نماد سایت مجله سلامتی ایران

چگونه ماشین اسباب بازی نیسان را اسپرت کنیم؟

انواع  اسباب بازی و ماشین کنترلی

ماشین کنترلی اسباب بازی یکی از جذاب ترین انواع ماشین بازی محسوب می شود و از آنجایی که کودکان می توانند توسط چند دکمه با کنترل از راه دور ماشین را هدایت کنند بازی برایشان هیجان انگیز و دلچسب می شود. ماشین های کنترلی علاوه بر سرگرمی جنبه رقابتی هم دارند و کودکان می توانند به وسیله آن ها مهارت و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. یکی از نمونه های معروف، ماشین دیوانه کنترلی است که حرکات نمایشی جالبی را می توان با آن نشان داد. قیمت ماشین کنترلی بسته به نوع و آپشن های آن متفاوت است.

ماشین شارژی اسباب بازی :

 ماشین شارژی جزو پرطرفدارترین ماشین اسباب بازی برای کودکان است و معمولا برای سنین 2 تا 8 سال توصیه می شوند. یکی از مزیت های این ماشین اسباب بازی بزرگ قابلیت شارژ آن ها با برق شهری است. بعلاوه، آن ها فضای رانندگی واقعی را برای فرزندانتان القا می کنند. یکی از نکات مهم برای خرید ماشین کنترلی، انتخاب انواع مستحکم و همین طور قطعات با کیفیت برای حرکت نرم ماشین است که علاوه بر دوام، آسیبی به کودک نرساند.

ماشین بنزینی اسباب بازی :

lightning mcquee یکی از انواع حرفه ای ماشین های کنترلی نسبتا جدید به شمار می آیند که بیشتر از بازی، جنبه مسابقه و رقابتی دارند که نظر بسیاری از بزرگسالان را به خود جلب کرده است. این مدل ها به دلیل سرعت و قدرت بالایی که دارند و همچنین سیستم های پیشرفته کنترل، بیشتر برای بزرگسالان توصیه می شوند.

ماشین فلزی اسباب بازی :

علاقه زیاد کودکان به اتومبیل ها باعث شده است تا تولید کنندگان اسباب بازی، ماکت فلزی از ماشین های مختلف را تولید کنند. ماشین فلزی اگرچه در مقایسه با سایر انواع ماشین های اسباب بازی کوچک ترند ولی جزو محبوب ترین ماشین بازی کودکان به حساب می آید.

ماشین پلاستیکی اسباب بازی :

ماشین پلاستیکی جزو ساده ترین، قدیمی ترین و درعین حال ارزان قیمت ترین ماشین های اسباب بازی می باشد. با توجه به علاقه فراوان بچه ها به انواع ماشین بازی، این مدل ها به دلیل بی خطر بودنشان می توانند گزینه مناسبی برای بچه های کوچکتر باشند.

این روزها ماشین های اسباب بازی از تنوع زیادی برخوردارند و تقریبا نمونه ی اسباب بازی از اکثر خودروهای شهری تولید می شود که می توان به ماشین پلیس اسباب بازی، ماشین بازی آتش نشانی، آمبولانس، کامیون، نیسان، فولکس، تریلی اسباب بازی و حتی ماشین های بازی بی ام و، بوگاتی، اسکانیا و پیکان اشاره کرد.

امروزه بسیاری از افراد فرصت خرید حضوری و گشت وگذار در بازار را ندارند اما خرید اینترنتی به شما کمک می کند تا با صرفه جویی در وقت از اتلاف هزینه های مربوط به خرید حضوری جلوگیری کنید. از همین رو سایت نیماپروداکت  اقدام به فروش اینترنتی متنوع ترین و جدیدترین اسباب بازی ماشین از برندهای برتر ایرانی و خارجی کرده است. شما با خرید ماشین اسباب بازی از فروشگاه اینترنتی نیماپروداکت ، علاوه بر اطمینان از کیفیت کالای خریداری شده، می توانید از تخفیف های مختلف سایت بهره مند شده و کالای مورد نظرتان را با قیمت  مناسب و ارزان تهیه کنید.

ماشین کنترلی جایگزین هیجان انگیزی برای بازی های ویدئویی!

بازی های ویدئویی ساعت ها فرزندان شما در محل ثابتی نگه می دارند و آسیب های متعددی در پی دارند. مطمئناً بازی کردن با ماشین کنترلی واقعی بسیار بهتر از بازی های ویدئویی است و اثرات روانی مطلوبی بر جای می گذارد. به همین دلیل برای خرید این اسباب بازی تردیدی به دل راه ندهید. انواع ماشین های جذاب کنترلی در فروشگاه نیماپروداکت  برای خرید آنلاین و حضوری وجود دارد.

انواع ماشین کنترلی

دسته بندی های مختلفی برای انواع ماشین های کنترلی وجود دارد. به طور کلی دو دسته ی عمده از ماشین های کنترلی وجود دارد که شامل ماشین های سرعتی و ماشین های قدرتی برای عبور از جاده های صعب العبور است. این دسته ها خود شامل مجموعه های متنوعی از ماشین های کنترلی کلاسیک و سنگین، آفرود و آنرود می شوند. برای انواع مختلفی که گفته شد، قیمت ماشین کنترلی متفاوت است. این اسباب بازی مهیج در دنیای امروز گزینه های زیاد، تنوع و گوناگونی فراوانی دارد و کودکان می توانند بر اساس سلیقه طرح مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایند.

ماشین های کنترلی، کپی برابر اصل!

ماشین های کنترلی ساخته شده از روی ماشین های واقعی، ماشین های شاسی بلند، ماشین های جنگی، ماشین های جاده نورد، ماشین های صخره نورد، ماشین های سنگین و … در بین انواع ماشین های کنترلی قرار دارند و تنوع رنگ نیز در آن ها بسیار گسترده است.

ماشین کنترلی پر سرعت

اگر فرزندی دارید که شیفته ی هیجان است می توانید لذت کنترل از راه دور یک ماشین سرعتی کنترلی را به او هدیه بدهید. خودتان هم می توانید از هیجان بازی با ماشین سرعتی لذت ببرید. تصور کنید چقدر جذاب است که بتوان در هر سنی یک ماشین کنترلی را از راه دور به حرکت درآورد و حرکات دریفت، دور درجا و تیک آف های بسیار جذاب و چشم نواز با آن اجرا کرد. شکل ظاهری زیبای این ماشین ها بسیار متنوع است برای مثال به شکل ماشین های مسابقه است.

ماشین پلیس و هیجان فرو رفتن در نقش پلیس

بچه ها هنگام بازی با ماشین پلیس کنترلی همانند یک پلیس واقعی با آژیر و چراغ به تعقیب مجرمان مشغول می شوند، در دنیای تخیلات خودشان به مجرمان می رسند و آن ها را دستگیر می کنند و برای خود تبدیل به یک قهرمان می شوند. پسربچه ها بیشتر به ماشین پلیس و بازی کردن در نقش پلیس علاقه دارند. می توان گفت حس قهرمانی در حین بازی با این ماشین های کنترلی سبب افزایش اعتماد به نفس کودکان می شود.

روشن و خاموش شدن چراغ ماشین پلیس کودکان را ذوق زده می کند و اگر امکان بازی گروهی و تعیب و گریز برای آن ها فراهم باشد که لذتی وصف ناشدنی از بازی با ماشین کنترلی خود خواهند برد.  ماشین های پلیس انواع مدل های مختلفی دارند و داشتن چراغ آژیر به عنوان مشخصه ی پلیس در بین آن ها مشترک است.

ماشین کنترلی آفرود

ماشین کنترلی بزرگ آفرودی معمولاً از روی لاستیک های بزرگ و آج دار آن شناخته می شود. این ماشین های کنترلی طراحی و ساخته شده اند تا بتوانند از مسیر های صعب العبور و نا هموار گذر کنند. برای بچه هایی که باید در داخل فضای منزل با وجود انواع ناهمواری های فرش و … با ماشین کنترلی بازی کنند، ماشین های آفرود گزینه ی بسیار خوبی است. ماشین های آفرود کنترلی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع و گوناگون طراحی و تولید شده است.

تفاوت ماشین های کنترلی آفرود و سرعتی

ماشین های کنترلی که برای حرکت سریع طراحی شده اند، تفاوت های ظاهری مشخصی با انواع ماشین های آفرود دارند. این ماشین ها بدنه ای باریک تر و کشیده تر دارند تا بتوانند سرعت بیشتری بگیرند و قطر لاستیک ها نسبت به دیگر ماشین های کنترلی آفرود، کمتر است تا در حرکت تیزتر باشند.

ماشین های آفرود لاستیک های پهن تری دارند و برای سطوح نا هموار طراحی شده اند. در فضای باز و روی چمن و در جاده های خاکی و نا هموار نیز می توان لذت کنترل از راه دور ماشین های آفرود را تجربه کرد. بعضی از مدل های آفرود قابلیت صخره نوردی نیز دارند و حتی می توانند از پله های کوتاه نیز عبور کنند و بالا بروند.

ماشین های سنگین و کامیون کنترلی

ماشین سنگین کنترلی برای بچه های علاقمند به ماشین های سنگین مثل کامیون بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است. ماشین های سنگین دیگری نظیر جرثقیل، ماشین بتن ساز یا لودر کنترلی و ماشین های سنگین دیگری نیز وجود دارند که از راه دور قابل کنترل هستند. بعضی از ماشین های کنترلی تبدیل شونده هستند و حین حرکت می توانند به ربات تبدیل شوند که اصطلاحاً به آن ها آتوبات هم می گویند و برگرفته از فیلم تبدیل شوندگان ساخته شده اند. برای مثال یک ماشین سنگین بتن ساز کنترلی می توان به یک جنگجوی خطرناک نیز تبدیل شود و یک اسباب بازی دو منظوره برای بچه ها به شمار بیاید. ماشین های کنترلی بسته بندی های مرتب و زیبایی دارند و هدیه های ارزنده ای برای کودکان محسوب می شوند.

نمونه هایی از دنیای واقعی

دسته ای از ماشین های کنترلی عیناً از روی مدل های واقعی ساخته شده اند و طرفداران زیادی دارند. کودک شما بسیار ذوق زده خواهد شد اگر بتواند یک ماشین کنترلی فراری، بنز، جیپ یا حتی وانت آبی داشته باشد که نمونه ای از آن را در دنیای واقعی دیده است. برخی دیگر از این نوع مدل های ماشین کنترلی کوچک، ساخته شده از روی ماشین های واقعی قدیمی و نوستالژیک هستند و حتی بزرگسالان نیز علاقه دارند برای تجدید خاطرات گذشته و پرواز کردن در دنیای کهنه و قدیمی یکی از این ماشین ها را داشته باشند. این مدل ماشین ها معمولاً قابلیت باز شدن در و حرکت به تمام جهات را دارند و این موضوع بر جذابیت آن ها افزوده است.

ماشین جنگی کنترلی اسباب بازی

ماشین های جنگی مثل تانک و کامیون نظامی نیز در بین ماشین های کنترلی وجود دارند. تصور کنید یک تانک کنترلی که قابلیت پخش صوت و همچنین نور های جذاب را داشته باشد تا چه اندازه می تواند یک کودک پر شور و هیجانی را به وجد بیاورد. بچه های امروزی بسیار پر نشاط هستند و نیاز دارند تا هیجانات درونی خود را در جای مناسبی خرج کنند.

داشتن یک ماشین کنترلی جنگی مثل تانک یا کامیون نظامی و بازسازی صحنه های پیروزی برای بچه ها جذاب است. به ویژه برای بچه هایی که بازی های کامپیوتری جنگی انجام می دهند. بهتر است بچه ها از این بازی های رایانه ای به واسطه ی بازی با ماشین های کنترلی جنگی فاصله بگیرند و به دنیای واقعی برگردند.

ماشین کنترلی سوختی

ماشین کنترلی سوختی یکی از انواع ماشین های کنترلی بسیار جذاب با مدت زمان کارکرد طولانی تر است. این مدل ماشین البته بیشتر برای بزرگسالان مناسب است. زیرا موتور این ماشین اسباب بازی به جای استفاده از برق، با نیروی سوخت کار می کند. این مدل ماشین کنترلی سر و صدای بیشتری دارد و دود می کند که البته برای بعضی از علاقمندان به مسابقات ماشین در زمره ی مزایا به شمار می رود و به رغم مشکلاتی که برای تهیه سوخت آن ها و همچنین هزینه ی بالاتر وجود دارد، طرفداران خاص خود را دارند. این ماشین های کنترلی تا زمانی که در باک خود سوخت دارند قادر به حرکت هستند و با قدرت واحدی به پیش می روند. ماشین های کنترلی سوختی نیازمند نگهداری و مراقبت از موتور نیز هستند.

ماشین کنترلی برای چه رده ی سنی مناسب است؟

بازی با ماشین های کنترلی معمولاً برای رده سنی بالای 8 سال در نظر گرفته شده است. البته ممکن است ماشین های ساده تر و کوچکتری وجود داشته باشند که برای سنین کمتر از 8 سال نیز مناسب باشند و یا ماشین های پیشرفته ای که با نرم افزار کنترل می شوند و برای سنین بالای 16 سال مناسب خواهند بود.

ماشین کنترلی برای بزرگسالان

ماشین کنترلی آنقدر جذاب و سرگرم کننده است که اگر این اسباب بازی را برای فرزندتان بخرید، قطعاً خودتان نیز زمان هایی را برای بازی با آن صرف خواهید کرد و با فرزندتان رقابت می کنید. بنابراین باید گفت که ماشین های کنترلی نه تنها محدودیتی برای بزرگسالان ندارند، یکی از وسایل جذاب به شمار می روند. به هر حال ماشین کنترلی وسیله ای نیست که به سرعت خراب شود و با توجه به قیمت ماشین کنترلی و کیفیت کالا، سال های متمادی می توان از آن استفاده نمود.

فواید داشتن ماشین کنترلی

کیفیت ماشین کنترلی در نیماپروداکت

فروشگاه نیماپروداکت  مفتخر است که اسباب بازی های با کیفیت و تولیدات برند های معتبر را عرضه می کند. به همین جهت می توانید با خیال آسوده از بین ماشین های کنترلی موجود در این فروشگاه، انتخاب کنید و آن را خریداری نمایید. صد البته کیفیت، پارامتر تعیین کننده ی مهمی برای قیمت ماشین کنترلی است.

کیفیت مطلوب ماشین های کنترلی

کیفیت بالای ماشین های کنترلی رمز دوام آن هاست. مطمئناً هیچکس دوست ندارد ماشین کنترلی که خریداری کرده است به سرعت خراب شود و انتظار دارد سالیان متمادی از ماشین کنترلی خود استفاده کند و از بازی با آن لذت ببرد. به همین جهت لازم است ماشین های کنترلی با کیفیت در بازار را خریداری کنید تا از دوام آن ها مطمئن باشید. ماشین های کنترلی به دلیل حرکت و برخورد با موانع باید رنگ ثابت و همچنین قطعات محکمی داشته باشند تا آسیب نبینند. نیماپروداکت  بهترین و معتبر ترین برند ها را برای شما گردآوری کرده است.

محل بازی برای ماشین کنترلی آفرود

شاید فکر کنید با خرید ماشین کنترلی باید فکری به حال محل بازی بچه ها نیز بکنید. بازی با ماشین های کنترلی با توجه به کارکرد آن در مکان های مختلفی انجام می گیرد. ماشین های آفرود و صخره نورد تقریباً هیچ محدودیتی برای عبور از انواع نا همواری ها چه در بیرون از منزل و چه در داخل خانه ندارند و با داشتن ظاهر جذاب گزینه ی مناسبی برای تمامی سلیقه ها محسوب می شوند. می توانید به طبیعت بروید و ماشین کنترلی را برای بازی همراه خود ببرید و یا اینکه در فضای خانه سرگرم بازی با آن شوید.

محل بازی مناسب برای لذت بردن از سرعت ماشین کنترلی

برخلاف ماشین های آفرود، ماشین های کنترلی سرعتی بهتر است در جاده های هموار و وسیع به حرکت در بیایند تا بتوانند حد اکثر سرعت و هیجان خود را به نمایش بگذارند. بنابراین توصیه می شود ماشین های سرعتی در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرند.

خرید از نیماپروداکت

نیماپروداکت  اقدام به فروش اسباب بازی آنلاین کرده است تا از این طریق به همراهان خود کمک کند تا با صرف کمترین زمان و همچنین حذف زمان صرف شده برای مراجعه ی حضوری و رفتن به بازار بتوانند بهترین مدل های اسباب بازی را مشاهده کرده و برای فرزندان دلبند خود تهیه نمایند. خصوصاً ان دسته از کسانی که به خاطر مشغله های زیاد کاری امکان مراجعه به اسباب بازی فروشی ها را ندارند، امکان خرید اینترنتی کمک شایانی به آن ها می کند. همچنین می توانید از طریق این فروشگاه اینترنتی به راحتی با انتخاب آنلاین و ثبت سفارش آنلاین و در نهایت با پرداخت آنلاین ماشین کنترلی مورد نظر خود را از بین انواع مدل های ماشین کنترلی موجود در فروشگاه خریداری کنید. خرید از نیماپروداکت خریدی مطمئن خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل