نماد سایت مجله سلامتی ایران

تور اصفهان به کیش لحظه آخری با قیمت عالی و تخفیف 40 درصدی

تورهای کیش اصفهان همانند تورهای کیش تهران می باشد

تور کیش از اصفهان که توسط آژانس مسافرتی نهالگشت برگزار می شود از نظر خدمات هیچ تفاوتی با تور کیش از تهران ندارد و تمامی خدمات ارائه شده در این تورها مشابه تور کیش از سایر شهرها بوده و شامل موارد زیر می باشد.

بلیط هواپیما دو طرفه تور اصفهان به کیش لحظه آخری

صبحانه بوفه

ترانسفر از فرودگاه

تور جزیره

قیمت تور اصفهان به کیش لحظه آخری چطوره؟ زمین یا هوا؟

با توجه به فاصله زیاد جزیره کیش از مرکز کشور، بهترین راه برای سفر به این جزیره خرید تور هوایی کیش است. تور کیش برخلاف تصور بسیاری از شهرهای کشور از جمله اصفهان به صورت زمینی و با قطار انجام می شود.

تور زمینی کیش از اصفهان با قطار

در مسابقه زمینی کیش از اصفهان به ایستگاه راه آهن اصفهان می رسید و در این ایستگاه قطارهای بندرعباس را گرفته و به بندرعباس می رسید. مدت زمان سفر ریلی اصفهان به بندرعباس 17 ساعت خواهد بود. پس از توقف در ایستگاه قطار بندرعباس می توانید از طریق زمینی به بندر چارک و از آنجا از طریق دریا به جزیره کیش برسید. مدت زمان سفر دریایی از بندر چارک به جزیره کیش یک ساعت و سی دقیقه خواهد بود. تور کیش اصفهان اگرچه مقرون به صرفه تر از تور کیش کیش اصفهان است اما مشکلات خود را دارد و طولانی تر است. همچنین سفر زمینی از اصفهان به بندر چارک و همچنین سفر دریایی از بندر چارک به بندر کیش قطعا کسل کننده است و این خستگی می تواند کام شما را در طول سفر تلخ کند.

تور هوایی کیش از اصفهان

در تور هوایی کیش از اصفهان باید به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان رفته و با پرواز مستقیم از اصفهان به کیش به جزیره کیش برسید. پرواز اصفهان به کیش هر روز صبح فرودگاه بین المللی اصفهان را ترک می کند و حدود یک ساعت طول می کشد. البته فقط زاگرس، ایران ایر، کیش ایر و آتا در این مسیر پرواز می کنند.

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در شمال شرقی اصفهان و بزرگراه شهید اردستانی قرار دارد و به دلیل دور بودن از اصفهان عوارضی در مسیر این فرودگاه و مرکز اصفهان وجود ندارد. اما یک سرویس تاکسی شهرداری در فرودگاه وجود دارد. البته راحت ترین راه برای رسیدن به فرودگاه شهید بهشتی اتوبوس است. اتوبوس های فرودگاه از ساعت 6 صبح تا 9 شب هر یک ساعت و نیم به سمت ایستگاه اتوبوس کاوه در فلکه دوم حرکت می کنند. از ترمینال کاوه اتوبوس ها به صفا و جنوب اصفهان دسترسی دارند.

ترانسفر فرودگاهی به جزیره کیش

هتل های جزیره کیش اغلب ترانسفر خصوصی از فرودگاه بین المللی کیش دارند. هنگام رزرو تور کیش از اصفهان در سفر به جزیره کیش ترانسفر ویژه هتل در فرودگاه منتظر شما خواهد بود تا پس از فرود در جزیره کیش شما را به هتل خود در کیش برساند.

هتل های محبوب تور کیش در اصفهان

هتل ها و اقامتگاه های جزیره کیش از تنوع امکانات و کیفیت خدمات خوبی برخوردار هستند. اینکه کدام هتل، آپارتمان یا کلبه بوم گردی برای اقامت شما در کیش بهتر است بستگی به بودجه یا شرایط سفر شما دارد. بنابراین با هر بودجه ای که برای سفر به کیش در نظر گرفته اید می توانید از نهالگشت بخواهید که مناسب ترین هتل کیش را رزرو کند. همچنین قیمت اقامت شما در تور کیش از اصفهان بستگی به زمان سفر شما دارد. نرخ اتاق در هتل های کیش در اواخر بهار، اواسط تابستان و اوایل پاییز نسبت به دیگر ایام سال بیشتر است. شما همینطور میتوانید تور اصفهان هوایی را نیز از ندابال تهیه نمایید.

هتل های زیادی در کیش وجود دارد. از نظر هزینه، بهترین گزینه برای مسافران بالای 5 نفر، اقامت در آپارتمان است. گاهی اوقات هتل های 2 ستاره مانند آپارتمان ها ارزش گذاری می شوند.

هتل های لوکس کیش (هتل های 5 ستاره کیش)

هتل داریوش کیش، هتل کوروش کیش، هتل ترنج کیش، هتل ویدا کیش، مارینا پارک کیش و هتل شایان کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش هستند.

هتل های خوب کیش (هتل های 4 ستاره کیش)

از دیگر هتل های خوب کیش که کیفیت بهتر و قیمت کمتری دارند می توان به هتل آرامیس کیش، هتل آرین کیش، هتل صدف کیش، هتل پارمیدا کیش، هتل فلامینگو کیش، هتل لیلیوم کیش، هتل سورینت مریم کیش و هتل هلیا کیش اشاره کرد.

هتل های ارزان کیش (هتل های 2 و 3 ستاره کیش)

از انبوهی از خدمات و امکانات بی نظیر در این هتل کیش بهره مند شوید.

قیمت تور کیش از اصفهان; منشور

هزینه تور کیش از اصفهان به دو عامل مهم قیمت بلیط هواپیما اصفهان کیش و قیمت رزرو هتل در کیش بستگی دارد. به همین دلیل قیمت تور ترکیه اصفهان تقریباً برابر و حتی گاهی بیشتر از تور کیش تهران است. از آنجایی که پروازهای اصفهان به کیش بیشتر سیستماتیک است، پروازهای چارتر در این مسیر کمتر دیده می شود. با خرید تور کیش از آژانس مسافرتی نهالگشت بلیط هواپیما و اتاق هتل کیش را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت تهیه کنید.

تور ارزان کیش از اصفهان، سفری ارزان و گاه خسته کننده

یکی از دلایل شلوغی مسیر اصفهان به کیش توریستی بودن اصفهان و کیش است. اما با توجه به تکمیل ظرفیت پروازی در این مسیر، پروازهای چارتر زیادی در این مسیر انجام نمی شود. با این حال، پروازهای چارتر ارزان تر از پروازهای برنامه ریزی شده هستند. پروازهای تور کیش از اصفهان در اولین روزهای هفته از نظر قیمت ارزان تر است. در ضمن اگر تور کیش خود را از اصفهان در روزهای گرم سال یا با هتل های 2 یا 3 ستاره خریداری کنید، می توانید تور کیش ارزان از اصفهان را با قیمت مناسب تهیه کنید. سفر زمینی با قطار به جزیره کیش نیز تا حدودی از هزینه های تور شما می کاهد.

تور لحظه آخری کیش اصفهان را باید کمین کرد

اگرچه تعداد پروازهای کیش از اصفهان کم نیست، اما یافتن تور لحظه آخری کیش در بین تورهای هوایی کیش از اصفهان کار آسانی نخواهد بود. به ندرت پیش می آید که برخی از پروازهای اصفهان-کیش چارتر باشد. یکی دیگر از عوامل دقایق پایانی تور کیش از اصفهان مربوط به هتل های کیش است. در روزهایی که تعداد نامزدهای تور کیش از اصفهان کمتر از حد انتظار است، برگزارکنندگان باید تور کیش از اصفهان را با تخفیف بسیار بالا ارائه کنند.

البته خرید تور لحظه آخری کیش نیاز به آمادگی کامل برای سفر دارد، تور لحظه آخری شما ممکن است برای امروز باشد. آیا جمع آوری و بسته بندی می کنید؟ یک راه حل خوب اطلاع رسانی لحظه آخری برای تورهای کیش، ثبت نام در باشگاه مشتریان نهال گشت است. با ثبت نام در باشگاه مشتریان نهال گشت، علاوه بر بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان تور نهال گشت، می توانید از تورهای لحظه آخری کیش و سایر شهرها مطلع شوید.

شما میتوانید علاوه بر تورهای داخلی، تورهای خارجی از قبیل؛ تور آنتالیا، تور ارمنستان و تور استانبول را از ندابال تهیه نمایید.

خروج از نسخه موبایل