نماد سایت مجله سلامتی ایران

نرم افزار بازنویسی متن فارسی (آنلاین، رایگان و بدون نیاز به دانلود)

نشونت به بازنویسی و تغییر نام متن خود بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی کمک می کند و از این طریق برنامه هایی را که در اینترنت و وب هستند بازنویسی کرده و به زبان های مختلف آماده می کند، آنها را بازنویسی می کند. . محتوای خود را ساده کنید و پس از خرید رپورتاژ تبلیغات یا خرید بک لینک یا سایر اقدامات مناسب مانند کاهش درصد تشابه مقالات و مطالعات علمی از آن استفاده کنید.

محتوای این مطلب نمایش
بازنویسی, بازنویسی متن, دانلود

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به متن غیر تکراری و منحصر به فرد داشته باشید، این ابزار شگفت انگیز به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده با هوش مصنوعی کمک خواهد کرد.


چند نوع محتوا را بازنویسی می کنید؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.برای بازنویسی متن می توانید از ابزار بازنویس متن نشونت استفاده کنید.

رونویسی متن با نیروی انسانی

در این صورت متن توسط افرادی که در حوزه نیروی انسانی و تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی معمولاً با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از خروجی این سبک از بازنویسی متن در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به صورت محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

رونویسی کلمه به کلمه متن با هوش مصنوعی

این فرآیند معمولا توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این حالت به جای هر کلمه، همان کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اول است. این ممکن است یکی از معایب این روش باشد. به این معنی که کلمات جابه جا نمی شوند، بلکه فقط کلمات مشابه در جای خود قرار می گیرند و جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوای مفهومی با هوش مصنوعی

یکی از بهترین سبک‌های کپی‌رایتینگ نوشتن محتوا به روشی مفهومی است که انسان‌ها و ماشین‌ها می‌توانند انجام دهند. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود، در برخی عبارات عبارت یکسان است و در برخی عبارات به طور کامل تغییر می کند تا یک جمله جدید اما با همان مبنا تولید شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و معمولی است که زمان محدودی برای بازنویسی متن در روز دارند، اما این سرویس تجاری نامحدود است و برای کاربران تجاری در نظر گرفته شده است.

مزایای ویرایشگر متن در نسخه حرفه ای چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید پس از بازنویسی مقاله توسط سرویس، ویرایش نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف منتشر کنید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. با این حال، در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید در هر درخواست تا 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست شما زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان Text Rewrite متوقف می شود؟

خیر، نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان دارای ترجمه متن با استفاده از هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و حرفه ای از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

بازنویسی و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند بهترین نتایج را ارائه دهند. فقط در طول چرخش بازنویسی وجود ندارد، بلکه فقط کلمات فردی بین یکدیگر منتقل می شوند. اسپین به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا به سختی در نتایج گوگل ایندکس می شود و به نوعی هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر می خواهید محتوای خود را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

روشهای جریان مواد

چرخش محتوا، مانند بازنویسی محتوا، روش ها و تکنیک های مختلفی دارد که در ادامه خواهیم دید.

چرخش راهی برای حرکت کلمات در اطراف یک آهنگ است

در این صورت کلمات موجود در پاراگراف جابجا می شوند. به عنوان مثال، عبارت “Professional Transcription Tool Demonstrated” سپس با استفاده از روش “Transcribed Presentation of Displayed Tool” چرخانده می شود.

همانطور که می بینید، نه تنها کلمات جابجا شدند، بازنویسی نشدند و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفت و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل، بلکه انسان ها نیز نتوانستند بفهمند. .

اسپین روشی برای جلو بردن پاراگراف است

به این ترتیب قسمت هایی از متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال قسمت 1 با 3 و 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب حرکت بین قسمت ها صورت می گیرد اگرچه این مورد معنای جمله را حفظ می کند اما تکراری تلقی می شود. چون هیچ بازنویسی انجام نشده و فقط پاراگراف ها حذف شده اند، بنابراین گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

نحو روشی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است

در این روش کاربر جملات و عبارات وب سایت های مختلف را استخراج کرده و در کنار هم قرار می دهد. این عبارات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا نمی توانند بازنویسی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته اگر بازنویسی انجام نشود این تکنیک اسپینینگ بهترین نوع تکنیک اسپینینگ محسوب می شود. به این دلیل که معنی جملات (حتی در صورت تکرار) حفظ شده و تمام متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند برای سبک یک نکته مثبت باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی تا 2000 کلمه را استخراج می کنید (ترجیحاً با ترکیب متن از منابع مختلف) و آن را در قسمت ابزار بازنویسی کپی می کنید. سیستم این متون را رونویسی می کند و نتایج رونویسی را نمایش می دهد.

هر بار که روی گزینه رونویسی کلیک می کنید، متن اول از ابتدا بازنویسی می شود و با ردیف قبلی متفاوت است. این بدان معنی است که هر بار که متنی را ارسال می کنید، می توانید مقدار زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن شما کاملا منحصر به فرد باشد، بهتر است چند پاراگراف از هر خط را تغییر دهید (یا حداقل 2 یا 3 خط از هر بازنویسی) یا متن هایی را از منابع دیگر ارسال کنید. در هر صورت نمی تواند تشخیص دهد که متن کپی شده است.

ترجمه به چه معناست؟

کپی کردن محتوا به عنوان پارافراسینگ نیز شناخته می شود. با پارافریز متن سئوسل برای بازنویسی متن خود، می توانید محتوای رونویسی شده توسط ماشین با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

آیا گوگل می بیند که مقاله بازنویسی شده است؟

خیر حتی اگر چرخش و تغییرات بالا انجام نشود، حتی اگر مقاله را از همان منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که مقاله بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر بازنویسی، مواد اولیه تغییر کنند تا گوگل بتواند خروجی نهایی را از این طریق در اختیار شما قرار دهد. وضعیت (حداقل تا کنون و با الگوریتم فعلی).

آیا متن کپی شده باید ویرایش شود؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارند، چه رسد به متون ماشینی. در جملات بازنویسی شده در برخی زمینه ها، ممکن است اشتباهات مفهومی جزئی مشاهده کنید، به خصوص در زمینه های بسیار تخصصی که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

شباهت یا تشابه متن اصلاح شده به متن اصلی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آن ها تخصصی یا عمومی بودن حوزه کاری است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و اصطلاحات منحصر به فرد و غیرقابل انکار دارند می توانند به میزان مشابهی از شباهت (یعنی خروجی کاری مشابه متن اصلی) دست یابند. این ابزار نیز مانند بسیاری از تست های انجام شده تقریبا در همه زمینه ها کاربرد دارد و به عنوان یک الگوریتم پیچیده سعی می کند تا جای ممکن متن شما را جایگزین کرده و درصد عدم تطابق را کاهش دهد.

آیا می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را با این ابزار بازنویسی کرد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در حوزه وب و سئو بوده است، اما همچنان این ابزار می تواند توسط برخی از کاربران برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد آن استفاده شود. پایان نامه های تکراری به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر کاربران عزیز ارائه دهد و برای بازنویسی اسکریپت ها نیازی به صرف هزینه های زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ابزار تشخیص متن و هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی روی حذف متن کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر روی گزینه Overwrite Text کلیک شود، کلمات “Please صبر کنید” همچنان نمایش داده می شود. صفحه نمایش شما در حال بازنویسی متن است…” و نتیجه نهایی پس از 60 ثانیه نمایش داده نمی شود، این می تواند به یکی از دلایل زیر باشد:

خطای سرور (نادر، اما ممکن است).

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید غیرفعال شود.

متن قبلی که تایپ کردید مخدوش است یا نویسه‌ها و فاصله‌های اضافی زیادی دارد، بنابراین باید خطوط و فاصله‌های خالی متن را حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

خروج از نسخه موبایل