مجله سلامتی ایران

پرسپولیس باید قهرمانی در آسیا را نشانه بگیرد/ موفقیت‌ این تیم بدون همدلی میسر نمی‌شد

پیوس: پرسپولیس باید قهرمانی در آسیا را نشانه بگیرد/ موفقیت‌ این تیم  بدون همدلی میسر نمی‌شد

پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که این تیم باید قهرمانی در آسیا را نشانه بگیرد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله سلامتی ایران، در خصوص قهرمانی پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و جام‌حذفی اظهار داشت: پرسپولیس در سال جدید به نظم تاکتیکی مورد نظر خود رسید و در دفاع و حمله عالی عمل کرد. از زمانی هم که سروش رفیعی به ترکیب تیم اضافه شد پرسپولیس بهتر و شناورتر بازی کرد. البته حضور یحیی گل‌محمدی و نقش او در این قهرمانی را نباید انکار کرد. گل‌محمدی به بهترین شکل ممکن تیم را هدایت کرد و تاریخ ساز شد. از طرفی نقش مدیریت و عوامل اجرایی هم نباید نادیده گرفت. در مجموع  این مهم قطعا بدون اتحاد و همدلی بازیکنان میسر نمی‌شد.  

وی افزود: پرسپولیس حالا تمامی افتخارات ممکن را دارد و باید قهرمانی در آسیا را نشانه بگیرد. حالا که گل‌محمدی در تیم مانده‌است اولویت باشگاه ابتدا باید حفظ شاکله تیم و بعد از آن جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی باشد. همه به خوبی می‌دانیم گل‌محمدی و شاگردانش همانند همه ما به فکر قهرمانی آسیا هستند و این موضوع در صورتی میسر خواهدشد که تیم تقویت شود و مدیریت باشگاه هرچه زودتر در این خصوص باید اقدامات لازم را انجام دهد.  

بازیکنان سابق پرسپولیس در خصوص قوانین وضع شده در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان اظهارداشت: اکنون کشوری مثل عربستان با سرمایه‌گذاری و جذب بازیکنان مطرح دنیا دارد همه چشم‌ها را به خود خیره کرده است ولی ما در کشورمان داریم قانونی را وضع می‌کنیم که بازیکنان داخلی خودمان هم فرار کنند. این قوانین باید اصلاح شود و اصولی باشد. به هر حال وضعیت اقتصادی خوبی در کشور حاکم نیست و این موضوع زندگی همه حتی فوتبالیست‌ها را تحت تاثیر قرار داده، آنها هم خانواده دارند و باید به فکر آنها باشند. به هر حال برخی از کشورها و باشگاه‌های بزرگ در فوتبال دنیا مسیری را رفتند که موفق بودند، می‌شوند. 

پیوس در مورد حواشی به وجودآمده توسط وحید قلیچ سنگربان سابق پرسپولیس گفت: وحید قلیچ یکی از بزرگترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ما و پرسپولیس است. چندین سال در روزهای که کسی برای فوتبال پولی نمی‌گرفت امثال او و بهروز سلطانی از دروازه پرسپولیس محافظت کردند. وحید یک پرسپولیس متعصب و عاشق است و همین موضوع باعث شده تا از برخی از کمی لطفی‌های که نسبت به شد، آزرده خاطر شود و کارهایی را انجام دهد که شاید خودش هم راضی به این موضوع نباشد اما هر چه باشد او خون او  قرمز است و پرسپولیسی است؛ کاش بیشتر قدردان امثال وحید قلیچ باشیم. 

وی در پایان در مورد صعود داماش گیلان به رقابت‌های لیگ یک اظهار داشت: با همت بازیکنان و کادر فنی و از همه مهمتر حمایت تماشاگران و هواداران داماش موفق شدیم  با وجود  تمامی مشکلات بعد از سال‌ها این تیم با ریشه را به لیگ آزادگان برسانیم. متاسفانه بعد از صعود داماش اتفاقاتی افتاد که کام ما را تلخ کرد و مدیریت باشگاه استعفا داد. امیدوارم مسئولان استان گیلان هر چه زودتر در خصوص این تیم تصمیم‌گیری کنند تا اتفاقات خوبی برای داماش رقم بخورد.

 انتهای پیام/  






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خروج از نسخه موبایل