نماد سایت مجله سلامتی ایران

۵٠گروه اردوهای جهادی به مناطق کم برخوردار سلماس اعزام شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۵٠گروه اردوهای جهادی به مناطق کم برخوردار سلماس اعزام شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

۵٠گروه اردوهای جهادی به مناطق کم برخوردار سلماس اعزام شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ میرکاظمی در بازدید از اردوهای جهادی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: آذربایجان‌غربی جز استان‌های مقصد برای کاروان‌های راهیان نور شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود و این رزمایش تا ۱۹ ادامه دارد

وی از آبرسانی به مناطق محروم در قالب این رزمایش خبر داد و اضافه کرد: ۳۰ عنوان برنامه در قالب رزمایش جهاد گران فاطمی چهار برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه سلماس با بیان اینکه ۵۰ گروه جهادی در این رویداد حضور دارند، تاکید کرد: این رزمایش ۹ عرصه خدمتی را پوشش می‌دهد که از جمله آنها محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، عمران، کشاورزی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی، دامپزشکی، آموزشی و … را می‌توان اشاره کرد.

سرهنگ میرکاظمی از تکمیل و بهره برداری از ۵ طرح عمرانی عامل المنفعه در قالب این رزمایش عمدتاً در مناطق محروم خبر داد و ابراز کرد: در ایام برگزاری رزمایش بیش از ده تیم پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر و روستاهای محروم و مرزی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام تیم تخصصی کشاورزی و دامپروری به همت بسیج مهندسین به مناطق محروم دیگر اقدامی است که در این رزمایش صورت گرفت، گفت: تکمیل و تصحیح راه‌های بین مزارع در دو روستا و ۸ مورد نصب پنل خورشیدی از جمله این اقدامات است.

خروج از نسخه موبایل