نماد سایت مجله سلامتی ایران

۴۵ روز از تمرینات دور بودم، اما به قهرمانی آسیا می‌رسم

۴۵ روز از تمرینات دور بودم، اما به قهرمانی آسیا می‌رسم

جوانان, قزاقستان, مردان

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان پس از عمل جراحی معده درباره حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان، گفت: هر چند ۴۵ روز از تمرینات تیم ملی دور بودم اما تلاش خواهم کرد که به مسابقات قهرمانی آسیا برسم.

داوود علیپوریان در گفت‌وگو با مجله سلامتی ایران درباره علت عمل جراحی معده‌اش، اظهار کرد: چون وزنم خیلی بالا رفته بود برای کاهش وزن عمل جراحی اسلیو معده در اسفند سال گذشته انجام دادم تا با شرایط بهتری در تمرینات حاضر شوم. البته بعد از این عمل جراحی ۱۰ کیلو وزنم کاهش پیدا کرد و اکنون تصور می‌کنم شرایط بهتری نسبت به گذشته دارم.

وی در خصوص بازگشت دوباره خود به تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: با نظر پزشک معالجم ۴۵ روز از  تمرینات دور بودم و اجازه تمرین نداشتم، اما اکنون شرایطم بهتر شده و از ۱۵ اردیبهشت با هماهنگی که با سرمربی تیم ملی انجام دادم تمرینات خود را به صورت سبک در کنار سایر بازیکنان آغاز خواهم کرد. امیدوارم بعد از ۲ تا ۳ مرحله اردو دوباره بتوانم به اوج بازگردم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته درباره حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان اظهار کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی برای شرکت در این رقابتها داشته باشم و پس از حضور در چند مرحله اردوی تمرینی قطعا شرایطم از نظر آمادگی بدنی و فنی بهتر خواهد شد. تلاشم بر این است که علاوه بر کاهش وزن در بهترین شرایط کنار تیم باشم.

علیپوریان گفت: چون افزایش وزنم آزاردهنده شده بود برای تداوم ورزش حرفه‌ای تصمیم گرفتم چنین عمل جراحی را انجام دهم، حتی قبل از عمل جراحی با مشاوره‌ای که با پزشکان داشتم به من اطمینان خاطر دادند که پس از عمل هیچ مشکلی برای پیگیری تمرینات و حتی شرکت در مسابقات نخواهم داشت، به همین خاطر برای تداوم ورزش حرفه ای و حضور در پارالمپیک پاریس تصمیم گرفتم چنین عملی را انجام دهم تا وزنم را کاهش دهم.

وی در پایان در خصوص حضور ۵۰ درصدی تیم والیبال نشسته در قهرمانی آسیا قزاقستان، افزود: اعزام جوانان به مسابقات برون مرزی فرصت خوبی برای ارزیابی و محک آنها است تا اگر روزی بازیکنان باتجربه بخواهند از تیم ملی خداحافظی کنند پشتوانه‌هایی برای جایگزینی آنها در والیبال نشسته وجود داشته باشد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل