نماد سایت مجله سلامتی ایران

لیست برترین سایتهای فریلنسر ایرانی

در این مقاله قصد داریم برترین سایت فریلنسر را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید به صورت  آزادکاری , بهترین و بالاترین درآمد را کسب کنید .قبل از پرداختن به این لیست , بهتر است با مفهوم کلی فریلنس آشنا شویم.

فریلنسر کیست؟

فریلنسر , به فرد یا متخصصی اطلاق می شود که بدون وابستگی به هیچ نهاد خاصی , مستقیما  به واسطه سایتهای واسط با کارفرما به صورت پروژه ای قرارداد عقد میکند . در واقع مهارت و تخصص خود را در ازای دریافت وجهی مشخصی در مدت زمان مشخصی به کارفرما واگذار میکند .

سایت فریلنسری چیست؟

سایت فریلنسری , یک پلت فرم واسط است که ارتباط ما بین متخصص و آزادکار را با کارفرما, تسهیل می بخشد .این سایتها معمولا با دریافت هزینه هایی به عنوان کارمزد , پشتیبانی انجام می دهند ولی شما به عنوان ازادکار باید سایتی را انتخاب کنید که در دسته بندی موضوعی شما فعالیت بهتری را ارایه دهند.

مزایای فریلنسینگ:

لیست سایتهای فریلنسر ایرانی

پل دیزاینرز

سایت فریلنسر پل دیزاینرز , یکی از برترین سایتهای فریلنسینگ می باشد که در حوزه تخصصی هنر و طراحی فعالیت میکند . فعالیت در حوزه تخصصی سبب شده است که بتوانیم ماهر ترین و با استعداد ترین طراحان را در این سایت فریلنسری جست و جو کنیم. پیشنهاد می شود اگر شما در زمینه های طراحی معماری , طراحی لباس , طراحی چهره , گرافیک , موشن گرافیک و هنر تخصص دارید , حتما باید در این سایت عضو شده و از درآمد عالی فریلنسری در این سایت لذت ببرید

پونیشا

سایت فریلنسر پونیشا , یکی از برترین و جامع ترین سایت های فریلنسر می باشد که دسته بندی های بسیاری را پوشش می دهد , اگر شما در برنامه نویسی مهارت دارید , این سایت یکی از برترین سایتهای فریلنسری در این دسته بندی می باشد . دسته بندی های زیر در این سایت فعال می باشد.

کارلنسر

جامع ترین دسته بندی مابین سایتهای ازادکاری ایران مربوط به این سایت می باشد . شما می توانید برای هر مهارتی شغل پیدا کنید و به صورت دورکاری با مهارت های پایین تر نیز شغل پیدا کنید.

سه سایت که در بالا مورد بررسی قرار گرفت , هم اکنون برترین سایتهای آزادکار ایرانی می باشند که توانسته اند برای بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی و متخصصان حوزه های مختلف , کارآفرینی کنند . درآمد متخصصان فریلنسر را افزایش دهند.

معرفی کتاب برای فریلنسینگ

برای شروع فریلنسینگ ابتدا بهتر است که با کلیات و مفاهیم اصلی آشنا شد . همچنین باید مزایای این نوع اشتغال و معایب آن را بررسی کرد . برای موفقیت در این رقابت باید بسیار سنجیده و هوشمندانه عمل کرد و مسیری برای پیشرفت داشت . ما پیشنهاد می کنیم که دو کتاب زیر را مطالعه بفرمایید , سپس اقدام کنید .

مسیر موفقیت طراحان فریلنسر

کتاب ( مسیر موفقیت طراحان فریلنسر ) در 5 فصل نگاشته شده است. مخاطب اصلی این کتاب هنرمندان و طراحان می باشند ولی مطالعه آن برای تمامی آزادکاران توصیه می شود , چون که عمدتا نکات مطرح شده , برای تمامی گروه های آزادکاری مفید می باشد .

فصل اول : مفاهیم فریلنس و تعریف آن

فصل دوم : شروع زندگی فریلنسینگ

فصل سوم : افزایش سرعت موفقیت فریلنس ها

فصل چهارم : برندرینگ

کتاب اصول فریلنسینگ

کتاب اصول فریلنسینگ , هدیه پلت فرم پونیشا به تمامی فعالان این حوزه می باشد . این کتاب به صورت رایگان قابل دانلود می باشد.

کتاب فراگیری مهارت های فریلنسینگ

این کتاب نیز در 5 فصل نگاشته شده است که در زیر به معرفی سر فصل این بخش ها می پردازیم:

فصل یک : آشنایی با آزادکاری

فصل دوم : شروع آزادکاری و فریلنسینگ

فصل سوم : ارتباط با مشتری

فصل چهارم: مدیریت زمان

فصل پنجم : مدیریت مالی

دو کتابی که در پاراگرف بالا معرفی شد , می تواند شناخت شما را نسبت به آزادکاری افزایش دهد و تصمیم درستی برای شروع این نوع اشتغال داشته باشید.

خروج از نسخه موبایل