نماد سایت مجله سلامتی ایران

پرسپولیس به دنبال جهش چند پله‌ای/ فولاد نمی‌خواهد «صفر» بماند! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پرسپولیس به دنبال جهش چند پله‌ای/ فولاد نمی‌خواهد «صفر» بماند! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

آهن, فولاد, فولاد خوزستان

به گزارش خبرنگار آنلاین، روز پایانی هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر با برگزاری سه دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد تا پرونده این هفته با صدرنشینی سپاهان بسته شود. با این حال جایگاه تیم های بالای جدول می تواند با تغییراتی مواجه شود.

سرخپوشان تهرانی که با تساوی برابر ذوب آهن در ورزشگاه آزادی عملا دو امتیاز از سپاهان عقب افتادند، برای این که فاصله با صدرنشین بیشتر نشود ناچار هستند در اهواز به پیروزی برسند و بازهم به نزدیکترین تعقیب کننده سپاهان در جدول تبدیل شوند.

گل محمدی که تیمش با روشی یکنواخت بازی می کند اگر برابر فولاد هم گل اول را دریافت کند کارش برای رسیدن به پیروزی سخت می شود چرا که در روش او فوتبال تهاجمی اولویت اول نیست. با این حال سرخپوشان ابزار لازم برای رسیدن به پیروزی برابر فولاد را دارند.

از سوی دیگر میزبان اهوازی هم پس از آنکه با علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی قطع همکاری کرد و برای این دیدار دستیارانش را روی نیمکت خواهد داشت، برای فرار از بحران خودساخته چاره ای ندارد جز این که از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

فولادی ها تا قبل از انتخاب سرمربی می توانند به وضعیت مناسبی برسند اگر بتوانند پرسپولیس را در اهواز شکست دهند یا حداقل یک امتیاز از این تیم بگیرند. در غیر این صورت روزهای سخت و بحرانی این تیم جنوبی ادامه خواهد داشت و این تیم همچنان روی امتیاز صفر خواهد ماند.

در دیگر دیداری که امروز برگزار می شود تیم ذوب آهن که با گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس به اصفهان برگشته بود میزبان هوادار است و این امید را دارد که با گرفتن سه امتیاز بازی خانگی موقعیت خود در جدول را بهتر کند. آنها با محمد ربیعی این فصل به دنبال جایگاه مناسبی در جدول رده بندی هستند.

در سومین بازی امروز هم تیم آلومینیوم اراک با مجتبی حسینی میزبان شمس آذر قزوین است که با وجود تازه وارد بودن در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته و خودش را از انتهای جدول به رده چهاردهم رسانده و با وجود داشتن امتیاز منفی حالا به انتقال به میانه های جدول فکر می کند.

برنامه سه دیدار باقی مانده هفته چهارم:

* ذوب آهن اصفهان – هوادار تهران – ساعت ۱۹:۳۰
* فولاد خوزستان – پرسپولیس – ساعت ۲۱:۳۰
* آلومینیوم اراک – شمس آذر قزوین – ساعت ۲۰

خروج از نسخه موبایل