نماد سایت مجله سلامتی ایران

3 مشخصه مهم برای یک کلید و پریز جدید و شیک که باید بدانید

کلید پریز جدید شیک لاکچری

در طراحی دکوراسیون منزل طراحی و لاکچری بودن موثر می باشد یکی از مهم ترین آنها کلید پریز جدید شیک است دارای رنگهای زیبا و طرحهای متنوع می باشد همانطور که می دانید این محصول از لوازم مهم الکتریکی شناخته شده است. در طی سالیان گذشته کلید پریز اصولا در ساختار مربعی و در رنگهای کرم و سفید تولید می شد؛ اما با پیشرفت تکنولوژی جنس این محصول از آلیاژ برنج یا پلاستیکهای با کیفیت تولید می شود. همچنین علاوه بر مقاومت بالا، زیبایی منحصر به فرد، ضد پوسیدگی و غیره عرضه می شود.

مشتریان و مصرف کنندگان با توجه به سلیقه خودشان برای تغییر رنگ و مدل می توانند از انواع کلید و پریز جدید و شیک، کلید پریز مدرن، کلاسیک، چرم، چوب، کریستال و فلز سفارش دهند در این سایت انواع کلید پریزهای معتبر تولید می شود با ما همراه باشید.

کلید پریز جدید

در ساخت ساز منازل یا مغازه ها از کلید پریز جدید استفاده می شود بدین ترتیب برای روشنایی ساختمان از این محصول به کار گیری می شود مانند: روشن کردن لامپ، لوستر، لامپ هالوژن و غیره استفاده می شود بنابراین کلید پریز به دسته های مختلفی می باشد بر اساس نوع و کاربرد آنها را مقایسه می کنیم از جمله:

کلیدهای برق بر پایه گزینه های زیر می باشد:

با توجه به نمونه کلید پریز بالا ذکر شده است در سه نوع تولید و عرضه می شود عبارتند از:

با توجه به درخواست مشتریان می توانند انتخاب کنند هر یک از این تجهیزات دارای کاربرد و ویژگی خاص می باشد. با تحقیقات انجام شده نشان می دهد 20 شرکت بزرگ و کوچک در حال تولید انواع کلید پریز از جمله کلید و پریز فلزی وجود دارد و به دلیل تولید استاندارد این کالای با ارزش قابل توجه بسیاری از کشورهای همسایه قرار گرفته است به همین دلیل در صادرات و تجارت جهان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

جایگاه قرار گیری پریز و تعداد آن

از اینکه در محل زندگی شما و سبک منزلتان چند عدد پریز برق وجود داشته باشد متفاوت می باشد نیز برای راحتی در مکان مختلف مشخص شده از پریز می توانید استفاده کنید از جمله:

پریز در اتاق خواب: اصولا در کنار تخت خواب آباژور رومیزی و دو پریز برق نیاز دارید برای فصل تابستان برای دستگاه حشره کن و شارژ کردن موبایل همراه بسیار نیاز خواهید داشت البته برای حفظ سلامتی بدنتان سعی کنید در شارژ کردن تلفن همراه در کنار سرتان زیان بار می باشد.

پریز در سالن نشیمن گاه: برای روشن کردن آباژور و لامپ نیاز به پریز دارید و در کنار ست مبلمان حداقل یک یا دو عدد به پریزهایی دو تایی، سه تایی و غیره نیاز دارید در هنگام شارژ کردن موبایل و تلفن راحت باشید همچنین می توانید برای راحتی منزل از رابط چند راهی محافظ دار استفاده کنید بسیار در نظم منزلتان کاربردی می باشد.

تعداد پریز در آشپز خانه: در این محیط باید پریزهای اضافه بکار رود چراکه برای لوازم برقی مانند: پلوپز، آبمیوه گیری، غذا ساز و غیره نیاز می باشد لوازم برقی مانند: ماشین لباسشویی و یخچال خانگی، چایی ساز ثابت می باشد پریز در آن محیط قرار گرفته است.

کلید پریز شیک

یکی از جدید ترین کلید پریز برق شناخته شده در بازار پریز شیک برای هالوژن کلاسیک می باشد. برای آپارتمان و خانه های ویلایی و نو ساخت اصولا از این مدل پریز شکیل و هوشمند استفاده می کنند همانطور که می دانید کلید پریز باید ایمنی و مکانیزم مناسبی داشته باشد در ادامه مطلب شما را برای انتخاب کلید پریز مرغوب راهنمایی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

گارانتی کلید و پریز: برای تهیه یک کلید عالی و معتبر دارای گارانتی می توانید به این سایت مراجعه کنید با داشتن گارانتی، کیفیت بالا، قیمت مناسب، استانداردهای بین المللی توزیع می شود.

نصب آسان: از ویژگی مهم کلید و پریز نصب آسان می باشد برای زمان تعویض و جا به جایی بسیار مهم است.

کلید و پریز ایمنی: امروزه برای راه اندازی و استفاده تمامی وسایل منزل از جمله لامپ هالوژن سقفی و یا اتصال بدون پریز و کلید امکان پذیر نمی باشد همچنین در مکانهای عمومی نیاز به پریز برق می باشد با استفاده از این محصول زندگی ما را آسان تر شده است باید هنگام خریداری و استفاده از این کالا دقت بالایی را داشته باشید، بدین ترتیب با فروش و صادرات بالای کلید تمامی تولید کننده این محصول تلاش می کنند بهترین محصول را با ایمنی بالا را در بازارهای داخلی و خارجی ارائه می دهند. ضمن اینکه این کالا قابلیت بسیار بالایی دارد افراد می توانند در صورت حضور نداشتن منزل یا محیط کار در صورت روشن بودن پریز برق توسط موبایل همراه خاموش نمایند و باعث جلوگیری بی رویه در انرژی می شود.

پریز محافظتی: اگر فرزند کوچک دارید پیشنهاد می کنیم حتما از پریز محافظتی استفاده کنید، زیرا کودک در هنگام بازی ناآگاه وسیله تیزی را فرو می کند اتفاق خطرناکی رخ می دهد. بنابراین اگر در حال ساخت ساختمان هستید یا تصمیم به بچه دار شدن دارید حتما از این نوع کلید پریز استفاده کنید.

راهنمای خرید کلید پریز لاکچری

اصلی ترین و کاربردی ترین اجزا در برقکاری آپارتمانها کلید پریز لاکچری می باشد با توجه به ویژگیهای بارز که دارد امروزه مخاطبین بسیاری را به خود اختصاص داده است این محصول بسیار لوکس، زیبا، با کیفیت می باشد. به طور کلی برای مشاهده انواع کلید و پریزهای متنوع و شیک و یا انواع تجهیزات الکتریکی مثل لامپ کم مصرف می توانید به این سایت مراجعه فرمایید همچنین برای اطلاع از قیمت و تهیه این محصولات به صورت عمده می توانید فرم سایت را پر کنید، مجموعه ما با توجه به نیازتان بهترین مشاوره را در اسرع وقت به شما ارائه می دهند.

راهنمای کاربردی انتخاب کلید و پریز مناسب

فروشگاه اینترنتی آنتیکو  نمایندگی فروش کلید و پریز ویرا در لاله زار می‌باشد. در این مطلب از مجله آنتیکو  به موضوع راهنمای انتخاب کلید و پریز می‌پردازیم. گفتنی است که کلید و پریز ها می توانند که در دکوراسیون منزل شما تاثیر بسزایی داشته باشند هر چند که المان های کوچکی می باشند. اما اگر شما آن ها را به درستی انتخاب کنید می تواند که شاهد زیبایی کوراسیون خود شوید.

باید بدانید که کلید و پریز ها در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شوند که با توجه به سلیقه خود یا ست کردن با سایر المان های خانه می توانید که آن ها را خریداری نمایید. با توجه به گسترگی و تنوعی که کلید و پریز ها دارند شاید انتخاب کردن آن ها کمی سخت تر شود ما در این مطلب می خواهیم که به شما کمک کنیم که بهترین انتخاب را داشته باشید پس تا پایان مطلب ما را همراهی نمایید.

باید اشاره کنیم که کلید و پریز های جدید در رنگ های مختلفی طراحی شده اند که ما می توانید کلید و پریز ها را با رنگ رویه و کادر متفاوت انتخاب کنید. اگر چه بیشتر کلید و پریز ها به رنگ سفید می باشند اما شما می توانید که برای پس زمینه سفید از کلید و پریزهای خاکستری استفاده نمایید و یا برای پس زمینه کرم از کلید و پریز مشکی را انتخاب نمایید و ا برای پس زمینه سفید از کلید و پریز های طلایی استفاده نمایید و …

راهنمای خرید کلید و پریز

در حقیقت علاوه بر کاربردی که کلید و پریز ها در ساختمان ها دارند از آن ها به عنوان یک عنصر زیبایی در ساختمان ها نیز محسوب می شوند. در هنگام خرید کلید و پریز ها باید بتوانید که مرغوب بودن و یا بی کیفیت بودن آن ها را شخیص دهید و اگر که اطلاعات کافی نداشته باشید ممکن است که این تشخیص سخت باشد. سعی کنید که از ظاهر و قیمت کلید و پریز ها غافل نشوید برخی ممکن است که با کپی کردن ظاهر یک کلید و پریز مرغوب با برندی معتبر، آن را قیمتی پایین تر از مدل اصلی به شما می فروشند برای دچار نشدن به این مشکل سعی کنید که از نمایندگی ی آن خریداری نمایید در نهایت حتما به کیفیت و جنس آن ها توجه بسیار داشته باشید.

انواع کلید و پریزهای موجود در بازار

با توجه به اهمیتی که کلید و پریز ها دارند در بازار شاهد انواع مختلف این کلید و پریز این کلید و پریز ها می باشیم. کلید و پریز ها را می توانید که در تمام محیط ها مشاهده کنید برای مثال محیط های اداری و منازل و … کلید و پریز های موجود در بازار را می توانید که به صورت لمسی و مدرن و لوکس، تایمردار و دیمر و … مشاهده نمایید اما در زمان خرید هر گونه کلید و پریزی باید دقت داشته باشید که جنس اصل را از تقلبی بودن شخیص دهید و شاید از خود بپرسید چگونه؟ در ادامه به این سوال شما پاسخ خواهیم داد.

تشخیص کلید و پریز اصل از تقلبی

باید بدانید که سودجویان با کپی از برند های معروف اجناسی بی کیفیت و تقلبی به بازار عرضه کنند و موجب نارضایتی مشتریان می شوند. همچنین یکی دیگر از عوامل افزایش اجناس تقلبی ضعف در نظارت گمرکی می باشد که این بسیار نکته مهمی است و مسبب افزایش بسیار چشمگیر اجناس تقلبی می باشد و اما باید بگوییم که راه های زیادی برای تشخیص دادن جنس های اصل از تقلبی وجود دارد.

» اگر که می خواهید کلید و پریز اصل را خریداری نمایید حتما آن را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

» سعی کنید کلید و پریز با جنس پلاستیکی را خریداری کنید چرا که اجناس پلاستیکی با کیفیت و بدون رگه های بازیافت می باشند نوع پلاستیکی نشکن است و تقلبی بودن را به راحتی می توان تشخیص داد

» راهکار بعدی تشخیص، قیمت کالا می باشد یکی از ساده ترین راه های تشخیص کلاهبرداران قیمت پیشنهادی انها برای اجناسشان می باشد. چرا که هر محصول با کیفیت از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. جناس تقلبی را معمولا ارزانتر می فروشند.

ویژگی کلید و پریز اصلی و با کیفیت

باید در نظر داشته باشید که استفاده از مواد مرغوب در ساخت پوسته ظاهری یا همان بدنه کلید و پریز اهمیت زیادی دارد. کلید و پریز علاوه بر زیبایی ظاهری که دارد باید باید بسیار کاربردی باشد. هر قدر که زیبایی، جذابیت و کاربردی بودن پوسته ظاهری محصول اهمیت دارد، مغزی کلید و پریز نیز باید مورد توجه واقع شود.

بهترین مارک کلید و پریز ایرانی

برند های متفاوتی که در طراحی و تولید کلید و پریز ها در ایران موجود می باشند اما می توان بگوییم که شرکت ویرا الکتریک در طراحی و تولید کلید و پریز های ایرانی دارای جایگاه ویژه ای می باشد جنس متریال به کار رفته در تولید انواع کلید و پریز ویرا از بهترین مواد و قطعات موجود در بازار می باشد که موجب شده است که کلید و پریز هایی مقاوم و با دوام تولید و به بازار عرضه شود. انواع مختلف کلید و پریز ویرا را می‌ توانید در مدل های تمام پلاستیکی و تمام شیشه ‌ای و یا ترکیبی از این دو را خریداری کنید.

نکات مهم هنگام خرید کلید و پریز برق

زمانی که می خواهید کلید و پریز را خریداری نمایید برند های متفاوتی را با طرح و مدل های مختلف مشاهده می نمایید که انتخاب کردن کلید و پریز را کمی دشوار می کند در این مطلب می خواهیم که نکاتی را در هنگام خرید برای شما بیان کنیم و شما این نکات را مد نظر خود قرار دهید تا انتخابی مناسب داشته باشید.

تناسب کلید و پریز برق و دکوراسیون

کلید و پریزی را که انتخاب می نمایید باید با سایر المان های خانه در تناسب باشد کلید و پریز جزئی از المان های خانه می باشد و در طراحی داخلی خانه بسیار حائز اهمیت هستند با انتخاب کلید و پریزی مناسب می توانید که شاهد چند برابر شدن زیبایی دکوراسیون خانه شوید. شما می توانید که کلید و پریز ها را با توجه به سبک دکوراسیون خانه انتخاب نماید. اگر که کلید و پریز با دکوراسیون مطابقت نداشته باشد مطمئنا نه تنها موجب زیبایی نمی شوند بلکه می توانند که محیط را نا مناسب جلوه دهند.

قیمت کلید و پریز

مادامی که شما برند خود را انتخاب کردید مسئله بعدی که به آن باید توجه کنید قیمت کلید و پریز ها می باشد. زمانی که قیمت یک برند مناسب نباشد شما از خریدن آن منصرف می شوید همیشه سعی کنید که محصولاتی را با قیمت منسب و کیفیت و کارکرد عالی خریداری نمایید زمانی که شما محصولی را با قیمت ارزان خریداری می نمایید ممکن است طول عمر پایین تری داشته باشد و حتی مجبور شوید دوباره ان را تعویض نمایید اما با خرید مناسب خسارتی برای شما به دنبال نخواهد داشت پس کیفیت محصول را فدای قیمت نکنید.

موارد ایمنی کلید و پریز

کلید و پریز ها علاوه بر کیفیت خوب و قیمتی مناسب باید از گزینه ایمنی نیز برخوردار باشند. پریز برق و کلید برق هر دو باید امنیت لازم را داشته باشند، چرا که برق هم قابلیت اشتعال دارد و هم خطر برق گرفتگی. بعضی از کلید و پریزهای جدید، از پلی امیدهای نسوز استفاده کرده‌اند که از آتش گرفتن جلوگیری می‌کند و یک حلقه فنری در گلوگاه سوراخ‌های پریز برق در نظر گرفته شده است که مانع از اشتعال و جرقه می‌شود.

برخی از برند های ایرانی مانند کلید و پریز های ویرا برای پریز برق خود یک درپوش پلاستیکی در نظر گرفته‌اند تا کودکان نتوانند دست خود یا جسمی را داخل پریز کنند و خطرآفرین باشد. کلید و پریزهای ضدآب نیز در بازار موجود است که می‌توانید برای ایمنی بیش‌تر و جلوگیری از برق گرفتگی برای محیط‌هایی مثل حمام و سرویس بهداشتی از این نوع استفاده کنید.

زیبایی و جنس کلید و پریز

از ویژگی هایی که موجب می شود که کلید و پریز ها خاص به نظر برسند زیبایی و جنس آن ها می باشد. از مواد مختلفی مانند چوب و پلاستیک برای تولید کلیدها و پریزها استفاده می شود. انتخاب ظاهر کلید و پریز ها یک امری شخصی می باشد. برخی از مشتریان ممکن است که از کلید و پریزی با گوشه های تیز را دوست دارند، اما مشتری دیگری از کلید و پریز هایی با لبه های خمیده لذت می برد.

ممکن است برخی به دنبال کلید و پریزی با سطحی صاف باشد و سازندهی دیگر کلید و پریز خمیده نیاز داشته باشد. در کنار نوع طراحی محصولات رنگ بندی هم به انتخاب مشتریان اضافه شده است که این هم کاملا به سلیقه و نوع رنگ بندی خانه بر می گردد.

نوع کلید و پریز

امروزه مدل های مختلفی از کلید و پریز تولید و به در بازار ساختمان عرضه شده است. بطور مثال کلید های مکانیکی خود دارای مدل های مرسوم یک پل و دو پل است اما بدلیل کاهش تعداد کلید برق بکار رفته در ساختمان شرکت ها به تولید کلید های سه پل و چهار پل هم روی آورده اند. یا مثلا میتوان انواع پریز های برق را نام دارد که در آن سوکت های USB جهت شارژ موبایل یا وسایل الکترونیکی تعبیه شده است .

از جدید ترین کلید و پریز ها می توان به کلید و پریز های لمسی و هوشمند اشاره کرد. از آن جایی که این مدل بسیار گران قیمت است به این علت هنوز نتوانسته است همه گیر شود. برای مثال ارزان قیمت ترین کلید هوشمند از یک پل برخوردار می باشد چیزی حدود 300 یا 400 هزار تومن می باشد. دومین مسئله همه گیر نشدن آن پشتیبانی آن است که باید به واسطه شرکت های تولید کننده و وارد کننده انجام شود.

جنس پلاستیک بدنه

باید اشاره کنیم که کلید و پریز ها با جنس های مختلفی همچون چوب، پلاستیک، چرم، کریستال، برنج و … طراحی و تولید می شوند و سپس به بازار رضه می شوند. شاید برای شما هم سوال باشد که کلید و پریز با کدام متریال مناسب تر می باشد؟ در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که کلید و پریز های پلاستیکی بسیار مناسب تر می باشند چرا که از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار می باشند و در هنگام نصب یا استفاده به راحتی نمی‌شکند.

کلید و پریزهای با جنس برنج در طولانی مدت نه زنگ می ‌زنند و نه پوسیده می ‌شوند و ظاهری زیبا نیز دارند که می ‌توان با هر نوع دکوراسیون منزل آن را تطبیق داد. و در نهایت باید بگوییم که در ساخت کلید و پریزهای جدید، از پلی آمیدهای نسوز برای جلوگیری از اشتعال استفاده می شود. علاوه بر این حلقه ای فنری در گلوگاه سوراخ های پریز جهت جلوگیری از تغییر شکل محل ورود دو شاخه و ایجاد جرقه و احتراق تعبیه شده است.

جنس ترمینال اتصال

در ابتدا باید بگوییم که ترمینال چیست؟ سیم های فاز و نول و زمین را به هادی مکانیزم وصل می کند تا مصرف کننده به آن وصل شود. و در رابطه با پیچ های ترمینال باید بگوییم که این پیچ ها مختص به ترمینال های فاز و نول و زمین هستند. هیچ سیمی نباید در معرض دید باشد. اگر سیمی دیده می شود آن را ببرید یا در پشت پریز تا کنید. باید بگوییم که از جمله انواع ترمینال برق می‌توان به نوع ریلی، سرامیکی، شاخه ‌ای و آمپلی فایر اشاره کرد که هر یک کاربرد خاصی در اتصال سیم‌ های برق دارند.

طرح و رنگ

گفتنی است که کلید و پریز ها در رنگ های متنوعی دیده می شوند. طرح و رنگ کلید و پریز ها می تواند که کل دکوراسیون اتاق را تحت تاثیر قرار دهد . به طور کلی اگر شما کلید و پریزهاییبا رنگ سفید راستفاده کرده اید و می خواهید که آن ها را تغییر دهید باید بدانید که زیبایی اتاق شما چند برابر خواهد شد. هممان گونه که قبل تر اشاره کردیم شما می توانید که طرح و رنگ کلید و پریز ها را متناسب با سبک دکوراسیون اتاق خود انتخاب نمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

برای اطمینان از خرید خود حتما کلید و پریز هایی را انتخاب کنید که دارای گارانتی باشند و بتوانید که از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید. داشتن گارانتی یک محصول نشانه اصل بودن و معتبر بودن آن محصول می باشد. زمانی که می خواهید محصولی را خریداری نمایید باید اطلاعات کافی راجع به ان ها داشته باشید ما در این مطلب تلاش کردیم که اطلاعات کافی در رابطه با کلید و پریز ها در اختیار شما قرار دهیم . می توانید که کلید و پریزها را به صورت اینترنتی خریداری نمایید و با خرید اینترنتی هم در زمان خود و هم در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

در این مطلب از مجله آنتیکو به موضوع راهنمای انتخاب کلید و پریز پرداختیم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال در زیر این مطلب با ما به اشتراک بگذارید. در اسرع وقت به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهیم.

خروج از نسخه موبایل