نماد سایت مجله سلامتی ایران

خرید فرش اقساطی با سفته

با افزایش چند برابری قیمت کالاهای مورد نیاز خانوارهای ایرانی در سال‌های اخیر، یکی از امکاناتی که می‌تواند به افزایش قدرت خرید مردم کمک کند، خرید اقساطی این کالاها و اقلام لازم برای زندگی است. فرش یکی از کالاهایی است که خرید آن برای خانواده‌های ایرانی ضروری است، به‌علاوه اینکه افرادی که قصد شروع زندگی جدیدی را دارند نیز نیاز به خرید این کالا دارند.

طرح‌های بسیاری برای خرید فرش اقساطی توسط فروشندگان فرش در نظر گرفته می‌شود که یکی از آن‌ها خرید فرش اقساطی با سفته است. این امکان برای کسانی که درآمدی ثابت دارند، اما نمی‌توانند برای خرید اقساطی فرش چک پرداخت کنند، بسیار کمک‌کننده است. این دسته از افراد می‌توانند درصدی از قیمت فرش یا همه آن را به صورت قسطی پرداخت کنند و برای تضمین پرداخت قسط‌های خود به جای چک، سفته به فروشنده تحویل دهند.

مدارک موردنیاز برای خرید فرش اقساطی با سفته

در این نوع خرید علاوه بر اینکه بدون چک می‌توانید فرش‌های منزل خود را به‌راحتی تهیه کنید، هیچ احتیاجی به معرفی ضامن نیز ندارید و تنها نیاز است تا مدارک موردنیاز که از طرف فروشنده فرش اعلام می‌شود را تحویل دهید. این مدارک به طور معمول شامل مدارک شناسایی مثل کارت ملی و یا شناسنامه، مدارک مربوط به حساب بانکی فرد مانند گردش حساب، فیش حقوقی و یا گواهی اشتغال به کار است. علاوه بر این مدارک، آدرس محل سکونت و مدارکی برای اثبات محل سکونت شما نیز باید به فروشنده فرش تحویل داده‌شود.

در این روش پرداخت معمولا داشتن حساب در یکی از بانک‌هایی که توسط فروشنده اعلام می‌شود نیز ضروری است و آخرین و اصلی‌ترین مدرک نیز سفته است که ارزش آن با توجه به ارزش فرش خریداری‌شده مشخص می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید با خیال راحت فرش موردنظر خود را انتخاب کرده و بدون پرداخت هزینه آن به یکباره، در طول چند ماه این هزینه را پرداخت کنید و صاحب فرش شوید.

مزایای خرید فرش اقساطی با سفته از فروشگاه‌های اینترنتی

یکی از روش‌‌های خریدی که امروزه راه را برای خرید آسان و بدون اتلاف‌وقت، هموار کرده‌است خرید اینترنتی کالاهای موردنیاز است. فروشندگان فرش نیز مانند سایر مشاغل به راه‌اندازی سایت برای فروش آنلاین انواع محصولات خود و ارسال آن به تمام شهرها در سراسر کشور اقدام کرده‌اند. اما شاید این نوع خرید نسبت به مراجعه حضوری و خرید از فروشگاه، اطمینان کمتری برای خریداران داشته‌باشد، اما این نکته را توجه داشته‌باشید که بیشتر این فروشگاه‌های اینترنتی فرش در شهرهای بزرگ نمایندگی دارند و امکان خرید حضوری را نیز دارند.

با این حال بعد از کسب اطمینان از فروشگاه موردنظر خود شما می‌توانید با خرید اینترنتی و آنلاین از فروشگاه‌های فرش معتبر در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنید و دیگر نگرانی ماندن در ترافیک شهرهای شلوغ را نداشته‌باشید. علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و انرژی خود، می‌توانید بهترین طرح فرش‌ها را در بین صدها طرح و رنگ از بین فرش‌های موجود در این فروشگاه‌ها انتخاب کنید بدون اینکه نگران خستگی خود و فروشنده باشید.

پس از جستجو در سایت فروشگاه و پیداکردن فرش موردنظر خود، به راحتی می‌توانید مراحل پرداخت هزینه فرش و ارسال مدارک موردنیاز را بر روی سایت انجام دهید. با این روش شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه باربری برای بردن فرش به درب منزل خود را نیز ندارید، زیرا اغلب فروشندگان برای خریداران از سایت امکان ارسال رایگان درب منزل را فراهم کرده‌اند.

خرید فرش کاشان به صورت اقساطی با سفته

شهر کاشان یکی از شهرهای پیشرو و مدعی در تولید فرش دستی و ماشینی در کشور ایران و صادرات آن به کشورهای خارجی است. فرش‌های بافته‌شده در کارخانه‌های فرش کاشان به دلیل استفاده از نخ صددرصد آکریلیک در بافت فرش، دوام و استحکام زیادی در مقابل پوسیدگی و پارگی دارند. این نوع از فرش‌ها در مقابل شستن تغییر رنگ نمی‌دهند و در مقابل حرارت و نورآفتاب نیز مقاومت بسیاری دارند. علاوه بر این طرح‌های به‌کار رفته در فرش کاشان نسبت به سایر فرش‌ها زیبایی بیشتر و طرفداران بیشتری در بین مردم دارد.

اگر قصد خرید فرش کاشان را دارید، اما شرایط پرداخت همه هزینه فرش را ندارید، ما به شما خرید از فرش شادرخ را پیشنهاد می‌کنیم. گروه صنعتی شادرخ کویر کاشان با مدرن‌ترین ماشین‌آلات و تجهیزات بافت فرش کاشان، با داشتن 15 سال سابقه در این زمینه برای خریداران خود امکان خرید فرش اقساطی با سفته را فراهم کرده‌است. علاوه بر این شرایط ویژه مزایایی مانند گارانتی محصولات، ارسال رایگان درب منزل، قیمت مناسب و ارائه محصولات با کیفیت موجب رضایتمندی خریداران و مشتریان این گروه تولیدی است.

روش‌های پرداخت اقساط در خرید فرش اقساطی با سفته

روش‌های پرداخت قسط در این روش معمولا به انتخاب خریدار و البته با توجه به مبلغ خریداری شده انجام می‌شود که به طور معمول در اقساط 6 ماهه، 9 ماهه و 12ماهه انجام می‌شود. پرداخت این اقساط به صورت آنلاین قابل انجام است و نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه نمی‌باشد. این پرداخت‌ها از درگاه‌های مطمئن بانکی انجام می‌شود و اطلاعات حساب شما در این درگاه‌ها ذخیره نمی‌شود، پس با اطمینان می‌توانید از شرایط پرداخت آنلاین اقساط استفاده کنید.

این نکته را توجه داشته‌باشید که قبل از خرید اینترنتی از فروشگاه‌های آنلاین، از داشتن نماد الکترونیک که یکی از مشخصه‌های اعتبار یک فروشگاه اینترنتی است، اطمینان حاصل کنید.

سخن آخر

فرش هم مانند سایر کالاهای مورد نیاز ایرانیان این روزها با افزایش چندبرابری قیمت روبرو شده‌است، یک راه برای برخورداری همه اقشار جامعه برای داشتن امکان خرید از فروشگاه‌های فرش، خرید این کالا به صورت اقساط است. خرید فرش اقساطی برای افرادی که یک درآمد ثابت ماهیانه دارند، اما امکان پس انداز پول و پرداخت یکباره هزینه فرش را ندارند، یک روش خرید ایده‌آل محسوب می‌شود. با این وجود برخی از افراد به دلیل نداشتن چک امکان این نوع خرید را از دست می‌دهند.

فروشگاه اینترنتی فرش شادرخ متعلق به گروه صنعتی شادرخ کویر کاشان امکان خرید فرش اقساطی با سفته را برای این دسته از هموطنان عزیز در سراسر ایران فراهم کرده‌است. شما می‌توانید فرش موردنظر خود را از بین صدها طرح و رنگ، با خیال آسوده و در منزل انتخاب کنید و از شرایط خرید فرش اقساطی با سفته با ارتباط آنلاین با کارشناسان و مشاوران این سایت به آدرس www.shadrokhcarpet.ir اطلاع پیدا کنید.

خروج از نسخه موبایل