نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهترین ساعت های دیجیتالی رومیزی زنگ دار

دیجیتال, طراحی, موسیقی

اگر شب ها از تلفن خود در اتاق خواب استفاده می کنید ، احتمالاً خواب شما را خراب می کند ، حتی اگر آن را بی صدا کرده و روشن کرده باشید. یک ساعت زنگ دار می تواند یک ارتقاء سالم برای یک اتاق خواب بدون حواس پرتی باشد ، با وجود اینکه از نظر فناوری کم است. پس از یک هفته آزمایش بدون تلفن ، هفت ساعت شامل نسخه های آنالوگ ، ساعت دیجیتال و هوشمندرا برای اتاق خواب آرام تر توصیه می کنیم. آنها در شب چندان روشن نیستند و صبح شما را بیدار می کنند. و هنگام بلند شدن روی میز خواب زیبا به نظر می رسد.

اگر شب ها از تلفن خود در اتاق خواب استفاده می کنید ، احتمالاً خواب شما را خراب می کند ، حتی اگر آن را بی صدا کرده و روشن کرده باشید. با وجود داشتن فناوری کم ، یک ساعت زنگ دار می تواند یک ارتقاء سالم برای یک اتاق خواب بدون حواس پرتی باشد. پس از یک هفته آزمایش بدون تلفن ، هفت ساعت (شامل نسخه های آنالوگ ، دیجیتال و هوشمند) را برای اتاق خواب آرام تر توصیه می کنیم. آنها در شب چندان روشن نیستند و صبح شما را بیدار می کنند. و روی میز بلند شدن بسیار زیبا به نظر می رسد.

ساعت زنگ دار دیجیتال مقرون به صرفه: ساعت زنگ دار دیجیتال فشرده DreamSky

اگر به دنبال یک ساعت رومیزی زنگ دار هستید که امکانات بسیار ارزان را ارائه دهد ، ساعت زنگ دار دیجیتال DreamSky Compact یک ساعت زنگ دار و یک ایستگاه شارژ USB است. چیزی که با این مدل در مقایسه با دیگر ساعت هایی که آزمایش کردیم واقعاً برجسته بود: DreamSky دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی عظیم است که در تمام قسمت جلویی ساعت امتداد دارد. اگرچه من کوته بین هستم ، با بینایی شبیه خال ، می توانم این ساعت را از راه دور بخوانم-بدون استفاده از عینک یا لنزهای تماسی.

برخی از ساعت های زنگ دار دیجیتالی که آزمایش کردیم-مخصوصاً آنهایی که دارای ویژگی ها و کنترل های اضافی زیادی هستند ، مانند چراغ بیداری فیلیپس-برای راه اندازی آنها نیاز به بررسی دقیق کتابچه ها بود. از سوی دیگر ، DreamSky plug and play بود: تنظیم ساعت آسان و شهودی بود ، با دکمه های مشخص برای زمان و زنگ هشدار و دو صفحه فیزیکی برای کنترل صدا و روشنایی صفحه. DreamSky تنها ساعتی بود که ما آزمایش کردیم و دارای گزینه های سفارشی زیادی بود – به سادگی می توان اولویت شخصی خود را به معنای واقعی کلمه سفارش داد. دکمه چرت زدن یک دکمه فیزیکی نیست ، اما یک سطح حساس به لمس وجود دارد که زنگ هشدار را با افزایش نه دقیقه ای خاموش می کند.

اگر در مورد رنگ ها دلچسب هستید ، دوست خواهید داشت که این قالب DreamSky هفت تنوع رنگ مختلف را ارائه می دهد ، با اتمام متفاوت و شیب نمایش برای انتخاب. همچنین یک مدل مشابه DreamSky وجود دارد که شامل رادیو FM دیجیتال و جک هدفون 3.5 میلی متری است.

باید بدانید که این ساعت زنگ دار به طور کامل از باتری تغذیه نمی کند – دو باتری یدکی AAA تنها مسئول صرفه جویی در زمان و تنظیمات زنگ در صورت قطع برق هستند. دو درگاه USB در پشت وجود دارد – یکی برای شارژ اکثر دستگاه های قابل حمل با خروجی 5 ولت و دیگری برای تغذیه ساعت از طریق USB.

یک ساعت به اندازه کافی هوشمند: Lenovo Smart Clock Essential

Lenovo دو ساعت هوشمند ارائه می دهد ، Lenovo Smart Clock و برادر ارزان تر آن ، Lenovo Smart Clock Essential. ما کوچکتر و مقرون به صرفه تر از این دو را دوست داشتیم زیرا گزینه های آن مطابق نام آن – Basic – با زمان ، آب و هوا و روز به راحتی در یک نگاه از طریق صفحه نمایش LED 4.5 اینچی با روشنایی خودکار به راحتی نمایش داده می شود.

اکثر کارهایی که این ساعت زنگ دار می تواند انجام دهد پنهان است و با استفاده از کنترل های صوتی تعبیه شده در دستیار Google یا با استفاده از برنامه Google Home قابل دسترسی است. اگرچه ساعت مجهز به چهار دکمه توزیع یکنواخت – برای میزان صدا ، پخش موسیقی و تنظیمات زنگ هشدار است – به دلیل طراحی گوه ای کج ، آنها از دید پنهان می شوند. مگر اینکه از بالا به آن نگاه کنید ، دکمه ها فقط با لمس قابل تشخیص هستند ، و من اغلب شب یا صبح زود هنگام پخش موسیقی یا تنظیم میزان صدا تکان می خوردم. همچنین برای فعال کردن ویژگی تعویق ، یک ضربه در بالا وجود دارد ، اما گاهی اوقات برای نمره گذاری نیاز به لمس دیگری دارد. برای تنظیم زنگ هشدار ، تنظیم میزان صدا یا روشن کردن چراغ شب ، همیشه راحت تر می توانید به جای آن با “سلام ، گوگل …” درخواست کمک کنید. خوشبختانه ، دو میکروفون در هر ساعت بسیار حساس هستند و می توانند دستورات را تشخیص دهند ، حتی وقتی از صدای خاموش در شب استفاده می کنیم. و در حالی که خروجی ساعت بلندگو تنها می تواند برای پخش موسیقی کمی مشکل باشد ، می تواند به طرز شگفت انگیزی بلند باشد و برای صدای زنگ هشدار و پاسخ به درخواست های Google Assistant مناسب است.

اندازه کوچک ساعت برای افرادی که فضای محدودی دارند مناسب است. با این حال ، Lenovo یک درگاه USB 2.0 Type A در پشت دستگاه برای شارژ دستگاه ها قرار داده است. همچنین یک چراغ شب بیضوی در پشت وجود دارد. اما خروجی حتی در روشن ترین مکانها نسبتاً کم نور است ، بنابراین بهتر است از آن به عنوان نور محیط برای کمک به شما در یافتن راه خود در تاریکی استفاده کنید.

زنگ دیجیتال منحصر به فرد و آموزنده: زنگ ساعت چوبی 17 اکتبر

بدنه چوبی مثلثی 17 اکتبر بسیار زیبا تر از آن چیزی است که از یک ساعت مقرون به صرفه انتظار می رود. در واقع ، جذاب تر از بسیاری از گزینه های گران قیمت ساعت است که در نظر گرفتیم. (این همچنین تنها ساعت مچی است که چرخاندن آن تقریباً غیرممکن است.) این مدل بسیار مقرون به صرفه است ، با این حال ، در مقایسه با احساس ارزان ساعت های زنگ دار DreamSky و Capello ، Oct17 به نظر می رسد مجلل است. روکش چوبی ساعت حس فوق العاده ای دارد و نمایشگر LED زرق و برق دار “Now Me See، Now Don’t” از زیر پوسته آن روشن می شود.

17 اکتبر در یک نگاه اطلاعات بیشتری را نسبت به هر ساعت دیگری که توصیه می کنیم نشان می دهد و زمان و تاریخ (متناوب) همراه با درجه حرارت و رطوبت را نشان می دهد – همه بدون نیاز به اتصال به اینترنت. اگر از روشن شدن محیط ساعت خود ناراحت هستید ، Oct17 دارای سه تنظیمات روشنایی است. و این تنها صفحه ای است که ما پیدا کرده ایم و می توانید تنظیم کنید که بعد از 10 ثانیه به طور کامل خاموش شود. اما وقتی دوباره باید زمان را بگویید ، زدن دست یا ضربه زدن به قسمت جلویی باعث می شود ساعت به مدت 10 ثانیه بیدار شود.

اگر هر روز در یک ساعت مشخص از خواب بیدار نمی شوید ، این ساعت زنگ دار دیجیتالی برای شما مناسب است: دارای سه زنگ هشدار جداگانه است ، از جمله یکی که می توانید در آخر هفته (برای اجازه خواب) از آن صرف نظر کنید.

زنگ دیجیتالی اساسی اما بلند: RCA RCD30

RCA RCD30 یک ساعت زنگ دار دیجیتالی مقرون به صرفه با صفحه نمایش روشن ، طرح دکمه های آسان برای استفاده و زنگ هشدار به اندازه کافی بلند است تا خواب آوران سنگین را بیدار کند. این همچنین ارزان ترین مدلی است که ما آزمایش کرده ایم ، و هنگامی که به چیزی ارزان و قابل اعتماد نیاز دارید ، مانند اتاق مهمان یا اجاره تعطیلات ، آن را به یک گزینه آسان تبدیل می کند.

RCA یک واحد اصلی است ، اما همه چیز را که واقعاً در یک ساعت زنگ دار نیاز دارید ، دارد. این ساعت یکی از کوچکترین ساعت هایی است که ما در نظر گرفته ایم ، بنابراین فضای زیادی را روی میز خواب شما اشغال نمی کند. اما خواندن آن نیز آسان است ، با صفحه نمایش درخشان 3.75 1. 1.4 اینچی که در روز و شب از حداقل 20 فوت دورتر قابل مشاهده است. اندازه بزرگ صفحه نمایش برای افرادی که از عینک استفاده می کنند یک مزیت است زیرا برای بررسی زمان نیازی به لمس آنها نیست. اگر صفحه بزرگ شب شما را بیدار نگه می دارد ، بدانید که RCD30 تنظیمات کم نورتری را ارائه می دهد.

و استفاده از RCA بدون حاشیه راحت تر از سایر ساعت های پیچیده تر است که آزمایش کردیم. در بالای آن یک دکمه چرت زدن بزرگ وجود دارد ، بنابراین معمولاً می توانید بدون دردسر زیاد آن را فشار دهید. در پشت سه سوئیچ وجود دارد: یکی برای تنظیم زمان و زنگ ساعت ، یکی برای کم نور جلوی صفحه ، و دیگری برای روشن و خاموش کردن زنگ هشدار. زنگ هشدار یک بوق بلند و مداوم به صدا در می آورد که حداقل از 20 فوت دورتر شنیده می شود. این تماس بیدار تا زمانی که زنگ ساعت را خاموش نکنید یا به حالت تعویق (که بیش از یک ساعت با هر بار ضربه زدن نه دقیقه بیشتر خواب می دهد) ادامه می یابد.

RCD30 همچنین دارای گزینه پشتیبان گیری از طریق باتری 9 ولت است ، بنابراین در صورت قطع برق در ساعت 2 بامداد ، تنظیمات خود را از دست نخواهید داد همانطور که در اکثر زنگ های هشدار دهنده ای که آزمایش کردیم ، هنگامی که RCD30 فقط از باتری استفاده می کند ، برنده شد ” t زمان را نمایش می دهد ، اما زنگ هشدار همچنان خاموش است.

همراه تختخواب گرم: ساعت زنگ دار لفتی

Loftie می تواند شما را فریب دهد که فکر کنید هر روز صبح از خواب بیدار می شوید ، نه اینکه به زور از رختخواب بلند شوید. از بین تمام ساعت های زنگ دار که ما آزمایش کردیم ، انتخاب ساعت از بین 5 ترکیب محیط به بهترین نحو احساس آمدن همراه با نشانه های طبیعی صبح را به ارمغان آورد – صداهای پرندگان ، آهنگ های محیطی و زنگ معبد صبحگاهی. نه دقیقه بعد ، لوفتی اولین زنگ هشدار را با دقایق فوری “بیدار شدن” دنبال می کند. (پس از استفاده از Loftie برای اولین بار ، نوشتم: “احساس می کنم صبح با ترنس مالیک صبح بلند شده بودم ، همه در حالتی مراقبه و سکون آرامش بخش”. در هفته ، و همچنین چندین زنگ هشدار که می توانید در طول روز به عنوان یادآوری تنظیم کنید – برای برخی از مواقع بلند شدن ، ورزش یا راه رفتن با سگ ، در میان سایر کارهای روزانه.

Loftie همچنین برای کمک به صاحبان استراحت و به خواب رفتن طراحی شده است. این شامل انواع تولید کننده نویز در پس زمینه (سفید ، قهوه ای ، صورتی و …) ، صداهای مدیتیشن/تنفس و حتی پادکستی به نام Snoozecast است. هر صدایی را می توان با فشردن یک دکمه فعال یا خاموش کرد ، و این باعث شد که Loftie مفید واقع شود هنگامی که پتو سنگین بیهوشی در شب شروع به کار کرد.

از بین ساعت هایی که آزمایش کردیم ، صفحه این ساعت بزرگترین یا درخشان ترین نیست. اما واضح است و به محض اتصال به Wi-Fi زمان را به طور خودکار تنظیم می کند. ما همچنین از نمای بیرونی کاملا مشکی ساعت ، که چراغهای مزاحم و مارک تجاری ندارد ، لذت بردیم. یک چراغ شب قابل تنظیم در پایه پنهان شده است که با استفاده از دکمه بزرگ بالای ساعت می توان آن را به راحتی روشن و خاموش کرد.

بهترین ساعت زنگ دار خورشید: Philips SmartSleep Wake-Up Light HF3520

یکی از گزینه های اصلی راهنمای هشدار طلوع آفتاب ، Philips SmartSleep Wake-Up Light HF3520 زنگ خطر مورد علاقه ما برای طلوع آفتاب برای هر کسی است که از برخاستن ناگهانی متنفر است. در طول 30 دقیقه ، گوی نورانی شبیه سازی قانع کننده ای از سپیده دم یا غروب را ایجاد می کند. این یک بیدار شدن ملایم و ملایم را نسبت به سایر ساعت های زنگ دار ارائه می دهد و این تنها ساعتی است که ما آزمایش کرده ایم و می تواند به شما در آرامش خواب شبانه کمک کند. Wake-Up Light همچنین دارای گزینه های زنگ هشدار بیشتری نسبت به اکثر ساعت هایی است که ما امتحان کرده ایم ، با پنج تن با مضمون طبیعت ، به همراه تنظیم کننده داخلی FM و زنگ هشدار پشتیبان. (با این حال ، حرکت روی سطح لمسی ساعت و سیستم منوی مبتنی بر آیکون بسیار بصری نیست و همیشه پاسخگو نیست.) تنظیمات مورد علاقه ما ترکیبی از نور خورشید شبیه سازی شده با صداهای پنهان شده از تشویق پرندگان جیر جیر بود.

ما همچنین متوجه شدیم چراغ ساعت به اندازه کافی روشن است تا بتواند به عنوان یک چراغ مطالعه مناسب عمل کند ، بنابراین Wake-Up تنها ساعت توصیه شده ای است که می تواند این کار را انجام دهد. این مدل با عرض 8 اینچ ، فضای بیشتری را نسبت به ساعت های دیگری که آزمایش کرده ایم ، روی میز خواب اشغال می کند. اما وقتی به بیدار شدن به عنوان یک ساعت زنگ دار داخلی و چراغ خواب فکر می کنید ، از فضا به نحو احسن استفاده می کند.

با وجود اندازه کلی Wake-Up Light ، صفحه نمایش دیجیتالی آن کمتر از یک اینچ است و بنابراین به آسانی قابل خواندن نیست مانند سایر ساعت هایی که سعی کرده ایم (به ویژه با نور آن در روشنایی کامل). مجموعه ثانویه دکمه های لمسی در بالای دستگاه نسبت به آیکون های روی صفحه نمایش کاربر پسندتر است ، اما کوچک و از نظر اندازه مشابه هستند ، بنابراین فشردن دکمه اشتباه به راحتی امکان پذیر است. رادیو FM یک مزیت محسوب می شود ، اما با توجه به اینکه ساعت دومین انتخاب گران قیمت ما است ، بلندگوی پشت نقره ای به اندازه دلار کوچک و ناامید کننده است. لامپ LED با استفاده منظم هفت سال دوام دارد. اما نمی توان آن را جایگزین کرد ، بنابراین با گذشت زمان ممکن است ساعت منحصر به فردترین ویژگی خود را از دست بدهد.

ساعت زنگ دار چوبی کلاسیک: زنگ ساعت Lemnos Riki

اگر می خواهید یک ساعت زنگ دار مطمئن با طراحی آنالوگ بدون سکوت و آسان برای استفاده داشته باشید ، Lemnos Riki همه جعبه ها را بررسی می کند. چوب راش ظریف تنها در بین طرح های برنده جایزه ما ، چوب راش ظریف ، توسط مدرنیست ژاپنی Riki Watanabe طراحی شده است ، که کار او ساده و کاربردی است. چهره برجسته ریکی دارای اعداد نیم اینچی و بازوهای بزرگ ساعت و دقیقه است ، بنابراین خواندن آن آسان است – حتی در نور کم و از راه دور. تنها دکمه ساعت ترکیبی از عملکردهای نور و چرت زدن است و استفاده از آن برای ما حتی با چشمان بسته آسان است. وقتی دکمه را فشار می دهید ، ساعت به اندازه ای روشن می شود که صورت خوانا شود. سطح روشنایی بیشتر شبیه نور شمع است تا نوردهی متقابل مدرن تولید شده توسط صفحه نمایش LED یا نور پس زمینه LCD سایر ساعت هایی که آزمایش کردیم. حتی نور شب کم نور بعدی (در زنگ هشدار میز آنالوگ ماراتون با نور خودکار شب) پس از آنکه به نور ملایم ریکی عادت کردیم ، بسیار روشن به نظر می رسید.

اگرچه این ساعت کاملا گرد به نظر می رسد ، در واقع یک ساعت دندانه در قسمت پایه آن وجود دارد که مانع از زیاد چرخیدن آن – و حرکت در هنگام برس زدن یا ضربه زدن می شود. و از آنجا که این ساعت از باتری تغذیه می کند (شما فقط به یک باتری AA نیاز دارید) ، نگران نباشید. علاوه بر دکمه تعویق ، ریکی زنده فقط سه کنترل دارد: یک کلید روشن/خاموش برای زنگ هشدار و دکمه های شماره گیری برای تنظیم زمان و زنگ.

اگر حرکت ساعت مچی مکانیکی شما را بیدار نگه می دارد ، مطمئن باشید که این ساعت کاملاً بی صدا است – چیزی که نمی توانیم در مورد زمان گذرنده ایجاد شده توسط Alessi Optic 02 B یا صدای ضعیف bzzzz زنگ هشدار آنالوگ ماراتون دارای چراغ شب خودکار تنها صدایی که ریکی می دهد از زنگ هشدار او می آید و آنقدر بلند است که بدون مزاحمت شما را از خواب بیدار می کند.

نحوه انتخاب و آزمایش ما

ساعت های زنگ دار می توانند کمی قدیمی به نظر برسند ، همه کسانی که اکنون پیدا کردم از تلفن به عنوان یک ساعت زنگ دار استفاده می کنند. جستجوی “ساعت زنگ دار” در آمازون هفت صفحه از الگوهای ناچیز را برای انتخاب باز می گرداند ، که بسیاری از آنها با نسخه های بعدی متفاوت است.

  1. اما امروزه هنوز گزینه های فوق العاده ای وجود دارد و در اینجا ویژگی هایی که در ساعت زنگ دار کامل به دنبال آن بودیم ، آمده است:
  2. خواندن آسان: چه دارای عقربه باشد و چه نمایشگر دیجیتالی ، ساعت باید در کوتاه ترین زمان حتی بدون لنز یا عینک نیز خوانا باشد.
  3. صدای زنگ آرام: ساعت زنگ دار کامل شما را بدون ایجاد جلوه متضاد بیدار می کند. ما مدلهایی با رنگهای دلپذیر و گزینه ای برای تغییر آنها بر اساس اولویت شخصی ترجیح دادیم.
  4. قابل تنظیم: نور روشن ثابت و قابل توجه می تواند به خواب آسیب برساند. ما اکیداً توصیه می کنیم از ساعت مچی با گزینه کم نور صفحه به صورت دستی یا خودکار استفاده کنید.

زنگ ساعت روشن/خاموش Lexon Flip: (توجه: این ساعت اکنون با Lexon Flip Plus جایگزین شده است ؛ اما اندازه آن تغییر نکرده است.) استفاده از Flip Lexon بسیار سرگرم کننده است و دارای طراحی جدیدی است که به خوبی کار می کند: چرخاندن زنگ هشدار را روشن یا خاموش کنید ، می توانید به جای فشار دادن یک دکمه یا کلید ، کل ساعت را برعکس کنید. هر طرف به وضوح علامت گذاری شده است ، “ON” در یک طرف لاستیکی ساعت در یک طرف و “OFF” در طرف دیگر نوشته شده است. جلد (که ورق زدن آن تقریباً غیرممکن است) فضای کمی را اشغال می کند ، اما اندازه جمع و جور آن همچنین به این معنی است که آنطور که ما در زنگ هشدار روزانه می خواهیم خوانا نیست. صفحه LCD آن در حالت آماده به کار به سختی قابل مشاهده است و فقط در صورت روشن بودن نور پس زمینه به راحتی قابل خواندن است. علاوه بر این ، صدای دیجیتال با صدای بالا م effectiveثر اما آزاردهنده است.

ساعت مکعبی MoMA Alume: ما Alume را به دلیل طراحی مکعبی نقره ای 2.75 اینچی جمع و جور دوست داشتیم. باید روی هر سطحی قرار گیرد و فضای کافی برای آن وجود داشته باشد ، و زمان ، تاریخ و دما را با لمس انگشت یا ضربه ای در بالا نمایش می دهد. هنگامی که ساعت کوتاه است: هیچ گزینه تعویق یا کم نور (صفحه بین عکس ها یا ضربه ها به طور کامل خاموش می شود) صفحه نمایش LED بسیار روشن می شود و برای چشم های خسته یا هنوز بیدار روشن است. اگر این طرح را دوست دارید ، تقلیدهای زیادی – با ویژگی های مشابه – به مراتب کمتر وجود دارد.

ساعت رومیزی Capello Round Time: Capello یک ساعت زنگ دار کوچک و سبک وزن با صفحه نمایش LED برای خواندن آسان و جلو پارچه ای خاکستری شیک است. درگاه USB پشت دستگاه برای شارژ یک شبه عالی عمل می کرد ، اما گزینه ذکر شده “تلفن خود را وصل کنید تا بتوانید به موسیقی گوش دهید” واقعاً کار نمی کرد (با iPhone). بدنه پلاستیکی سبک ساعت نیز چرخاندن آن را آسان کرده است. دکمه تعویق یک دکمه واقعی نیست – لمس یا ضربه های سبک ثبت نمی شوند. به تعویق انداختن زنگ هشدار به فشار رو به پایین در تمام ساعت نیاز دارد. اگر به نور حساس هستید ، باید توجه داشته باشید که حتی در سه تاریک ترین تنظیمات این ساعت ، صفحه نمایش LED حواس شما را پرت می کند. سرانجام مجبور شدیم آن را رو به رو کنیم.

ساعت زنگ دار Alessi Optic 02 B: این مدل فعلی که از Alessi متوقف شده بود ، نمونه ای از طراحی بالا بود که ویژگی های با کیفیت پایین مانع آن شده بود. این ساعت آنقدر شنیدنی بود که بتواند کنار رختخواب آرام باشد و صدای بسیار بلندی ایجاد کرد که حتی وقتی در اتاق بعدی بودیم ما را آزار می داد. طراحی عصر فضایی ایتالیا بدون شک چشم نواز است ، اما داشتن این ساعت در نزدیکی تخت گذر زمان را به یک امر دلهره آور تبدیل کرده است. ما بدنه پلاستیکی ضعیف آن را پیدا کردیم ، با کنترل های کوچک و تنظیم سخت ، که شباهت بیشتری به ساعت زنگ دار ارزان داروخانه داشت تا چیزی که چند برابر قیمت می فروشد.

منبع: سایت کوک باش

خروج از نسخه موبایل