نماد سایت مجله سلامتی ایران

راهنمای خرید راه بند

این محصولات در دو نوع دستی و اتوماتیک عمدا در مبادی ورودی پارکینگ های عمومی , بیمارستان ها و.. مورد استفاده قرار میگیرند و ضریب امنیتی بالایی ندارند و صرفا در جهت نظم دهی به عبور و مرور ها گذاشته میشوند. نوع اتوماتیک آنها بازو را با کمک سنسورهای خاص و نیروی الکتریکی موتور تامین میکند ولی نوع دستی آن با نیروی دست و انسان بالا و پایین میرود. این راهبند ها قابلیت اتصال به اکسس کنترل هایی مانند دوربین های پلاک خوان ،حسگر های اثر انگشت و … را دارد تا در صورت مجاز بودن تردد مسیر را باز کند.بدنه این گیت ها از استیل مقاوم ساخته شده است و بر روی بازوها از رنگ ها و چراغ هایی برای نمایان شدن در شب استفاده شده است.

برای خرید دوربین عکاسی چقدر هزینه کنیم؟

با ورود و خروج روغن در سیلندر هیدرولیک، پیستون درون آن به سمت بالا و پایین حرکت می کند. انتهای آزاد پیستون به کمک اهرم بندی به شفت خروجی متصل می شود و از سمت دیگر میله راهبند نیز از مرکز دوارن خود به شفت خروجی متصل می گردد.

بدین ترتیب حرکت پیستون درون سیلندر هیدرولیک به میله راهبند منتقل شده و نیروی لازم برای حرکت آن را تامین می کند. اما برخی از راه بند ها جنبه ایمنی ندارد و کسی آنرا تحت نظر ندارد به طور کلی برای یک ایست کوچک به کار میروند و به صورت خودکار در صورت نزدیک شدن خودرو به راهبند باز میشود.

اما نکته ناگفته اینجاست که راهبندهای اتوماتیک برای اماکنی میباشد که مسائل امنیتی زیاد مهم نیست و صرفا به عنوان یک مانع شاده به کار میرود. این مدل از راهبند های بارزانته دارای بوم 4 متری led دار است و ویژگی که آن را نسبت به راهبندهای دیگر متمایز میکند سرعت بالای این محصول است که در 4 ثانیه باز میشود و از آن با نام راهبند پر سرعت یاد میشود. مجموعه فروشگاه های روژا با بیش از 25 سال سابقه در ارائه محصولات با کيفيت ، مرغوب و با اصالت از برندهای معتبر جهانی مشغول به فعاليت است.

بولارد ها برای مکان هایی که سیستم امنیتی قوی مورد نیاز است استفاده می شود؛ مانند مراکز نظامی، سفارت خانه ها، اداره های پلیس، بانک های مرکزی، مراکز تجاری، اداری و… قیمت راهبند ستونی به نسبت مدل اهرمی بالاتر است، اما به خاطر امنیت فوق العاده و ظاهر شیک و زیبا بسته به شرایط محیطی و خصوصیات ویژه ساختمان استفاده می شوند.

برای بهره برداری از این محصول نیاز به زیرسازی به طول حدود 1.5 متر می باشد. با توجه به نوسان قیمت های روزانه بهترین راه برای دریافت قیمت روز راهبند تماس با کارشناسان شرکت درب های اتوماتیک پاسارگاد می باشد. از آنجایی که مدل های مختلف در ابعاد بسیار زیادی از راه بندهای دستی وجود دارد.

کامل ترین مرجع قیمت برای قیمت های انواع راه بند های دستی ارتباط با کارشناسان فروش شرکت پاسارگاد می باشد . این امکان وجود دارد تا کارشناسان ما با توجه به نیاز شما و اهمیت محل بعد از بازدید محل مورد نیاز برای نصب راهبند دستی پیشنهادات خود را ارائه دهند.

قیمت دلار در بازار داخلی صعودی شده، قیمت جهانی طلا از کانال ۱۸۰۰ دلار سقوط کرده و در بازار سهام هم شاخص کل به زیر ۱٫۴ میلیون واحد رسیده است. در این شرایط با سرمایه خود چه کنیم؟ موضوع اصلی لایو اینستاگرامی شنبه ساعت ۲۱ همین مساله است. ۱۵- علی‌رغم فراهم شدن امکان فروش در بورس املاک و ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه، دستگاه ها استقبالی از عرضه کالا در بورس نمی‌کنند.

۱۴- مشکلات مربوط به برگزاری مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) امکان دسترسی آسان عموم مردم از جمله روستائیان را به مزایده کاهش داده و در مواردی علیرغم سه بار تجدید مزایده خریداری برای املاک دولت مراجعه نمی‌کنند. ۱۳- لزوم فروش یکجا و نقدی ملک و عدم امکان تقسیط و رکود حاکم بر بازار املاک و فروش نرفتن املاک علیرغم تجدید مزایده.

شرکت های بزرگ اروپایی تولید کننده راه بند اتوماتیک پارکینگ همراه محصول کاتالوگی را منتشر می کنند که در آن توضیحات کامل مشخصات راهبند به همراه نحوه ی نصب آن آمده است. از جمله موارد تعیین شده میزان تردد در نظر گرفته شده یا سیکل کاری راهبند می باشد که معمولا به ساعت است.

این عدد با آزمایش ها و تست هایی که بر روی راهبند انجام شده است تعیین شده است لذا تخطی از این عدد به مرور زمان راهبند را دچار مشکل می کند. مزیت عمده مدل ۲۴ ولت قابلیت افزودن باتری پشتیبان برای استفاده از راهبند در هنگام قطع برق می باشد. در اینجا سعی شده به انواع راه بند اتوماتیک اشاره و توضیح مختصری در رابطه با نحوه ی عملکرد انواع و طرز کار آنها بپردازیم تا با مشاوره تکمیلی دستگاه مطلوب مورد نظر جهت کنترل تردد را انتخاب نمایید.

این راه بند ها دارای شکل استوانه ای می باشند و از درون زمین بیرون آمده اند. راه بندهای ستونی در واقع مانند مانع عمل می کنند و اجازه ی تردد را به اتومبیل نمی دهند. از این نوع راه بند در برخی معماری های خاص و متناسب با آن استفاده می شود. همانطور که از نام این راه بند مشخص است، کارکرد آن به صورت اتوماتیک می باشد. یعنی این نوع راه بندها به راحتی پایین و بالا رفته و نیاز به اتصال به زمین وجود ندارد.

۱۱ قابلیت کلیدی اتوماسیون پارکینگ هوشمند

بدون نیاز به پرداخت هزینه دستگاه راهبند وکنترل تردد خودرو را خریداری نمایید و پس از دریافت دستگاه و تایید آن از طرف سازمان خود ، هزینه دستگاه راه بند را پرداخت نمایید.. راهبندها از نظر ظاهر و نحوه کارکرد به انواع مختلفی از قبیل راهبندهای اهرمی، میله ای، ستونی، نیزه ای و … نکته اول – یکی از مهمترین نکات در مورد محل فونداسیون، در نظر گرفتن محل تردد عابر پیاده می باشد.

اگر عابر پیاده از بیرون اتاق نگهبانی تردد می کند محل نصب دستگاه باید در موقعیتی باشد که عابر پیاده از پشت دستگاه تردد کند نه از سمت نوک میله راهبند تا احتمال برخورد میله با او به حداقل ممکن برسد. راه بند اتوماتیک بنینکا ساخت ایتالیا بوده و دارای دو سال گارانتی می باشد.

توجه داشته باشید که راهبند ها بر اساس نوع آب و هوا قابلیت نصب پیدا می کنند بدین منظور که در مناطقی که دارای آب و هوای متفاوت است در نتیجه بر همان اساس نوع راهبند را نیز انتخاب می کنند و به نصب آن می پردازند .

به عنوان مثال در مناطقی که رطوبت بالا است معمولاً از راهبند هایی استفاده می ‌شود که در برابر زنگ زدگی و خوردگی و پوسیدگی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند . حتماً برای شما هم ایجاد امنیت و مضاعف نمودن آن بسیار اهمیت دارد ، بنابراین یکی از مسائل مهم که امروزه بسیار از سوی مشترکین و کاربران مورد توجه قرار گرفته است ، سیستم مدیریت و حفاظ پارکینگ می باشد .

راهبند چه کاربردی دارد ؟

شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان , در جهت کمک به ایجاد نظم و کمک به امنیت ملی در تلاش است با تولید سیستم های کنترل تردد با دقت و کیفیت بالا به پیشرفت روز افزون کشور عزیزمان کمک نماید.

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگ ترین عامل نصب و تولید انواع راهبند و گیت نفر رو مناسب برای انواع ارگان های دولتی و خصوصی و مترو و … شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین شرکت تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در سمنان و سراسر ایران.

روش بعدی پیچ کردن یا رولبولت کردن است که با رول پلاک های فلزی موجود در پک راهبند امکان پذیر است که به سطح زمین و محکمی ان بستگی دارد.مثلا اسفالت به دلیل گرم و شل شدن مناسب نیست. در صورت عبور کابلها از مسیرهای توکار از لوله های پلاستیکی مخصوص سیم برق با زانوییهای ویژه آنها و در صورت عبور کابلها از مسیرهای روکار از لوله های فولادی استفاده شود.

لازم به ذکر است در صورتیکه ناگزیر از کابل کشی روکار هستید مسیر کابل کشی را طوری انتخاب کنید که در معرض برخورد پای عابر پیاده و یا چرخ وسایل نقلیه نباشد. مهمترین نکته در مورد محل فنداسیون در نظر گرفتن محل تردد عابر پیاده می باشد.

کاربرد راهبند پارکینگ دستی

انواع متنوعی برای بازویی موجود است که شما با توجه به نیاز خویش قادر خواهید بود تا هر یک را که می خواهید برگزینید ، مثلاً از جمله آن می توان بازوی تاشو ، بازوی مستقیم و غیره را عنوان کرد . موتور ac به منظور بلند نمودن بوم کارایی دارند که دارای قدرت زیادی است و معمولاً بوم را به سمت عمودی بلند می کند . گیر بکس درون موتور از مقاومت زیادی در برابر گرما و فشار برخوردار است ؛ در نتیجه شما می توانید در هر منطقه با هر نوع اقلیمی از آن استفاده کنید .

در فضاها و محیط های متفاوتی می توان از راه بند ها استفاده کرد ؛ به عنوان مثال می توان در هتل ها ، بزرگراه ها ، پارکینگ های عمومی ، فروشگاه ها ، پارکینگ های اختصاصی و غیره از راه بند به عنوان سد عوارضی استفاده کرد . تنها فرق مکانیکی با الکتروهیدرولیک به تعداد تردد های قابل انجام وسایل نقلیه در روز می باشد. در زیر به انواع راهبند اشاره کرده و در ادامه آن هر کدام را جدا توضیح میدهیم.

انواع تابلوها، علامت ها، چراغ و چشمک زن و دوربین روی آن ها قبل نصب است و به دلیل کارکرد ساده بسیار بادوام هستند. راهبند(راه بند) مانع تردد قابل مخفی سازی در نقاطی بکار گرفته می شوند که حساسیت های امنیتی را در ذات خود همیشه همراه دارند.

ولی دوره های زمانی عادی که مشکلی وجود ندارد و احساس خطری حس نشده باشد، این نوع راهبند(راه بند) پایین بوده و تردد بصورت عادی در حال انجام باقی خواهد ماند و در صورت احساس خطر از آن استفاده شده تا بتوان براحتی عبور و مرور خودرو ها را کنترل نمود.

به این ترتیب این دستگاه ها می توانند در صورت لزوم، به بهترین شکل ممکن امنیت عبور و مرور خودروها را کنترل نمایند. در میان دایره گسترده محصولات از نوع راه بند ما، می توانیم به صراحت اعلام داریم که راهبند آکاردئونی یکی از بهترین ها محسوب شده و یکی از مزایای آن را البته می توان سرعت عمل در نصب و جمع کردن آن دانست، زیرا باز کردن و بسته کردن آن بسیار آسان است. این راه بند ها که به راهبند اهرمی معروف شده اند، همواره دارای میله ای افقی هستند که همانند یک بازو می باشد.

راهبند بازویی آگسا با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار. همچنین برای آسودگی خاطر مشتریان عزیزمان از کیفیت کمی و کیفی کار , ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی دستگاه ها توسط شرکت ارایه می شود .

دسته اول فروشگاه های اینترنتی هستند که به فروش کالاهای فیزیکی می‌پردازند. مانند سایت‌های فروش لوازم الکترونیک، سایت های فروش گوشی موبایل ,…دسته دوم فروشگاه‌های اینترنتی هستند که کالای مجازی بصورت خرید دانلودی می‌فروشند. سایت هایی مثل فروش نرم افزار، فروش کتاب الکترونیک، فروش دوره های آموزشی و…پس باطراحی سایت فروشگاهی واحد می توانید کسب وکار آنلاین ایجاد کنید.

جک درب اتوماتیک درب کنترلی

امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند به عنوان اصلی ترین بازیگر سریال جزیره مقابل دوربین رفت. تترلند با خدمات و پشتیبانی عالی همچنین سرعت عمل بالا، همیشه انتخاب اول من برای خرید و فروش تتر هست و خوش‌حالم که تجربه‌های خوبی رو با این مجموعه‌ داشتم. من مجموعه تترلند رو به آشنایان و دوستان خودم معرفی کردم و پیشنهاد دادم چرا که خدماتشون راضی هستم.

راهبند وسیله ای برای کنترل ورود و خروج ماشین در ورودی درب های آهنی است که در این راستا ایمن صنعت مرکز فروش راهبند برقی برند های ایرانی و خارجی به همراه نصب در تمام نقاط کشور می باشد. راهبند Barrier که بعنوان مانع تردد ایست خودرو در ورودی درب پارکینگ بصورت ریموت دار بوم بازو بالا و پایین می گردد. این ستون ها بر روی زمین نصب شده، در مواقع لزوم به پایین و درون زمین رفته و مسیر را باز می کند.

ابتدایی ترین انواع راهبند می تواند یک میله و حتی یک زنجیر باشد که توسط نگهبان پارکینگ کنترل می شود. بر اساس همین ایده محصولاتی جدید که به موتور و گیربکس مجهز بودند وارد بازار شدند که می توانند توسط نگهبان و همین طور به صورت کار با کلید یا ریموت کنترل شوند. حرکت راهبند ها به دو طریق الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیکی انجام می گردد. انواع الکتروهیدرولیکی از سیستم هیدرولیکی وابسته به روغن و هوا بهره می گیرد و سرعت عملکرد بالاتری دارند.

شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور.تولیدکننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور. فروش انواع راه بند اتوماتیک با ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش. راهبند محصولی جهت کنترل ورود و خروج خودرو است که اصولا سرعت بخشی در تردد را امکان پذیر می کند.

قبل از شروع هر نکته ای در مورد انواع راهبند اتوماتیک های موجود در بازار باید به این نکته توجه کرد که عملکرد تمام راهبند ها بر اساس سیستم الکترومکانیکی یا سیستم هیدرولیکی انجام می شود. سیستم های الکترومکانیکی استفاده بیشتری داشته و ارزان قیمت تر می باشد و سیستم هیدرولیکی با قیمت بیشتر استفاده محدودتری نیز دارد.

البته اگر تعداد تردد در روز زیاد باشد باید از راهبند هیدرولیکی استفاده کنید زیرا در اثر کارکرد بالا داغ نمیشود. این وسیله ک برای کنترل تردد وسایل نقلیه ساخته شده در ظاهر های متفاوت و کارایی های متفاوت ساخته شده است.

در بالا راجع به کاربرد های مختلفی آن صحبت کردیم که در این بخش میخواهیم بگوییم کدام یک از این محصولات در کدام فضا استفاده می شود زیرا انواع مختلفی داشته و هر کدام برای استفاده ای خاص نیز تولید شده اند. این یکی از انواع این دسته از محصولات بود که بیشتر با نام راهبند جاده ای معروف می باشد.

همانطور که در بالا محصولات راهبند را مشاهده میکنید احتمالا تا بحال متوجه شده اید راجع به چه چیزی در حال توضیح دادن هستیم. مواد سازنده آنها باید مقاومت لازم در برابر نیروی زیاد را داشته باشد تا در صورت برخورد سخت اتومبیل با آن دچار مشکلی نشود.

تفاوت انواع راهبند :

از درب های دوش شیشه ای سایز بزرگ تا درب های ورودی با داخل شیشه، سایت قائم الکتریک آماده فروش و نصب درب های شیشه ای ودرب شیشه ای اتوماتیکساختمان یا فروشگاه شما است. نکته اول – یکی از مهمترین نکات در مورد راهبند محل فونداسیون، در نظر گرفتن محل تردد عابر پیاده می باشد.

اگر عابر پیاده از بیرون اتاق نگهبانی تردد می کند محل نصب دستگاه باید در موقعیتی باشد که عابر پیاده از پشت دستگاه تردد کند نه از سمت نوک میله راه بند تا احتمال برخورد میله با او به حداقل ممکن برسد. گونه ای از راه بند می باشد که برای نگه داشتن جای پارک ماشین استفاده می شود.

به طور کلی راهبندها در دو دسته مکانیکی و اتوماتیکی قرار می گیرند که هر کدام انواع مختلفی دارند. از نظر نوع سیستم محرکه به دو نوع الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک تقسیم می‌شوند که الکترومکانیک میزان تردد در ساعت کمتری نسبت به نوع الکتروهیدرولیک دارد. این مدل از راهبند برای جلوگیری از ورود و خروج وسایل نقلیه افراد غیر مجاز جلوگیری می کند. چنانچه قصد استفاده ازراهبند پارکینگدر مکان های مسقف دارید، حتماً به ارتفاع سقف و اهرم راهبند توجه داشته باشید.

ارایه خدمان تعمیر راهبند , هوشمندسازی پارکینگ های عمومی و خصوصی و نصب تمامی وسایل کنترل تردد از جمله فعالیت های این مجموعه می باشد. فروش انواع راهبد اتوماتیک و راه بند پلاک خوان و راه بند تگ خوان در سراسر کشور. راهبند دارای انواع متنوعی است که بعضی از آنها بسیار کاربردی می باشد و برخی دیگر فقط دارای یک کاربردهای خاص می باشند.

خروج از نسخه موبایل