نماد سایت مجله سلامتی ایران

۳۳۰ فعال رسانه ای، خبرنگار، عکاس و مستند ساز پوشش انتخابات را بر عهده داشتند

۳۳۰ فعال رسانه ای، خبرنگار، عکاس و مستند ساز پوشش انتخابات را بر عهده داشتند

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران از قزوین؛ رسول ملاحسنی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین در ساعات پایانی زمان رای گیری با حضور در جمع خبرنگاران از تلاش بی وقفه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار مربوط به انتخابات تشکر کرد و اظهارداشت: فارغ از هر نتیجه ای که مردم رقم بزنند بدون تردید برنده واقعی خود مردم هستند که حماسه دیگر خلق کردند.

۳۳۰ فعال رسانه ای، خبرنگار، عکاس و مستند ساز پوشش انتخابات را بر عهده داشتند

وی بیان کرد: در مرحله اول و دوم این انتخابات ساماندهی خوبی در شعب صورت گرفت تا امکان حضور و پوشش خبری فعالان رسانه و عکاسان و مستند سازان در پای صندوق های رای فراهم شود.

ملاحسنی تصریح کرد: در مرحله دوم برای حضور ۳۳۰ فعال رسانه ای، خبرنگار، عکاس و مستند ساز کارت تردد به شعب اخذ رای صادر شد و مجموع تلاش خبرنگاران بخوبی صورت گرفت.

انتشار ۸۰۰ خبر در مرحله اول توسط رسانه ها

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات یادآورشد: رصد اولیه نشان می دهد در مرحله اول انتخابات بیش از ۸۰۰ لینک خبر در رسانه ها، خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاههای خبری منتشر شد که بیانگر انعکاس خوب این رویداد در سانه هاست.

وی گفت: پیش بینی می کنیم این میزان خبر در مرحله دوم افزایش یابد و رسانه ها به رسالت خود عمل کنند.

ملاحسنی تصریح کرد: مجموعه خبرهای منتشر شده توسط رسانه های استان قابل توجه بود و انتخابات نیز در کمال آرامش و نظم برگزار شد و امیدواریم منتخب مردم پیگیر مشکلات مردم در دولت جدید هم باشد.

این مدیر رسانه ای اظهارداشت: خوشبختانه در دولت شهید رئیسی ارتباط خوبی بین مدیران و رسانه ها بعنوان حلفه واسط برقرار شد و رسانه ها نیز در واقع حرفه ای عمل کردند و دستاوردهای دولت به آگاهی مردم رسید.

ملاحسنی اضافه کرد: از همه خبرنگاران، عکاسان و مستندسازان خبری و فعالان فضای مجازی و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان که در خلق حماسه مشارکت سهیم بودند تشکر و قدئردانی می کنیم.

رسانه ها از گمانه زنی شمارس آرا خودداری کنند

ملاحسنی یادآورشد: شمارش و اعلام نتایج آرا به صورت تجمیعی است و هر خبری که در فضای مجازی منتشر می شود تنها یک گمانه زنی غیر واقعی است که از رسانه ها درخواست می کنیم به این اخبار غیر واقعی استناد نکنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین اظهارداشت: از مردم و رسانه ها انتظار داریم فقط به اعلام نتایج از مجامع رسمی و وزارت کشور که به صورت تجمیعی منتشرخواهد شد اعتماد کنند.

در ادامه از خبرنگاران فعال در عرصه انتخابات مراحل اول و دوم ریاست جمهوری در استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل