نماد سایت مجله سلامتی ایران

وزیر بهداشت از دو بیمارستان بیرجند بازدید کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

وزیر بهداشت از دو بیمارستان بیرجند بازدید کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وزیر بهداشت از دو بیمارستان بیرجند بازدید کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بهرام عین الهی در بدو ورود به به مرکز استان، صبح جمعه به همراه استاندار خراسان جنوبی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس مجمع نمایندگان استان و دیگر مسئولان مربوط از بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بازدید کرد و در هر بخش توضیح‌های لازم درباره خدمات ارائه شده در هر یک از این بخش‌ها، توسط مسئولان آن ارائه شد.

در ادامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و معاونان وی او را همراهی می‌کرد، در اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند حضور پیدا کرد و با تقدیم شاخه‌های گل از زحمات پرستاران این مجموعه تشکر و قدر دانی کرد.

عین الهی در ادامه از بخش اطفال بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند بازدید کرد و با حضور در هریک از اتاق‌های این بخش علاوه بر گفتگو با همراهان بیماران به صحبت‌های آنها گوش کرد و سوال‌هایی درباره روند درمان فرزندانشان از همراهان بیماران این بخش پرسید و هدایایی تقدیم کودکان این بخش کرد و دستوراتی برای رفع مشکلات موجود در این بخش داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه با حضور در گلزار شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

خروج از نسخه موبایل