نماد سایت مجله سلامتی ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا را از فراب کالا بخواهید

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا را از فراب کالا بخواهید: آب تمیز بهترین هدیه برای خانواده است. آیا شما آب تمیز می نوشید؟ آیا صرفا آب شفاف خالص و تمیز است؟ آب لوله کشی از کارخانه آب لوله کشی به لوله های آب، برج های آب، فرآیند جریان خط لوله خانه و هم چنین ممکن است به دلیل قدیمی بودن خط لوله، باکتری ها، هورمون های محیطی و عوامل دیگر دچار آلودگی شود، به طوری که ناخالصی های زیادی در آب خانگی به وجود می آید. به دلیل استفاده مداوم از این آب های آلوده در دراز مدت به انواع بیماری ها دچار می شویم.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی یک معجزه برای دسترسی مداوم به آب آشامیدنی سالم است . از آنجا که برند های مختلف از دستگاه های تصفیه آب وجود دارد بهتر است برای سلامت خود قیمت تعیین نکرده و بهترین آن ها راخریداری نماییم.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا بهترین برند تایوانی

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی cck تایوانی میتواند یک گزینه عالی برای خرید دستگاه تصفیه اب خانگی باشد.  این دستگاه تولید کشور تایوان بوده و می­توان آن را از برند های بسیار معتبر و مطرح در زمینه دستگاه های تصفیه آب معرفی کرد. این دستگاه دارای 6  تا  8 مرحله فیلتراسیون با قابلیت حذف حدود 99.9 درصد از آلودگی ها و ناخالصی های آب است خاصیت قلیایی کردن آب از ویژگی های بارز دستگاه تصفیه اب cck می باشد.

در واقع این دستگاه با تنظیم PH آب، آن را از حالت اسیدی بودن که عامل بروز بیماری های مختلف است خارج کرده و به آب خاصیت ضد سرطان بودن را می­دهد. این دستگاه در کنار ویژگی های گفته شده طراحی بسیار زیبایی داشته و به راحتی در زیر سینک ظرفشویی منزلتان جا می شود.

جنس بدنه فلزی آبکاری شده دستگاه های برند CCK، میتواند خیال شما را از بابت هر گونه زنگ ضدگی و پوسیدگی دستگاه راحت کند. اتصالات با کیفیت، تهیه شده از مواد بدون بو، ساده و سبک این دستگاه را به عنوان یک گزینه ایده آل در میان دستگاه های تصفیه تبدیل کرده است.

بر خلاف بعضی دستگاه های تصفیه آب، این برند از دستگاه تصفیه آب بسیار کم صدا بوده و فاقد آلودگی صوتی است. ظرفیت تصفیه آب برند CCK ، بسیار مطلوب بوده و شما می توانید با خیال راحت به اندازه مصرف چند خانوار هم ای تصفیه شده برداشت نمایید.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی cck

 قیمت و کیفیت همواره با یکدیگر رابطه مستقیم داشته اند. با شرایط اقتصادی کنونی ایجاد تعادل میان قیمت کیفیت به یک مقوله بسیار مهم تبدیل شده است. از آنجایی که دستگاه های تصفیه اب cck  با انواع مونتاژ و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند و متاسفانه مونتاژ های بی کیفیت از هیچ طریقی پیگیری نمی شوند بهتر است برای اطمینان از خرید خود به مراکز معتبر سری بزنید.

فراب کالا مرکز معتبر و بدون واسطه عرضه کننده دستگاه های تصفیه اب خانگی بهترین برند های اورجینال دستگاه های تصفیه اب خانگی را با بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند. قیمت پایین فراب کالا دلیل بر بی کیفیت بودن کالاهای آن نیست بلکه حذف واسطه و احترام به حقوق مشتریان این قیمت ها را رغم زده است.

بهترین دستگاه تصفیه اب خانگی چه ویژگی هایی دارد؟

با اینکه عنوان کردن بهترین ها از نظر افراد مختلف متفاوت است اما برخی معیار های اولیه برای بهترین بودن لازم و ضروری است. هنگام خرید دستگاه تصفیه اب خانگی توجه کنید دستگاهی که تهیه میکنید از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

آب آشامیدنی را با کیفیت مطلوبی تصفیه کند و آنچه در خروجی به شما تحویل می دهد فاقد رنگ، بو و طعم نامناسب باشد

قیمت مناسبی داشته باشد

از قطعات اصل و با کیفیت ساخته شده باشد

ظرفیت تصفیه آب مناسبی داشته باشد تا در طول روز با کمبود آب تصفیه شده مواجه نشوید.

دارای گواهینامه NSF که نشانه داشتن استاندارد های بین المللی است باشد.

 و داراری جنس بدنه و اتصالات خوبی داشته باشد . دستگاه های تصفیه آب برند cck  که اصل تایوان بوده دارای تمام ویژگی های ذکر شده هستند و می توانند عالی ترین گزینه برای خرید دستگاه تصفیه اب خانگی باشند. این دستگاه ها در مدل های مختلف در سایت فراب کالا قابل سفارش هستند.

معرفی شرکت سی سی کا

Kouw Pinnq Enterprise Co., Ltd.  در سال 1973 در تایچونگ، تایوان تأسیس شد. cck یک کارخانه طراحی و تولید تجهیزات تصفیه آب حرفه ای با انواع لوله ها، اتصالات، اتصالات EZ، محفظه های فیلتر، کارتریج های فیلتر، پمپ ها و غیره است.

عمده فعالیت این شرکت در  چهار چرخه عملیاتی اصلی تحقیق و توسعه، تولید انبوه، فروش و خدمات پس از فروش بوده و تیم مدیریت خط تولید را از لوازم خانگی در طول دوره سرمایه‌گذاری تا عرضه R.O گسترش داده است.

 سیستم آب و مجموعه کامل قطعات و اجزای واحد اسمز معکوس با افزایش تقاضا برای آب آشامیدنی با کیفیت بالا باعث گسترش تولیدات این شرکت شده است  تا آب اشامیدنی را سالم را به همگان عرضه کند. بنابراین، مهارت و تخصص ما در حال حاضر cck را به بهترین انتخاب مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

برندcck  با برخورداری از استانداردهای گواهینامهISO-9001:2015  سیستم تضمین کیفیت بین المللی و گواهینامه بین المللی NSF  که نشان دهنده تعهد و تضمین مسئولیت محصول دارا بوده که به یکی از بهترین برند های بازار تبدیل شده است.

بر این اساس، محصولات، از مواد اولیه گرفته تا مونتاژ و ساخت، آزمایش، و فرآیندهای تکمیل و حمل و نقل، با تصفیه در عملیات ثابت کارخانه مطابق با استانداردهای سختگیرانه تولید میشوند. بنابراین بهترین کیفیت محصولات را تضمین می کند.

منبع: فراب کالا

خروج از نسخه موبایل