نماد سایت مجله سلامتی ایران

قیمت کرایه انواع ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش،بهترین قیمت اجاره خودرو در کیش با ضمانت

اجاره ماشین در کیش با خودروهای لوکس آمریکایی و خودروهای خارجی ارزان ، تنها در شرکت ما امکان پذیر است. شما به راحتی و با شرایط آسان می توانید رنت ماشین در کیش را تجربه کنید. قیمت اجاره خودرو در کیش نسبت به اجاره خودرو در تهران بسیار مناسب تر بوده. ارزان ترین اجاره ماشین در کیش خودروهای النترا، مزدا ۶، نیسان جوک و … است. شما با تماس تلفنی می توانید قبل از سفر خود خودرو موردنیازتان را اجاره کنید. همچنین ما امکان اجاره خودرو در کیش بدون چک  را نیز فراهم آورده ایم.  به این صورت که برای اجاره خودرو کیش تنها نیاز به پرداخت ودیعه بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان دارید.

اجاره ماشین در کیش

اجاره خودرو در کیش با شرایط آسان و تنها با ارائه مدارک شناسایی و مبلغ اجاره. با ما قبل از سفرتان ماشین مورد نیازتان را اجاره کنید. مجموعه ما دارای مجوز رسمی از سازمان منطقه آزاد کیش بوده به همین دلیل در زمان تحویل خودرو به مشتری قرارداد رسمی و فاکتور معتبر ارائه می دهد. برای رنت خودرو در کیش می توانید از ۳ طریق: تماس با کارشناسان شرکت، واتساپ و یا تلگرام اقدام کنید.

اجاره ماشین در کیش شامل مجموعه خودروهای لوکس و خارجی است که با قیمت بسیار مناسب و حتی با قیمتی پایین تر نسبت به شهر تهران قابل دسترس است. ارزانترین اجاره خودرو در کیش شامل خودروهای سراتو، مزدا ۳، نیسان جوک و… است که در لیست بالا می توانید مشاهده و اجاره کنید.شرکت های رنت کار کیش در سالهای اخیر بسیار زیاد شده به همن دلیل قبل از اجاره ماشین در قانونی بودن شرکت داشتن قرارداد رسمی و دیگر مسائل مطمئن شوید.

قیمت اجاره خودرو کیش

قیمت اجاره ماشین در کیش به صورت روزانه محاسبه می شود. در واقع قیمت کرایه ماشین در کیش به ازای اجاره خودرو برای ۲۴ ساعت است. ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده برروی جمع کرایه روزانه منظور میگردد. هزینه اجاره خودرو در کیش بسته به نوع خودرو در خواستی شما دارد. قیمت اجاره خودرو در کیش به دلیل شرایط این جزیره و قرارگیری در منطقه آزاد، نسبت به شهر های دیگر متفاوت است.

شروع قیمت اجاره خودرو در کیش از ۵۲۰,۰۰۰ تومان الی ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان بوده که در برخی از موارد همراه با تخفیف نیز به مشتریان رنت داده می شود. برای دریافت قیمت کرایه خودرو در کیش در ابتدا تعداد روز و زمان درخواستی خود را به همکاران با اعلام کرده تا قیمت نهایی را برای شما ارسال کنند.

اجاره ماشین ارزان در کیش

اجاره ماشین ارزان در کیش از روزی ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود که ارزان ترین اجاره خودرو در کیش شامل النترا و لنسر است. یکی از خدمات ما که توانسته این شرکت را نسبت به دیگر رنتکارها متمایز کند ارائه  ارزان ترین اجاره ماشین در کیش است.  متقاضیان اجاره خودرو در کیش به دنبال خودروهای اجاره ای کمتر از ۵۰۰ هزار تومان می باشند. با کمتری نرخ کرایه ماشین در کیش می توانید از خدمات ما بهره مند شوید. خودروهای اجاره ای ارزان در کیش شامل خودروهای زیر است:

برای اجاره در جزیره، تعداد روز های درخواستی مشتریان بر روی قیمت اجاره خودروها تاثیر به سزایی دارد. شما می توانید خودروهای اجاره در کیش را به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه اجاره کنید. توجه داشته باشید هر چه تعداد روزهای رزرو خودروی مورد نظر شما بیشتر باشد، هزینه کمتری بابت هر ۱ روز اجاره خودرو کیش می پردازید. برای اطلاع بیشتر از قیمیت کرایه خودرو در کیش می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اجاره ماشین در کیش بدون راننده

اجاره ماشین در کیش بدون راننده جزو  مهمترین خدمات ارائه شده در کیش است. حداقل مدت زمان اجاره خودرو بدون راننده، سه روز است. برای کرایه ماشین بدون راننده در کیش، اجاره کننده خودرو موظف به ارائه مدارک می باشد. هزینه سوخت خودروی رزرو شده بر عهده مشتریان می باشد. پرداخت هر گونه جرایم رانندگی در کیش بر عهده شخص اجاره کننده می باشد. اجاره خودرو در کیش بدون چک انجام می شود و نیاز به هیچ گونه ضامن شخصی نمی باشد. خودروی تحویل داده شده به مشتری از نظر فنی بی عیب و نقص می باشد.

شرایط اجاره ماشین در کیش

اگه برای سفر خود به دنبال رانندگی با خودروهای لوکس خارجی با قیمت مناسب هستید مجموعه ما بهترین انتخاب برای شما است. تنها کافیه چند روز زودتر از سفر خود، ماشین موردنیازتان را رزرو کرده و با ارائه مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش در زمان مشخص شده خودرو را از نماینده ما در جزیره تحویل بگیرید.

برای اجاره خودرو کیش، می بایست ۱ هفته قبل از سفرتان خودروی مورد نظرتان را رزرو کنید. توجه داشته باشید مجموعه ما دارای مجوز رسمی اجاره خودرو می باشد. برای عقد قرارداد می توانید از فاکتور رسمی ما بهره مند شوید.

مدارک لازم برای رنت ماشین در کیش

مدارک لازم برای اجاره ماشین کیش شامل مدارک شناسایی و ارائه چک به ارزش خودرو یا پرداخت ودیعه نقدی بسته به نوع خودرو است. مدارک برای رنت ماشین در کیش شامل موارد زیر می باشد:

نکات اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش بدون چک

اجاره ماشین در کیش بدون چک با پرداخت ودیعه نقدی به ارزش خودرو اجاره ای برای همه شما عزیزان امکان پذیر است.

ارائه یک فقره چک به مبلغ خودرو یکی از مدارک لازم برای اجاره اتومبیل در کیش می باشد. شرکت ما شرایط آسانی را برای کسانی که فاقد دسته چک هستند در نظر گرفته است. اجاره خودرو در کیش بدون چک، ملزم به پرداخت ۵ تا ۱۰ میلیون تومان ودیعه نقدی می باشد. میزان پرداختی ودیعه نقدی بستگی به نوع خودرو دارد. این شرایط استثنایی، شرکت ما را از تمام موسسات اجاره اتومبیل کیش متمایز کرده است.

توجه داشته باشید که پس از عودت خودرو، مبلغ ۳۰۰  تا ۵۰۰ هزار تومان از ودیعه شما برای خلافی خودرو بین ۲۰ تا  ۳۰ روز نزد شرکت نگهداشته می شود که در صورت نداشتن خلافی تمام مبلغ برگردانده خواهد شد.

اجاره موتور برقی در کیش

اجاره موتور برقی در کیش، متقاضی بسیار بالایی دارد. موتور برقی در کیش با شرایط و قوانین آسان رنت داده می شود. اجاره اسکوتر با قیمت مناسب و با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر انجام می شود. برای ضمانت اجاره موتور برقی در کیش با پرداخت ودیعه صورت می گیرد. اسکوتر به دو صورت تک نفره و دو نفره در کیش رنت داده می شود. مدت زمان استفاده از موتور برقی در صورت شارژ داشتن آن، ۱ ساعت می باشد. برای کرایه موتور برقی در کیش می توانید با کارشناسان ما هماهنگی لازم را انجام دهید.

شرایط اجاره موتور برقی در کیش

قوانین رانندگی در کیش

بهتر است قبل از اجاره ماشین کیش، قوانین رانندگی در کیش را مطالعه کنید. قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش شامل موراد زیر می باشد:

تحویل خودرو در جزیره کیش

تحویل خودروی رزرو شده در کیش، در فرودگاه می باشد. مشتریان می توانند خودرو را در محل درخواستی خودشان هم تحویل بگیرند. اکثر مشتریان، خودرو را در محل اقامت و هتل تحویل می گیرند.  تحویل ماشین اجاره ای در کیش، در محل درخواستی مشتری همراه با هزینه اضافی می باشد. هزینه تحویل اتومبیل در کیش بر عهده مشتری می باشد.

اجاره ماشین ایرانی در کیش

اجاره ماشین ایرانی در کیش به دلیل قرارگیری این جزیره در لیست مناطق مهم گردشگری و توریستی لوکس، امکان پذیر نیست. کیش جزو منطقه آزاد تجاری محسوب می شود، به همین دلیل کالاهای ورودی به این جزیره شامل پرداخت گمرکی نمی شوند و در نتیجه قیمت اجاره خودرو در کیش پایین تر از حد معمول در کشور است.

شما می توانید خودروهای لوکس زیر را با قیمت بسیار مناسب اجاره کنید. قیمت اجاره خودرو ایرانی در تهران برابر قیمت اجاره قیمت این خودروها در کیش است. حتی می توان گفت در بعضی از موارد حتی گران تر نیز هستند.  پس به دنبال اجاره ماشین ایرانی در کیش نباشید با خیال راحت یک خودرو لوکس ارزان اجاره کنید.

ماشین های کیش:

اگر می خواهید خودرو مورد نیازتان را در فرودگاه کیش تحویل بگیرید به این صورت که باید وارد صفحه فرودگاه کیش شده، خودرو مورد نظرتان را رزرو کرد. پس تحویل مدارک و تایید آن ساعت پرواز خود یا عکسی از بلیطتان را برای ما ارسال کرده تا متصدی تحویل خودرو به موقع ماشین را بلافاصله پس از خروج شما از فرودگاه در اختیارتان قرار دهد. امضای قرارداد در زمان تحویل خودرو خواهد بود برای شرایط و قیت ها به روی لینک زیر کلیک کنید.

اجاره خودرو کروک در کیش

اجاره ماشین کروک در کیش بسیار پر تقاضا می باشد. خودروهای BMW Z4، کامارو کروک و موستانگ جزو ماشین های اجاره ای در کیش هستند. ماشین های کروک در کیش با شرایط و قوانین آسان اجاره داده می شوند. خودروهای کروک با رنگ های متنوع خدمات رسانی می شوند. با ارائه مدارک لازم برای اجاره خودرو  می توانید خودرو موردنظر خود را برای ۲۴ ساعت در طول روز اجاره کنید.

ماشین های اجاره ای کیش

خیلی از ما دوست داریم که در سفرمان به کیش سوار مازراتی، پورشه و یا دیگر ماشین‌های لاکچری که مشابه‌شان را ممکن است در دیگر شهر‌ها نتوان دید، شویم. اگر فکر می‌کنید که هیچ وقت نمی‌توانید سوار همچین ماشین هایی شوید تصورتان اشتباه است و اجاره ماشین آمریکایی در کیش می‌تواند یکی از تفریحات هیجان انگیز برای شما باشد.

تفریحی که کارتان را راحت می کند و به راحتی می‌توانید در جزیره کیش به گشت و گذار بپردازید. اجاره انواع ماشین در کیش از بهترین تصمیماتی است که می‌توانید در سفرتان بگیرید. در واقع با اجاره ماشین می‌توانید از زمان سفر استفاده بهینه تری کنید و در مدت زمان کوتاه، به جاهای بیشتری سر بزنید.مطمئن باشید که از اجاره خودرو در کیش پشیمان نخواهید شد، در سریع‌ترین زمان ممکن هر مدل ماشینی که دوست دارید را می توانید در اختیار داشته باشید.

اجاره ماشین در کیش با راننده و یا بدون راننده، توسط شرکت‌های متفاوتی انجام می‌شود. شما می‌توانید پیش از سفرتان به کیش، ماشین مورد نظرتان را از سایت ما رزرو کنید و با خیال راحت برای بقیه سفرتان برنامه ریزی کنید، بعد از رسیدن به جزیره، ماشین در فرودگاه یا محل اقامتتان به شما تحویل داده می شود.

همچنین اجاره خودرو در فرودگاه کیش و یا محل اقامتتان گزینه‌هایی هستند که می توانید در طول سفر از آن بهره ببرید. می‌توانید پس از رسیدن به جزیره، از طریق نماینده برخی از این شرکت‌ها اقدام به اجاره خودرو کنید. علاوه بر این‌ها در همه جای جزیره، نمایندگی این شرکت ها وجود دارد ولی با رزرو پیش از سفر می‌توانید از تمام ساعت‌های سفرتان به شکل بهینه استفاده کنید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در کیش

همانطور که می دانید برای اجاره خودرو در کیش لازم است که یک سری مدارک را آماده داشته باشید و تحویل دهید

اجاره ماشین در کیش پیچیدگی خاصی ندارد. وجود مدارک شناسایی و گواهینامه معتبر اصلی‌ترین مدرکی است که همه شرکت‌های کرایه ماشین در کیش از شما درخواست می‌کنند. پرداخت مبلغ نقدی از 300 هزار تومان بابت ضمانت جرائم رانندگی احتمالی؛ و یک چک به مبلغ ماشین انتخابی شما، برای ضمانت به سلامت برگرداندن خودرو، از جمله مهم‌ترین مواردی است که برای اجاره ماشین در کیش باید همراه خود داشته باشید. با وجود این مدارک شما می‌توانید بنابر نیاز و علاقه خود، خودروی مدنظر برای اجاره را انتخاب کرده؛ و آن را در فرودگاه و یا هتل محل اقامت خود تحویل بگیرید.

همچنین اجاره ماشین در کیش با سفته و اجاره ماشین در کیش بدون ودیعه شرایطی است که شرکت‌های اجاره دهنده خودرو برای مشتریان‌شان در نظر می‌گیرند.طبیعی است که پس از تحویل خودرو، در صورت عدم وجود خسارت و خلافی، مبالغ نقدی و ضمانت شما بازگردانده می شود. در نهایت توجه داشته باشید که هزینه‌های اجاره ماشین در کیش بنابر مدل و قیمت ماشین متفاوت است؛ و مبلغ ذکر شده بر مبنای اجاره یک روزه (24 ساعته) تعیین می‌شود. به صورت تخمینی هزینه اجاره خودرو را از روزانه 200 هزار تومان، برای خودروهای معمول تا حدود 2 میلیون تومان برای خودروهای لوکسی مثل مازراتی، بوگاتی و… در نظر بگیرید.

مهم‌ترین مزیت اجاره ماشین در کیش راحتی در رفت و آمد است. در روزهای سفر احتمالا روزانه چند بار از هتل خارج شده و به قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری کیش باید مسافتی را طی کنید. البته حمل و نقل عمومی، به ‎خصوص تاکسی‌های تلفنی کیش، خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند؛ اما اجاره خودرو می‌تواند شرایط آسوده‌تری را برای شما فراهم کند. اگر سفر به کیش را با خانواده و یا گرو‌ه دوستان تدارک دیده باشید؛ اجاره یک خودروی ون می‌تواند تا حدود زیادی در هزینه‌های رفت و آمد شما صرفه‌جویی کند

مزیت دیگر اجاره ماشین در کیش لذت بردن از رانندگی در جاده‌ها و معابر جزیره با یک ماشین لوکس و مدل بالا است. لذتی که احتمالا در شهر محل سکونت شما به راحتی ممکن نیست. در نهایت تنها عیب اجاره خودرو در کیش، ممکن است حساسیت‌های ناشی از حفظ سلامت خودرو باشد؛ که این مسئله نیز با توجه به بیمه بودن خودرو، جای نگرانی ندارد.

لذت اجاره آنلاین و ارزان ماشین در کیش

سفر به کیش معمولا با اهداف توریستی انجام می‌شود. در نتیجه سفری است که دوست دارید در آن حداکثر لذت را تجربه کنید. پرواز آسان، هتل خوب، تفریحات متنوع و البته حمل و نقل ساده، شاید اولین نیازمندی‌های یک سفر جذاب باشد.اجاره خودرو در کیش علاوه بر همه این موارد، لذتی وصف نشدنی را از تجربه رانندگی با بهترین خودروهای روز جهان در اختیار شما می‌گذارد.به دلیل قوانین مرتبط به مناطق آزاد تجاری و تعیین جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، ورود کالاهای گوناگون، از جمله خودرو به جزیرهکیشمشمول مالیات گمرکی نمی‌شود. در نتیجه قیمت خودروهای روز دنیا در این جزیره کمتر از نصف آن در سایر شهرهای ایران است.

همین ویژگی باعث شده است که شما بتوانید با قیمتی مناسب خودرویی لوکس و جذاب را برای گشت‌های درون شهری خود اجاره کنید. همین‌طور این ویژگی کمک می‌کند تا اجاره ماشین ارزان در کیش ممکن شود. تجربه رانندگی با یک خودروی متفاوت و گشت و گذار در نقاط دور و نزدیک جزیره کیش، قطعا می‌تواند سفری متفاوت را برای شما فراهم کند.

خروج از نسخه موبایل