌ای داشته که کار با آن را برای همه افراد تسهیل می‌کند. اپلیکیشن حسابداری شخصی قیاس همچنین گزارش‌ها و نمودارهای متنوعی ارائه می‌دهد.

قیاس یک اپلیکیشن حسابداری شخصی مبتنی بر اندروید بوده که برای همگان مناسب و قابل استفاده است. افراد مختلف، اعم از شاغل و غیرشاغل می‌توانند از آن برای نگهداری حساب دخل و خرج، موجودی جیب و بانک، بدهی و طلب اشخاص، و میزان هزینه کردها و درآمد استفاده کنند. دانشجویان و دانش آموزان می‌توانند هزینه‌های تحصیل خود را مدیریت کنند.

خانم‌های خانه دار می‌توانند هزینه‌های منزل را نگهداری کنند. مدیران ساختمان‌ها قادر به مدیریت میزان بدهی واحدهای ساختمان و هزینه‌ها هستند. رانندگان تاکسی، سرویس کارها، مغازه‌ها و واحدهای خدماتی کوچک می‌توانند هزینه‌ها و درآمدهای خود را ثبت کنند. برنامه قیاس مخصوص همه افرادی است که دوست دارند آمار مربوط به درآمدها، هزینه کردها، موجودی، بدهی و طلب خویش را داشته باشند.

برخی از قابلیت‌ها و امکانات نرم افزار حسابداری شخصی همراه قیاس به‌عنوان بهترین برنامه مدیریت مالی اندروید عبارتند از:

4. دخل و خرج : مدیریت مالی ساده‎ ؛ بهترین برنامه حسابداری گوشی

نقاط قوت: امکانات زیاد، قابلیت بودجه‌بندی برای هر ماه، پشتیبان گیری در گوگل درایو

نقاط ضعف: اکثر امکانات پولی هستند

نرم افزار مدیریت مالی خانواده موبایل دیگری که در این فهرست برترین اپلیکیشن مدیریت مالی ایفون و اندروید حضور دارد، دخل و خرج است. این برنامه هم با وجود رابط کاربری ساده خود، توانسته امکانات فراوانی را برایتان ارائه کند. برخی از قابلیت‌های این برنامه موارد زیر هستند:

همچنین این نرم افزار مدیریت دخل و خرج فارسی اندروید، دارای نمودار است و همچنین ویجت‌های اختصاصی دارد که می‌توانید روی صفحه خانه گوشی قرار دهید. افزون بر این می‌توانید از اطلاعات خود در گوگل درایو نیز پشتیبان بگیرید تا دیگر نگرانی از بابت از دست دادن آن‌ها نداشته باشید. البته این ویژگی تنها در نسخه کامل این برنامه قابل دسترسی است. برنامه دخل و خرج برای آیفون نیز عرضه شده و جزو برترین اپلیکیشن مدیریت مالی ایفون است. البته در اپ‌استور در دسترس نیست و باید از بازارهای ایرانی آن را دانلود کنید.

5. اپلیکیشن Nivo PFM ؛ بهترین اپلیکیشن حسابداری شخصی ای او اس و اندروید

نقاط قوت: امکانات زیاد، ثبت هزینه‌ها و کنترل موجودی حساب‌ها

نقاط ضعف: باگ‌های زیاد برنامه

گزینه بعدی که می‌توانیم از آن به‌عنوان بهترین نرم افزار مدیریت مالی شخصی گوشی یاد کنیم، اپلیکیشن نیوو است. این برنامه فارسی امکان کنترل هزینه‌ها و درآمدها، بودجه‌بندی برای هزینه‌های مختلف، ثبت هزینه‌ها، کنترل موجودی حساب‌ها را به‌شما می‌دهد و از این نظر می‌تواند بهترین نرم افزار مدیریت هزینه های شخصی باشد.

    ویژگی‌های این برنامه شامل موارد زیر است:

با این حال خود برنامه ممکن است باگ‌های زیادی داشته باشد که استفاده از آن را مشکل کند. نیوو برای اندروید در دسترس است اما کاربران آیفون نیز می‌توانند از نسخه تحت وب آن استفاده کنند.

سخن پایانی

مدیریت پول و منابع مالی در زندگی شخصی ممکن است کار آسانی نباشد. امروزه به لطف فناوری‌های جدید، برای ثبت و مدیریت دخل و خرج‌ها نیازی به استفاده از قلم و کاغذ و صرف زمان طولانی برای محاسبات نیست. بهترین برنامه حسابداری گوشی، علاوه بر اینکه مدیریت دخل و خرج را آسان کرده‌، می‌توانند جنبه مالی زندگی شخصی شما را در طولانی مدت سالم‌تر کنند. استفاده از بهترین برنامه مدیریت مالی اندروید یا آیفون، تلاشی تحسین برانگیز بوده و نشان‌دهنده ارزش بالایی است که برای نظم و آسودگی خاطر خود قائل هستید. از نظر شما بهترین نرم افزار مدیریت هزینه های شخصی، کدام اپلیکیشن است؟

خروج از نسخه موبایل