نماد سایت مجله سلامتی ایران

5 مدل دوربین مداربسته برای مدارس از دید کارشناسان چشم آنلاین

5 مدل دوربین مداربسته برای مدارس از دید کارشناسان چشم آنلاین

با نصب دوربین مداربسته در مدرسه، نظارت بر روی دانش آموزان و بخش‌های مختلف مدرسه، راحت تر و کم هزینه تر انجام می‌شود. مدارس نیز مانند دانشگاه‌ها نیاز به نصب دوربین مداربسته دارند که به صورت 24 ساعته مراقبت مدرسه باشند و اگر هم اتفاقی رخ داد، با استفاده از دوربین بتوان عوامل حادثه را شناسایی کرد. دوربین مداربسته ای که در مدرسه نصب می‌شود، می‌تواند آنالوگ باشد یا تحت شبکه که این دو از نظر قیمتی متفاوت هستند. از لحاظ قابلیت‌ها نیز دوربین‌های مداربسته بر اساس اینکه شما چقدر هزینه می‌کنید، مجهز به قابلیت‌های دید در شب، ثبت تصاویر رنگی در شب، کاهش نویز تصاویر در تاریکی و … هستند.

معرفی 5 مدل از بادوام ترین دوربین‌های مداربسته هایک ویژن در چشم آنلاین

1.     دوربین مداربسته میکروفن دار 76D0T ITPFS

دوربین مداربسته 76D0T ITPFS از برند هایک ویژن است و به صورت میکروفن دار طراحی شده است. با نصب این دوربین در مدرسه علاوه بر اینکه می‌توانید تصاویر با کیفیتی را مشاهده کنید، امکان شنیدن صدای افراد حاضر در محدوده دید دوربین وجود دارد.

کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین مداربسته 76D0T ITPFS، برابر با 2 مگاپیکسل است و جریان مصرفی 1 یا 2 آمپر از نوع جریان ثابت DC دارد.

از نظر تکنولوژی ساخت، این مدل دوربین مداربسته دارای تکنولوژی آنالوگ است و جهت نصب آن باید دستگاه DVR، کابل کواکسیال یا کابل ترکیبی RG59 را فراهم کنید. دوربین مداربسته 76D0T ITPFS امکان کابل کشی تا حداکثر 300 متر را از طریق فیش BNC فراهم می‌سازد .

دوربین مدار بسته‌هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITPFS می‌تواند نور در شب و روز را تنظیم کند و قادر به جمع کردن نور زیاد به صورت دیجیتال است. فاصله کانونی لنز دوربین، 2.8 میلی متر است که زاویه دید برابر با 106 درجه را ایجاد می‌کند.

این مدل دوربین مداربسته در شب هم تصاویر نسبتا با کیفیت را ارائه می‌کند و می‌تواند تا 20 متر روبروی خود، تصاویر را ضبط کند.

2.     دوربین مداربسته میکروفن دار 16D0T ITPFS

از دوربین‌های قیمت مناسب و 2 مگاپیکسلی هایک ویژن که برای نصب در مدرسه هم مناسب می‌باشد، دوربین مداربسته 16D0T ITPFS است. این مدل دوربین به واسطه ویژگی های خود، قابل نصب در مدرسه است؛ مجهز به میکروفن می‌باشد و صداهای محیط را ضبط می‌کند، از نوع توربو اچ دی یا به اصطلاح AHD است و نحوه اتصال آن به دستگاه دی وی آر، از طریق کابل ترکیبی می‌باشد.

نصب دوربین مداربسته هایک ویژن مدل 16D0T ITPFS مناسب برای محیط‌های بیرونی مثل حیاط مدرسه است اما می‌توان از آن در محیط داخلی هم بهره برد. این دوربین به صورت دیواری نصب می‌شود و کیفیت تصاویر آن در روز بهتر از شب است. برد دید در شب این دوربین برابر با ۳۰ متر مربع می‌باشد اما با این حال برای تصویربرداری در تاریکی شب چندان مناسب نیست.

دوربین مداربسته 16D0T ITPFS، از تکنولوژی اسمارت برخوردار می‌باشد بدین معنا که قادر به حذف نویز‌های اضافه در شب است.

3.     دوربین مداربسته 16D0T ITF

یک دوربین مداربسته دیگر از شرکت هایک ویژن که کیفیت تصاویر 2 مگاپیکسلی دارد، دوربین مداربسته 16D0T ITFمی‌باشد. این دوربین مشابه با مدل‌های قبلی، از طریق دستگاه دی وی آر ثبت و پردازش تصاویر را انجام می‌دهد و برای راه اندازی در متراژ حداکثر 300 متر، نیازمند کابل کواکسیال یا ترکیبی ( RG59 ) می‌باشد.

جنس بدنه دوربین از فلز تشکیل شده است و از استاندارد IP66 پیروی می‌کند. به لطف این ویژگی‌ها، مقاوم در برابر گرد و خاک و بارندگی می‌باشد و می‌تواند علاوه بر محیط‌های داخلی، در محیط بیرونی هم استفاده شود. دوربین مداربسته 16D0T ITF دارای فاصله کانونی لنز دوربین 2.8 میلی متر می‌باشد که زاویه دید برابر با 106 درجه را به وجود می‌آورد.

برد دید در شب دوربین، برابر با 20 متر مربع است و تصاویری که در شب تحویل می‌دهد به صورت سیاه و سفید است. همچنین با برخورداری از قابلیت DNR، به کاهش نویز در شب کمک می‌کند.

4.     دوربین مداربسته میکروفن دار 76H0T ITPFS

از میان دوربین‌های 5 مگاپیکسلی هایک ویژن، دوربین مداربسته 76H0T ITPFS را برای نصب در مدرسه به شما معرفی می‌کنیم. این دوربین کیفیت تصاویر بهتر از مدل‌های قبلی دارد و برابر با 5 مگاپیکسل است. جریان مصرفی آن 1 یا 2 آمپر از نوع جریان ثابت می‌باشد و نحوه اتصال آن با دستگاه DVR نیز از طریق کابل کواکسیال یا ترکیبی است.

از قابلیت‌های دوربین مداربسته 76H0T ITPFS، می‌توانیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم :

5.     دوربین مداربسته میکروفن دار 16H0T ITPFS

آخرین مدل دوربین مداربسته که می‌خواهیم معرفی کنیم، میکروفن دار است، از برند هایک ویژن می‌باشد و دارای کیفیت تصاویر 5 مگاپیکسلی است. همچنین از نظر تکنولوژی ساخت، مجهز به تکنولوژی آنالوگ شده است .

برای نصب دوربین مداربسته 16H0T ITPFS در مدرسه، نیاز به تهیه کابل ترکیبی یا همان RG59 می‌باشد تا به دستگاه دی وی آر متصل شود. این دوربین برای نصب در مدرسه بسیار مناسب است زیرا می‌توان تا 500 متر آن را کابل کشی کرد بدون آنکه در کیفیت تصاویر مشکلی به وجود آید.

این مدل دوربین را در محیط بیرونی نصب می‌کنند و برد دید در شب 20 متری دارد. استفاده از دوربین مداربسته میکروفن دار 16H0T ITPFS برای محیط‌های خیلی تاریک، پیشنهاد نمی‌شود و در نور روز، تصاویر با کیفیت تری ارائه می‌دهد.

دوربین هایک ویژن DS-2CE16H0T-ITPFS دارای دو مدل لنز 2.8 و 3.6 میلی متری است که بسته به اینکه شما می‌خواهید دوربین را در ارتفاع پایین یا بالا نصب کنید، باید از لنز مناسب آن استفاده نمایید. لنز 2.8 میلی متری، برای ارتفاع پایین در فضای کوچک مناسب است که زاویه دید برابر با ۱۰۶ درجه دارد و می‌تواند فضای بیشتری را پوشش دهی کند اما لنز 3.6 میلی متری برای ارتفاع بالاتر از 4 متر قابل استفاده است و با زاویه دید 85 درجه ای، بیشترین پوشش دهی را ایجاد می‌کند.

در بخش مشخصات فیزیکی دوربین، بدنه آن از پلاستیک تشکیل شده است که مقاوم در برابر سرما، گرما، باران و گرد و غبار است. این دوربین قادر به تحمل دما تا منفی 40 درجه و مثبت 60 درجه است و از استاندارد جهانی IP67 هم پیروی می‌نماید.

 

خرید اینترنتی دوربین مداربسته برای مدارس از فروشگاه چشم آنلاین

برای خرید اینترنتی دوربین مداربسته مناسب برای مدارس و دیدن مدل های بیشتری از دوربین مداربسته و بررسی و مقایسه آنها، از فروشگاه چشم آنلاین به نشانی cheshm-online.com دیدن نمایید. اگر ساکن خوزستان و تهران هستید، می‌توانید دوربین مداربسته مناسب مدرسه را به صورت حضوری از فروشگاه چشم آنلاین تهیه کنید می‌توانید به شعب زیر مراجعه نمایید:

می‌توانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان، با شماره های تماس دفتر اهواز ۰۶۱۳۲۲۱۶۶۲۰ و دفتر تهران ۰۲۱۹۱۰۱۲۸۰۸ تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. کارشناسان با در نظر گرفتن بودجه ای که شما دارید، چند مدل دوربین مداربسته برای مدارس را معرفی می‌کنند تا بهترین خرید را داشته باشید.

خروج از نسخه موبایل