نماد سایت مجله سلامتی ایران

کشف ۱۲۶ بسته حشیش از معده مسافر هواپیما در اصفهان

کشف ۱۲۶ بسته حشیش از معده مسافر هواپیما در اصفهان

پلیس, جرم, فرودگاه

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ذبیح‌الله دلاور رییس پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: مأموران پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با تیزهوشی و هوشمندی بالای خود به یکی از مسافران زن که قصد خروج از کشور داشت، مشکوک شدند و پس از بررسی دقیق و انجام معاینات پزشکی مشخص شد وی اقدام به بلع مواد مخدر کرده است.

به گزارش ایمنا: وی گفت: با محرز شدن جاسازی مواد مخدر در معده متهم، وی در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود معترف، به بیمارستان منتقل و پس از انجام اقدامات پزشکی، در نهایت ۱۲۶ بسته ماده مخدر حشیش از معده متهم خارج شد.

رئیس پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه متهم پیش از این نیز به جرم بلع و انباری مواد مخدر در معده خود توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) تهران دستگیر شده بود، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و این زن برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با اشراف و هوشمندی بالای خود با هرگونه اقدامات مجرمانه برخورد می‌کنند، خاطرنشان کرد: مسافران، همکاری لازم را با خادمان خود در پلیس فرودگاه داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک و اقدامات غیرقانونی و غیرمجاز افراد را به ایستگاه پلیس مستقر در این فرودگاه اعلام کنند.

خروج از نسخه موبایل