نماد سایت مجله سلامتی ایران

رفع ارورهای خرابی یخچال

شاید تاکنون شما هم با یکسری کد نامعلوم بر روی  بدنه ‌ی یخچال‌ های فریزر خود روبرو شده باشید. تمامی یخچال‌ هایی که امروزه توسط برندهای معتبر تولید می ‌شوند، این کدها را بر روی خود جای ‌داده‌اند. به این کدها، کد ارور می ‌گویند. معمولا زمانی که قطعات مختلف یخچال شما با مشکل مواجه شود، این کدهای برنامه‌ ریزی شده بر اساس مشکلی که در یخچال به وجود آمده است، خود را نشان می‌ دهند.

در چنین شرایطی شما باید در سریع ‌ترین زمان به یک تعمیرکار مراجعه کنید تا یخچال خود را تعمیر کرده و متحمل هزینه‌ های ناشی از سوختن موتور یخچال و یا خرید مجدد این وسیله، نشوید. دقت داشته باشید که هر برندی کدهای مخصوص به شرکت خود را بر روی بدنه‌ یخچال قرار می ‌دهد که شما باید معنی هر کد را بدانید و سپس دست به تعمیر یخچال فریزر بزنید. ما در ادامه کدهای خطای برخی از بهترین و پرطرفدارترین یخچال‌ هایی را که امروزه مورداستفاده قرار می ‌گیرند، بررسی می ‌کنیم.

ارور یخچال سامسونگ

ارورهای یخچال فریزر سامسونگ عبارتست از:

اگر در منطقه اسلامشهر هستید ما تعمیرکاران زبده و ماهری را در منطقه اسلامشهر داریم که میتوانند برای تعمیر یخچال سامسونگ در اسلامشهر سریعا خودرا به محل شما برسانند.

کدهای خطای یخچال‌ های برند امرسان

در مورد برند امرسان هم میتوانید بر روی کارشناسان حرفه ای مجموعه بلد سرویس حساب کنید و برای تعمیر یخچال امرسان در اسلامشهر با ما تماس بگیرید.

کد خطای یخچال کنوود

یخچال ‌های کنوود جزو آن دسته از یخچال ‌هایی هستند که عیوب را آنچنان که باید، گزارش نمی‌ دهند اما برخی از ارورها نیز وجود دارند که به این یخچال ‌ها مربوط هستند. برای مثال یکی از ارورهایی که می ‌تواند خطا در سنسورها یا برد کامپیوتری یخچال کنوود را نشان دهد، ارور e0 است. علاوه بر این،  زمانی که یخچال شما بیش از حد متعادل برفک بسازد و یخ آن نیز افزایش پیدا کند، اروری به نام ارور e1 را بر روی برد خود نشان می‌ دهد.

این بدین معناست که شما باید سنسورهای دیفراست یخچال را بررسی کرده و خطای آن را برطرف کنید. همچنین برخی از ارورها  به نام e3 و ارور e2 در این یخچال‌ ها وجود دارند که به ترتیب خطای کانال یخچال و  خطای قطعه‌ی هیترالمنت را نمایش می ‌دهند شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا هیترالمنت خراب می ‌شود. دلیل این امر این است که  دیفراست به‌ صورت شصت دقیقه و مداوم کار کند.

خطاهای دیگری هم وجود دارند که حاکی از مشکلات کوچک و جزئی در این نوع از  یخچال‌ ها هستند. این خطاها چندان اهمیت ندارند و برطرف کردن آن ‌ها نیز به مهارت خاصی نیاز ندارد. به همین دلیل ما مهم‌ ترین خطاها و ارورهای یخچال ‌های کنوود را در اختیار شما قرار دادیم.

ارورهای یخچال ال جی

  1. ارور fs= به ‌وجود آمدن ایراد در سنسورهای یخچال
  2. ارور ds= بروز اختلال در قطعه ‌ی دیفراست یخچال
  3. ارور ff e= ایجاد اختلال در قسمت فن یخچال و اپراتور آن
  4. ارور co= قطع شدن ارتباط بین قطعات مین و برد دیسپلی یخچال‌ های ال جی
  5. ارور od= مشکل در سیم‌ کشی و برد یخچال
  6. ارور h= به ‌وجود آمدن اختلال در عملکرد هیتر المنت
  7. ارور a3= حاکی از آن است که دیفراست یخچال شما به‌ زودی خراب خواهد شد.
  8. ارور cf= ایجاد اختلال در فن کندانسور
  9. ارور cd= ایجاد اختلال در عملکرد صفحه ‌نمایش یخچال
  10. ارور hs= نشان‌ دهنده‌ ی این است که سنسورهای رطوبتی یخچال در حال خراب‌ شدن هستند.
  11. ارور ss= مشکل در سنسور کشویی یخچال
  12. ارور rt= نبود دمای متعادل در محیطی که یخچال در آن قرار گرفته است.
  13. ارور gf= اختلال در فلومتر

تعمیر یخچال ال جی در اسلامشهر توسط کارشناسان و متخصصین مجموعه بلد سرویس با کمترین هزینه انجام میگیرد.

هزینه‌ ی برطرف‌ کردن ارورهای یخچال

امروزه باتوجه ‌به اینکه هزینه ‌های خرید یخچال و یا تعمیر قطعات مختلف آن نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است، افراد به دنبال برطرف ‌کردن مشکلات و پیشگیری از بروز اختلالات جدی در ساختار یخچال ‌فریزرهای خود هستند. به همین علت سوال مداوم برخی از کاربران از یخچال‌ ها در برندهای مختلف این است که هزینه‌ ی تعمیر یخچال باتوجه ‌به ارورها چقدر است.

ما در مجموعه‌ ی خدماتی خودمان به دلیل اینکه از مجرب‌ ترین و حرفه‌ ای ‌ترین تعمیرکاران کمک می‌ گیریم، خدماتی باکیفیت را به شما ارائه می ‌نماییم. در مورد قیمت این خدمات نمی ‌توانیم قیمت ثابتی را به شما ارائه کنیم چراکه تعمیر هر قطعه در یخچال ‌ها با قطعه‌ ی دیگر متفاوت است. گاهی اوقات این قطعات نیاز به تعمیرات کمتری دارند و به‌ صورت جزئی دچار مشکل شده‌ اند که در چنین شرایطی تعمیرکاران ما با هزینه‌ هایی بسیار کمتر به انجام تعمیرات مربوط به یخچال ‌های شما می ‌پردازند. اما گاهی اوقات مشکلات یخچال ممکن است چند روز نیاز به تعمیر و برطرف ‌شدن داشته باشند که خب مسلما این شرایط هزینه‌ ی زیادی هم دارد.

منبع: https://baladservice.com/

خروج از نسخه موبایل