نماد سایت مجله سلامتی ایران

هم افزایی در مدیریت شهری از دل فعالیت‌های رسانه‌ای می‌گذرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هم افزایی در مدیریت شهری از دل فعالیت‌های رسانه‌ای می‌گذرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

هم افزایی در مدیریت شهری از دل فعالیت‌های رسانه‌ای می‌گذرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رحیم شوقی ظهر پنجشنبه در آئین تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران در مجتمع خاتم الانبیا رشت اظهار کرد: سالی که بر ما گذشت، سالی پر از فراز و فرود برای مدیریت شهری بود و مجموعه مدیریت شهری رشت با پشتوانه محکم شورای اسلامی شهر با کنار گذاشتن حواشی و مسائل روزمره و همچنین با برنامه ریزی دقیق توانست کارنامه قابل قبولی را برای ارائه در پایان سال داشته باشد.

شهردار رشت با بیان اینکه اطلاع رسانی اصحاب رسانه و خبرنگاران سبب نزدیکی بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری با مردم شده است، گفت: رضایت مندی مردم و شهروندان در اولویت مجموعه مدیریت شهری رشت بوده و این مسیر استمرار خواهد یافت.

شوقی با بیان اینکه قرار گرفتن مردم در کنار شورا و شهرداری برای ایجاد فضای کار و تلاش در شهر بسیار حائز اهمیت است، اضافه کرد: مدیریت شهری و پارلمان شهری رشت در فضایی آرام و به دور از حاشیه دنبال حل مشکلات شهروندان هستند و این روند باید ادامه داشته باشد.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مدیریت شهری در سالی که گذشت، افزود: ۱۴۰۳ سال تکمیل کننده اقدامات در حال انجام در حوزه‌های عمرانی و توسعه شهری است.

شهردار رشت با بیان اینکه تعامل و هم افزایی در مدیریت شهری از دل فعالیت‌های رسانه‌ای می‌گذرد، گفت: پروژه‌های عمرانی شهری با کمک اصحاب رسانه و خبرنگاران و تکنیک‌های رسانه‌ای نتایج اثربخشی دارد.

شوقی با تقدیر از همراهی و حمایت تمام قد اعضای شورای شهر از مدیریت شهری رشت بیان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهری در حال احداث رشت که در سال جاری آغاز شده، دارای پیشرفت فیزیکی مناسب و قابل دفاع بوده و حتی از برنامه زمانبندی جلوتر است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های تقاطع‌های غیر همسطح از زیر زمین و حفاری به شمع‌ها روی زمین رسیده است، افزود: اجرای پروژه‌های مذکور به ستون‌ها و تیرها رسیده و اوایل سال آینده نمود بیشتری خواهند داشت.

شهردار رشت با تاکید بر لزوم تداوم اجرای پروژه‌های گذشته در این شهر اضافه کرد: فعالیت‌هایی که در حوزه فرهنگی توسط همکاران بنده انجام شده، سال آینده با قوت ادامه می‌یابد ضمن اینکه برنامه‌های مؤثری در حوزه پسماند انجام شده است.

خروج از نسخه موبایل