نماد سایت مجله سلامتی ایران

چاپ مش و چاپ استیکر هنر نوین

چاپ استیکر داخل چسب

محتوای این مطلب نمایش

حتما در بعضی از فروشگاه ها، تصاویر تبلیغاتی و یا اطلاعات خاص چسبانده شده بر روی شیشه را دیده اید. این تصاویر تبلیغات در صنعت چاپ، استیکر نامیده می شود. استیکر یا وینیل، یک لایه نازک اما مقاوم از جنس pvc‌ می باشد که جهت تبلیغ و یا تزئین سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما به دنبال طراحی استیکر و برچسب برای شیشه مغازه خود هستید، پیشنهاد می کنیم از چاپ استیکر داخل چسب استفاده کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با جزئیات این نوع چاپ در مرکز چاپ هنر نوین آشنا شوید.

استیکر داخل چسب چیست؟

استیکر داخل چسب متشکل از یک لایه استیکر شفاف و یک لایه استیکر سفید است و تنها قابلیت نصب بر روی سطوح شفاف مانند شیشه را دارد. از جمله مهمترین ویژگی های این استیکر امکان نصب از داخل، بر روی شیشه هایی که از بیرون قابل دسترس نیست، را دارد. و همچنین دیگر نگران سایش و خش نخواهید بود و عمر چاپ را بالا می برد.

این استیکر‌ به دلیل وجود لایه سفید رنگ در قسمت پشت آن، دید داخل مکان را از بین می برد. همچنین از عبور نور هم جلوگیری می کند و تصویر آن فقط از بیرون شیشه قابل دیدن است. نصب این استیکر بر روی شیشه های ورودی درب فروشگاه ها و محل کار می تواند بازدهی تبلیغاتی بالایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای تبلیغات بهتر است چاپ استیکر با بهترین نحو انجام شود. استفاده از جوهر های با کیفیت و دستگاه های چاپ به روز، می‌تواند کیفیت بالایی به چاپ شما بدهد. چاپ با جوهر چاپی باکیفیت و تنوع رنگیو نیز در اندازه های مختلف تاثیر زیادی در مخاطب می گذارد. چاپ استیکر داخل چسب با بهترین و به روزترین دستگاه ها و مرغوب ترین نوع جوهر در مجموعه هنر نوین انجام می شود.

مزایای چاپ استیکر داخل چسبدار

کاربرد چاپ استیکر داخل چسب

استیکر داخل چسب در زمینه های زیادی کاربرد دارد، به طور مثال در زمینه تبلیغات تجاری جهت معرفی محصولات، معرفی خدمات و برند شامل لوگو و پیام تبلیغاتی و معرفی کالا و محصول می شود. این نوع استیکر را می توان بر روی سطوح شیشه ای مانند، ویترین ها، آسانسور، پله برقی، درب شیشه خودرو یا اتوبوس، پنجره ها و یا شیشه شرکت، پاساژ، مراکز تجاری، نمایشگاه و فروشگاه های مختلف که از بیرون دسترسی برای چسباندن ندارند، مورد استفاده قرار داد.

از دیگر فضاهایی که می توان از استیکر داخل چسب استفاده کرد، زمانی است که احتمال خراب شدن چاپ استیکر پشت چسب دار بر اثر عوامل محیطی یا مواد شیمیایی وجود دارد، می توان از چاپ استیکر شیشه ای داخل چسب استفاده کرد. علاوه بر این مکان ها از چاپ استیکر می توان برای زیباسازی دکوراسیون داخلی خانه ها نیز استفاده کرد و طرح و نمای زیبایی را با قیمت مناسب در چیدمان ایجاد نمود. غیر از کاربردهای چاپ استیکر شیری بر روی انواع خودرو با هدف تبلیغات، برای زیباسازی خودرو نیز می توان از استیکر در ماشین اسپرت، ماشین آفرود و… استفاده کرد. نصب استیکر با ابعاد کوچک بر روی شیشه ماشین به راحتی توسط شما می باشد.

قیمت چاپ استیکر داخل چسب چقدر است؟

برای آگاهی از قیمت چاپ مش چاپ استیکر داخل چسب باید موارد، جنس وینیل، ابعاد، تعداد چاپ، نوع جوهر و نیز تکنولوژی چاپ را در نظر بگیرید. چاپ استیکر توسط دو دستگاه اصلی اکوسالونت و یا یو وی انجام می‌شود. چاپ UV‌ کیفیت بهتر و در نتیجه هزینه چاپ بالاتری دارد. از مزایای چاپ UV‌، رزولوشن بالا، ماندگاری زیاد، مقاومت در برابر نور آفتاب و سازگاری با محیط زیست قابل اشاره است. چاپ استیکر شیشه مغازه توسط مجموعه هنر نوین به سفارش مشتری و در ابعاد دلخواه انجام می شود. مشتریان می توانند فرآیند چاپ را با دستگاه و نوع جوهر انتخاب کنند. که در این صورت هزینه نهایی محصول تعیین خواهد داشت.

بهترین روش نصب استیکر کدام است؟

به طور کلی نصب چاپ استیکر داخل چسبدار تفاوت خاصی با چاپ استیکر پشت طوسی ندارد. تنها تفاوت این است که باید استیکر را از داخل فضا به شیشه بچسبانید. البته اگر ابعاد استیکر چاپی بزرگ باشد، بهتر است از افراد با تجربه کمک بگیرید. روش نصب به شرح زیر می باشد:

همانطور که گفته شد، یکی از کاربرد های چاپ استیکر داخل چسبدار، استفاده بر روی شیشه خودرو های مختلف مانند اتوبوس، سواری و … می باشد. این نوع استیکر، مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد و دیگر نگران شستشوی خودرو با مواد رقیق شوینده نخواهید شد.

چگونه فایل موردنظر برای چاپ استیکر آماده کنیم؟

برای چاپ طرح خود بر روی چاپ استیکر شیری و داخل چسب دار، تنها کافیست آن را فایل طرح را با فرمت Tiff و PSD برای ما ارسال کنید. توجه داشته باشید که مناسب بودن کیفیت فایل، به افزایش سرعت چاپ کمک خواهد کرد. اما اگر فایل مشکلاتی داشته باشد، کارشناسان هنر نوین، بعد از بررسی و اعمال تغییرات لازم، کیفیت یا اندازه آن مناسب خواهند نمود. سپس با تایید شما، طرح برای چاپ ارسال خواهد شد. جهت تماس با ما، شماره تلفن های هنر نوین در سایت درج شده است. کارشناسان ما، مشاوره لازم را به شما ارائه خواهند داد و بهترین گزینه از نظر قیمت و کیفیت چاپ طرح را به شما پیشنهاد می کنند.

کلام آخر

چاپ استیکر بسیار در صنعت تبلیغات کاربرد دارد و به افزایش محبوبیت برند های تجاری و معرفی محصولات کمک زیادی نموده است. از این نوع استیکر می توان بر روی سطوح شفاف و شیشه ای مانند فروشگاه ها و سوپر مارکت ها استفاده نمود. مجتمع هنر نوین سالهاست در حوزه ارائه انواع خدمات طراحی و چاپ با بهترین کیفیت، فعالیت دارد. این مجموعه در کارهای چاپ دیجیتال از جوهر و دستگاه های پیشرفته مانند دستگاه های به روز فلت بد استفاده می کند. تا کیفیت چاپ مشتریان بالا و مورد قبول باشد. چاپ استیکر شیشه ای پشت سفید با کیفیت چاپ بالا با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته در مجتمع چاپ هنر نوین انجام می شود. برای اطلاع و سفارش آنلاین چاپ استیکر داخل چسب با تحویل فوری و قیمت ارزان، با ما تماس حاصل نمایید.

با کیفیت‌ترین و ارزنده‌ترین چاپ استیکر، شیشه و پلکسی در هنر نوین

چاپ به معنای تولید مجدد واژگان یا تصاویر روی کاغذ، پلاستیک و… است. صنعت چاپ انواع مختلفی دارد، اما یکی از پرکاربردترین نوع آن چاپ فلت‌بد است که در چاپ‌ متن و تصاویر در ابعاد بزرگ و روی متریال‌های مختلف بسیار کاربرد دارد.

چاپ به معنای تولید مجدد واژگان یا تصاویر روی کاغذ، پلاستیک و… است. صنعت چاپ انواع مختلفی دارد، اما یکی از پرکاربردترین نوع آن چاپ فلت‌بد است که در چاپ‌ متن و تصاویر در ابعاد بزرگ و روی متریال‌های مختلف بسیار کاربرد دارد. در چاپ فلت‌بد، جوهر روی سطوح صاف  قرارگرفته و سپس با اشعه یووی سریعاً خشک می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ روی انواع سطوح، مانند چاپ چوب، شیشه، پلکسی و استیکر آشنا کنیم.

چرا چاپ مستقیم فلت بد خوب است؟

از ابتدای فعالیت صنعت چاپ در عرصه تبلیغات، همیشه کار بر این منوال پیش رفته بود که سفارش‌های تبلیغاتی روی یک سری متریال خاص مانند تراکت، پوستر، بروشور، بنر، استیکر و… چاپ شود و در محل‌های مناسب نصب و چسبانده شود یا در سطح شهر پخش شوند. این چسباندن و یا پخش کردن اوراق تبلیغاتی مزیت‌ها و معایبی داشت. اما اکنون با پیشرفت دستگاه‌های چاپ و ورود دستگاه فلت‌بد، مجریان تبلیغاتی تمایل بیشتری به استفاده از آن دارند. چون قابلیت چاپ روی متریال مختلف را داشته و سرعت انجام کار آن نیز خیلی بیشتر است.

چاپ روی شیشه چیست؟

چاپ روی شیشه و آینه یکی از جذاب‌ترین و باکیفیت‌ترین انواع چاپ است که می‌توانید برای تبلیغات محیطی از آن استفاده کنید. برای نمونه، احتمالاً در‌های ورود هتل یا آینه آسانسور‌ها را دیده‌اید که روی آن چاپ شده باشد؛ اما چاپ روی شیشه و آینه کاربردهای دیگری نیز دارد.

چاپ شیشه سکوریت یکی از انواع چاپ روی شیشه و آینه است. این نوع از چاپ به‌صورت مستقیم روی شیشه انجام می‌شود. شما می‌توانید با چاپ بی‌نهایت طرح روی شیشه سکوریت می‌توانید انواع آثار هنری و تبلیغاتی را تهیه نمایید. انواع کاربردهای این نوع چاپ، نظیر استفاده از شیشه چاپ‌شده برای پارتیشن‌بندی فضای داخلی دفتر کار (چاپ شیشه پارتیشن)، انواع درب‌های شیشه سکوریت، درب کشویی و سایر درب‌ها؛ انواع ویترین، استخرهایی که با شیشه ساخته‌شده‌اند و آکواریوم‌ها که از دیگر کاربردهای چاپ روی شیشه سکوریت هستند.

نکات مربوط به چاپ روی شیشه:

شیشه‌ها چه در نوع ساده و یا چه نوع سکوریت (نشکن) به خاطر خصوصیات فیزیکی و نمای زیبا و عایق خود بسیار در صنعت کاربرد داشته و طرفداران بی‌شماری دارد. با کمک تکنولوژی چاپ مستقیم می‌توان باعث اجرای متفاوت‌تر و بسیار شکیل‌تر سازه‌ها و دکوراسیون‌های داخلی شد و نمای آن‌ها را بسیار حرفه‌ای‌تر به نمایش گذاشت. از شیشه‌های چاپ دار برای بهبود شرایط دکوراسیون خود می‌توانید بهره ببرید.

انواع روش‌های چاپ روی شیشه

چاپ شیشه انواع مختلفی دارد و با توجه به نوع کاربرد و سطح موردنظر می‌تواند متفاوت باشد. انواع چاپ تامپو، سیلک و فلت بد با قابلیت‌های مختلف برای چاپ روی شیشه مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای کارهای باکیفیت در ابعاد بزرگ با تعداد رنگ بیشتر باید از دستگاه چاپ فلت بد استفاده نمایید.

چاپ روی شیشه در کجاها استفاده می‌شود؟

شرکت‌ها و برندهای مختلف برای پارتیشن‌بندی داخل محیط خود، مایلند که از لوگوی مجموعه را روی شیشه چاپ کنند. و کار دیگر برای برندسازی، این است که لوگوی مجموعه را تابلوهایی نفیس از جنس شیشه ساخته و بر دیوارهای محیط نصب کنند.

از دیگر موارد استفاده از این نوع چاپ، چاپ روی شیشه کابینت است. بسیاری از افراد برای افزایش انرژی و زیباتر شدن فضای خانه، در فضای بین کابینت از شیشه‌های چاپی استفاده می‌کنند. در این روش، افراد می‌توانند تصاویر دلخواه خود را به مراکز چاپ فلت‌بد سفارش داده و آن مجموعه به‌راحتی اقدام به چاپ تصویر دلخواه روی شیشه می‌نمایند.

در فضاهای بیمارستانی و درمانگاه‌ها، علی‌الخصوص اتاق عمل و فضای جراحی، نیازمند محیطی کاملاً استریل و بهداشتی است. به همین دلیل معمولاً از دیوارکوب‌های شیشه‌ای استفاده می‌شود. برای نمای بهتر این شیشه‌ها و بالا بردن روحیه بیماران و پرسنل می‌توان طرح و تصاویر جذابی را روی این شیشه‌ها چاپ کرد. در شیشه‌های نمای ساختمان‌ها و برج‌ها نیز می‌توان از این نوع چاپ استفاده کرد که جلوه‌ای مدرن و به‌روز به ساختمان خواهد بخشید.

نکات مهم در چاپ روی شیشه که باید رعایت شود

در زمان سفارش چاپ شیشه نیو آرت، باید مطمئن شوید که طرح و رنگ دلخواه شما چگونه روی شیشه نمایش داده می‌شود. چون سطح پشت چاپ تأثیر زیادی روی رنگ چاپ می‌گذارد؛ برای مثال چاپ روی رنگ سفید با چاپ روی کاغذ رنگی فرق می‌کند. در مواردی نیز، رنگ زمینه سبب تغییر رنگ جوهر می‌شود و این امر در چاپ شیشه هم رخ می‌دهد. ازآنجایی‌که سطح شیشه شفاف است، نیاز است در محل چاپ موردنظرتان یک لایه سفید چاپ شود که طرح دچار تغییر در کیفیت خروجی نگردد.

کاربردهای چاپ روی شیشه

چاپ روی شیشه در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد ازجمله آن می‌توان به استفاده در دکوراسیون خانگی، اداری و کالاهای مختلفی که بدنه شیشه‌ای دارند، اشاره کرد. به‌طور معمول جهت چاپ روی شیشه عطر و ادکلن، چاپ شیشه نوشابه، شیشه لاک و ظروف شیشه‌ای از روش‌های چاپی مانند چاپ تامپو یا سیلک استفاده می‌گردد. اما برای چاپ‌های با کیفیت و رزولوشن بالا و در ابعاد مختلف روی شیشه‌های مسطح از دستگاه چاپ uv ‌ استفاده می‌شود. که مهم‌ترین مصادیق آن در حوزه دکوراسیون خانگی، اداری و همچنین امور تبلیغاتی است.

چاپ پلکسی چیست؟

اگر نمی‌دانید پلکسی گلاس دقیقاً چیست، جواب ساده می‌تواند این باشد، ماده‌ای عالی جایگزین برای شیشه برای ساخت انواع محصولات شفاف است. پلکسی گلاس یک ماده پلاستیکی است که در قرن گذشته در آلمان اختراع شد. این متریال شفاف، انعطاف‌پذیر و قوی است، به همین دلیل در بسیاری از بخش‌ها استفاده می‌شود.

امروزه بیشتر افراد با این متریال به‌خوبی آشنایی دارند. استفاده از آن در ساخت سازه‌های سبک مانند گلخانه‌ها و یا استفاده از آن در دکوراسیون داخلی و یا پوشش سقف یا پاسیو، سبب شده تا به محصولی پرطرفدار در دنیای صنعت تبدیل شود. اما تنها استفاده ورق پلکسی، در صنعت ساختمان نیست. از این محصول در دنیای تبلیغات و ساخت باکس‌های تبلیغاتی یا تابلوهای تبلیغاتی برای شرکت و برندها بسیار استفاده می‌شود. تنوع طرح، رنگ و ضخامت به این محصول ویژگی‌های متعددی بخشیده که ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت چاپ روی آن اشاره نمود.

ویژگی‌های ورق پلکسی بسیار شبیه شیشه است، اما شفافیت این محصول از شیشه نیز بیشتر بوده و به‌خوبی نور را از خود عبور می‌دهد. اما مقاومت بالای این چاپ در برابر عوامل طبیعی، آن را به محصولی کاملاً مناسب برای امور تبلیغاتی تبدیل کرده است. رنگ‌پذیری و استحکام در برابر ضربه و رطوبت از دیگر ویژگی‌های مهم ورق‌های پلکسی است.

کاربرد چاپ پلکسی

پلکسی گلاس از معماری گرفته تا زیست پزشکی و تبلیغات کاربردهای فراوانی دارد. ازجمله موارد کاربرد چاپ پلکسی گلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    چاپ علائم

    پوشش عکس‌ها

    ساخت آسمان مجازی

    جعبه بسته‌بندی محصولات

    ساخت تندیس و هدیه تبلیغاتی

    استفاده در باجه‌های خودپرداز

    تابلوسازی و چاپ لوگو با پلکسی

    کارت دعوت و محصولات دکوری

    پوسترهای تبلیغاتی یا تصاویر با اندازه بزرگ و متوسط

    چاپ مستقیم روی متریال برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی

    برای تزیین غرفه‌های نمایش تجاری بکار گرفته می‌شود. (سازه‌های نمایشگاهی)

ویژگی‌های پلکسی چیست؟

علاوه بر استحکام و انعطاف‌پذیری، پلکسی دو ویژگی خاص نیز دارد که برای چاپ مناسب است:

به همین دلیل، نسبت به سایر متریال‌ها بسیار مورد استقبال صاحبان کسب‌وکار قرارگرفته است.

مزایای چاپ پلکسی

انواع پلکسی و نحوه چاپ بر روی آن

ورق‌های پلکسی در انواع مختلفی تولید می‌شوند، از انواع این ورق‌ها می‌توان به مات، شفاف و آینه‌ای اشاره نمود. ضخامت ورق‌ها نیز از ۲ تا ۴۰ میل متفاوت است. باتوجه به ضخامت‌های متفاوت در جاهای مختلف کاربرد داردو نیز این ضخامت در هزینه‌ نهایی چاپ هم تاثیر می‌گذارد. به‌طورکلی با افزایش ضخامت، قیمت ورق و هزینه چاپ نیز افزایش می‌یابد. ضخامت‌های بسیار زیاد ورق پلکسی در تولید مبلمان و تجهیزات منزل و یا پارتیشن‌ها استفاده می‌شود.

از چاپ مستقیم روی پلکسی می‌توان برای ایجاد طرح‌های دلخواه بر روی پارتیشن‌ها نیز استفاده نمود. اما محبوب‌ترین نوع ورق‌های چاپی پلکسی که در دکوراسیون سازه‌ها نقش مهمی دارد، طراحی و چاپ آسمان مجازی است. وزن کم و مقاومت چند برابری این متریال آن را به محصولی کاملا ایده‌آل برای امور مختلف تبدیل نموده است.

مزیت چاپ مستقیم روی پلکسی

در روش چاپ مستقیم روی پلکسی، متن و طرح مورد دلخواه توسط دستگاه چاپ فلت‌بد یووی با کیفیت بسیار بالا روی ورق پلکسی چاپ می‌شود و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد. از دیگر مزیت‌های این نوع چاپ می‌توان به‌وضوح بسیار بالای چاپ، دقت و سرعت اجرای بالا و نیز سازگاری فوق‌العاده با انواع شرایط آب و هوایی و مقاومت با عوامل جوی مانند باد و باران و… اشاره کرد.

چاپ طرح دلخواه شما روی انواع ورق پلکسی شفاف و رنگی در ابعاد مختلف قابل در چاپ پلکسی نیو آرت قابل انجام است. کیفیت چاپ یووی بسیار عالی است و دارای رنگ‌های جذابی است به همین دلیل سبب می‌شود تا کار نهایی بسیار زیبا و چشم‌نواز باشد. دوام و ماندگاری بسیار بالا، در مقابل عوامل جوی، رطوبت و خراشیدگی سبب شده تا این چاپ برای استفاده در محیط‌های باز و بیرونی نیز مناسب باشد.

چاپ استیکر چیست؟

یکی از انواع چاپ برای اهداف تبلیغات، چاپ استیکر است که عملکرد آن شبیه به برچسب‌های دوران کودکی‌مان است. استیکر از جنس پی‌وی‌سی (PVC) بوده و در بخش پشت آن طرح دلخواه به‌صورت چسبدار چاپ می‌شود؛ این چاپ به چاپ وینیل هم شناخته می‌شود. جنس نازک و کیفیت مناسب آن باعث شده از استیکر و مش در فضای خارجی استفاده شود. چاپ استیکر از دسته چاپ‌های مرسوم برای تبلیغات عمومی است که در انواع مختلف قابل انجام است. برای چاپ استیکر بایستی از دستگاه‌های چاپ فلت‌بد استفاده کرد.

از ویژگی‌های این نوع چاپ می‌توان به مواردی چون مقاوم در برابر شستشو و تمیزکاری، مقاوم در برابر نور و عوامل محیطی مختلف اشاره داشت. بر روی استیکر می‌توان انواع طرح دلخواه را در ابعاد مختلف چاپ نمود و مطمئن باشد که به‌راحتی جدا نشده و از بین نخواهد رفت. هزینه چاپ استیکر بسیار پایین‌تر از دیگر ابزارهای تبلیغاتی است، بنابراین به‌راحتی با صرف هزینه‌ای کم می‌توان از آن استفاده کرد.

انواع چاپ استیکر

چاپ استیکر در ۲ نوع براق و مات انجام می‌شود که انتخاب کدام نوع به نظر مشتری بستگی دارد. در ادامه تعدادی از انواع چاپ استیکر را نام خواهیم برد:

چاپ استیکر شیشه‌ای:

چاپ استیکر نوع شیشه‌ای از دو طرف دید دارد. دید داشتن این مدل از دو طرف همانند شیشه است، به همین علت نام این استیکر این‌گونه انتخاب شده است. به‌کارگیری چاپ روی شیشه مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، مراکز تجاری و اداری و… ازجمله قابلیت‌های استیکر شیشه‌ای است.

استیکر شیری:

استیکر شیری دارای زمینه سفید است و ازلحاظ مصرف بیشترین کاربرد استیکر را دارد. استیکر شیری برخلاف استیکر شیشه‌ای از دو طرف دید ندارد.

تفاوت چاپ مش و استیکر در چیست؟

جنس مش و استیکر یکسان است، تنها تفاوت وجود روزنه‌های ری بر روی مش است، همین‌طور چاپ مش مانند چاپ استیکر برای تبلیغات فضاهای بیرونی بسیار استفاده می‌شود. مش دارای سوراخ‌های ریزی است که نور را از خود عبور می‌دهد و برای اماکنی که نیاز به نور محیط دارند، بسیار مناسب است. مش کاربرد فراوانی دارد و می‌توان با حفظ نور محیط برای تبلیغات استفاده شود. فرآیند چاپ مش و استیکر با دقت و رزولوشن مناسب انجام می‌شود تا طرح دلخواه انجام شود.

چاپ استیکر ماشین، ابزار تبلیغاتی قدرتمند

یکی از کاربردهای استیکر، استفاده از آن روی ماشین‌های حمل‌ونقلی است. ازآنجایی‌که ماشین در معرض دید بسیاری از مخاطبان است، گزینه مناسبی برای درج چاپ استیکر خواهد بود. شما بارها شاهد چاپ استیکر ماشین بوده‌اید. نکته قابل‌ذکر این است که ابعاد استیکر برای ماشین بیشتر است و بایستی قابلیت مرکز چاپ استیکر ماشین با ابعاد بزرگ را داشته باشد. درج و چاپ استیکر بر روی ماشین‌های یخچال دار حامل مواد غذایی یکی از کاربردهای مرسوم استیکر تبلیغاتی است که می‌تواند در برند شما بسیار کاربردی باشد.

مزایای چاپ استیکر

کاربرد چاپ استیکر

قیمت چاپ استیکر را چه عواملی تعیین می‌کند؟

در تعیین قیمت چاپ استیکر هنرنوین عوامل مختلفی دخیل هستند، عواملی چون نوع استیکر چاپی، ابعاد و تعداد چاپ تاثیرگذار است. قیمت استیکر شیشه‌ای با استیکر زمینه شیری متفاوت است، از عوامل دیگر در تعیین قیمت چاپ استیکر، نوع کاربرد آن است. استیکر وسایل نقلیه نظیر اتوبوس با استیکر روی شیشه مغازه به دلیل تفاوت ابعاد، در قیمت نیز متفاوت است.

عملیات تکمیلی نظیر لمینت کردن هم در قیمت نهایی تاثیر فراوان دارد. استیکر لمینت شده دارای براقیت و زیبایی بالاتری است و به‌وسیله براقیت ایجاد کرده در اثر چاپی، جذابیت و اثربخشی بیشتری در مخاطب ایجاد می‌کند با لمینت کردن استیکر می‌توان طول عمر اثر چاپی را نیز افزایش داد.

دوام و کیفیت استیکرها تا چه میزان است؟

یکی از مسائل بسیار مهم در این چاپ، نوع جوهر مصرفی است. برای انواع استیکر چاپی که برای تبلیغات مورداستفاده است، باید جوهر بسیار باکیفیتی تهیه شود تا بتواند در برابر شستشو با آب و اسیدهای رقیق مقاوم باشد و کیفیت خود را از دست ندهد.

چاپ و نصب استیکر چگونه است؟

برای چاپ و نصب استیکر بایستی توجه نمود که کار نصب استیکر به‌آسانی امکان‌پذیر است و هرکسی قادر به نصب آن خواهد بود. سهولت نصب استیکر به خاطر پشت چسبدار بودن آن است، که عملیات نصب را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا می‌توان انجام داد. باید استیکر نصبی بدون حباب در موضع نصب گردد تا زیبایی هر چه بیشتر در چشم مخاطب ایجاد شود. جوهر مورداستفاده در چاپ استیکر بسیار مهم است، چراکه اگر جوهر نامرغوب باشد بعد از حدود ۲ تا ۳ ماه رنگ از بین می‌رود و کار بی‌کیفیت می‌شود.

برای این امر استفاده از چاپ اکوسالونت را پیشنهاد می‌دهیم که زیبایی و رزولوشن چاپی بیشتری را برای مخاطبان فراهم می‌کند. برای نصب چاپ استیکر می‌توانید برای سطوح صاف (به‌جز اتوبوس) از مخلوط آب و ریکا استفاده کنید و برای جدا کردن استیکر نیز از سشوار استفاده کنید. با تمیز کردن محل نصب می‌توان اتصال محکمی را برای استیکر برقرار کرد. چاپ و نصب استیکر بایستی به نحوی باشد که هیچ‌گونه حبابی زیر استیکر و یا چاپ مش باقی نماند.

خروج از نسخه موبایل