نماد سایت مجله سلامتی ایران

آموزش ثبت نام درگاه پرداخت در سامانه هوشمند نوینو پی

آموزش ثبت نام درگاه پرداخت در سامانه هوشمند نوینو پی

در سالیان اخیر در کشور رشد تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی به شدت در حال توسعه هستند. این مهم موجب شده که شرکت های فعال در زمینه درگاه پرداخت از جمله پرداخت‌یاری‌ها تلاش خود را در جهت توسعه خدمات پرداخت الکترونیک بصورت نوآورانه انجام دهند. نوینو پی یکی از پرداخت‌یار های محبوب و فناور در زمینه ارائه درگاه پرداخت اینترنتی است که از سال 1398 فعالیت خود را به عنوان دانش بینان رسما شروع کرده است. و در حال حاضر با دو شرکت به پرداخت ملت و پرداخت الکترونیک سامان فعالیت دارد.

ارائه همزمان ساخت درگاه پرداخت در نوینو پی

این بدان معنی است که هر کسب و کار اینترنتی با ثبت در سامانه نوینو‌پی میتوانند نسبت به ساخت درگاه پرداخت مختلف از 2 psp اقدام نموده و همزمان درگاه بانکی از به پرداخت و سپ را داشته باشد. و در جهت افزایش نرخ تراکنش های موفق در صورت ناپایداری یکی از شبکه های پرداخت بر روی دیگری سوئیچ نمائید.

ذکر این نکته ضروریست که صاحب کسب و ‌کار اینترنتی در سامانه نوینو‌پی طی فرایند کمتر از 20 دقیقه (به دلیل فراینده هوشمند و سیستمی) ثبت نام خود رانهایی کرده و در صورت عدم نقص اطلاعات وارد شده در کمتر از 4 ساعت درگاه اینترنتی فعال خواهد شد.

فرایند ثبت نام درگاه بانکی در سامانه نوینو پی

در سامانه پرداخت یاری نوینو هر پذیرنده با طی فرایند مشخص و متشکل از 4 گام میتواند در کمتر از 20 دقیقه اطلاعات مورد نیاز ساخت درگاه پرداخت اینترنتی را تکمیل نمائید. تا کارشناسان نوینو پی در کمترین زمان ممکن اطلاعات لازم را بررسی و جهت صدور درگاه پرداخت به شاپرک ارجاع دهند.

 

زمان فعالسازی درگاه پرداخت توسط شاپرک

پس از تکمیل اطلاعات چند ساعت زمان میبرد تا درگاه فعال گردد؟ همانطور که در بالا نیز اشاره شد پس از ثبت اطلاعات بصورت کامل توسط مدیر کسب و کار، کارشناسان نوینو پی به سرعت اطلاعات مذکور را بررسی و جهت صدور و فعالسازی درگاه پرداخت بانکی مستقیم به شاپرک ارجاع میدهند. و درگاه اینترنتی پس از استعلامات لازم اینماد و کد مالیاتی توسط شاپرک در کمتر از 4 ساعت فعال خواهد شد.

پیاده سازی فنی درگاه بانکی نوینو پی

در سامانه پرداخت یاری نوینو پس از فعالسازی و ساخت درگاه پرداخت اینترنتی میتوانید به کمک پلاگین و افزونه های از پیش آماده مانند افزونه ووکامرس و پرستاشاپ در کمتر از 5 دقیقه درگاه را فعال نمائید. لازم به ذکر است که پس از نصب افزونه مورد نظر از بخش لیست درگاه بانکی میتوانید کلید فعالسازی را کپی و در بخش افزونه جایگذاری نموده و سپس نسبت به انجام تراکنش موفق تستی اقدام بفرمائید. همچنین مستندات و نمونه کد های فنی جهت پیاده سازی CMSهای  اختصاصی مانند زبان برنامه نویسی PHP و C# و پایتون آماده بهره برداری میباشد.

تنوع در سرویس‌های درگاه اینترنتی نوینو

پس از ثبت‌نام نوینو پی و فعالسازی درگاه پرداخت صاحبان مشاغل اینترنتی میتوانند. دراین سامانه هوشمند پرداخت یاری از سرویس های مهم و ارزشمند دیگری مانند تحلیل رفتار مشتریان نهایی، لینک پرداخت محصول،مانیتورینگ هوشمند و تحلیل جریان درآمدی کسب و کار بر اساس استاندارد هوش تجاری BI بهره مند شوند و کسب و کار اینترنتی خود را به خوبی توسعه دهند.

سخن پایانی

پس از بررسی شرکت های مختلف پرداخت ما به این نتیجه رسیده‌ایم که با فاصله نوینو پی  به عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی یکی از نوآور‌‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی بوده و فرایند ساخت درگاه پرداخت اینترنتی در کمتر از 4 ساعت را تسریع کرده است. همچنین نوینو به کمک هوشمند‌سازی به کسب و کار‌ها کمک کرده تا از فرایند ها و بروکراسی‌های اداری در امان باشند.

لازم به ذکر است که سامانه پشتیبانی قدرتمند و در لحظه و سرویس های متنوع درگاه بانکی از دیگر مزیت های این شرکت میباشد.

خروج از نسخه موبایل