نماد سایت مجله سلامتی ایران

معرفی جاهای دیدنی لاهیجان (جاذبه های دیدنی و رستوران ها)

آشنایی با جاهای دیدنی لاهیجان و بهترین رستوران این شهر

جاذبه‌های دیدنی لاهیجان سبب شده تا این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای ایران شناخته شود. همانطور که می‌دانید، غذاهای شهرهای شمالی ایران، به سبب طعمی که دارند، همواره زبان‌زد عام و خاص بوده و به همین دلیل یکی از مقاصد افراد در بازدید از این شهرها، رستوران‌ها و غذاخوری‌ها است. با در نظر داشتن میزان علاقه افراد به سفر به شهر لاهیجان، در ادامه به ارائه توضیحات بیشتری در رابطه با جاهای دیدنی لاهیجان و بهترین رستوران این شهر، خواهیم پرداخت.

جاهای دیدنی مختلف لاهیجان

در مورد لاهیجان می‌توان گزینه‌های بسیاری را در لیست جاهای دیدنی لاهیجان قرار داد که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی‌هایی هستند که به جذابیت آن‌ها افزوده است.

جنگل‌های لاهیجان

با توجه به شرایط خاص محیطی و آب و هوایی حاکم در بخش جنوبی دریای خزر، جنگل‌های بی‌شماری به وجود آمده که به دلیل سر سبز بودن زمین‌ها و بوی رطوبت حاصل از ترکیب خوشایند خاک و بارانی، آسمان مه گرفته و هوایی سرشار از اکسیژن، به شدت مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند‌.

در رابطه با لاهیجان هم به همین صورت است. به همین دلیل اغلب افراد رشت را به دلیل جنگل‌‌ها و سواحل زیبای آن دوست دارند.

آرامگاه شیخ زاهد لاهیجان

آرامگاه شیخ زاهد لاهیجان از جمله دیگر جاذبه‌های گردشگری و دیدنی لاهیجان است که در مسیری سرسبز قرار دارد   به دلیل ساختار بنا و نیز هوای بسیار مطلوبی که دارد، از جمله گزینه‌های پرطرفدار در میان جاهای دیدنی لاهیجان است.

به علاوه اطراف این منطقه چشمه‌های زلال بسیاری وجود دارد که به زیبایی این محوطه، دامن زده‌اند. گنبد فیروزه‌ای و هرمی شکلی که این مقبره دارد، جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده است‌.

این آرامگاه در ارتفاع نسبتا بالایی قرار دارد و مسیر آن را پلکان‌هایی تشکیل می‌دهند که جذابیت راه‌ را برای افراد به مراتب افزایش می‌دهند.

تله کابین لاهیجان

قطعا تجربه تله کابین سواری در ارتفاعات سرسبز لاهیجان، می‌تواند چندین برابر زیباتر از تله کابین سواری در مناطق دیگر است. هوای مه آلود و سرسبزی که منظره شگفت انگیزی را به وجود آورده، عاملی برای جذابیت هر چه بیشتر طبیعت برای افراد است.

به علاوه باید گفت که مسیر این تله کابین از حدود هزار پله سیمانی تشکیل شده که خود به عنوان بخشی از جذابیت‌های این راه قابل توصیف است. تماشای سبزی درختان در کنار تلفیق محو گونی که با آسمان دارند، باعث می‌شود تا دور دست‌ها به وضوح معلوم نباشد و تنها هاله‌ای از مه به چشم برسد.

حال فرض کنید تله کابین را در فصل پاییز امتحان کنید. قطعا اینکار می‌تواند به عنوان یکی از جاهای دیدنی لاهیجان در پاییز، توصیف شود. فصل پاییز در لاهیجان فوق‌العاده زیبا است و می‌تواند طبیعت متفاوتی از این شهر را به رخ بکشد. به همین دلیل بسیاری از افراد این فصل را برای سفر به شهرهای شمالی ایران از جمله لاهیجان، انتخاب می‌کنند.

استخر لاهیجان

استخر لاهیجان، مربوط به یک فضای تفریحی فوق‌العاده جذابی است که در بخش پایینی شیطان کوه واقع شده. این استخر از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی لاهیجان است که به مقصد گردشگری افراد تبدیل شده‌ است. وجود یک جزیره کوچک در بخش مرکزی این استخر، سبب جذابیت هر چه بیشتر آن شده و منظره به خصوصی را پدید آورده.

شیطان کوه لاهیجان

شیطان کوه لاهیجان، به کوهی در امتداد البرز گفته می‌شود که دامنه فوق‌العاده سرسبزی را در لاهیجان پدید آورده. این کوه بام لاهیجان است که کل شهر را در یک نگاه کوچک می‌کند. به علاوه برای بام لاهیجان یا همان شیطان کوه، مسیر پلکانی‌ای در نظر گرفته شده که افراد می‌توانند از طریق آن پیاده روی دل‌انگیزی را تجربه کنند.

شیطان کوه همچنین دارای آبشار بسیار زیبایی است که از ارتفاع بالا و به صورت پله پله از کوه‌ها عبور کرده و به پایین می‌ریزد. نمای زیبایی که به واسطه این آبشار به وجود آمده، سبب شده تا گردشگران بسیاری در بازدید خود از گیلان، این محوطه را هم در نظر بگیرند.

لازم به ذکر است که این آبشار فوق‌العاده زیبا، بعد از 750 پله تا بام لاهیجان قابل دسترسی است. پس از دستیابی به این آبشار، خواهید دید که جریان آب تا چه اندازه است.

علاوه بر این موارد، باید گفت که لاهیجان دارای جاذبه‌های دیدنی بسیار زیاد و متنوعی است و هر کدام می‌توانند سبب جذب گروه خاصی از افراد شوند. باید گفت که این جاذبه‌های گردشگری تماما در آغوش سبز طبیعت هستند و به همین دلیل جذابیت بسیاری برای افراد دارند.

وجود انواع مختلفی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در لاهیجان، سبب شده تا افراد با اهداف مسافرتی مختلف، این شهر زیبا را انتخاب کنند و از زیباترین جای لاهیجان نهایت لذت را ببرند. در واقع با توجه به اینکه اغلب افراد، لاهیجان و شهرهای شمالی ایران را به عنوان شهرهای تفریحی می‌شناسند، همه روزه تعداد بالایی از مسافران، از شهرهای مختلف به رشت می‌آیند تا هوایی عوض کنند و از بکرترین طبیعت ممکن بهره ببرند.

بهترین فست فود لاهیجان

همانطور که گفته شد، در میان شهرهای ایران، غذاهای شمالی طرفداران بسیاری دارند و به همین دلیل، رستوران‌ها و فست فودهای این شهرها، همواره پر از مشتریانی است که برای مسافرت به این شهرها آمده‌اند. در رابطه با شهر لاهیجان هم به همین صورت است. برای کسب اطلاعات بیشتر از منو این رستوران به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

رستوران رازقی در گیلان، نمونه از بهترین‌های این حوزه است که به دلیل ویژگی‌ها و خدماتی که برای مشتریان خود در نظر گرفته، توانسته مشتریان بسیاری را جذب شعب مختلف خود کند‌.

رستوران رازق توجه ویژه‌ای در بحث غذا و منوی غذایی دارد و به همین دلیل، کیفیت بالا و تنوع بسیاری در منوی این رستوران قابل مشاهده است. به طوری که می‌توان گفت این رستوران، مولفه‌های مذکور را، جزء اولویت‌های خود قرار داده و به همین منظور، دارای آشپز‌هایی باسابقه بالا در آشپزخانه خود است..

ویژگی‌های رستوران رازقی

رستوران رازقی فاکتورهای متعددی را در لیست خدمات خود قرار داده که هر یک از این فاکتورها در جایگاه خود، تاثیر به سزایی در رضایت مشتریان این رستوران داشته‌اند. از این رو در ادامه نمونه‌هایی از ویژگی‌های رستوران رازقی آورده شده است:

•باکیفیت‌ترین رستوران در گیلان و رشت

با توجه به مواد اولیه‌ای که رستوران رازقی جهت تهیه انواع غذاها، در نظر می‌گیرد، می‌توان به این رستوران لقب باکیفیت‌ترین رستوران در گیلان و رشت را اهدا نمود. مواد اولیه تمامی غذاها، باکیفیت بالا و تازه هستند تا طعم خوشمزه و واقعی خود را در غذا حفظ کنند. به همین دلیل غذاهای رستوران رازقی طعم فوق‌العاده‌ای دارند.برای مشاهده منو بهترین رستوران رشت به لینک مربوطه مراجعه نمایید

•تنوع در منوی غذا

از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌توان در رابطه با رستوران رازقی مطرح نمود، تنوع بالای منو است که به شما امکان بهره‌مندی از انتخاب‌های متفاوت را می‌دهد. به طوری که یک منوی کامل از انواع غذاهای فست فودی تا کباب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

•استفاده از مواد اولیه تازه

همانطور که گفته شد، به کارگیری مواد اولیه تازه و باکیفیت، در میان اولین فاکتورهای کیفی رستوران رازقی است تا طعم و مزه غذاها به نحوه عالی ایجاد شود.

•رستوران شیک و مدرن

این رستوران دارای فضایی شیک است که می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای صرف یک وعده عالی برای افرادی باشد که جهت بازدید از جاذبه‌های دیدنی لاهیجان به این شهر آمده‌اند. در نتیجه می‌توانید در یک محیط مدرن، تجربه خوردن بهترین غذاها را داشته باشید.

•‌بزرگترین گروه رستورانی شمال کشور

رستوران رازقی، با شعبه‌های مختلفی که در شمال ایران دارد، به عنوان بزرگترین گروه رستورانی شمال کشور معرفی و شناخته می‌شود. به همین دلیل می‌توانید جهت صرف غذا، به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه کنید.

•بزرگترین کترینگ بیرون بر در استان گیلان

با توجه به اینکه رستوران رازقی بزرگترین کترینگ بیرون بر در استان گیلان است، می‌توانید در هر کجای لاهیجان، از این ویژگی بهره ببرید.

•پرطرفدارترین اپلیکیشن سفارش غذا در استان گیلان

مجموعه رستوران‌های رازقی با ارائه پرطرفدارترین اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا، کار شما را در این حوزه ساده‌تر کرده. در نتیجه می‌توانید با کمترین زحمت، غذای مد نظر خود را سفارش دهید. در واقع می‌توان گفت امکان سفارش آنلاین از طریق اپلیکیشن و وب اپلیکیشن و همچنین از طریق شماره تماس، یک مزیت بزرگ در میان ویژگی‌های این رستوران است.

تمامی این ویژگی‌ها در رابطه با رستوران رازقی، سبب شده تا مشتریان این رستوران دائما افزایش پیدا کنند و لقب بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران در گیلان و رشت، به رستوران رازقی نسبت داده شود.

منوی رستوران رازقی

در رستوران رازقی، می‌توانید منوی کاملی از انواع غذاهای فست فودی داشته باشید تا در انتخاب غذا، به مشکل بر نخورید. این منو از انواع مرغ سوخاری، پیتزا، دنر، استیک، خوراک، پاستا و ساندویچ تشکیل شده که در ادامه آورده شده است.

مرغ سوخاری

فیله استریپس

نیکد چیکن

ساق سوخاری

فیش اند چیپس

لقمه سوخاری

یامی چیکن

بال سوخاری

پک سوخاری

پیتزا

پیتزا بیکن

پیتزا یونانی

پیتزا مخصوص

پیتزا هات بیف

پیتزا برگر

پیتزا مرغ و قارچ

پیتزا مدیترانه‌ای

پیتزا فیله استیک

پیتزا مارگاریتا

پیتزا زبان

پیتزا چیکن گریل

پیتزا شاورما

پیتزا قارچ و پنیر

پیتزا میگو

پیتزا قارچ و گوشت

پیتزا مخلوط

پیتزا گوشت و پیاز

پیتزا رست بیف

پیتزا چهارفصل

پیتزا پپرونی

پیتزا سبزیجات

پیتزا چیکن پستو

دنر

دنر گوشت

دنر مرغ

دنر مخلوط

استیک

ریب استیک

استیک فرانسوی

خوراک

خوراک کباب ترش

خوراک برگر

خوراک زبان

پاستا

لازانیا

اسپاگتی

فتوچینی

پنه آلفردو

ساندویچ

برگر

مرغ

رست بیف

استیک

زبان

هات داگ

رویال

چیز برگر

خروج از نسخه موبایل