حوادث

کشف جنس‌های قاچاق چینی و آلمانی از انبار توشه راه‌آهن

آهن, خودرو, راه آهن

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از کشف کالاهای قاچاق ساخت دو کشور آلمان و چین از انبار توشه راه‌آهن خبر داد.

به گزارش مجله سلامتی ایران، سردار حشمت الله ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مقابله قاطعانه با معضل قاچاق و قاچاقچیان کالا و ارز در پلیس پیشگیری فراجا، مأموران پلیس راه آهن تهران حین کنترل و بازرسی از انبار توشه این ایستگاه و کنترل محموله‌های ارسالی اداره پست به تعدادی محموله که فاقد مدارک گمرکی بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از محموله‌های موصوف و بررسی اسناد و مدارک گمرکی مشخص شد، این کالاها شامل ۱۳۸ عدد کیف دستی زنانه، ۴۳ عدد کیف لپ‌تاپ، یک هزار و ۴۳۰ عدد شمع خودرو، یک هزار و ۱۷۰ عدد انواع لوازم یدکی خودرو شامل تسمه، بلبرینگ، رینگ پیستون و ابزارآلات ساخت کشور چین و آلمان به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که در حال ارسال به صورت قاچاق از مبدا تهران به مشهد بود، کشف شد.

رئیس پلیس راه آهن کشور ادامه داد: کالاهای مکشوفه فاقد هرگونه پروانه گمرکی از مبادی ذی ربط بود که با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی این کالاها توقیف و پرونده‌ای در این راستا تشکیل شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، ملکی خاطرنشان کرد: پلیس راه‌آهن در راستای تحقق شعار سال و کمک به اقتصاد کشور با سوداگران و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی حوزه صنعت ریلی کشور قاطعانه مقابله می‌کند.

انتهای پیام

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان و در این مجله سلامتی و پزشکی می توانید شاهد بررسی انواع امراض و بیماری های مختلف، شیوه ها و راهکار های درمان، روش های تشخیص بیماری باشید.