نماد سایت مجله سلامتی ایران

پورموسوی: نمی‌خواهم جمله فکری را تکرار کنم!/ لیگ برتری نشویم، بی‌رحمی فوتبال است

پورموسوی: نمی‌خواهم جمله فکری را تکرار کنم!/ لیگ برتری نشویم، بی‌رحمی فوتبال است

پورموسوی: نمی‌خواهم جمله فکری را تکرار کنم!/ لیگ برتری نشویم، بی‌رحمی فوتبال است

مجله سلامتی ایران/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید در جریان بازی با سایپا، محمود فکری به او و همکارانش توهین کرده است.

سید اکبر پورموسوی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک کشور اظهار کرد: فکر می‌کنم همه امروز از بازی استقلال خوزستان لذت بردند. امروز بازیکنان ما در حد لیگ برتر و حتی بالاتر از آن فوتبال بازی کردند.

به گزارش مجله سلامتی ایران، وی بیان کرد: در صحنه هابی که گل دریافت کردیم متاسفانه دو بازیکنم تمرکز لازم را نداشتند که ایرادی ندارد و این نیز جزئی از فوتبال است اما اینکه توانستیم دوبار به بازی برگردیم و در این دیدار صاحب موقعیت شویم نشان می‌دهد توانایی بازیکنانم بالاتر از لیگ یک است و ان شاءالله تلاش می کنیم در ادامه رقابت‌ها جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص حواشی ایجاد شده در این دیدار نیز گفت: حواشی از سمت نیمکت حریف بود. متاسفانه یکسری کلمات به کار بردند که اعضای تیم ما ناراحت شدند و من از طرف فردی که این صحبت ها را از تیم سایپا زد، از کادر و بازیکنان عذرخواهی می کنم. ما به دنبال فوتبال پاک و سالم هستیم و خورده ای نمی گیریم چرا که شاید برخی فوتبالشان به صورت دیگری باشد و من از مجموعه کادر و باریکنانم و جامعه فوتبال بابت رفتاری که امروز در زمین اتفاق افتاد، عذرخواهی می کنم.

 وی در واکنش به این سوال که گویا آقای فکری در جریان این دیدار جمله ای را به شما گفتند و همین ناراحتی شما را در بر داشت؟ عنوان کرد: او به من و همکارانم توهین کرد و ایرادی ندارد و قرار نیست من جمله آقای فکری را تکرار کنم. ما نسبت به بازیکنان و جامعه فوتبال مسئول هستیم و ادعای ما این است که حرفه ای، اخلاق مدار و به دنبال فوتبال پاک و سالم هستیم. مطمئن باشید این حواشی به زودی تمام می شود زیرا این موارد در فوتبال ما جایگاهی ندارند و فوتبال به جایی رسیده است که باید تفکرات فنی را وارد زمین کنیم و اگر به دنبال حواشی برای امتیاز گرفتن باشیم این مهم شدنی نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه از آقای مومنی داور بازی گله دارم، ادامه داد: در نیمه اول سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما ۲دقیقه را لحاظ کرد و در نیمه دوم پنج دقیقه وقت اضافه اعلام شد اما او ۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه وقت اضافه گرفت و هیچ جای دنیا به این صورت نیست. من فکر می‌کنم داور در لحظات آخر دوست داشت سایپا برنده شود.

پورموسوی درباره اعتراضش به صحنه ای که معتقد بودند داور باید برای استقلال خوزستان پنالتی اعلام می کرد هم گفت: بازیکن من در موقعیت گل است و چرا باید خودش را به روی زمین بیندازد. هر حال برخوردی پیش آمد و البته من به داور حق می دهم زیرا نیمکت حریف دنبال حواشی بود و شاید بازی از دست داور خارج شده بود. به بازیکنان سایپا خسته نباشید و بازیکنان خودم تبریک می گویم زیرا در حالی که مورد ظلم قرار گرفته بودیم توانستیم با شرافت بازی کنیم و دو بار هم بازی عقب افتاده را برگردانیم.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در در پاسخ به این سوال که تیم شما چقدر از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار است؟ عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که بازی به بازی شرایط مان را بهتر کنیم و اگر این استقلال خوزستان با این نوع فوتبال به لیگ برتر صعود نکند بی رحمی فوتبال است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل