نماد سایت مجله سلامتی ایران

5 راه برای مثبت اندیشی و تاثیر آن بر یادگیری بهتر

زبان انگلیسی, سلامت, مثبت اندیشی

ممکن است پیوندهای وابسته در این صفحه وجود داشته باشد، به این معنی که ما از هر چیزی که می‌خرید کمیسیون کمی دریافت می‌کنیم. ما به عنوان یک همکار آمازون از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنیم. لطفا قبل از خرید آنلاین خود تحقیق کنید.مثبت بودن به این معنی است که شما تصمیم می گیرید جنبه های مثبت چیزها را ببینید. این بدان معنی است که می توانید تشخیص دهید که مبارزه و درد تنها چیزهایی نیستند که در آن زمان وجود دارند، حتی اگر آنها تنها چیزهایی باشند که در آن زمان می توانید ببینید.

مثبت اندیشی به این معناست که شما بهترین ها را در دیگران می بینید، حتی اگر واقعاً مجبور باشید به دنبال آن باشید. حتی با درد و اندوه، مثبت بودن به این معنی است که همیشه می توانید خوبی ها را پیدا کنید و می توانید انرژی خود را روی آن متمرکز کنید. با این حال، مثبت ماندن در زندگی و در محل کار آسان تر از انجام دادن است. این یک تصمیم آگاهانه است که باید هر روز بگیرید.

یادگیری رایگان زبان انگلیسی از جنبه های مثبت دهنده است. مثبت اندیشی در مورد ایمان به قدرت حمایت و اعتماد به نفس و داشتن ایمان به این است که همه چیز همیشه بهتر خواهد شد. اتخاذ یک رویکرد مثبت به زندگی به ما کمک می کند تا یک الگوی سالم از خودگویی ایجاد کنیم، که بر نحوه نگرش و عملکرد ما در دنیایی که در آن زندگی می کنیم تأثیر می گذارد. مهم نیست که آیا در حال یادگیری مثبت اندیشی هستید یا سعی می کنید مثبت بمانید، این نکات برای افزودن خوش بینی به زندگی روزمره به شما کمک می کند تا به جنبه های مثبت نگاه کنید، حتی اگر مطمئن نیستید که وجود دارد.

1- روز خود را مثبت شروع کنید.

چگونه روز خود را شروع می کنید؟

آیا در حالی که از بلند شدن از رختخواب می ترسید، بارها و بارها دکمه چرت زدن را فشار می دهید؟ کاری که انجام می‌دهید و احساسی که در اول صبح دارید معمولاً برای بقیه روزتان تنظیم می‌کند. هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید یک انتخاب دارید. می توانید روز را در آغوش بگیرید و آن را با چیزهای مثبت شروع کنید، مانند یک تمرین سریع یا یک جلسه مدیتیشن آرامش بخش – یا می توانید سعی کنید حتی از بلند شدن از رختخواب خودداری کنید. در هر صورت، باز هم باید از جای خود بلند شوید و به سر کار بروید یا هر کاری که در آن روز مسئولیت دارید انجام دهید. مثلا شرکت در آموزشگاه های آیلتس در تهران

آیا می خواهید عادت جدیدی بسازید که تا آخر عمر باقی بماند؟ در این ویدیو، یک فرآیند 9 مرحله‌ای ساده در مورد ایجاد عادت‌ها را کشف خواهید کرد که می‌توانید بلافاصله آن را اجرا کنید.

2-سالم بخورید.

غذایی که به طور منظم می خورید نه تنها بر وزن شما تأثیر می گذارد، بلکه بر احساس و رفتار شما نیز تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، مهم است که روز خود را با یک صبحانه مناسب شروع کنید. تحقیقات نشان می دهد که خوردن صبحانه به بهبود خلق و خوی فرد کمک می کند و انرژی پایداری در طول روز برای افراد فراهم می کند. این به جلوگیری از افت قند خون کمک می کند که می تواند منجر به بی نظمی، اضطراب و خستگی شود. روز خود را با مقدار زیادی فیبر و مواد مغذی، پروتئین بدون چربی، چربی های سالم و کربوهیدرات های غلات کامل شروع کنید.

در بقیه روز، یک عادت غذایی سالم ایجاد کنید که به شما کمک می کند وزن خود را کنترل کنید و احساس بهتری داشته باشید. این کار قند خون شما را در طول روز ثابت نگه می دارد.

3- به طور منظم ورزش کنید.

یکی از کلیدهای مثبت ماندن در زندگی سلامت و تناسب اندام است. ورزش منظم خلق و خوی شما را تقویت می کند، اندورفین ترشح می کند که به شما احساس بهتری می دهد و به بهبود سلامت ذهنی و جسمی شما کمک می کند.

چند فواید ورزش عبارتند از:

 

اهداف واقع بینانه تعیین کنید و با تمرینات خود سازگار باشید. خواه این به معنای یافتن دوستی باشد که به شما کمک کند مسئولیت پذیر باشید، یا کسی که برای کلاس های ورزشی به شما ملحق می شود، حتما به آن پایبند باشید. ایجاد یک عادت ورزش پیاده روی یا انجام تمرینات ساده در محل کار حتی می تواند به شما کمک کند تا از نظر جسمی و روحی سالم بمانید.

4-خواب با کیفیت کافی داشته باشید.

خواب و استرس دست به دست هم می دهند. اگر خواب باکیفیت کافی نداشته باشید، استرس شما بزرگتر می شود، که به طور اجتناب ناپذیری شما را از نگاه مثبت به چیزها باز می دارد. طبق گفته بنیاد ملی خواب، بزرگسالان ۲۶ تا ۶۴ ساله باید هر شب بین ۷ تا ۹ ساعت بخوابند تا در طول روز احساس مثبتی داشته باشند. کمبود خواب نه تنها بر سلامت جسمی و روانی بلکه بر عملکرد کاری شما نیز تأثیر می گذارد. اگر می خواهید کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید، داشتن یک خواب خوب شبانه به طور منظم باید یک اولویت باشد.

5-یک حیوان خانگی بگیرید.

مطمئناً، حیوانات خانگی برای همه مناسب نیستند – اما برای کسانی که در معرض این امکان هستند، مراقبت از موجود دیگر به شما کمک می کند تا احساس هدف داشته باشید و شادی شما را افزایش می دهد. راه های مختلفی وجود دارد که داشتن حیوان خانگی می تواند مثبت اندیشی، رفاه و دیدگاه کلی شما را نسبت به زندگی افزایش دهد.

اول، نوازش گربه یا سگ می تواند به کاهش فشار خون و اضطراب شما کمک کند. می تواند به کاهش تنش در عضلات شما کمک کند و به شما احساس آرامش دهد. بازی با حیوان خانگی شما همچنین میزان سروتونین و دوپامین را در مغز شما افزایش می دهد که هر دو مواد شیمیایی هستند که به طور طبیعی به شما احساس خوبی می دهند. داشتن حیوان خانگی همچنین می تواند شما را تشویق کند که بیشتر ورزش کنید و در حالی که دوست پشمالوی خود را به پیاده روی می برید وارد اجتماع شوید موسسه ملی بهداشت حتی دریافت که افرادی که شرایط استرس زا را تحمل می کنند، زمانی که با حیوانات خانگی خود وقت می گذرانند سریعتر بهبود می یابند تا با دوستان یا شریک زندگی خود.

 

خروج از نسخه موبایل