نماد سایت مجله سلامتی ایران

موافق مسائل اخیر سعدالسلطنه نیستم

موافق مسائل اخیر سعدالسلطنه نیستم

موافق مسائل اخیر سعدالسلطنه نیستم

به گزارش خبرگزاری مجله سلامتی ایران از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سالن باغستان برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته، تصریح کرد: دولت سیزدهم به‌عنوان یک دولت مردمی تلاش می‌کند با اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی، اقتصادی، زیرساختی، ‌فرهنگی، ورزشی و صنعتی به مردم خدمات‌رسانی کند.

او افزود: هفته دولت امسال در بخش اقتصادی ۴۶طرح با سرمایه‌گذاری ۳هزار و ۷۳۶میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هزار و ۷۷۳نفر به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین در بخش عمرانی هزار و ۹۰۶طرح در حوزه‌های آب و فاضلاب، ارتباطات، برق، کشاورزی، گاز، ورزش، نوسازی مدارس، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اعتبار ۲هزار و ۴۴۸میلیارد تومان افتتاح می‌شود، در این بخش نیز ۲هزار و ۵۰۰شغل ایجاد شده است.

استاندار قزوین با اشاره به اتفاقات اخیر در مورد سعدالسلطنه تصریح کرد: سعدالسلطنه یکی از نفایس ارزشمند و منحصر به فرد ملی است و باید نگاه مهربان‌تری به آن داشته باشیم.

اعلایی ادامه داد: رایزنی‌هایی را در این خصوص انجام دادیم که مناسب نیست به صورت علنی مطرح کنم اما به عنوان مدیر اجرایی عالی استان تاکید می‌کنم شرایط فعلی را شرایط مناسبی نمی‌بینم و موافق مسائل اخیر سعدالسلطنه نیستم؛ اگر بخواهد چنین اقداماتی نسبت به اماکن گردشگری استان صورت گیرد آسیب‌های زیادی را متحمل خواهیم شد.

این مسئول تصریح کرد: برای استفاده کامل از این ظرفیت برنامه مشخصی تدوین شود، معتقدم که می‌توان دغدغه‌ها را با شکل مناسب‌تری دنبال کرد، یکی از بهترین مسیرها این است که از ظرفیت متولیان حاضر در این محل استفاده بیشتری شود تا خود این افراد در حفظ شئونات که رعایت آن بر همه ما لازم است نقش افرینی بیشتری داشته باشند.

او با اشاره به فضای سیاسی حاکم بر استان یادآور شد: فضای فعلی حاکم بر استان، آنارشی نیست بلکه فضا رقابتی است، ما از اختیارات خود استفاده می‌کنیم‌ و اختیارات قانونی دیگران را به رسمیت می‌شناسیم، حکومت اسلامی، حکومت قانون است و چهارچوب رفتاری ما را قانون تعیین می‌کند.

اعلایی گفت: در همین خصوص انتخابات استان قزوین را انتخاباتی‌ پرشور با تعداد مشارکت‌کنندگان بالا پیش‌بینی می‌کنیم و افراد جدید از همه گرایش‌ها، نمایندگان سابق و نمایندگان فعلی در این دوره ثبت نام کردند و شور انتخاباتی قطعا بالا خواهد بود.

این مسئول در خصوص شرکت‌های پیش‌فروش خودرو در تاکستان، یادآور شد: اندازه این مسئله پیش آمده بزرگ و فرا استانی است، ورود به این مسئله توسط وزارت اطلاعات در سطح ملی و استانی انجام شد و با ورود سربازان گمنام امام زمان (علیه السلام) پرونده در حال بررسی و تکمیل است، طی یک و نیم سال گذشته با مدیریت دستگاه قضا جلسات مختلفی با حضور متولیان حاکمیتی و مدیران و گردانندگان شرکت برگزار شده است و ارکان ملی نیز در جریان امور قرار دارند و با حساسیت پرونده را پیگیری می‌کنند تا به صورت کاملا عادلانه و قابل قبول مشکلات پیش آمده برای مردم رسیدگی و در حد مقدورات حل شود.

استاندار قزوین اظهارکرد: باید تعداد افراد و میزان خسارت وارده به آن‌ها و همچنین انواع دارایی‌ها و املاک شرکت احصا و صحت سنجی شود، مردم باید با دستگاه قضا همراهی کنند تا صحت سنجی ادعاها و شناسایی اموال به صورت کامل صورت بگیرد و حقوق مردم ، خصوصا سرمایه گذاران خرد ضایع نشود ، دستگاه قضا در این مسئله اراده قوی دارد و پیگیر حقوق مردم است .

او در خصوص محور قزوین، الموت و تنکابن، افزود: این پروژه پیشرفت بالایی دارد و قسمت قزوین تا الموت تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، این جاده بعد از اتصال به تنکابن می‌تواند به راه‌ شریانی در کشور تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به حضور بانوان در اولین بازی خانگی شمس‌آذر در لیگ برتر، توضیح داد: بانوان قزوینی در فضای آرامی به تماشای بازی نشستند و این امر قابل تشکر و تقدیر است، بر همین اساس ما تداوم‌ حضور بانوان در ورزشگاه در بازی های آتی را خواهیم داشت و خود بانوان تماشاگر نیز برای رعایت هنجارها مشارکت داشته باشند تا خدشه ای به این فرصت بوجود آمده ایجاد نشود .

استاندار قزوین اظهارکرد: اگر مردم استان از شمس‌آذر حمایت کنند به احتمال زیاد این تیم شگفتی‌ساز لیگ برتر فوتبال می‌شود و رسانه‌ها هم باید از این ظرفیت برای کمک به افزایش نشاط اجتماعی استفاده کنند، ما در کنار مردم از تیم حمایت می‌کنیم و ان‌شاالله نتایج خوبی در فوتبال و در اجتماع را از حضور تیم‌مان در لیگ برتر شاهد خواهیم بود.

46

خروج از نسخه موبایل