نماد سایت مجله سلامتی ایران

مزایا و معایب استفاده از ربات اینستاگرام

شرکت های جهانی، از برندهای افسانه ای گرفته تا مشاغل خانگی، از طریق اینستاگرام به نتایج واقعی می رسند. این پلتفرم مبتنی بر تصویر یک پلتفرم تجارت الکترونیک دوستدار است و پتانسیل بالایی در بازاریابی تجارت الکترونیک دارد. بنابراین اینستاگرام می تواند بستر مناسبی برای رشد افراد مدرن باشد. حال ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه بدون اتلاف وقت با موفقیت اکانت اینستاگرام خود را بسازید؟ برای این کار می توانید از ربات افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

در واقع هوش مصنوعی یک ابزار اتوماسیون اجتماعی برای بازاریابی است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که مخاطبان شما را افزایش دهد و در زمینه فعالیت شما مشارکت کند تا پروفایل ها، لایک ها، هشتگ ها و نظرات دیگر را دنبال کند. این ابزار اتوماسیون می تواند تمامی عملیات اینستاگرام را بدون مشارکت شما انجام دهد.

اتوماسیون اینستاگرام چیست؟

اتوماسیون اینستاگرام از اهرم نرم افزاری استفاده می کند که اغلب به آن “ربات” می گویند تا وظایف خاصی را در اینستاگرام انجام دهد. اقداماتی مانند لایک کردن، فالو کردن یا عدم فالو کردن، کامنت گذاشتن، کارگردانی، ارسال و داستان گویی و همچنین حذف پست ها از جمله این کارها هستند.

این ربات همچنین دارای فیلترهای زیادی است تا مطمئن شود که فقط کاربرانی را که می خواهید هدف قرار دهید شامل می شود. با استفاده از این فیلترها می توانید کاربران را بر اساس مواردی مانند جنسیت، موقعیت مکانی، فعالیت اخیر، حساب انگلیسی، افرادی که آنها را دنبال می کنند و غیره هدف قرار دهید.

با استفاده از ربات ها می توانید تعداد دفعات تعامل با هر کاربر و زمان را کنترل کنید. در حالی که روبات ها گزینه های زیادی برای استفاده دارند، توصیه می کنیم از ربات ها برای همه اهداف استفاده نکنید.

مزایای ربات اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که افراد زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. علاوه بر مردم عادی که برای سرگرمی به این شبکه می آیند، بسیاری از افراد اینستاگرام را راهی برای کسب درآمد می دانند. ربات ها برای تسهیل حساب های تعاملی بالا با استفاده از شبکه های اجتماعی برنامه ریزی شده اند.

روزهایی که مجبور بودید برای یافتن مشتری ایده آل خود در پروفایل های مختلف جستجو کنید، گذشته است. در عوض می توانید به ربات اجازه دهید به دنبال سرنخ های بالقوه باشد. علاوه بر این، ربات قادر به تعامل با مشتریان بالقوه و دنبال کنندگان جدید است.

ربات های اینستاگرام با ابزارهای هدف یابی به شناسایی کاربرانی که به رشته شما علاقه مند هستند کمک می کند. با استفاده از آن می توان به راحتی اهداف را با توجه به موقعیت جغرافیایی، میانگین درآمد، جنسیت، سن، سلیقه، نیاز، هشتگ و … انتخاب کرد. برای انتخاب هدف، باید مخاطب خود را بشناسید و آنالیز کنید. این به شما یک دید کلی از مخاطبان، چرایی حضور آنها در صفحه شما، آنچه در اینجا انجام می دهد و ارزش آنها می دهد.

ربات‌ها از شما برای ایجاد کسب‌وکار و ایجاد برند خود در پلتفرم‌ها، تأثیرگذاری بر حساب‌های دیگر و تمرکز بر محتوای بصری درجه یک که ارزش واقعی را برای عموم ارائه می‌کند، پشتیبانی می‌کنند. باعث صرفه جویی در زمان می شود.در ادامه به بررسی مهم ترین مزایای ربات ها می پردازیم.

1.انجام وظایف فراتر از توانایی انسان

بدون استفاده از ربات، نمی توانید تصور کنید که بتوانید ده چیز مختلف را به صورت دستی بررسی کنید. اگر می خواهید گروه بزرگی از مشتریان را در اینستاگرام هدف قرار دهید یا مطمئن شوید که با آنها تعامل دارید، استفاده از ربات می تواند کمک زیادی به شما کند.
. باعث صرفه جویی در زمان می شود
متأسفانه، نمی‌توانید تعداد زیادی کاربر را در یک ساعت دنبال کنید، یا صدها عکس را لایک یا نظر دهید. اینستاگرام دارای محدودیت های عملیاتی است و به شما امکان می دهد تنها در یک ساعت چندین بار تعامل داشته باشید. اگر بخواهید بلاک را بشکنید، ممکن است اینستاگرام شما مسدود شود و حساب شما تحت تأثیر قرار گیرد.

برای فعال ماندن در اینستاگرام، باید هر ساعت یک بار وارد اینستاگرام شوید تا با کاربران ارتباط برقرار کنید. آنقدر وقت گیر و غیر عملی است که می خواهید هر ساعت از وقت خود را در اینستاگرام بگذرانید.

  1. با افراد بیشتری تعامل داشته باشید

بعید است که تعداد زیادی پست و افراد را به طور مداوم در اینستاگرام دنبال کنید. بنابراین شما عملا نمی توانید همیشه به تنهایی با افراد زیادی در اینستاگرام تعامل داشته باشید. در حالی که تعامل و تعامل شما در اینستاگرام بسیار بالا است، ممکن است به طور موقت برای 24 تا 48 ساعت تحریم شوید.

با این حال، ربات اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که در آن فعال بمانید و هر ساعت با افراد بیشتری تعامل داشته باشید. نکته قابل توجه این است که آستانه عملکرد اینستاگرام یک عدد ثابت نیست. آستانه اینستاگرام بسته به سطح فعال شما در اینستاگرام افزایش می یابد.

  1. فالوورهای بیشتری به دست آورید

طبیعی است که با تعامل بیشتر می توانید در جذب فالوور اینستاگرام موفق تر باشید. با اتوماسیون می توانید هر روز شاهد افزایش 50 تا 200 درصدی باشید. از نظر تجربه، ربات ها می توانند هر کاری را با ارسال پست، لایک کردن پست ها و فالو کردن یا عدم فالو کردن کاربران انجام دهند، حتی با به دست آوردن 300 فالوور در روز.

نقاط ضعف ربات های اینستاگرام

همانطور که قبلا ذکر شد، ایجاد تعاملات مشروع زمان بر است. مزیت ربات ها این است که می توانند این کار را برای شما انجام دهند. آنها می توانند به طور خودکار پست ها را دنبال کنند، لایک کنند و روی آنها نظر بدهند. با این حال یک اشکال عمده وجود دارد، این تعامل آشکار نیست. گاهی اوقات ممکن است ربات ها نظرات نامناسبی ارائه دهند و شما راهی برای پیگیری پاسخ های ارسال شده به دنبال کنندگان خود ندارید. بنابراین نمی توان برای تعاملات واقعی یا صمیمانه برنامه ریزی کرد.

وقتی هزاران اکانت را دنبال می کنید و در ازای آن صدها فالوور جدید دریافت می کنید، ممکن است یک خبرنامه تصادفی دریافت کنید. همانطور که دنبال کنندگان تصادفی بیشتری به شبکه خود اضافه می کنید، انتظار داشته باشید که پست های افراد مرتبط دفن شوند.

اگر به اخبار اینستاگرام خود اهمیت نمی دهید، این مشکلی نیست، اما اگر اینستاگرام را دوست دارید و این شبکه مورد علاقه شماست، پس باید آماده باشید.

خروج از نسخه موبایل