نماد سایت مجله سلامتی ایران

اجاره خودرو عروس در تهران

اجاره ماشین عروس

یکی دیگر از خدمات ویژه ما اجاره دادن ماشین عروس به شما در بهترین شب زندگیتان است. شما میتوانید با مناسبترین قیمت خودروی لوکس عروسی خود را از بین انواع مختلف ماشین عروس موسسه ما انتخاب کنید. انواع مختلف ماشین عروس ما اعمم از

و همچنین ما متوانیم ماشین عروسی انتخابی شما را به بهترین نحو و طبق سلیقه شما گل آرایی کنیم و در اختیار شما قرار دهیم.اجاره ماشین های شاسی بلند ، اسپورت و لوکس خارجی از پر طرفدار ترین سوژه های اجاره ماشین عروس در صنعت اجاره خودرو می باشد.خودروهای کلاسیک دارای جذابیت و زیبایی خاصی هستند که می توانند ارتباط حسی با مخاطب برقرار کنند (که خودروهای مدرن امــروزی فـاقـد ایـن ویـژگـی هستند).

شما همواره میتوانید  مورد نظر خود را با راننده یا بدون راننده در اختیار داشته باشید.

این شرکت با در اختیار داشتن انواع ماشین های لوکس تولید شده توسط بهترین کمپانی های خودروساز در اروپا و آمریکا و حتی خودروهای آسیایی آماده است تا برای انواع مراسم ها و جشن ها بخصوص جشن عروسی ، دغدغه شما را بابت نداشتن خودرویی مناسب این شب رفع نماید. شما می توانید برای شب عروسی خود بهترین ماشین های موجود در بازار خودرو ایران را با قیمت هایی کاملا منصفانه و پایین تر نسبت به موسسه های دیگر کرایه نمایید .

 اجاره ماشین عروس با راننده:

اگر تمایل به داشتن راننده برای ماشین عروس خود داشته اید هیچ مبلغ و چکی بابت ضمانت از شما دریافت نمیشود و کلیه مسیولیت ماشین بر عهده راننده میباشد. این انتخاب به شما این امکان را می دهد تا ضمن اجاره خودروی مورد نظرتان با مناسبترین و نازلترین قیمت ممکن و بدون پرداخت هزینه سوخت و یا نگرانی برای مشکلات احتمالی از قبیل: تصادف، جریمه و …در خودروی مورد نظرتان نشسته و زمان رانندگی را به زمان استراحت تبدیل کنید. این نوع از کرایه خودرو همواره یکی از پرطرفدار ترین ها می باشد زیرا مزیت های زیادی نسبت به روش کرایه خودرو همراه بدون راننده می باشد.

اجاره ماشین عروس بدون راننده:

اگر شما قصد دارید بدون راننده ماشین عروس خود را از ما کرایه کنید باید یک فقره چک به مبلغ 50% از مبلغ ماشین به عنوان ضمانت در اختیار ما بگذارید. پس پایان مراسم وقتی ماشین از شما تحویل گرفته شد چک به شما باز میگردد. برای اجاره ماشینمورد نظر برای شب عروسی خود حداقل می بایست یک هفته قبل برای رزرو ماشین عروس اقدام فرمایید.

ضمن تبریک و تهنیت و آرزوی خوشبختی برای کلیه زوج های جوان سعی دارد بالاترین کیفیت خدمات را در ارائه و اجاره خودرو عروس به مشتریان خود اعمال دارد. خوشحال و خرسندیم که می توانیم در رویایی ترین شب زندگیتان شریک خوشحالی شما باشیم.

توصیه‌های طلایی در اجاره ماشین عروس

-یادتان باشد عروسی‌اتان فقط یک شب است. در صورت تصادف با خودروی چند 100 میلیونی‌اتان مابقی عمر را عذاب خواهید کشید.

-خودرویی انتخاب کنید که آشنایی نسبی با آن را دارید. اجاره کردن خودروهای اسپرت گذر موقت به دلیل قدرت بالای موتور، مهارت خاص خود را طلب می‌کند.

-پیش از خرید یقین حاصل کنید خودرو از نظر فنی و ظاهری هیچ مشکلی ندارد. پس از تسویه حساب اگر مشکلی بروز کند و شما ندیده باشید، مقصرید.

-کم‌کم به روزهای گرم‌تری نزدیک می‌شویم. یادتان باشد 90 درصد خودروهای کلاسیک فاقد کولر هستند.

-سعی کنید تا جایی که ممکن است قسمتی از پول را پیش خودتان نگه دارید. بدقولی صاحب خودرو می‌تواند مشکل‌ساز شود.

-در انتخاب رنگ خودرو احساسی عمل نکنید. گل‌آرایی خودروهایی که رنگ‌های عجیب دارند هزینه‌های اضافی خودش را دارد.

-بنزین خودرو پای شماست. بیهوده با اجاره دهنده بحث و جدل نکنید.

اجاره ماشین عروس در تمامی شهرها

شایان ذکر می باشد که خدمات کرایه خودرو ویژه جشن عروسی فقط مختص یک شهر خاص نیست و هموطنان عزیزمان در سراسر شهرهای ایران می توانند از این خدمات ویژه مرکز ارایه خدمات تشریفات و اجاره ماشین عروس ما استفاده کنند .

اجاره ماشین عروس و مزایای آن

ماشین عروس سابقه حضور آنچنانی در مراسم عروسی ما ندارد، همچنان برخی قومیت ها از چهار پایان برای مشایعت عروس تا محل مراسم عروسی استفاده می کنند.اما از شروع قرن بیستم و از زمانی که اولین ماشین عروس در انگلستان خودنمایی کرد،رفته رفته استفاده از ماشین عروس به یک رسم همگانی تبدیل شد. طبیعی است که زوج های جوان بخواهند با مرکبی که بیشترین لذت و حس بزرگی و شکوه را به آن القا می کند زندگی خود را شروع کنند گرچه برخی از آن‌ها از وسایل غیر عادی مثل تراکتور،نیسان و…این حس را دریافت می کنند. استفاده از وسیله نقلیه شخصی هم بعنوان ماشین عروس رواج دارد اما کیست که نداند برای داشتن یک فیلم عروسی خوب بهتر است ماشین عروس متمایز از ماشین مهمانان باشد.یک راه مناسب و کم هزینه برای داشتن یک ماشین عروس دلخواه اجاره آن است.

استفاده از وسیله نقلیه شخصی هم بعنوان ماشین عروس رواج دارد اما کیست که نداند برای داشتن یک فیلم عروسی خوب بهتر است ماشین عروس متمایز از ماشین مهمانان باشد.یک راه مناسب و کم هزینه برای داشتن یک ماشین عروس دلخواه اجاره آن است. کرایه ماشین عروس یکی از دغدغه های اصلی عروس و داماد هاست.یک عروسی بی نقص و به یادماندنی یک ماشین عروس به یادماندنی هم نیاز دارد و در این بین شاید اجاره یک ماشین عروس گزینه مناسبی باشد.

اجاره یک ماشین عروس چشم نواز با تزئینات تماشایی از همان ابتدا خیال عروس و داماد را برای داشتن عروسی دلخواه شان راحت می کند. اما نباید فراموش کرد که برای اجاره مناسب ترین ماشین عروس نکات ساده ای وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید از انتخاب خود رضایت خاطر داشته باشید. سعی کنید یک هفته قبل از مراسم عروسی برای اجاره ماشین عروس اقدام کنید.حتی می توانید یک روز قبل از مراسم هم به این کار رسیدگی کنید ولی ممکن است در انتخاب نوع ماشین با محدودیت مواجه شوید.

 شرایط آب و هوایی روز مراسم موضوعی است که حتما باید به آن توجه کنید.بطور مثال در یک روز بارانی اجاره یک ماشین عروس رو باز منطقی نیست و در یک روز گرم تزئین ماشین عروس با گل های رز ممکن است نتیجه خوبی به همراه نداشته باشد. اجاره ماشین کلاسیک،در صورتی که قبل از اجاره کارکرد آن را بررسی نکرده باشید ممکن است باعث دردسر بشود.اجاره ماشین کلاسیک جلوه خاصی به مراسم شما خواهد بخشید به شرطی که یک خودروی مطمئن اجاره کرده باشید.

در تزئین ماشین عروس اجاره ای می توانید با سلیقه خودتان،ماشین را گلکاری کنید یا از طرح های آماده استفاده کنید تا در وقت هم صرفه جویی بشود و بهترین انتخاب نسبت به ماشینی که اجاره کرده اید را به دست بیاورید.حتما شرایط لباس عروس را هم در نظر بگیرید تا اگر لباس عروس لباس بلندی پوشیده بود در ماشین عروس خراب و چروک نشود.

اجاره ماشین عروس VIP

اجاره ماشین VIP یعنی اجاره ماشینی که خدمات اختصاصی را برای شما فراهم کند تا بیشترین آسودگی خاطر را داشته باشید. برخی از ویژگی هایی که با اجاره ماشین VIP دریافت می کنید:

١.راننده حرفه‌ای در اختیار

٢.امکان ساپورت و همراهی توسط بادیگارد

٣.امکان اجاره چند ماشین عروس حتی برای همراهان

۴.امکان در اختیار داشتن ماشین عروس برای ساعت های بیشتر

۵.پشتیبانی کامل شرکت در صورت بروز هرگونه حادثه

شرایط اجاره ماشین عروس

 شرط اصلی کرایه ماشین عروس این است که عروس و داماد باشید و بخواهید یک شب ر‌ویایی را تجربه کنید.اما جدا از این باید برنامه ریزی کاملی برای عروسی خود کرده باشید تا بدانید چند ساعت نیاز به اجاره ماشین دارید،چه مسافتی را می خواهید طی کنید و قصد خروج از شهر را دارید یا نه.تمام این ها بر روی قیمت و نوع خودروی انتخابی تاثیرگذار است. یکی از شرایط اجاره ماشین ساعتی بودن آن است که معمولا شرکت به شما ١۵ ساعت را پیشنهاد می کند اما می توانید برای ساعت بیشتری خودرو را در اختیار داشته باشید.

مدارک لازم برای اجاره ماشین برای عروسی

پس از انتخاب ماشین عروس دلخواه،شرکت از شما یک چک بعنوان ضمانت دریافت خواهد کرد که معادل مبلغ ماشین عروس انتخاب شده است. همچنین ارائه مدارک کامل شناسایی هم الزامی است و در صورتی که بخواهید ماشین عروس را برای مدت طولانی تری در اختیار داشته باشید شرکت ممکن است از شما سفته هم دریافت کند.در قرارداد شما متعهد خواهید شد در صورت بروز خرابی یا حادثه خسارت ایجاد شده را به شرکت پرداخت کنید و در قرارداد باید ذکر کنید که قصد خروج از شهر را دارید یا نه.

اجاره ماشین با شرایط آسان

شرکت نهایت انعطاف را در شرایط اجاره ماشین عروس برای شما فراهم خواهد کرد.خدماتی نظیر دریافت نکردن ودیعه بالا و سند شرایط آسانی را برای اجاره ماشین فراهم می‌کند.اجاره با راننده،کمترین دردسر و زحمت را برای شما به همراه خواهد داشت و در این صورت نیاز به ارائه چک ضمانت نخواهد بود. یکی دیگر از شرایط آسان اجاره ماشین امکان لغو سفارش شما به صورت رایگان است تا با خیالی راحت دست به انتخاب و برنامه ریزی بزنید.

اجاره ماشین برای عروسی با راننده و بدون راننده

در مقایسه اجاره ماشین با راننده و بدون راننده باید گفت:

١. بدون راننده روشی سنتی و معمول است و آزادی بیشتری برای شما فراهم می کند.

٢.در صورت اجاره ماشین با راننده باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

٣.در صورت اجاره ماشین بدون راننده،یک خودرو همراه از طرف شرکت بعنوان ناظر تا پایان مراسم با شما خواهد بود.

۴.برای اجاره ماشین با راننده نیازی به ارائه چک ضمانت نیست و تعهدات شما نسبت به حوادث کمتر خواهد بود.

اجاره ماشین عروس لوکس

اجاره ماشین لوکس یک ایده‌آل به تمام معنا است و احتمالا رویایی ترین عروسی ممکن را برای شما خواهد داشت.برای این امر،شرکت بهترین و مدل بالاترین خودروهای موجود را در اختیار شما خواهد گذاشت و مجرب‌ترین راننده شما را همراهی خواهد کرد.

اجاره ماشین عروس با گل

گل آرایی ماشین های عروس دغدغه دیگری است که بعد از اجاره ماشین باید به آن بپردازید.برای اینکه در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید میتوانید از پکیج هایی که شرکت در اختیار شما می گذارد بهره ببرید این پکیج ها شامل:گل آرایی ماشین عروس،اجاره ماشین و دسته گل ماشین عروس خواهد بود که با توجه به تنوع آن دست شما در انتخاب بهترین پکیج باز خواهد بود.

اجاره ماشین عروس قدیمی

یک انتخاب هیجان انگیز برای اجاره ماشین عروس،اجاره ماشین قدیمی دریان سفر امید و کلاسیک خواهد بود. اجاره ماشین قدیمی خرج بیشتری نسبت به خودروهای لوکس روی دست شما خواهد گذاشت اما می توانید مطمئن باشید که این شرکت خودرویی سالم و بدون مشکل را در اختیار شما خواهد گذاشت.یکی از شرایط اجاره ماشین قدیمی برای عروسی با راننده بودن آن است.

اجاره ماشین عروس در سراسر کشور

اجاره ی ماشین عروس تنها در تهران متداول نبوده و شما می توانید در سراسر کشور از این خدمات بهره مند شوید.شرکت  توانایی دارد با ناوگان وسیع خود در سراسر کشور عروسی خاطره انگیزی را برای شما رقم بزند.

اجاره ماشین عروس کلاسیک

با توجه به اهمیت بسیار زیاد مراسم عروسی، اغلب افراد تلاش می کنند تمام جزئیات را با بهترین نحو فراهم کنند. یکی از موارد مهم در این زمینه خودرویی می باشد که برای تردد عروس و داماد مورد استفاده قرار میگیرد که متناسب با سلیقه افراد مدل ای متفاوتی انتخاب میشود.

اجاره ماشین عروس کلاسیک یکی از گزینه های بسیار کاربردی و پرطرفدار برای افرادیست که به دنبال خاص و متفاوت بودن هستند. این خودروها همان طور که از نامشان مشخص است، مدل های قدیمی و البته شیکی داشته و باعث میشود تا عروس و داماد تجربه ای متفاوت و خاطره انگیز داشته باشند.

مساله بسیار مهم درباره اجاره ماشین کلاسیک برای عروسی این است که این اتومبیل ها خارجی و لوکس می باشند و اغلب متعلق به برندهای شناخته شده ای همچون بنز بوده و به همین دلیل میتواند شبی بسیار متفاوت را برای زوج های جوان به همراه داشته باشد.

نحوه کرایه اتومبیل عروسی

برای کرایه اتومبیل عروسی لازم است چند مرحله پشت سرگذاشته شود که عبارتند از:

پس از بررسی شرایط و اطلاعات تکمیل شده، تیم ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم برای ارسال مدارک و تحویل خودرو انجام میشود. همچنین لازم به ذکر است که برای استعلام قیمت خودروها نیز می توانید در کادرهای پایین صفحه اطلاعات را وارد نموده و روی استعلام قیمت کلیک کنید.

خروج از نسخه موبایل