نماد سایت مجله سلامتی ایران

پیش ثبت‌نام «حج عمره» در کرمانشاه آغاز شد 

پیش ثبت‌نام «حج عمره» در کرمانشاه آغاز شد 

پیش ثبت‌نام «حج عمره» در کرمانشاه آغاز شد 

سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار مجله سلامتی ایران کرمانشاه، اظهار کرد: هزینه سفر عمره در ۱۰ گروه قیمتی از ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اولویت‌های یک تا ۱۵۰ در مرحله نخست می‌توانند برای تشرف به عمره اقدام کنند، افزود: از روز چهارشنبه (۲۲ آذرماه) ساعت یازده صبح متقاضیانی که دارای اولویت‌های مذکور هستند می‌توانند برای ثبت نام به دفاتر زیارتی و یا سامانه عمره مراجعه کنند و پیش ثبت نام انجام دهند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: افراد دارای اولویت در روز پنج‌شنبه ساعت ۹ صبح ثبت‌نام قطعی انجام داده و گروه قیمتی و تاریخ اعزام و همچنین شرکت مجری را انتخاب و با حضور در شرکت زیارتی منتخب ادامه مراحل ثبت‌نام را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: ۴۸ ساعت فرصت واریز هزینه سفر تعیین شده است که مدت زمان سفر ۱۰ روز شامل پنج روز در مکه و پنج روز در مدینه خواهد بود و ظرفیت کاروان‌های عمره ۹۰ تا ۱۶۷ نفره در نظر گرفته شده است.

کریمی خو گفت: فرآیند ثبت نام سیستمی زائرین در سامانه umrah.haj.ir انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند از این طریق ثبت‌نام کنند.

خروج از نسخه موبایل