نماد سایت مجله سلامتی ایران

عمل اسلیو معده

توجه داشته باشید این مشاوره برای شما عزیزان هزینه ای نخواهد داشت. گاهی حتی تعداد بیشمار عمل جراحی انجام شده از کیفیت آن کاهش می دهد. پزشک نیز باید بصورت کامل برای بیمار وقت گذاشته و کاملا به سوالات بیمار پاسخ دهد. به یاد داشته باشید برای گرفتن نتیجه بهتر از جراحی باید زیر نظر بهترین جراح اسلیو معده جراحی چاقی خود را انجام دهید.

تغذیه بعد از عمل اسلیو معده

در افرادی که عادت به ریزه خواری دارند اسلیو معده بی فایده است و باید بایپس انجام شود. در این روش شما باید به نظراتی که بیماران در شبکه های اجتماعی این دکتر ثبت کرده اند بپردازید. در نتیجه برای انتخاب نوع عمل جراحی حتما به توصیه های جراح لاغری خود به خوبی گوش فرا دهید.

همانطور که ذکر شد عمل اسلیو جزو کم عارضه ترین عمل های جراحی لاغری است. در آن حالت طبق تشخیص پزشک مشخص می شود که بین اسلیو معده یا بای پس کدامیک برای شما مناسب تر هستند. البته در کلینیک دکتر سلیمی همیشه اولویت اول ما این است که اطمینان یابیم که شما قبل از انتخاب جراحی های چاقی تمام روش های ممکن قبلی را امتحان نموده باشید.

پس از آن ، با بهره وری از ابزارهای حرارتی جراحی و کوتر ؛ اقدامات لازم جهت بند آوردن خون از معده صورت می پذیرد. در این مرحله ، پزشک مبادرت به قطع نمودن کلیه اعضای متصل به بخشی از معده که باید برداشته شود ؛ از جمله عروق عصبی و خونی ، رباط ها ، نسج چربی و غیره ، خواهد نمود. دیابت ، فشار خون ، آپنه خواب انسدادی ، سطح کلسترول شکمی در بیش از 75% از بیماران بهبود می یابد.

هزینه جراحی اسلیو معده

تمامی هزینه ها ، قبل از عمل توسط دکتر داود نریمان زاده به بیماران توضیح داده خواهد شد و هیچ عملی بدون مشاوره تخصصی انجام نخواهد پذیرفت . پزشک ریه مادرتان باید تایید کنند که این عمل برایشان مشکلی ندارد اگر شاخص توده بدنی یا همان بی ام آی بدنشان بیشتر از ۴۰ باشد، بیمه نیروهای مسلح بر حسب قراردادی که با شما دارد هزینه جراحی لاغری را به شما برمی گرداند.

اگر استعداد چاقی دارید و با رژیم غذایی باز هم 15 کیلو اضافه وزن دارید می توانید اسلیو معده انجام دهید در غیر اینصورت جراحی پلیسه معده باید انجام دهید. اما لطفا خود را زیر تیغ هر جراحی که خود را بهترین جراح اسلیو معده معرفی می کند نروید. یک جراحی عمومی و یا جراح دیگری هم می تواند این عمل را انجام دهند. اما آن ها تنها به صورت تجربی انجام این عمل ها را یاد گرفته اند.

سلام ابتدا باید تشریف بیارید معاینه بشید، تا BMI و شرایط سلامتی شما مشخص شود. سپس با نسخه پزشک و آزمایشات انجام شده برای مشخص شدن میزان پرداخت هزینه عمل اسلیو با بیمه باید به دفتر بیمه که تحت پوشش آن هستید مراجعه کنید. سلام هزینه عمل اسلیو حدود 26 تا 28 میلیون تومان است که در صورت تایید درصدی از هزینه توسط بیمه پرداخت می شود.

اما در حالت معمول؛ 2 تا 5 شکاف ایجاد می گردد تا وسایل دیگر که جراحی به وسیله ی آن ها انجام می شود، وارد شکم گردد. عمل اسلیو معده عمدتا به صورت لیزری و به وسیله لاپاراسکوپی انجام می شود. برای همین ضروری است تا اطلاعاتی در رابطه با لاپاراسکوپی به شما ارائه کنیم. بسیاری از این داروهای لاغری چه به صورت گیاهی و چه به صورت شیمیایی موجب ایجاد مشکلات زیاد در معده می‌شوند که رایج ترین مشکلات رفلکس های شدید معده و زخم معده است. کالری مقدار انرژی دریافتی از ماده غذایی است که ممکن است صرف فعالیت های بدن شده یا به طور چربی ذخیره شود.

در راه رسیدن به مرکز جراحی لباس های گشاد و دارای دکمه های جلو بپوشید. از همراه داشتن هرگونه جواهرات، لنزهای تماسی یا سایر لوازم همراه خودداری کنید. ترجیحاً ، یک نفر همراهی با خود داشته باشید تا در زمینه مدارک و سایر تشریفات به شما کمک کند و در زمان نیاز همراه شما باشد.

شما می توانید تجربیات خود را بعد از عمل جراحی با دیگران به اشتراک بگذارید و پایین این نوشته توضیح دهید. بیمار بتواند در مواقع اورژانس و ضرور به او دسترسی داشت باشد. باید به بیمار به چشم یک انسان نگاه کند نه وسیله ای برای درامد. ویژگی های زیادی وجود دارند که ممکن است از نظر هرکس متفاوت باشد.

مزایای جراحی اسلیو معده

در این بخش برخی از مهم ترین مزایای این روش جراحی معرفی شده اند. این توپ که سایز آن توسط پزشک قابل تنظیم است حجم زیادی از معده را پر می کند و با کاهش نیاز به مصرف غذا و احساس سیری مداوم باعث لاغری و کاهش وزن فرد می شود. از نظرات زیادی بای پس به اسلیو شباهت دارد.

در این روش نیز با استفاده از جراحی بخشی از معده از بدن خارج می شود و مقدار باقیمانده به حدی است که مصرف غذا بسیار کاهش پیدا می کند. جدیدترین نوع جراحی ها، که در جراحی لاغری نیز مورد استفاده قرار می گیرند جراحی های کم تهاجمی یا با حداقل تهاجم می باشند. همچنین این تغییرات هورمونی موجب کاهش و بهبود بیماری هایی از قبیل فشار خون بالا و بیماری های قلبی می شود.

جراح اسلیو معده باید به مراجعه کنندگان خود بهترین راه های درمان چاقی را پیشنهاد دهد در صورتی که اشخاص ویژگیهای زیر را داشته باشند می توانند از این عمل جراحی بهره ببرند . جراحان چاقی علاوه بر دوره جراحی عمومی، چند سال دوره های تخصصی جراحی چاقی و باریاتریک را می گذرانند و طی این مدت تمام تکنیک های لاپاراسکوپی را فرا می گیرند. آن ها تمام ریزه کاری های جراحی؛ تمام عوارض و هر چیزی که برای انجام یک عمل موفق لازم است را یاد می گیرند.

اگر به دنبال یک راهکار سریع و بدون زحمت برای کاهش وزن هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که لازم است بدانید. هنگامی که مرخص می شود در صورت تشخیص پزشک برای شما مسکن تجویز می شود، برای چند روز اول بعد از جراحی شما بایستی استراحت کنید و فعالیت بسیار کمی داشته باشید، همینطور اطمینان حاصل کنید که شما کسی برای کمک به شما در خانه باشد.

در سال ۲۰۱۲، انجمن متابولیسم و جراحی بافتی ASMBS بیانیه خود را در مورد این جراحی به عنوان یک روش جراحی نوین تجویز کرد. بر خلاف عمل باندینگ معده، عمل اسلیو معده یک عمل دائمی بوده و برگشت پذیر نیست. انسداد دستگاه گوارش، فتق، ریفلاکس معده، قند خون پایین (افت قند خون)، سوء تغذیه و استفراغ. اگر می خواهید بدانید اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک و لیپو ساکشن و آیا کاندیدای عمل اسلیو معده هستید یا لیپوساکشن، باید اطلاعات بیشتری درباره تفاوت این دو عمل داشته باشید.

حتی در این صورت، شما باید معیارهای خاصی را داشته باشید تا واجد شرایط یک روش مناسب جراحی چاقی باشید. این معیارها بر اساس شاخص توده بدن و اینکه آیا شما از لحاظ شرایط پزشکی می توانید این عمل را انجام دهید یا خیر می باشد. دکتر گل محمد زاده، متخصص جراحی عمومی، دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی مرضی و عضو انجمن بین الملی جراحی چاقی IFSO می باشد. ایشان دارای سابقه ی هیات علمی و استادیاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشند.

سلام پزشکان برای محافظت از مادر و جنین در برابر ابتلا به سوء تغذیه توصیه می کنند که خانم ها تا ۱۸ ماه پس از جراحی لاغری از باردارشدن خودداری کنند. در صورتی که رفلاکس معده دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید و در صورت داشتن هر گونه مشکل بعد از جراحی اسلیو حتما سریعا به پزشک خود مشورت کنید. ‎فردی که ریزه خواری می کند چون وعده های کوچکی می خورد تصور می کند که چیزی نخورده و کالری زیادی دریافت نکرده است. ‎اما در واقع موادی که مصرف می کند پر از قند و نمک و فاقد ارزش غذایی هستند.

جراحی اسلیو معده چگونه است

عمل کوچک کردن معده که به نام عمل اسلیو نیز معروف است، یک جراحی در جهت کاهش وزن است. در طی این جراحی سمتی از معده را که وظیفه ترشح کننده گی هورمون گرسنگی (گرلین) را دارد بر می دارند. بر اساس چیزهایی که میبینید و یا میشنوید خودتان درباره راستی و درستی این ادعا تحقیق کنید.

اگر بازخورد ها خوب بود که تیرتان به هدف خورده و آن جراح می تواند عمل شما را نیز به خوبی انجام دهد. اما اگر بازخورد خوبی در خصوص او وجود نداشت سراغ پزشک بعدی که ادعا می شود بهترین جراح اسلیو معده در تهران است بروید. عمل اسلیو معده باعث کاهش 60 تا 70 درصد اضافه وزن در مدتی تقریبا 2 سال می‌شود.

پس وظیفه جراح اسلیو معده نیز انجام صحیح و علمی عمل جراحی برای شما است. با توجه با آنکه سایت جراحی لاغری اهداف تبلیغاتی را دنبال نمی کند، از آوردن نام پزشک خود داری می گردد. باید بدانیم اکثر بیماران حتی بعد از عمل جراحی کوچکترین دردی ندارند. دستورات غذایی مناسب به بیمار بدهد، تا بیمار بتواند به خوبی از عهده رژیم غذایی دوران بعد از عمل بر بیاید.

بعد از یک ماه می توانید از هر مسکن دیگری استفاده کنید و استفاده از این داروها منعی ندارد. در شب اول، می توانید آرام بنشینید و سپس در صورت امکان، از جای خود بلند شوید. در حالی که ممکن است در روزهای اول مقداری درد داشته باشید، اما در روزهای بعد احساس راحتی خواهید کرد و احساس می کنید که روند بهبودی به قدرت بدنی شما بازگشته است.

بدن شما نیازمند دریافت 1000 تا 1200 کیلو کالری در طول روز است که شما باید این انرژی را تامین کنید. معده ی جدیدتان مانع تغذیه شما نخواهد شد و شما می توانید هر غذایی که می خواهید را میل کنید. قبل از تصمیم برای انجام جراحی اسلیو معده، ابتدا به چند پزشک دکتر گوارش و تغذیه مشورت کنید.

داشتن سبک زندگی سالم، رژیم غذایی مناسب و ورزش راهی است که برای داشتن بدنی سالم و مناسب باید پیش بگیرید. عمل اسلیو معده هم مانند دیگر عمل‌های لاغری برای کسانی مناسب است که رژیم غذایی و ورزش به هر دلیلی برای کاهش وزن آنها نتیجه نداده است. این عمل هم مانند عمل‌های لاغری دیگر استانداردها و معیارهای خاص خود را دارد.

خروج از نسخه موبایل